Przypomnij hasło
Biuletyn Informacji Publicznej
Muzeum Pogranicza w Działdowie
drukuj

Archwium - Nabór do pracy

Dyrektor Muzeum Pogranicza w Działdowie

ogłasza nabór

na stanowisko

ASYSTENTA ds. ADMINISTRACYJNO-ORGANIZACYJNYCH

 

Miejsce pracy:

Muzeum Pogranicza w Działdowie, ul. Zamkowa 12, 13-200 Działdowo, woj. warmińsko-mazurskie

 

Wymiar czasu pracy: 1 etat

Zatrudnienie: od 1 stycznia 2020 r.

 

Wymagania:

- Wykształcenie wyższe. Preferowane kierunki: administracja, prawo lub pokrewne.

- Obywatelstwo polskie.

- Pełna zdolność do czynności prawnych oraz korzystanie z pełni praw publicznych.

- Brak skazania za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślnie przestępstwo skarbowe.

- Stan zdrowia pozwalający na zatrudnienie na w/w stanowisku.

- Wysoka kultura osobista, komunikatywność, łatwość nawiązywania kontaktów, kreatywność, odpowiedzialność, sumienność.

 

Forma i termin składania ofert:

CV oraz list motywacyjny należy przesłać pocztą elektroniczną na adres: ksiegowosc@muzeum.dzialdowo.pl lub dostarczyć do muzeum, ul. Zamkowa 12 - część gotycka (II piętro) w zamkniętej kopercie adresowanej do „Dyrektora Muzeum – Patryka Kozłowskiego” z dopiskiem „nabór na wolne stanowisko” do dnia 6.12.2019 r. do godziny 15.00. Informujemy, że skontaktujemy się z wybranymi osobami drogą e-mailową lub telefoniczną do dnia 13.12.2019 r.

 

Działdowo, 26.11.2019 r.

Patryk Kozłowski

Dyrektor Muzeum Pogranicza w Działdowie

Osoby odpowiedzialne

Autor:mbartkowska
Odpowiada:pkozłowski
Wytworzył:mbartkowska
Data ostatniej zmiany:2019-11-26 08:50:31
Powrót

Statystyki

Odwiedzin na stronie: 1537