Zgodnie z ustawą z dnia 6 września 2001 r. o dostępie do informacji publicznej (t.j. Dz. U. z 2019 r. poz. 1429, z 2020 r. poz. 695.), informacje publiczne, które nie zostały zamieszczone w Biuletynie Informacji Publicznej a także udostępnione w drodze wyłożenia lub wywieszenia, udostępniane są zainteresowanym na pisemny wniosek.
Wnioski o udostępnienie informacji publicznej należy kierować bezpośrednio do dyrektora Szkoły Podstawowej nr 2 w Kraśniku na adres: Szkoła Podstawowa nr 2 w Kraśniku ul. Urzędowska 10, 23-200 Kraśnik.
Prawo do informacji publicznej obejmuje uprawnienia do:
Dostęp do informacji publicznej jest bezpłatny, ale ustawa o dostępie do informacji publicznej przewiduje jeden przypadek, w którym instytucja udzielająca informacji może żądać dokonania przez wnioskującego opłaty - gdy musi ponieść dodatkowe koszty związane ze wskazanym we wniosku sposobem udzielenia informacji (np. żądanie dostarczenia informacji na płycie CD lub dvd, wydruk dokumentu bardzo obszernego, jakim jest np. statut szkoły).
Informacje publiczne udostępniane na wniosek pisemny lub ustny muszą zostać obowiązkowo oznaczone następującymi informacjami:
Autor: | Monika Hatłas |
Odpowiada: | Monika Hatłas |
Wytworzył: | Monika Hatłas |
Data ostatniej zmiany: | 2020-10-04 13:54:48 |
Odwiedzin na stronie: | 1382 |