Rudziniec, 10.03.2022r
INFORMACJA O WYNIKACH NABORU
na wolne stanowisko urzędnicze – księgowa Centrum Usług Wspólnych w Rudzińcu
W wyniku zakończenia procedury naboru na stanowiska urzędnicze w Centrum Usług Wspólnych w Rudzińcu do zatrudnienia wybrano Panią Justynę Świerczyńską zam. w Gliwicach
Uzasadnienie
Pani Justyna Świerczyńska zyskała pozytywne i najwyższe wyniki na wszystkich etapach postępowania kwalifikacyjnego. Komisja rekrutacyjna po przeprowadzeniu rozmów kwalifikacyjnych uznała, że kandydatka posiada odpowiednią wiedzę oraz kwalifikacje, aby prawidłowo realizować zadania na oferowanym stanowisku pracy
Dyrektor Centrum Usług Wspólnych
w Rudzińcu
Sylwia Stopa
Wykaz numerów referencyjnych
ofert kandydatów spełniających wymagania niezbędne
określone w ogłoszeniu o naborze na stanowisko urzędnicze – księgowa nabór nr 2/2022
w Centrum Usług Wspólnych w Rudzińcu
numer referencyjny oferty
Informacja o terminie testu merytorycznego zostanie podana kandydatom telefonicznie.
Osoby, które nie przystąpią do testu merytorycznego oraz osoby, które po teście merytorycznym nie zostaną zakwalifikowane do kolejnego etapu naboru mogą odbierać (osobiście) swoje dokumenty aplikacyjne do momentu publikacji informacji o wyniku naboru. Po tym terminie dokumenty zostaną zniszczone.
Rudziniec, dnia 07.02.2022 r.
Dyrektor Centrum Usług Wspólnych w Rudzińcu
ogłasza nabór nr 2/2022 na wolne stanowisko urzędnicze - księgowa
Liczba (wymiar etatu): 1 etat
Miejsce wykonywanie pracy: Centrum Usług Wspólnych w Rudzińcu
44-160 Rudziniec
Nawiązanie stosunku pracy:
Zakres wykonywanych zadań na stanowisku:
Wykształcenie:
Wyższe lub średnie z co najmniej 2 letnim stażem pracy
Niezbędne wymagania:
1) ma obywatelstwo polskie
2) posiada pełną zdolność do czynności prawnych oraz korzysta z pełni praw publicznych;
3) nie jest skazana prawomocnym wyrokiem za przestępstwo przeciwko mieniu, przeciwko obrotowi gospodarczemu, przeciwko działalności instytucji państwowych oraz samorządu terytorialnego, przeciwko wiarygodności dokumentów lub za przestępstwo skarbowe;
4) posiada znajomość języka polskiego w mowie i piśmie w zakresie koniecznym do wykonywania obowiązków księgowego;
5) posiada znajomość zagadnień z zakresu finansów publicznych, rachunkowości i sprawozdawczości budżetowej,
Wymagania dodatkowe:
Warunki pracy:
Praca o charakterze administracyjno-biurowym będzie świadczona w wymiarze 1 etatu, w biurze Centrum Usług Wspólnych w Rudzińcu, ul. Gliwicka 26, 44 – 160 Rudziniec, w tym 4 godzin przy komputerze. Warunki pracy bezpieczne.
W miesiącu poprzedzającym datę upublicznienia ogłoszenia wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych w Centrum Usług Wspólnych w Rudzińcu, w rozumieniu przepisów o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnieniu osób niepełnosprawnych, jest niższy niż 6%.
Wymagane dokumenty:
Dokumenty należy składać w zamkniętych kopertach z dopiskiem
„Nabór na stanowisko urzędnicze ds. księgowości” za pośrednictwem poczty,
w Biurze Centrum Usług Wspólnych w Rudzińcu ul. Gliwicka 26, do dnia 21 lutego 2022 r. lub
drogą elektroniczną pod warunkiem, że korespondencja będzie opatrzona kwalifikowanym podpisem elektronicznym lub za pośrednictwem platformy e-PUAP. Do korespondencji należy dołączyć skany wymaganych dokumentów. Za datę wpływu uznaje się datę potwierdzenia przyjęcia dokumentów przez system e-PUAP.
Oświadczenia, CV, kwestionariusz oraz list motywacyjny powinny być własnoręcznie podpisane
Nabór przeprowadzi komisja rekrutacyjna powołana przez Dyrektora Centrum Usług Wspólnych w Rudzińcu. Nabór będzie się składał z trzech etapów:
- sprawdzenie złożonych dokumentów aplikacyjnych pod względem formalnym
- test sprawdzający wiedzę kandydatów w formie pisemnej
- rozmowa kwalifikacyjna
Kandydaci spełniający wymogi formalne zostaną poinformowani telefonicznie o zakwalifikowaniu do kolejnego etapu naboru do dnia 28 lutego 2022 r
Dyrektor Centrum Usług Wspólnych
w Rudzińcu
Sylwia Stopa
Autor: | Sylwia Stopa |
Odpowiada: | Sylwia Stopa |
Wytworzył: | Sylwia Stopa |
Data ostatniej zmiany: | 2022-03-10 23:53:43 |
Odwiedzin na stronie: | 449 |