Deklaracja Dostępności i Raport
Deklaracja dostępności Biuletynu Informacji Publicznej Zakładu Aktywności Zawodowej w Bydgoszczy
Zakład Aktywności Zawodowej zobowiązuje się zapewnić dostępność swojej strony internetowej zgodnie z przepisami ustawy z dnia 4 kwietnia 2019 r. o dostępności cyfrowej stron internetowych i aplikacji mobilnych podmiotów publicznych. Oświadczenie w sprawie dostępności ma zastosowanie do strony internetowej Biuletynu Informacji Publicznej Zakładu Aktywności Zawodowej w Bydgoszczy
Status pod względem zgodności z ustawą
Strona internetowa jest częściowo zgodna z ustawą o dostępności cyfrowej stron internetowych i aplikacji mobilnych podmiotów publicznych z powodu niezgodności lub wyłączeń wymienionych poniżej.
Przygotowanie deklaracji w sprawie dostępności
- Deklarację sporządzono dnia:
- Deklarację została ostatnio poddana przeglądowi i aktualizacji dnia:
Deklarację sporządzono na podstawie samooceny.
Informacje zwrotne i dane kontaktowe
- Za rozpatrywanie uwag i wniosków odpowiada: Krzysztof Ciężki
- E-mail: sekretariat@zazdrukbydgoszcz.eu
- Telefon: 52 320 96 95
Każdy ma prawo:
- zgłosić uwagi dotyczące dostępności cyfrowej strony lub jej elementu,
- zgłosić żądanie zapewnienia dostępności cyfrowej strony lub jej elementu,
- wnioskować o udostępnienie niedostępnej informacji w innej alternatywnej formie.
Żądanie musi zawierać:
- dane kontaktowe osoby zgłaszającej,
- wskazanie strony lub elementu strony, której dotyczy żądanie,
- wskazanie dogodnej formy udostępnienia informacji, jeśli żądanie dotyczy udostępnienia w formie alternatywnej informacji niedostępnej.
Rozpatrzenie zgłoszenia powinno nastąpić niezwłocznie, najpóźniej w ciągu 7 dni. Jeśli w tym terminie zapewnienie dostępności albo zapewnienie dostępu w alternatywnej formie nie jest możliwe, powinno nastąpić najdalej w ciągu 2 miesięcy od daty zgłoszenia.
Skargi i odwołania
Na niedotrzymanie tych terminów oraz na odmowę realizacji żądania można złożyć skargę do organu nadzorującego pocztą lub drogą elektroniczną na adres:
- Organ nadzorujący: Dyrektor Zakładu Aktywności Zawodowej
- Adres: ul. Ludwikowo 3
85-502 Bydgoszcz - E-mail: sekretariat@zazdrukbydgoszcz.eu
- Telefon: 52 320 98 98
Skargę można złożyć również do Rzecznika Praw Obywatelskich.
Dostępność architektoniczna
Informacja o dostępności architektonicznej siedziby Zakładu Aktywności Zawodowej w Bydgoszczy, 85-502 Bydgoszcz, ul. Ludwikowo 3, dla osób niepełnosprawnych:
Budynek biurowo-produkcyjny:
- Do budynku prowadzą trzy wejścia - wejście główne, wejście boczne oraz wejście od tyłu zakładu wszystkie wejścia dostosowane są dla osób z niepełnosprawnościami poruszających się na wózkach inwalidzkich. Oznaczenia dotyczące wejścia głównego znajdują się na elewacji budynku ZAZ (wskazując kierunek dojścia). Wejścia do budynku nie są zabezpieczone bramkami.
- Budynek jest dwukondygnacyjny, dla osób poruszających się na wózkach dostępne są wszystkie korytarze i pomieszczenia, oraz winda. W budynku są toalety przystosowane dla osób niepełnosprawnych – męska i damska.
- Zakład nie posiada pochylni, platform, informacji głosowych ani pętli indukcyjnych.
- Na parkingu wewnętrznym są oznakowane miejsca do parkowania dla osób z niepełnosprawnościami a rozwiązania komunikacyjne na parkingu wewnętrznym pozwalają na zaparkowanie pojazdu osobie z niepełnosprawnością niezależnie od natężenia zaparkowanych pojazdów.
- Do budynku i wszystkich jego pomieszczeń można wejść z psem asystującym i psem przewodnikiem.
- Brak możliwości skorzystania z tłumacza języka migowego na miejscu.
- W budynku znajdują się kontrastowe tabliczki informacyjne oraz napisy na drzwiach w alfabecie Braille’a dla osób niewidomych i słabo widzących.
- Nad wejściami do budynku nie ma głośników systemu naprowadzającego dźwiękowo osoby niewidome i słabo widzące.
Strona internetowa
Obecnie strona internetowa podlega zmianom i edycji do potrzeb zgodnych z obowiązującymi przepisami.
Inne informacje i oświadczenia
Aplikacje mobilne:
Jednostka nie posiada aplikacji mobilnej.
Raport
MINISTERSTWO FUNDUSZY I POLITYKI REGIONALNEJ
ul. Wspólna 2/4, 00-926 Warszawa
Raport o stanie zapewniania dostępności podmiotu publicznego
Nazwa i adres podmiotu publicznego
ZAKŁAD AKTYWNOŚCI ZAWODOWEJ UL. LUDWIKOWO 3, 85-502 BYDGOSZCZ
Numer identyfikacyjny REGON
34011388000000
Stan w dniu 01.01.2021 r.
Termin przekazania: do 31.03.2021 r.
Dane kontaktowe
E-mail sekretariatu podmiotu
zazniepel@wp.pl
E-mail kontaktowy osoby, która wypełniła formularz
ZLECENIA.ZAZ@WP.PL
Telefon kontaktowy
52 320 9695
Data
2021-01-25
Miejscowość
BYDGOSZCZ
Lokalizacja siedziby podmiotu
Województwo
WOJ. KUJAWSKO-POMORSKIE
Powiat
Powiat m. Bydgoszcz
Gmina
- Bydgoszcz (gmina miejska)
Podmiot zobowiązany do złożenia raportu o stanie dostępności na podstawie art. 11 ust. 4. ustawy o zapewnianiu
dostępności osobom ze szczególnymi potrzebami (UzD) do:
[ X ] 2) wojewody
Dział 1. Dostępność architektoniczna
Liczba budynków, w których podmiot prowadzi podstawową działalność i/lub obsługę interesantów:
1
- Czy podmiot zapewnia w tym budynku (tych budynkach) wolne od barier poziome i pionowe przestrzenie
komunikacyjne?
[X]TAK
- Czy podmiot zastosował w tym budynku (tych budynkach) rozwiązania architektoniczne, środki techniczne lub
posiada zainstalowane urządzenia, które umożliwiają dostęp do wszystkich pomieszczeń, z wyłączeniem pomieszczeń
technicznych?
[X]TAK
- Czy podmiot zapewnia w tym budynku (tych budynkach) informację na temat rozkładu pomieszczeń , co najmniej w sposób wizualny i dotykowy lub głosowy?
[X]TAK
- Czy podmiot zapewnia (umożliwia , dopuszcza) wstęp do tego budynku (tych budynków) osobie korzystającej z psa
asystującego?
[ X] NIE
- Czy podmiot zapewnia w przypadku tego budynku (tych budynków) osobom ze szczególnymi potrzebami możliwość
ewakuacji lub uratowania w inny sposób?
[X]TAK
Komentarze i uwagi dotyczące dostępności architektonicznej
Dział 2. Dostępność cyfrowa
- Liczba prowadzonych stron internetowych i udostępnianych aplikacji mobilnych, dla których podmiot posiada
deklarację dostępności
Liczba stron: 0
Liczba aplikacji: 0
Strony internetowe i aplikacje mobilne, dla których podmiot posiada deklarację dostępności
- Liczba prowadzonych stron internetowych i udostępnianych aplikacji mobilnych, dla których podmiot nie posiada
deklaracji dostępności
Liczba stron: 0
Liczba aplikacji: 0
Prosimy o podanie informacji dotyczących stron, dla których podmiot nie posiada deklaracji dostępności:
Prosimy o podanie informacji dotyczących aplikacji, dla których podmiot nie posiada deklaracji dostępności:
Komentarze i uwagi dotyczące dostępności cyfrowej
Dział 3. Dostępność informacyjno-komunikacyjna
- Czy podmiot zapewnia osobom ze szczególnymi potrzebami obsługę z wykorzystaniem niżej wymienionych
sposobów/środków wspierających komunikowanie się?
- Kontakt telefoniczny [X]TAK
- Kontakt korespondencyjny [X]TAK
- Przesyłanie wiadomości tekstowych, w tym z wykorzystaniem wiadomości
SMS, MMS lub komunikatorów internetowych [X]TAK
- Komunikacja audiowizualna, w tym z wykorzystaniem komunikatorów
internetowych [X] NIE
- Przesyłanie faksów [X] NIE
- Wykorzystanie tłumacza języka migowego przez strony internetowe i/lub
aplikacje (tłumaczenie online) [X] NIE
- Pomoc tłumacza języka migowego - kontakt osobisty [X] NIE
- Kontakt z pomocą tłumacza-przewodnika (kontakt osobisty) [X] NIE
- Czy podmiot posiada urządzenia lub środki techniczne do obsługi osób słabosłyszących, takich jak np. pętle
indukcyjne, systemy FM, systemy na podczerwień (IR), systemy Bluetooth?
[ X] NIE
Liczba prowadzonych przez podmiot stron internetowych:
0
- Czy podmiot zapewnia na tej stronie internetowej (tych stronach internetowych) informację o zakresie swojej
działalności (głównych zadaniach podmiotu) w postaci:
- tekstu odczytywalnego maszynowo?
- nagrania treści w polskim języku migowym (PJM) w postaci pliku wideo?
- informacji w tekście łatwym do czytania (ETR)?
- Czy podmiot zapewniał w okresie sprawozdawczym -tj. od 20.09.2019 r. do 01.01.2021 r. - na wniosek osoby ze
szczególnymi potrzebami możliwość komunikacji w formie określonej w tym wniosku?
[ X] NIE
Dział 4. Informacja o dostępie alternatywnym
- Czy w okresie sprawozdawczym podmiot zapewniał dostęp alternatywny w postaci wsparcia innej osoby?
[X]TAK
W przypadku odpowiedzi „TAK" - prosimy o podanie poniżej dodatkowych informacji:
Liczba przypadków zastosowania dostępu alternatywnego w postaci wsparcia innej osoby:
3
Uzasadnienie zastosowania tego rodzaju dostępu alternatywnego
pomoc osobom niepełnosprawnym na wózku inwalidzkim w sprawach higieniczno-sanitarnych
- Czy w okresie sprawozdawczym podmiot zapewniał dostęp alternatywny w postaci wsparcia technologicznego, w
tym z wykorzystaniem nowoczesnych technologii?
[ X] NIE
- Czy w okresie sprawozdawczym podmiot zapewniał dostęp alternatywny w postaci zmian w organizacji
funkcjonowania podmiotu?
[ X] NIE
- Czy w okresie sprawozdawczym podmiot zapewniał dostęp alternatywny w sposób inny niż wymienione wyżej?
[ X] NIE
Osoby odpowiedzialne
Autor: | Krzysztof Ciężki |
Odpowiada: | Krzysztof Ciężki |
Wytworzył: | Natalia Myjakowska-Ostrowska |
Data ostatniej zmiany: | 2024-03-29 11:22:44 |
Archiwum
Data | Autor | |
2023-02-08 12:04 | Krzysztof Ciężki | zobacz |
2023-02-08 12:03 | Krzysztof Ciężki | zobacz |
2023-02-08 12:02 | Stanisław Kuczyniecki | zobacz |
2021-05-19 16:57 | Stanisław Kuczyniecki | zobacz |
2021-04-28 14:21 | Stanisław Kuczyniecki | zobacz |
2021-04-14 12:19 | Stanisław Kuczyniecki | zobacz |
2021-04-14 12:17 | Stanisław Kuczyniecki | zobacz |
2021-04-14 12:14 | Stanisław Kuczyniecki | zobacz |
2021-04-14 09:45 | Stanisław Kuczyniecki | zobacz |
2021-03-25 13:17 | Stanisław Kuczyniecki | zobacz |
2021-01-25 08:20 | Stanisław Kuczyniecki | zobacz |
2021-01-20 14:18 | Stanisław Kuczyniecki | zobacz |
2021-01-20 14:11 | Stanisław Kuczyniecki | zobacz |
2021-01-20 14:07 | Stanisław Kuczyniecki | zobacz |
2021-01-20 14:06 | Stanisław Kuczyniecki | zobacz |
2021-01-20 14:04 | Stanisław Kuczyniecki | zobacz |
2021-01-20 13:36 | Krzysztof Ciężki | zobacz |
Statystyki
Odwiedzin na stronie: | 1406 |