Konkurs ofert na remont dachu Szkoły Podstawowej nr 8
Toruń, 02.02.2024r.
KONKURS OFERT NA NAPTRAWĘ DACHU
BUDYNKU SZKOŁY PODSTAWOWEJ NR 8 W TORUNIU
Dyrektor Szkoły Podstawowej nr 8 w Toruniu ogłasza konkurs ofert na naprawę dachu budynku szkoły.
Wszystkie użyte materiały muszą być certyfikowane i zgodne z normami.
Na całość robót oczekujemy minimum 60 miesięcy gwarancji.
Całość robót należy skończyć do 30 kwietnia 2024r.
Do oferty należy załączyć szczegółowy kosztorys na roboty budowlane.
Przedmiar robót do pobrania na stronie internetowej Szkoły Podstawowej Nr 8 – zakładka BIP.
Ofertę z opisem „Remont dachu budynku SP8” należy przesłać pocztą na adres Szkoły Podstawowej nr 8, ul. Łyskowskiego 28, 87-100 Toruń, lub przesłać drogą elektroniczną na adres: szkola8@zs8.eu do dnia 16 lutego 2024 roku do godz. 12:00.
Otwarcie ofert nastąpi w dniu 16 lutego br. o godz. 12:15 w siedzibie szkoły.
Szczegółowych pomiarów, oględzin oraz konsultacji można dokonywać w dni robocze w godzinach 8:00 – 15:00. Osobą upoważnioną do udzielania informacji jest kierownik gospodarczy szkoły p. Paweł Machałowski, tel. 56 648 56 70 lub 883 593 135.
Z poważaniem
Danuta Rajczak-Zalewska
Dyrektor Szkoły Podstawowej nr 8
W Toruniu
Artykuły
Osoby odpowiedzialne
Autor: | Paweł Machałowski |
Odpowiada: | Danuta Rajczak-Zalewska |
Wytworzył: | Paweł Machałowski |
Data ostatniej zmiany: | 2024-02-13 13:15:59 |
Archiwum
Statystyki
Odwiedzin na stronie: | 31 |