Przypomnij hasło
Biuletyn Informacji Publicznej
ZESPÓŁ SZKOLNO-PRZEDSZKOLNY W FASTACH
drukuj

Zamówienia publiczne

                                                                       

 

ZSP/3020/31/21                                                                                     Fasty, 13 sierpnia 2021 r.

Zespół Szkolno – Przedszkolny
w Fastach
ul. Białostocka 5
15-694 Białystok

Zawiadomienie o wyborze najkorzystniejszej oferty

Działając na podstawie art.253 ust. 1 i ust. 2 ustawy z dnia 11 września 2019 r. Prawo zamówień publicznych (Dz. U. z 2019r. poz. 2019 z późn. zm.) Zamawiający informuje, że  w postępowaniu o udzielenie zamówienia prowadzonym w trybie podstawowym bez negocjacji na wykonanie usługi pn.„Przygotowanie i dostawa posiłków do Zespołu Szkolno – Przedszkolnego w Fastach”
Jako najkorzystniejszą wybrano ofertę firmy Rewolucja – Usługi Cateringowe
Elżbieta Walicka ul. Piaskowa 4 18 – 100 Łapy, cena oferty za wykonanie całości zamówienia brutto: 442 441 PLN (słownie: czterysta czterdzieści dwa czterysta czterdzieści jeden złotych), czas realizacji reklamacji : do pół godziny.

Najkorzystniejszą ofertę wybrano zgodnie z art. 239 ust.1 na podstawie kryteriów oceny ofert określonych w specyfikacji warunków zamówienia. Wybrana oferta uzyskała najwyższą liczbę punktów w oparciu o ustalone kryteria: kryterium ceny -80 pkt. Kryterium czas realizacji reklamacji 20 pkt.

Nr oferty

Nazwa adres Wykonawcy

Kryterium cena

Kryterium czas realizacji reklamacji

Łączna punktacja

1

Rewolucja – Usługi Cateringowe Elżbieta Walicka
Ul. Piaskowa 4
18-100 Łapy

80

20

100

2

PRUSZYNKA Gastronomia Piotr Pruszyński; ul. Jarzębinowa 2A lok.1; 15-793 Białystok

78,18

20

98,18

3

Catermed sp. z o.o. z siedzibą w Łodzi,
ul. Traktorowa 126 lok. 201,
91-204 Łódź

70,40

20

90,40

Wykonawca spełnił wymogi formalno – prawne określone w postępowaniu.

        Dyrektor Zespołu  Szkolno –Przedszkolnego w Fastach  Joanna Gołębiewska

 

                 

Fasty , 09.08.202r.

Zespół Szkolno-Przedszkolny
w Fastach

  1. Białostocka 5

15-694 Białystok

 

ZSP/3020/29/21  

 

Informacja Zamawiającego z otwarcia ofert

 

                Działając na podstawie art.222 ust. 5 ustawy z dnia 11 września 2019 r. Prawo zamówień publicznych (Dz. U. z 2019r. poz. 2019 z późn.  zm.)  Zamawiający informuje, że w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego na usługi  społeczne prowadzonym w trybie podstawowym bez negocjacji na wykonanie usługi pn Przygotowanie i dostawa posiłków do  Zespołu Szkolno – Przedszkolnego w Fastach wpłynęły następujące oferty:

 

 

LP

Nazwa i adres Wykonawcy

Cena oferty brutto (PLN)

1

PRUSZYNKA Gastronomia Piotr Pruszyński;
ul. Jarzębinowa 2A lok.1; 15-793 Białystok

452 730 PLN

Cena jednego śniadania 5,70zł

Cena jednego obiadu 6,90

Cena jednego podwieczorku 2,40

2

Rewolucja – Usługi Cateringowe

Elżbieta Walicka

Ul. Piaskow 4

18-100 Łapy

442 441 PLN

Cena jednego śniadania 4,06

Cena jednego obiadu 6,63

Cena jednego podwieczorku 4,06

3

 Catermed sp. z o.o. z siedzibą w Łodzi,
ul. Traktorowa 126 lok. 201,
91-204 Łódź

502 761,60 PLN

Cena jednego śniadania 6,48

Cena jednego obiadu 7,56

Cena jednego podwieczorku 2,70

Ogłoszenie o zamówieniu

Przygotowanie i dostawa posiłków do Zespołu Szkolno – Przedszkolnego
w Fastach

ZAMAWIAJĄCY

  1. Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest przez zamawiającego

  1. Nazwa zamawiającego: Zespół Szkolno – Przedszkolny w Fastach
  2. Krajowy numer identyfikacyjny: REGON 200379424
  3. Adres zamawiającego:

ulica: Białostocka 5

miejscowość: Fasty    

kod pocztowy: 15-694

województwo: podlaskie

kraj: POLSKA

powiat: białostocki

nr telefonu: 85 653 26 31

adres poczty elektronicznej: szkola.fasty@op.pl

 

adres strony internetowej zamawiającego: https://zspfasty.edupage.org

 

  1. Rodzaj zamawiającego: zamawiający publiczny – jednostka sektora finansów publicznych – jednostka budżetowa
  2. Przedmiot działalności zamawiającego: edukacja

INFORMACJE PODSTAWOWE

  1. Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego
  2. Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: TAK
  3. Nazwa zamówienia: przygotowanie i dostawa posiłków do Zespołu Szkolno – Przedszkolnego w Fastach
  4. Identyfikator postępowania: ocds-148610-bc2a534b-eeaf-11eb-b885-f28f91688073
  5. Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00128618/01
  6. Wersja ogłoszenia: 01
  7. Data ogłoszenia: 27.07.2021
  8. Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: NIE
  9. Numer planu postępowań BZP: NIE
  10. Identyfikator pozycji planu postępowań: NIE
  11. O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy
    o których mowa w art. 94 ustawy: NIE
  12. O zamówienie mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, którzy spełniają warunki określone w art. 361 ustawy – usługi społeczne: NIE
  13. Czy zamówienie lub umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: NIE
  14. Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną: zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie art. 275 pkt 1 ustawy

UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA

 

  1. Adres strony internetowej prowadzonego postępowania: https://www.e-bip.org.pl/szkolafasty/30660
  2. Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: NIE
  3. Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków
    o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu komunikacji elektronicznej: TAK
  4. Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami – adres strony internetowej: w postępowaniu o udzielenie zamówienia komunikacja między Zamawiającym a Wykonawcami w zakresie złożenia oferty oraz oświadczenia, o którym mowa w  1215 ust. 1 ustawy pzp odbywa się przy użyciu miniPortalu, który jest dostępny pod adresem: https://miniportal.uzp.gov.pl/. Natomiast składanie przez Wykonawcę Oświadczeń (innych niż w zdaniu  pierwszym), wniosków, zaświadczeń, zawiadomień oraz przekazywanie informacji odbywa się elektronicznie za pośrednictwem poczty elektronicznej e-mail: szkola.fasty@op.pl
  5. Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: wykonawca zamierzający wziąć udział w postępowaniu
    o udzielenie zamówienia publicznego musi posiadać konto na ePUAP. Wykonawca posiadający konto na  ePUAP ma dostęp do następujących formularzy: „Formularz do złożenia, zmiany,  wycofania oferty lub wniosku. Uwaga: Wykonawca składając ofertę przy pomocy formularza „Formularz do  złożenia, zmiany, wycofania oferty lub wniosku” musi  po zalogowaniu się na swoje konto ePUAP w polu „Wpisz nazwę odbiorcy”
    w pisać następującą treść: ZESPÓŁ SZKOLNO – PRZEDSZKOLNY
    W FASTACH (ul. Białostocka 5, 15-694 BIAŁYSTOK, WOJ. PODLASKIE). Wymagania techniczne i organizacyjne wysyłania
    i odbierania dokumentów elektronicznych kopii dokumentów i oświadczeń oraz informacji przekazywanych przy ich  użyciu  opisane zostały
    w Regulaminie korzystania z systemu miniPortal oraz w Warunkach korzystania z elektronicznej platformy usług administracji publicznej (ePUAP). Maksymalny rozmiar plików za pośrednictwem dedykowanych formularzy: „Formularz do złożenia, zmiany, wycofania oferty lub wniosku” wynosi 150MB. Za datę przekazania oferty przyjmuje się  datę ich przekazania na ePUAP. Dane dostępowe można wyszukać również na Liście wszystkich postępowań w miniPortalu klikając wcześniej opcję „Dla Wykonawców” lub ze strony  głównej z zakładki Postępowania. Ofertę oświadczenia, o którym mowa a art.125 ust. 1 ustawy pzp, pełnomocnictwa, zobowiązanie podmiotu udostępniającego zasoby sporządza się w postaci elektronicznej, w ogólnie dostępnych formatach danych, w szczególności w formatach txt,rtf, pdf, doc, docx,  odt. Ofertę, a także  oświadczenie o którym mowa w Rozdziale VII ust. 1 SWS składa się pod rygorem nieważności,  w formie elektronicznej lub w postaci elektronicznej opatrzonej podpisem zaufanym lub podpisem osobistym.
  6. Adres strony internetowej, pod którym są dostępne narzędzia urządzenia lub formaty plików, które nie są ogólnie dostępne: NIE DOTYCZY
  7. Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: NIE
  8. Oferta – katalog elektroniczny: NIE DOTYCZY
  9. Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane
    w postępowaniu: POLSKI

 RODO (obowiązek informacyjny):  zgodnie z art. 13 ust. 1 i 2 rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie* swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych) (Dz. Urz. UE L 119 z 04.05.2016, str. 1), dalej „RODO”, informuję, że:

  • administratorem danych osobowych jest Zespół Szkolno-Przedszkolny
    w Fastach z siedzibą w Fastach przy ulicy Białostockiej 5, 15-694 Białystok reprezentowany przez Dyrektora;
  • kontakt z Inspektorem Ochrony Danych jest możliwy pod adresem e-mail: iod@eterneco.eu lub pisemnie na adres kontaktowy administratora;
  • Pana/Pani dane osobowe przetwarzane będą na podstawie art. 6 ust. 1 lit. c RODO w celu związanym z postępowaniem o udzielenie zamówienia publicznego pod nazwą Przygotowanie i dostawa posiłków do Zespołu Szkolno – Przedszkolnego w Fastach, prowadzonym w trybie podstawowym  bez negocjacji.
  • odbiorcami Pana/Pani danych osobowych będą osoby lub podmioty, którym udostępniona zostanie dokumentacja postępowania w oparciu o zapisy ustawy z dnia 11 września 2019 r. Prawo zamówień publicznych, dalej „ustawa Pzp”;
  • Pana/Pani dane osobowe będą przechowywane, zgodnie z art. 78 ust. 1 ustawy Pzp, przez okres 4 lat od dnia zakończenia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli czas trwania umowy przekracza 4 lata, okres przechowywania obejmuje cały czas trwania umowy;
  • obowiązek podania przez Pana/Panią danych osobowych bezpośrednio Pana/Panią dotyczących jest wymogiem ustawowym określonym
    w przepisach ustawy Pzp, związanym z udziałem w postępowaniu
    o udzielenie zamówienia publicznego; konsekwencje niepodania określonych danych wynikają z ustawy Pzp;
  • w odniesieniu do Pana/Pani danych osobowych decyzje nie będą podejmowane w sposób zautomatyzowany, stosowanie do art. 22 RODO;
  • posiada Pan/Pani:
  • na podstawie art. 15 RODO prawo dostępu do danych osobowych Pana/Pani dotyczących;
  • na podstawie art. 16 RODO prawo do sprostowania Pana/Pani danych osobowych (1);
  • na podstawie art. 18 RODO prawo żądania od administratora ograniczenia przetwarzania danych osobowych z zastrzeżeniem przypadków, o których mowa w art. 18 ust. 2 RODO (2);
  • prawo do wniesienia skargi do Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych, gdy uzna Pan/Pani, że przetwarzanie danych osobowych Pana/Pani dotyczących narusza przepisy RODO;
  • nie przysługuje Panu/Pani:
  • w związku z art. 17 ust. 3 lit. b, d lub e RODO prawo do usunięcia danych osobowych;
  • prawo do przenoszenia danych osobowych, o którym mowa w art. 20 RODO;
  • na podstawie art. 21 RODO prawo sprzeciwu, wobec przetwarzania danych osobowych, gdyż podstawą prawną przetwarzania Pana/Pani danych osobowych jest art. 6 ust. 1 lit. c RODO.
  1. Przed wszczęciem postępowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: NIE
  2. Numer referencyjny: ZSP/3020/27/21
  3. Rodzaj zamówienia: dostawy
  4. Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: NIE
  5. Możliwe jest składanie ofert częściowych: NIE
  6. Zamawiający uwzględnia aspekty społeczne, środowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: NIE

INFORMACJE SZCZEGÓŁOWE ODNOSZĄCE SIĘ DO PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

  1. Krótki opis przedmiotu zamówienia:

Przedmiotem zamówienia jest świadczenie usług polegających na przygotowaniu i dostawie posiłków: śniadań, obiadów i podwieczorków do stołówki w  Zespole Szkolno – Przedszkolnym w Fastach dla uczniów szkoły podstawowej i wychowanków przedszkola.

  1. Posiłki mają być przygotowane zgodnie z zasadami racjonalnego żywienia dzieci i młodzieży.

2.Posiłki  maja składać się ze śniadania, obiadu i podwieczorku

  1. Posiłki będą wydawane od 01.09.2021 r. do 31 08.2021 r. Zamawiający planuje, że należy dostarczać dziennie około 95 śniadań, około 195 obiadów i około 95 podwieczorków. Razem należy dostarczyć  do przedszkola około 22040 śniadań tj. 95 x 232 dni żywieniowe; około 22040 podwieczorków tj. 95x 232 dni żywieniowe;  do przedszkola  i szkoły podstawowej około 52.500 obiadów  tj. (95x232 dni żywieniowe - przedszkole)+ (100 x 177dni żywieniowe –szkoła podstawowa).
  2. Wykonawca będzie przygotowywał i dostarczał posiłki zachowując wymogi sanitarno – epidemiologiczne w zakresie personelu i warunków produkcji oraz bierze odpowiedzialność za ich przestrzeganie
  3. Wykonawca zobowiązany jest do przygotowania posiłków o najwyższym standardzie , na bazie produktów najwyższej jakości i bezpieczeństwem zgodnie z normami HACCP
  4. Zamawiający zastrzega możliwość zmniejszenia ilości dostarczanych posiłków w zależności od frekwencji dzieci w danym dniu – nie stanowi to zmiany umowy  i nie wymaga aneksu.
  5. Dostawa posiłków będzie odbywać zgodnie z umową, w każdym tygodniu, od poniedziałku do piątku z wyłączeniem okresu przerw świątecznych, wakacji, oraz dni ustawowo wolnych od pracy (dotyczy również okresów ewentualnych obostrzeń wynikających z  sytuacji epidemicznej) – o czym wykonawcy  zostaną poinformowani. Zamawiający określa przewidywaną ilość  zamawianych  posiłków najpóźniej do godziny 14.00 w dniu poprzedzającym dzień dostawy.
  6. Posiłki będą dostarczane do stołówki szkolnej Zespołu Szkolno – Przedszkolnego w Fastach najpóźniej do godz. 7.15 śniadania, 10.00 obiady, 12.30 podwieczorki.
  7. W wyjątkowej sytuacji związanej ze zmianą organizacji pracy  szkoły, dostawa posiłków może odbyć się o innej godzinie niż ustalona powyżej- po wcześniejszym uzgodnieniu z Wykonawcą.
  8. Zamawiający przyjmuje na siebie wszelkie sprawy organizacyjne związane z bezpośrednim wydawaniem posiłków dzieciom w placówce .
  9. Przewóz posiłków musi odbywać się środkami transportu przystosowanymi do przewozu żywności w termosach zapewniających właściwą ochronę i temperaturę.
  10. Wykonawca jest zobowiązany dostarczać pojemniki na odpady pokonsumpcyjne i ich odbiór oraz utylizację odpadów własny koszt.

Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera SWZ.

 

  1. Główny kod PCV: 55523100 – 3 Usługi w zakresie posiłków szkolnych
  2. Dodatkowy kod PCV: 55524000 – 9 Usługi dostarczania posiłków do szkół
  3. Zamówienie obejmuje opcje : NIE
  4. Okres realizacji umowy 01.09.2021 – 31.08.2022
  5. Zamawiający przewiduje wznowienia: NIE
  6. Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: NIE

 

KRYTERIA OCENY OFERT

  1. Sposób oceny ofert: zamawiający dokona oceny ofert, które nie zostały odrzucone na podstawie kryteriów oceny ofert określonych w rozdziale XVIII SWZ
  2. Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: punktowo
  3. Stosowane kryteria oceny ofert:

Kryterium 1 – cena – waga 80 pkt

Kryterium 2 – czas realizacji reklamacji – 20 pkt

  1. Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: NIE

KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW

  1. Zamawiający przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: TAK
  2. Fakultatywne podstawy wykluczenia: 109 ust. 1 pkt 1, art. 109 ust. 1 pkt 4
  3. Warunki udziału w postępowaniu: TAK
  4. Nazwa i opis warunków udziału w postępowaniu:

O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy spełniają warunki dotyczące:

1) zdolności do występowania w obrocie gospodarczym. Zamawiający uzna warunek za spełniony, jeżeli Wykonawca złoży oświadczenie potwierdzające spełnianie warunku.

2) uprawnień do prowadzenia określonej działalności zawodowej, o ile wynika to z odrębnych przepisów: niniejszy warunek zostanie spełniony, jeżeli Wykonawca posiada ważną decyzję Państwowego Inspektora Sanitarnego zatwierdzająca do prowadzenia działalności gastronomicznej w zakresie produkcji od surowca do wyrobu gotowego dań kulinarnych na potrzeby usług cateringowych przewożonych środkiem transportu lub posiada zaświadczenie Państwowego Inspektora Sanitarnego o wpisie do rejestru zakładów podlegających urzędowej kontroli organów państwowej inspekcji sanitarnej
w zakresie produkcji od surowca do wyrobu gotowego dań kulinarnych na potrzeby usług cateringowych przewożonych środkiem transportu. Zamawiający uzna warunek za spełniony, jeżeli Wykonawca złoży oświadczenie potwierdzające spełnianie warunku.

3) sytuacji ekonomicznej lub finansowej: Zamawiający uzna warunek za spełniony, jeżeli Wykonawca złoży oświadczenie potwierdzające spełnianie warunku.

4) zdolności technicznej lub zawodowej: niniejszy warunek zostanie uznany za spełniony, jeżeli Wykonawca oświadczy, że w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, wykonał lub wykonuje co najmniej 1 usługę cateringową dla dzieci polegającą na codziennym (od poniedziałku do piątku) przygotowaniu i dostarczeniu obiadów dla co najmniej 200 dzieci dziennie, usługa winna być zrealizowana lub realizowana w jednej placówce w ramach jednej umowy przez okres co najmniej kolejnych 9 miesięcy. Wykonawca oświadczy, że w celu realizacji zamówienia dysponuje niezbędnymi narzędziami, wyposażeniem zakładu i urządzeniami technicznymi oraz dysponuje samochodem służącym do przewozu posiłków na który została wydana ważna decyzja o spełnianiu wymogów sanitarnych. Wykonawca oświadczy, że dysponuje lub będzie dysponował jedną osobą – szefem kuchni posiadającym dyplom uzyskania tytułu zawodowego mistrza w zawodzie kucharz/kucharz małej gastronomii uzyskany przed komisją egzaminacyjną izby rzemieślniczej na podstawie art. 3 ust. 4 ustawy z dnia 22 marca 1989 r.
o rzemiośle (t.j., Dz. U. z 2020 poz. 2159 tj.) lub wydany na podstawie wcześniej obowiązujących przepisów prawa oraz posiadającym co najmniej
3 letnie doświadczenie na stanowisku kucharza oraz co najmniej jedną osobą, która przygotuje jadłospis zgodnie z wymaganiami dotyczącymi posiłków dla dzieci w wieku szkolnym i przedszkolnym (dietetyk, technolog żywienia lub wykształcenie kierunkowe).Zamawiający uzna warunek za spełniony, jeżeli Wykonawca złoży oświadczenie potwierdzające spełnianie warunku.

  1. Zamawiający wymaga złożenia oświadczenia, o którym mowa w art. 125 ust. 1 ustawy: TAK
  2. Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie nie podlegania wykluczeniu:

W celu potwierdzenia braku podstaw wykluczenia Wykonawca składa

  1. oświadczenie o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu oraz oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia z postępowania zgodnie
    z Załącznikiem nr 3 i 4 do SWZ.
  2. Odpisu lub informacji z Krajowego Rejestru Sądowego lub z Centralnej Ewidencji i Informacji o Działalności Gospodarczej, w zakresie art. 109 ust. 1 pkt 4 ustawy Pzp, sporządzonych nie wcześniej niż 3 miesiące przed jej złożeniem, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji
  3. Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie spełniania warunków udziału w postępowaniu:
  4. Do oferty Wykonawca zobowiązany jest dołączyć aktualne na dzień składania ofert oświadczenie o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu oraz o niepodleganiu wykluczeniu z postępowania - zgodnie z załącznikiem nr 3 do SWZ.
  5. W przypadku wspólnego ubiegania się o zamówienie przez Wykonawców, oświadczenie to składa każdy z Wykonawców. W przypadku polegania na zdolnościach lub sytuacji podmiotów udostępniających zasoby, Wykonawca przedstawia, wraz z oświadczeniem własnym, także oświadczenie podmiotu udostępniającego zasoby, potwierdzające brak podstaw wykluczenia tego podmiotu oraz odpowiednio spełnianie warunków udziału w postępowaniu lub kryteriów selekcji, w zakresie, w jakim wykonawca powołuje się na jego zasoby. Oświadczenia to składa się pod rygorem nieważności, w formie elektronicznej lub w postaci elektronicznej, opatrzonej podpisem zaufanym lub podpisem osobistym.
  6. Informacje zawarte w oświadczeniu, o którym mowa w pkt 1 stanowią wstępne potwierdzenie, że Wykonawca spełnia warunki udziału
    w postępowaniu oraz nie podlega wykluczeniu z postępowania.
  7. Zamawiający wezwie wykonawcę, którego oferta zostanie najwyżej oceniona, do złożenia w wyznaczonym terminie, nie krótszym niż 5 dni od dnia wezwania, następujących podmiotowych środków dowodowych:

1)  Oświadczenie wykonawcy, w zakresie art. 108 ust. 1 pkt 5 ustawy, o braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów (Dz. U. z 2019 r. poz. 369), z innym Wykonawca, który złożył odrębną ofertę albo oświadczenie
o przynależności do tej samej grupy kapitałowej wraz z dokumentami lub informacjami potwierdzającymi przygotowanie oferty niezależnie od innego wykonawcy należącego do tej samej grupy kapitałowej – zgodnie
z załącznikiem nr 8 do SWZ;

2)  Odpis lub informacja z Krajowego Rejestru Sądowego lub z Centralnej Ewidencji i Informacji o Działalności Gospodarczej, w zakresie art. 109 ust. 1 pkt 4 ustawy, sporządzonych nie wcześniej niż 3 miesiące przed jej złożeniem, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji

3)  wykaz usług w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, wykonał lub wykonuje co najmniej 1 usługę cateringową dla dzieci polegającą na codziennym (od poniedziałku do piątku) przygotowaniu
i dostarczaniu obiadów dla co najmniej 200 dzieci dziennie, usługa winna być zrealizowana lub  realizowana w jednej placówce w ramach jednej umowy przez okres co najmniej kolejnych 9 miesięcy.- załącznik nr 9 do SWZ

4)  wykaz osób,  skierowanych  przez  wykonawcę  do  realizacji  zamówienia  publicznego, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami – załącznik nr 10 do SWZ

  1. Wykaz przedmiotowych środków dowodowych: NIE DOTYCZY
  2. Zamawiający przewiduje uzupełnienie przedmiotowych środków dowodowych: NIE
  3. Wykaz innych wymaganych oświadczeń lub dokumentów: ofertę składa się na formularzu ofertowym – zgodnie z załącznikiem nr 2 do SWZ wraz
    z ofertą wykonawca jest zobowiązany złożyć: oświadczenia, o których mowa w rozdziale VII, zobowiązanie podmiotu udostępniającego zasoby,
    o którym mowa w rozdziale IX (jeżeli dotyczy), oświadczenie o podziale zakresu zamówienia,  o którym mowa w rozdziale X (jeżeli dotyczy), dokumenty, z których wynika prawo do podpisania oferty; odpowiednie pełnomocnictwa (jeżeli dotyczy)

WARUNKI ZAMÓWIENIA

  1. Zamawiający wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: NIE
  2. Zamawiający przewiduje aukcję elektroniczną: NIE
  3. Wymagający wymaga wadium: NIE
  4. Zamawiający wymaga zabezpieczenia należytego wykonania umowy: NIE
  5. Wymagania dotyczące składania oferty przez wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia: jak w rozdziale XI SWZ
  6. Zamawiający przewiduje unieważnienie postępowania, jeżeli środki publiczne, które zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia nie zostały przyznane: NIE

PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY

  1. Zamawiający przewiduje udzielania zaliczek: NIE
  2. Zamawiający przewiduje zmianę umowy: TAK
  3. Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzania: projektowane postanowienia umowy stanowi załącznik nr 7 do SWZ i jest jej integralną częścią. W projekcie umowy zamawiający określił istotne warunki umowy, a w szczególności terminy, warunki płatności, odsetki
    i kary umowne oraz inne postanowienia w tym, zmiany treści umowy,
    w zakresie uregulowanym w art. 454 – 455 ustawy pzp oraz wskazanym we wzorze umowy
  4. Zamawiający uwzględnił aspekty społeczne, środowiskowe, innowacyjne lub etykiety związane z realizacją zamówienia: NIE

PROCEDURA

  1. Termin składania ofert: 09.08.2021 10:00
  2. Miejsce składania ofert: złożenie oferty odbywa się przy użyciu miniPortalu, który dostępny jest pod adresem: https://miniportal.uzp.gov.pl/
  3. Termin otwarcia ofert: 09.08.2021 10:05
  4. Termin związania z ofertą: do 20.08.2021

Załączniki do ogłoszenia o zamówieniu - przygotowanie i dostawa posiłków

Dyrektor Zespołu Szkolno - Przedszkolnego w Fastach, ul. Białostocka 5, 15-694 Białystok województwo podlaskie, ogłasza postępowanie o udzielenie zamówienia na przygotowanie i dostawę posiłków do Zespołu Szkolno - Przedszkolnego w Fastach, prowadzonego w trybie podstawowym bez negocjacji

Pytania i odpowiedzi dotyczące SWZ

Specyfikacja po zmianach

Informacje

Ogłoszenie o wyniku postępowania

Działając na podstawie art. 309 ustawy z dnia 11 września 2019 r. Prawo zamówień publicznych (Dz. U. z 2019r. poz. 2019 z późn. zm.) Zamawiający informuje, że postępowanie o udzielenie zamówienia publicznego na usługi społeczne prowadzonym w trybie podstawowym bez negocjacji na wykonanie usługi pn. „Przygotowanie i dostawa posiłków do Szkoły podstawowej w Fastach” zostało zakończone

Osoby odpowiedzialne

Autor:Joanna Gołębiewska
Odpowiada:Joanna Gołębiewska
Wytworzył:Joanna Gołębiewska
Data ostatniej zmiany:2021-09-20 18:51:08

Archiwum

Data Autor
2021-08-18 09:19 Joanna Gołębiewska zobacz
2021-08-13 13:12 Joanna Gołębiewska zobacz
2021-08-09 17:19 Joanna Gołębiewska zobacz
2021-08-09 11:54 Joanna Gołębiewska zobacz
2021-08-09 10:39 Joanna Gołębiewska zobacz
2021-08-05 20:06 Joanna Gołębiewska zobacz
2021-08-05 20:01 Joanna Gołębiewska zobacz
2021-08-05 20:00 Joanna Gołębiewska zobacz
2021-08-05 19:59 Joanna Gołębiewska zobacz
2021-08-05 19:48 Joanna Gołębiewska zobacz
2021-08-05 19:47 Joanna Gołębiewska zobacz
2021-08-05 19:46 Joanna Gołębiewska zobacz
2021-08-05 19:44 Joanna Gołębiewska zobacz
2021-08-05 13:28 Joanna Gołębiewska zobacz
2021-07-27 19:14 Joanna Gołębiewska zobacz
2021-07-27 19:12 Joanna Gołębiewska zobacz
2021-07-13 07:57 Joanna Gołębiewska zobacz

Statystyki

Odwiedzin na stronie: 700