Nabór na stanowisko starszego specjalisty ds. administracyjno-gospodarczych
OGŁOSZENIE O NABORZE NA WOLNE STANOWISKO URZĘDNICZE
Dyrektor Zespołu Szkół Ponadpodstawowych
im. Ignacego Wyssogoty Zakrzewskiego w Żelechowie
ogłasza nabór na wolne stanowisko pracy (w wymiarze 1 etatu)
STARSZY SPECJALISTA DS. ADMINISTRACYJNO-GOSPODARCZYCH
w Zespole Szkół Ponadpodstawowych
im. Ignacego Wyssogoty Zakrzewskiego
ul. Piłsudskiego 45, 08-430 Żelechów, (025) 75 41 169
Osoba ubiegająca się o zatrudnienie musi spełniać następujące wymagania niezbędne
do zatrudnienia na danym stanowisku:
- posiada obywatelstwo polskie,
- ma pełną zdolność do czynności prawnych oraz korzysta z pełni praw publicznych,
- posiada wykształcenie wyższe kierunkowe lub co najmniej 2 lata stażu pracy na takim
lub podobnym stanowisku. - nie była skazana prawomocnym wyrokiem sądu za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe,
- cieszy się nieposzlakowaną opinią,
Zakres wykonywanych zadań na stanowisku, na które przeprowadzany jest nabór:
Pracownik jest obowiązany w szczególności:
- przestrzegać czasu pracy ustalonego w zakładzie pracy,
- przestrzegać regulaminu pracy i ustalonego w zakładzie pracy porządku,
- przestrzegać przepisów oraz zasad bezpieczeństwa i higieny pracy, a także przepisów przeciwpożarowych,
- dbać o dobro zakładu pracy, chronić jego mienie oraz zachować w tajemnicy informacje, których ujawnienie mogłoby narazić pracodawcę na szkodę,
- przestrzegać tajemnicy określonej w odrębnych przepisach,
- przestrzegać w zakładzie pracy zasad współżycia społecznego.
Zakres obowiązków wynikających z art. 211 Kodeksu Pracy:
Przestrzeganie przepisów i zasad bezpieczeństwa i higieny pracy jest podstawowym obowiązkiem pracownika. W szczególności pracownik jest obowiązany:
- znać przepisy i zasady bezpieczeństwa i higieny pracy, brać udział w szkoleniu i instruktażu
z tego zakresu oraz poddawać się wymaganym egzaminom sprawdzającym, - wykonywać pracę w sposób zgodny z przepisami i zasadami bezpieczeństwa i higieny pracy oraz stosować się do wydawanych w tym zakresie poleceń i wskazówek przełożonych,
- dbać o należyty stan maszyn, urządzeń, narzędzi i sprzętu oraz o porządek i ład w miejscu pracy,
- stosować środki ochrony zbiorowej, a także używać przydzielonych środków ochrony indywidualnej oraz odzieży i obuwia roboczego, zgodnie z ich przeznaczeniem,
- poddawać się wstępnym, okresowym i kontrolnym oraz innym zaleconym badaniom lekarskim i stosować się do wskazań lekarskich,
- niezwłocznie zawiadomić przełożonego o zauważonym w zakładzie pracy wypadku albo zagrożeniu życia lub zdrowia ludzkiego oraz ostrzec współpracowników, a także inne osoby znajdujące się w rejonie zagrożenia, o grożącym im niebezpieczeństwa,
- współdziałać z pracodawcą i przełożonymi w wypełnianiu obowiązków dotyczących bezpieczeństwa i higieny pracy
Do obowiązków starszego specjalisty ds. administracyjno-gospodarczych należy:
- Kierowanie zespołem pracowników obsługi.
- Określanie zadań i odpowiedzialności tych pracowników w formie zakresu czynności, a także stwarzanie im warunków pracy oraz zapewnienie warunków BHP.
- Zapewnienie sprawnej obsługi kancelaryjno - biurowej szkoły.
- Obsługa stypendiów socjalnych dla uczniów szkoły oraz dofinansowań dla uczniów z orzeczeniami o potrzebie kształcenia specjalnego.
- Sprawdzanie rachunków pod względem merytorycznym.
- Przygotowywanie właściwych dla stanowiska sprawozdań statystycznych.
- Prowadzenie spraw związanych z gospodarką lokalową.
- Przedstawianie dyrektorowi projektu budżetu szkoły na wydatki administracyjno - gospodarcze.
- Zapewnianie sprawności techniczno - eksploatacyjnej budynku i urządzeń terenowych oraz zabezpieczanie gmachu i majątku szkolnego (w tym realizacja zaleceń pokontrolnych).
- Czuwanie nad terminowością przeglądów technicznych budynków szkolnych.
- Organizacja i nadzór w trakcie remontów w budynkach szkolnych.
- Dbanie o sprzęt przeciwpożarowy, urządzenia odgromowe i klucze od wyjść ewakuacyjnych.
- Nadzór nad utrzymywaniem czystości gmachu oraz terenów wokół szkoły.
- Ewidencja majątku szkoły oraz prowadzenie inwentaryzacji materiałowej i środków trwałych
- Ewidencja i rozliczanie zużycia paliwa samochodów służbowych.
- Planowanie , organizacja i ewidencja przydziału odzieży ochronnej oraz innych rzeczy przysługujących pracownikom szkoły.
- Reprezentowanie pracowników obsługi (m.in. wnioskowanie o nagrody, i.t.p.).
- Ocenianie pracy pracowników obsługi.
- Ustalanie harmonogramów tygodniowej i dziennej pracy obsługi, a także harmonogramów ich urlopów.
- Współpraca z wicedyrektorem szkoły oraz kierownikami PZP i internatu w zakresie informowania pracowników niepedagogicznych o celach i zadaniach programu wychowawczego szkoły.
- Archiwizacja właściwych dla stanowiska dokumentów.
- Przydział szafek ubraniowych dla uczniów oraz nadzór nad prawidłowym stanem szafek.
- Inne prace zlecone przez dyrektora szkoły.
- Przygotowywanie i weryfikacja danych do Systemu Informacji Oświatowej w zakresie wynikającym przypisanych zadań.
- Zamówienia publiczne : procedury przetargowe i sprawozdawczość dotycząca zamówień publicznych
- Przeprowadzanie wraz z kierownikiem internatu wyboru ofert na zamówienia towarów do stołówki internatu.
- Monitorowanie i analiza łącznych kosztów związanych z utrzymaniem obiektów szkolnych (szkoła, internat, Pracownia Zajęć Praktycznych) na podstawie danych otrzymanych od głównej księgowej, kierownika internatu oraz kierownika szkolenia praktycznego i informowanie dyrektora o wynikach.[energia elektr., gaz, wywóz śmieci, przeglądy, itp.]
- Kwartalne sporządzanie sprawozdań w zakresie łącznych kosztów energii elektrycznej oraz energii cieplnej (zużycie gazu) i innych kosztów w monitorowanych obiektach szkolnych (szkoła, internat, Pracownia Zajęć Praktycznych)
Wymagane dokumenty:
- podanie,
- życiorys - curriculum vitae (c.v.),
- kwestionariusz osobowy dla osoby ubiegającej się o zatrudnienie*,
- oświadczenie o niekaralności za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego
lub umyślne przestępstwo skarbowe, - oświadczenie o pełnej zdolności do czynności prawnych oraz korzystaniu z pełni praw publicznych,
- kserokopia dokumentu poświadczającego wykształcenie ,
- kserokopie innych dodatkowych dokumentów potwierdzających posiadane kwalifikacje
i umiejętności oraz doświadczenie zawodowe (świadectwa pracy, kursy, szkolenia itp.).
W miesiącu poprzedzającym datę upublicznienia ogłoszenia wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych w ZSP w Żelechowie, w rozumieniu przepisów o rehabilitacji zawodowej
i społecznej oraz zatrudnienia osób niepełnosprawnych wynosił poniżej 6%.
Wymagane dokumenty należy składać w terminie do dnia 24 lutego 2023 r. godz. 14.00
Wymagane dokumenty aplikacyjne należy składać osobiście w siedzibie Zespołu Szkół Ponadpodstawowych im. Ignacego Wyssogoty Zakrzewskiego ul. Marszałka Józefa Piłsudskiego 45,
08-430 Żelechów lub przesłać pocztą na w/w adres, w terminie określonym w ogłoszeniu
w zamkniętych kopertach z dopiskiem na kopercie: „Dotyczy naboru na stanowisko starszego specjalisty ds. administracyjno-gospodarczych w Zespole Szkół Ponadpodstawowych im. Ignacego Wyssogoty Zakrzewskiego w Żelechowie” w terminie do dnia 24 lutego 2023r. godz. 14.00
Przewidywany termin posiedzenia Komisji rozpatrującej kandydatury w dniu 28 lutego 2023 godz. 15.00.
Aplikacje, które wpłyną do szkoły po wyżej określonym terminie, nie będą rozpatrywane. Informacja
o wynikach naboru upowszechniana jest niezwłocznie po przeprowadzonym naborze, poprzez umieszczenie na tablicy ogłoszeń znajdującej się w siedzibie szkoły przy ul. Marszałka Józefa Piłsudskiego 45 oraz opublikowanie na stronie BIP szkoły
Dane osobowe kandydatów:
- Będą przetwarzane w celu rekrutacji na stanowisko urzędnicze na podstawie art.6 ust.1 lit. b) Rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady UE z dnia 26 kwietnia 2016r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE
- Nie będą udostępniane innym odbiorcom
- Będą przechowywane nie dłużej niż 3 miesiące od zakończenia procesu rekrutacji
- Nie będą przetwarzane w sposób zautomatyzowany w celu podjęcia decyzji w sprawie indywidualnej.
Kandydatom przysługuje prawo żądania:
- Dostępu do swoich danych osobowych, ich sprostowania, usunięcia (w przypadku i na zasadach określonych w przepisach prawa regulujących ochronę danych osobowych), ograniczenia ich przetwarzanie, przeniesienia danych
- Wniesienia skargi do organu nadzorczego, którym jest Prezes Urzędu Ochrony Danych Osobowych - na zasadach określonych w przepisach prawa regulujących ochronę danych osobowych.
Podanie danych osobowych przez kandydata jest wymogiem ustawowym. Odmowa podania danych może uniemożliwić wzięcie udziału w procesie naboru.
Dane osobowe zawarte w dokumentach potwierdzających kwalifikacje wykraczające poza dokumenty ustawowo niezbędne, będą przetwarzane wyłącznie za zgodą kandydata, wyrażona na piśmie:
„Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych zawartych w dokumentach aplikacyjnych przez Zespół Szkół Ponadpodstawowych im. Ignacego Wyssogoty Zakrzewskiego w Żelechowie ul. Marszałka Józefa Piłsudskiego 45, 08-430 Żelechów, w celu przeprowadzenia procesu rekrutacji na ww. stanowisko”.
Kwestionariusz osobowy można otrzymać od poniedziałku do piątku w godzinach od 8.00 – 15.00
w sekretariacie szkoły przy ul. Marszałka Józefa Piłsudskiego 45 - parter lub pobrać ze strony BIP szkoły.
Osoba wybrana do zatrudnienia będzie zobowiązana do przedstawienia oryginału aktualnego "Zapytania o udzielenie informacji o osobie" z Krajowego Rejestru Karnego.
DYREKTOR
( - ) Jacek Mucha
Artykuły
Osoby odpowiedzialne
Autor: | Jacek Mucha |
Odpowiada: | Jacek Mucha |
Wytworzył: | Jacek Mucha |
Data ostatniej zmiany: | 2023-02-10 16:55:44 |
Archiwum
Data | Autor | |
2023-02-10 16:50 | Jacek Mucha | zobacz |
Statystyki
Odwiedzin na stronie: | 251 |