Deklaracja Dostępności i Raport
Deklaracja dostępności Biuletynu Informacji Publicznej Zakładu Aktywności Zawodowej w Bydgoszczy
Zakład Aktywności Zawodowej zobowiązuje się zapewnić dostępność swojej strony internetowej zgodnie z przepisami ustawy z dnia 4 kwietnia 2019 r. o dostępności cyfrowej stron internetowych i aplikacji mobilnych podmiotów publicznych. Oświadczenie w sprawie dostępności ma zastosowanie do strony internetowej Biuletynu Informacji Publicznej Zakładu Aktywności Zawodowej w Bydgoszczy
Status pod względem zgodności z ustawą
Strona internetowa jest częściowo zgodna z ustawą o dostępności cyfrowej stron internetowych i aplikacji mobilnych podmiotów publicznych z powodu niezgodności lub wyłączeń wymienionych poniżej.
Przygotowanie deklaracji w sprawie dostępności
- Deklarację sporządzono dnia:
- Deklarację została ostatnio poddana przeglądowi i aktualizacji dnia:
Deklarację sporządzono na podstawie samooceny.
Informacje zwrotne i dane kontaktowe
- Za rozpatrywanie uwag i wniosków odpowiada: Krzysztof Ciężki
- E-mail: sekretariat@zazdrukbydgoszcz.eu
- Telefon: 52 320 96 95
Każdy ma prawo:
- zgłosić uwagi dotyczące dostępności cyfrowej strony lub jej elementu,
- zgłosić żądanie zapewnienia dostępności cyfrowej strony lub jej elementu,
- wnioskować o udostępnienie niedostępnej informacji w innej alternatywnej formie.
Żądanie musi zawierać:
- dane kontaktowe osoby zgłaszającej,
- wskazanie strony lub elementu strony, której dotyczy żądanie,
- wskazanie dogodnej formy udostępnienia informacji, jeśli żądanie dotyczy udostępnienia w formie alternatywnej informacji niedostępnej.
Rozpatrzenie zgłoszenia powinno nastąpić niezwłocznie, najpóźniej w ciągu 7 dni. Jeśli w tym terminie zapewnienie dostępności albo zapewnienie dostępu w alternatywnej formie nie jest możliwe, powinno nastąpić najdalej w ciągu 2 miesięcy od daty zgłoszenia.
Skargi i odwołania
Na niedotrzymanie tych terminów oraz na odmowę realizacji żądania można złożyć skargę do organu nadzorującego pocztą lub drogą elektroniczną na adres:
- Organ nadzorujący: Dyrektor Zakładu Aktywności Zawodowej
- Adres: ul. Ludwikowo 3
85-502 Bydgoszcz - E-mail: sekretariat@zazdrukbydgoszcz.eu
- Telefon: 52 320 98 98
Skargę można złożyć również do Rzecznika Praw Obywatelskich.
Dostępność architektoniczna
Informacja o dostępności architektonicznej siedziby Zakładu Aktywności Zawodowej w Bydgoszczy, 85-502 Bydgoszcz, ul. Ludwikowo 3, dla osób niepełnosprawnych:
Budynek biurowo-produkcyjny:
- Do budynku prowadzą trzy wejścia - wejście główne, wejście boczne oraz wejście od tyłu zakładu wszystkie wejścia dostosowane są dla osób niepełnosprawnych poruszających się na wózkach inwalidzkich. Oznaczenia dotyczące wejścia głównego znajdują się na elewacji budynku ZAZ (wskazując kierunek dojścia). Wejścia do budynku nie są zabezpieczone bramkami.
- Budynek jest dwukondygnacyjny, dla osób poruszających się na wózkach dostępne są wszystkie korytarze i pomieszczenia, oraz winda. W budynku są toalety przystosowane dla osób niepełnosprawnych – męska i damska.
- Zakład nie posiada pochylni, platform, informacji głosowych ani pętli indukcyjnych.
- Na parkingu wewnętrznym są oznakowane miejsca do parkowania dla osób niepełnosprawnych a rozwiązania komunikacyjne na parkingu wewnętrznym pozwalają na zaparkowanie pojazdu osobie niepełnosprawnej niezależnie od natężenia zaparkowanych pojazdów.
- Do budynku i wszystkich jego pomieszczeń można wejść z psem asystującym i psem przewodnikiem.
- Brak możliwości skorzystania z tłumacza języka migowego na miejscu.
- W budynku znajdują się kontrastowe tabliczki informacyjne oraz napisy na drzwiach w alfabecie Braille’a dla osób niewidomych i słabo widzących.
- Nad wejściami do budynku nie ma głośników systemu naprowadzającego dźwiękowo osoby niewidome i słabo widzące.
Strona internetowa
Obecnie strona internetowa podlega zmianom i edycji do potrzeb zgodnych z obowiązującymi przepisami.
Inne informacje i oświadczenia
Aplikacje mobilne:
Jednostka nie posiada aplikacji mobilnej.
Raport
MINISTERSTWO FUNDUSZY I POLITYKI REGIONALNEJ
ul. Wspólna 2/4, 00-926 Warszawa
Raport o stanie zapewniania dostępności podmiotu publicznego
Nazwa i adres podmiotu publicznego
ZAKŁAD AKTYWNOŚCI ZAWODOWEJ UL. LUDWIKOWO 3, 85-502 BYDGOSZCZ
Numer identyfikacyjny REGON
34011388000000
Stan w dniu 01.01.2021 r.
Termin przekazania: do 31.03.2021 r.
Dane kontaktowe
E-mail sekretariatu podmiotu
zazniepel@wp.pl
E-mail kontaktowy osoby, która wypełniła formularz
ZLECENIA.ZAZ@WP.PL
Telefon kontaktowy
52 320 9695
Data
2021-01-25
Miejscowość
BYDGOSZCZ
Lokalizacja siedziby podmiotu
Województwo
WOJ. KUJAWSKO-POMORSKIE
Powiat
Powiat m. Bydgoszcz
Gmina
- Bydgoszcz (gmina miejska)
Podmiot zobowiązany do złożenia raportu o stanie dostępności na podstawie art. 11 ust. 4. ustawy o zapewnianiu
dostępności osobom ze szczególnymi potrzebami (UzD) do:
[ X ] 2) wojewody
Dział 1. Dostępność architektoniczna
Liczba budynków, w których podmiot prowadzi podstawową działalność i/lub obsługę interesantów:
1
- Czy podmiot zapewnia w tym budynku (tych budynkach) wolne od barier poziome i pionowe przestrzenie
komunikacyjne?
[X]TAK
- Czy podmiot zastosował w tym budynku (tych budynkach) rozwiązania architektoniczne, środki techniczne lub
posiada zainstalowane urządzenia, które umożliwiają dostęp do wszystkich pomieszczeń, z wyłączeniem pomieszczeń
technicznych?
[X]TAK
- Czy podmiot zapewnia w tym budynku (tych budynkach) informację na temat rozkładu pomieszczeń , co najmniej w sposób wizualny i dotykowy lub głosowy?
[X]TAK
- Czy podmiot zapewnia (umożliwia , dopuszcza) wstęp do tego budynku (tych budynków) osobie korzystającej z psa
asystującego?
[ X] NIE
- Czy podmiot zapewnia w przypadku tego budynku (tych budynków) osobom ze szczególnymi potrzebami możliwość
ewakuacji lub uratowania w inny sposób?
[X]TAK
Komentarze i uwagi dotyczące dostępności architektonicznej
Dział 2. Dostępność cyfrowa
- Liczba prowadzonych stron internetowych i udostępnianych aplikacji mobilnych, dla których podmiot posiada
deklarację dostępności
Liczba stron: 0
Liczba aplikacji: 0
Strony internetowe i aplikacje mobilne, dla których podmiot posiada deklarację dostępności
- Liczba prowadzonych stron internetowych i udostępnianych aplikacji mobilnych, dla których podmiot nie posiada
deklaracji dostępności
Liczba stron: 0
Liczba aplikacji: 0
Prosimy o podanie informacji dotyczących stron, dla których podmiot nie posiada deklaracji dostępności:
Prosimy o podanie informacji dotyczących aplikacji, dla których podmiot nie posiada deklaracji dostępności:
Komentarze i uwagi dotyczące dostępności cyfrowej
Dział 3. Dostępność informacyjno-komunikacyjna
- Czy podmiot zapewnia osobom ze szczególnymi potrzebami obsługę z wykorzystaniem niżej wymienionych
sposobów/środków wspierających komunikowanie się?
- Kontakt telefoniczny [X]TAK
- Kontakt korespondencyjny [X]TAK
- Przesyłanie wiadomości tekstowych, w tym z wykorzystaniem wiadomości
SMS, MMS lub komunikatorów internetowych [X]TAK
- Komunikacja audiowizualna, w tym z wykorzystaniem komunikatorów
internetowych [X] NIE
- Przesyłanie faksów [X] NIE
- Wykorzystanie tłumacza języka migowego przez strony internetowe i/lub
aplikacje (tłumaczenie online) [X] NIE
- Pomoc tłumacza języka migowego - kontakt osobisty [X] NIE
- Kontakt z pomocą tłumacza-przewodnika (kontakt osobisty) [X] NIE
- Czy podmiot posiada urządzenia lub środki techniczne do obsługi osób słabosłyszących, takich jak np. pętle
indukcyjne, systemy FM, systemy na podczerwień (IR), systemy Bluetooth?
[ X] NIE
Liczba prowadzonych przez podmiot stron internetowych:
0
- Czy podmiot zapewnia na tej stronie internetowej (tych stronach internetowych) informację o zakresie swojej
działalności (głównych zadaniach podmiotu) w postaci:
- tekstu odczytywalnego maszynowo?
- nagrania treści w polskim języku migowym (PJM) w postaci pliku wideo?
- informacji w tekście łatwym do czytania (ETR)?
- Czy podmiot zapewniał w okresie sprawozdawczym -tj. od 20.09.2019 r. do 01.01.2021 r. - na wniosek osoby ze
szczególnymi potrzebami możliwość komunikacji w formie określonej w tym wniosku?
[ X] NIE
Dział 4. Informacja o dostępie alternatywnym
- Czy w okresie sprawozdawczym podmiot zapewniał dostęp alternatywny w postaci wsparcia innej osoby?
[X]TAK
W przypadku odpowiedzi „TAK" - prosimy o podanie poniżej dodatkowych informacji:
Liczba przypadków zastosowania dostępu alternatywnego w postaci wsparcia innej osoby:
3
Uzasadnienie zastosowania tego rodzaju dostępu alternatywnego
pomoc osobom niepełnosprawnym na wózku inwalidzkim w sprawach higieniczno-sanitarnych
- Czy w okresie sprawozdawczym podmiot zapewniał dostęp alternatywny w postaci wsparcia technologicznego, w
tym z wykorzystaniem nowoczesnych technologii?
[ X] NIE
- Czy w okresie sprawozdawczym podmiot zapewniał dostęp alternatywny w postaci zmian w organizacji
funkcjonowania podmiotu?
[ X] NIE
- Czy w okresie sprawozdawczym podmiot zapewniał dostęp alternatywny w sposób inny niż wymienione wyżej?
[ X] NIE
Osoby odpowiedzialne
Autor: | Krzysztof Ciężki |
Odpowiada: | Krzysztof Ciężki |
Wytworzył: | Natalia Myjakowska-Ostrowska |
Data ostatniej zmiany: | 2023-02-08 12:04:03 |
Archiwum
Data | Autor | |
2023-02-08 12:03 | Krzysztof Ciężki | zobacz |
2023-02-08 12:02 | Stanisław Kuczyniecki | zobacz |
2021-05-19 16:57 | Stanisław Kuczyniecki | zobacz |
2021-04-28 14:21 | Stanisław Kuczyniecki | zobacz |
2021-04-14 12:19 | Stanisław Kuczyniecki | zobacz |
2021-04-14 12:17 | Stanisław Kuczyniecki | zobacz |
2021-04-14 12:14 | Stanisław Kuczyniecki | zobacz |
2021-04-14 09:45 | Stanisław Kuczyniecki | zobacz |
2021-03-25 13:17 | Stanisław Kuczyniecki | zobacz |
2021-01-25 08:20 | Stanisław Kuczyniecki | zobacz |
2021-01-20 14:18 | Stanisław Kuczyniecki | zobacz |
2021-01-20 14:11 | Stanisław Kuczyniecki | zobacz |
2021-01-20 14:07 | Stanisław Kuczyniecki | zobacz |
2021-01-20 14:06 | Stanisław Kuczyniecki | zobacz |
2021-01-20 14:04 | Stanisław Kuczyniecki | zobacz |
2021-01-20 13:36 | Krzysztof Ciężki | zobacz |
Statystyki
Odwiedzin na stronie: | 898 |