Biuletyn Informacji Publicznej
Zespół Szkół Ponadpodstawowych im. Ignacego Wyssogoty Zakrzewskiego w Żelechowie
drukuj

Nabór na stanowisko starszego specjalisty ds. administracyjno-gospodarczych

OGŁOSZENIE O NABORZE NA WOLNE STANOWISKO URZĘDNICZE

Dyrektor Zespołu Szkół Ponadpodstawowych

im. Ignacego Wyssogoty Zakrzewskiego w Żelechowie

ogłasza nabór na wolne stanowisko pracy (w wymiarze 1 etatu)

STARSZY SPECJALISTA DS. ADMINISTRACYJNO-GOSPODARCZYCH

w Zespole Szkół Ponadpodstawowych

im. Ignacego Wyssogoty Zakrzewskiego

ul. Piłsudskiego 45, 08-430 Żelechów, (025) 75 41 169

 

Osoba ubiegająca się o zatrudnienie musi spełniać następujące wymagania niezbędne
do zatrudnienia na danym stanowisku:

  1. posiada obywatelstwo polskie,
  2. ma pełną zdolność do czynności prawnych oraz korzysta z pełni praw publicznych,
  3. posiada wykształcenie wyższe kierunkowe lub co najmniej 2 lata stażu pracy na takim
    lub podobnym stanowisku.
  4. nie była skazana prawomocnym wyrokiem sądu za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe,
  5. cieszy się nieposzlakowaną opinią,

 

Zakres wykonywanych zadań na stanowisku, na które przeprowadzany jest nabór:

Pracownik jest obowiązany w szczególności:

  1. przestrzegać czasu pracy ustalonego w zakładzie pracy,
  2. przestrzegać regulaminu pracy i ustalonego w zakładzie pracy porządku,
  3. przestrzegać przepisów oraz zasad bezpieczeństwa i higieny pracy, a także przepisów przeciwpożarowych,
  4. dbać o dobro zakładu pracy, chronić jego mienie oraz zachować w tajemnicy informacje, których ujawnienie mogłoby narazić pracodawcę na szkodę,
  5. przestrzegać tajemnicy określonej w odrębnych przepisach,
  6. przestrzegać w zakładzie pracy zasad współżycia społecznego.

 

Zakres obowiązków wynikających z art. 211 Kodeksu Pracy:

Przestrzeganie przepisów i zasad bezpieczeństwa i higieny pracy jest podstawowym obowiązkiem pracownika. W szczególności pracownik jest obowiązany:

  1. znać przepisy i zasady bezpieczeństwa i higieny pracy, brać udział w szkoleniu i instruktażu
    z tego zakresu oraz poddawać się wymaganym egzaminom sprawdzającym,
  2. wykonywać pracę w sposób zgodny z przepisami i zasadami bezpieczeństwa i higieny pracy oraz stosować się do wydawanych w tym zakresie poleceń i wskazówek przełożonych,
  3. dbać o należyty stan maszyn, urządzeń, narzędzi i sprzętu oraz o porządek i ład w miejscu pracy,
  4. stosować środki ochrony zbiorowej, a także używać przydzielonych środków ochrony indywidualnej oraz odzieży i obuwia roboczego, zgodnie z ich przeznaczeniem,
  5. poddawać się wstępnym, okresowym i kontrolnym oraz innym zaleconym badaniom lekarskim i stosować się do wskazań lekarskich,
  6. niezwłocznie zawiadomić przełożonego o zauważonym w zakładzie pracy wypadku albo zagrożeniu życia lub zdrowia ludzkiego oraz ostrzec współpracowników, a także inne osoby znajdujące się w rejonie zagrożenia, o grożącym im niebezpieczeństwa,
  7. współdziałać z pracodawcą i przełożonymi w wypełnianiu obowiązków dotyczących bezpieczeństwa i higieny pracy

 

Do obowiązków starszego specjalisty ds. administracyjno-gospodarczych należy:

  1. Kierowanie zespołem pracowników obsługi.
  2. Określanie zadań i odpowiedzialności tych pracowników w formie zakresu czynności, a także stwarzanie im warunków pracy oraz zapewnienie warunków BHP.
  3. Zapewnienie sprawnej obsługi kancelaryjno - biurowej szkoły.
  4. Obsługa stypendiów socjalnych dla uczniów szkoły oraz dofinansowań dla uczniów z orzeczeniami o potrzebie kształcenia specjalnego.
  5. Sprawdzanie rachunków pod względem merytorycznym.
  6. Przygotowywanie właściwych dla stanowiska sprawozdań statystycznych.
  7. Prowadzenie spraw związanych z gospodarką lokalową.
  8. Przedstawianie dyrektorowi projektu budżetu szkoły na wydatki administracyjno - gospodarcze.
  9. Zapewnianie sprawności techniczno - eksploatacyjnej budynku i urządzeń terenowych oraz zabezpieczanie gmachu i majątku szkolnego (w tym realizacja zaleceń pokontrolnych).
  10. Czuwanie nad terminowością przeglądów technicznych budynków szkolnych.
  11. Organizacja i nadzór w trakcie remontów w budynkach szkolnych.
  12. Dbanie o sprzęt przeciwpożarowy, urządzenia odgromowe i klucze od wyjść ewakuacyjnych.
  13. Nadzór nad utrzymywaniem czystości gmachu oraz terenów wokół szkoły.
  14. Ewidencja majątku szkoły oraz prowadzenie inwentaryzacji materiałowej i środków trwałych
  15. Ewidencja i rozliczanie zużycia paliwa samochodów służbowych.
  16. Planowanie , organizacja i ewidencja przydziału odzieży ochronnej oraz innych rzeczy przysługujących pracownikom szkoły.
  17. Reprezentowanie pracowników obsługi (m.in. wnioskowanie o nagrody, i.t.p.).
  18. Ocenianie pracy pracowników obsługi.
  19. Ustalanie harmonogramów tygodniowej i dziennej pracy obsługi, a także harmonogramów ich urlopów.
  20. Współpraca z wicedyrektorem szkoły oraz kierownikami PZP i internatu w zakresie informowania pracowników niepedagogicznych o celach i zadaniach programu wychowawczego szkoły.
  21. Archiwizacja właściwych dla stanowiska dokumentów.
  22. Przydział szafek ubraniowych dla uczniów oraz nadzór nad prawidłowym stanem szafek.
  23. Inne prace zlecone przez dyrektora szkoły.
  24. Przygotowywanie i weryfikacja danych do Systemu Informacji Oświatowej w zakresie wynikającym przypisanych zadań.
  25. Zamówienia publiczne : procedury przetargowe i sprawozdawczość dotycząca zamówień publicznych
  26. Przeprowadzanie wraz z kierownikiem internatu wyboru ofert na zamówienia towarów do stołówki internatu.
  27. Monitorowanie i analiza łącznych kosztów związanych z utrzymaniem obiektów szkolnych (szkoła, internat, Pracownia Zajęć Praktycznych) na podstawie danych otrzymanych od głównej księgowej, kierownika internatu oraz kierownika szkolenia praktycznego i informowanie dyrektora o wynikach.[energia elektr., gaz, wywóz śmieci, przeglądy, itp.]
  28. Kwartalne sporządzanie sprawozdań w zakresie łącznych kosztów energii elektrycznej oraz energii cieplnej (zużycie gazu) i innych kosztów w monitorowanych obiektach szkolnych (szkoła, internat, Pracownia Zajęć Praktycznych)

 

Wymagane dokumenty:

  1. podanie,
  2. życiorys - curriculum vitae (c.v.),
  3. kwestionariusz osobowy dla osoby ubiegającej się o zatrudnienie*,
  4. oświadczenie o niekaralności za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego
    lub umyślne przestępstwo skarbowe,
  5. oświadczenie o pełnej zdolności do czynności prawnych oraz korzystaniu z pełni praw publicznych,
  6. kserokopia dokumentu poświadczającego wykształcenie ,
  7. kserokopie innych dodatkowych dokumentów potwierdzających posiadane kwalifikacje
    i umiejętności oraz doświadczenie zawodowe (świadectwa pracy, kursy, szkolenia itp.).

 

W miesiącu poprzedzającym datę upublicznienia ogłoszenia wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych w ZSP w Żelechowie, w rozumieniu przepisów o rehabilitacji zawodowej
i społecznej oraz zatrudnienia osób niepełnosprawnych wynosił poniżej 6%.

 

Wymagane dokumenty należy składać w terminie do dnia 24 lutego 2023 r. godz. 14.00

 

Wymagane dokumenty aplikacyjne należy składać osobiście w siedzibie Zespołu Szkół Ponadpodstawowych im. Ignacego Wyssogoty Zakrzewskiego ul. Marszałka Józefa Piłsudskiego 45,
08-430 Żelechów lub przesłać pocztą na w/w adres, w terminie określonym w ogłoszeniu
w zamkniętych kopertach z dopiskiem na kopercie: „Dotyczy naboru na stanowisko starszego specjalisty ds. administracyjno-gospodarczych w Zespole Szkół Ponadpodstawowych im. Ignacego Wyssogoty Zakrzewskiego w Żelechowie” w terminie do dnia 24 lutego 2023r. godz. 14.00

 

Przewidywany termin posiedzenia Komisji rozpatrującej kandydatury w dniu 28 lutego 2023 godz. 15.00.

 

Aplikacje, które wpłyną do szkoły po wyżej określonym terminie, nie będą rozpatrywane. Informacja
o wynikach naboru upowszechniana jest niezwłocznie po przeprowadzonym naborze, poprzez umieszczenie na tablicy ogłoszeń znajdującej się w siedzibie szkoły przy ul. Marszałka Józefa Piłsudskiego 45 oraz opublikowanie na stronie BIP szkoły

 

Dane osobowe kandydatów:

  1. Będą przetwarzane w celu rekrutacji na stanowisko urzędnicze na podstawie art.6 ust.1 lit. b) Rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady UE z dnia 26 kwietnia 2016r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE
  2. Nie będą udostępniane innym odbiorcom
  3. Będą przechowywane nie dłużej niż 3 miesiące od zakończenia procesu rekrutacji
  4. Nie będą przetwarzane w sposób zautomatyzowany w celu podjęcia decyzji w sprawie indywidualnej.

 

Kandydatom przysługuje prawo żądania:

  1. Dostępu do swoich danych osobowych, ich sprostowania, usunięcia (w przypadku i na zasadach określonych w przepisach prawa regulujących ochronę danych osobowych), ograniczenia ich przetwarzanie, przeniesienia danych
  2. Wniesienia skargi do organu nadzorczego, którym jest Prezes Urzędu Ochrony Danych Osobowych - na zasadach określonych w przepisach prawa regulujących ochronę danych osobowych.

 

Podanie danych osobowych przez kandydata jest wymogiem ustawowym. Odmowa podania danych może uniemożliwić wzięcie udziału w procesie naboru.

 

Dane osobowe zawarte w dokumentach potwierdzających kwalifikacje wykraczające poza dokumenty ustawowo niezbędne, będą przetwarzane wyłącznie za zgodą kandydata, wyrażona na piśmie:

„Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych zawartych w dokumentach aplikacyjnych przez Zespół Szkół Ponadpodstawowych im. Ignacego Wyssogoty Zakrzewskiego w Żelechowie ul. Marszałka Józefa Piłsudskiego 45, 08-430 Żelechów, w celu przeprowadzenia procesu rekrutacji na ww. stanowisko”.

 

Kwestionariusz osobowy można otrzymać od poniedziałku do piątku w godzinach od 8.00 – 15.00
w sekretariacie szkoły przy ul. Marszałka Józefa Piłsudskiego 45 - parter lub pobrać ze strony BIP szkoły.

 

Osoba wybrana do zatrudnienia będzie zobowiązana do przedstawienia oryginału aktualnego "Zapytania o udzielenie informacji o osobie" z Krajowego Rejestru Karnego.

DYREKTOR

( - ) Jacek Mucha

Artykuły

Osoby odpowiedzialne

Autor:Jacek Mucha
Odpowiada:Jacek Mucha
Wytworzył:Jacek Mucha
Data ostatniej zmiany:2023-02-10 16:55:44

Archiwum

Data Autor
2023-02-10 16:50 Jacek Mucha zobacz

Statystyki

Odwiedzin na stronie: 251