Przypomnij hasło
Biuletyn Informacji Publicznej
Szkoła Podstawowa nr 8 w Toruniu im. Marii Skłodowskiej-Curie w Toruniu
drukuj

Konkurs ofert na remont dachu Szkoły Podstawowej nr 8

Toruń, 02.02.2024r.

KONKURS OFERT NA NAPTRAWĘ DACHU

BUDYNKU SZKOŁY PODSTAWOWEJ NR 8 W TORUNIU

 

Dyrektor Szkoły Podstawowej nr 8 w Toruniu ogłasza konkurs ofert na naprawę dachu budynku szkoły.

Wszystkie użyte materiały muszą być certyfikowane i zgodne z normami.

Na całość robót oczekujemy minimum 60 miesięcy gwarancji.

Całość robót należy skończyć do 30 kwietnia 2024r.

Do oferty należy załączyć szczegółowy kosztorys na roboty budowlane.

Przedmiar robót do pobrania na stronie internetowej Szkoły Podstawowej Nr 8 – zakładka BIP.

Ofertę z opisem „Remont dachu budynku SP8” należy przesłać pocztą na adres Szkoły Podstawowej nr 8, ul. Łyskowskiego 28, 87-100 Toruń, lub przesłać drogą elektroniczną na adres: szkola8@zs8.eu  do dnia 16 lutego 2024 roku do godz. 12:00.

Otwarcie ofert  nastąpi w dniu 16 lutego br. o godz. 12:15 w siedzibie szkoły.

Szczegółowych pomiarów, oględzin oraz konsultacji można dokonywać w dni robocze w godzinach 8:00 – 15:00. Osobą upoważnioną do udzielania informacji jest kierownik gospodarczy szkoły p. Paweł Machałowski, tel. 56 648 56 70 lub 883 593 135.

 

Z poważaniem

Danuta Rajczak-Zalewska

Dyrektor Szkoły Podstawowej nr 8

W Toruniu

Artykuły

Kosztorys ślepy

Osoby odpowiedzialne

Autor:Paweł Machałowski
Odpowiada:Danuta Rajczak-Zalewska
Wytworzył:Paweł Machałowski
Data ostatniej zmiany:2024-02-13 13:15:59

Archiwum

Data Autor
2024-02-13 10:06 Paweł Machałowski zobacz
2024-02-13 10:04 Paweł Machałowski zobacz
2024-02-13 09:51 Paweł Machałowski zobacz
2024-02-13 09:48 Paweł Machałowski zobacz

Statystyki

Odwiedzin na stronie: 31