Biuletyn Informacji Publicznej
Miejsko-Gminny Ośrodek Pomocy Społecznej w Głogowie Małopolskim
drukuj

Archwium - Przetargi i zamówienia publiczne 2017 r. i starsze

Głogów Małopolski  3.10.2013 r.

Głogów Małopolski: Organizacja i przeprowadzenie szkoleń w ramach projektu systemowego:Czas na aktywność w gminie Głogów Małopolski, realizowanego przez Miejsko - Gminny Ośrodek Pomocy Społecznej w Głogowie Małopolskim, w ramach Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki, Priorytet VII Promocja Integracji Społecznej, Działanie 7.1 Rozwój i Upowszechnianie Aktywnej Integracji, Poddziałanie 7.1.1 Rozwój i Upowszechnianie Aktywnej Integracji przez Ośrodki Pomocy Społecznej
Numer ogłoszenia: 201943 - 2013; data zamieszczenia: 02.10.2013
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Miejsko-Gminny Ośrodek Pomocy Społecznej , ul. Fabryczna 17, 36-060 Głogów Małopolski, woj. podkarpackie, tel. 17 85 17 358, faks 17 85 16 960.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: http:/e-bip.org.pl/mgopsgm

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Organizacja i przeprowadzenie szkoleń w ramach projektu systemowego:Czas na aktywność w gminie Głogów Małopolski, realizowanego przez Miejsko - Gminny Ośrodek Pomocy Społecznej w Głogowie Małopolskim, w ramach Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki, Priorytet VII Promocja Integracji Społecznej, Działanie 7.1 Rozwój i Upowszechnianie Aktywnej Integracji, Poddziałanie 7.1.1 Rozwój i Upowszechnianie Aktywnej Integracji przez Ośrodki Pomocy Społecznej.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.

II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przeprowadzenie 5 kursów dla uczestników projektu: Czas na aktywność w gminie Głogów Małopolski, realizowanego w ramach Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki, Priorytet VII Działanie 7.1., Poddziałanie 7.1.1., Rozwój i upowszechnianie aktywnej integracji przez ośrodki pomocy społecznej współfinansowanego przez Unię Europejską w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego: Kurs 1:Opiekunka osób starszych i niepełnosprawnych; Kurs 2: Sprzedawca z obsługą kasy fiskalnej i komputera; Kurs 3: Kucharz małej gastronomii z obsługą kasy fiskalnej; Kurs 4:Przedstawiciel handlowy z prawem jazdy kat. B; Kurs 5:Kierowca samochodu ciężarowego kat. C + kwalifikacja wstępna przyśpieszona..

II.1.5) przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających:

  • Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówień uzupełniających

  • Zamawiający przewiduje udzielenie zamówień uzupełniających stanowiących nie więcej niż 50% zamówienia podstawowego i polegających na powtórzeniu tego samego rodzaju zamówienia.

II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 80.40.00.00-8, 80.53.00.00-8, 80.56.10.00-4.

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.

II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.



II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w miesiącach: 2.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WADIUM

Informacja na temat wadium: Zamawiający nie wymaga wniesienia wadium.

III.2) ZALICZKI

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

  • III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Celem oceny spełniania w/w warunku Wykonawca złoży oświadczenie zgodnie z art. 22 ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych - wzór załącznik nr 4A.

  • III.3.2) Wiedza i doświadczenie

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Celem oceny spełniania w/w warunku Wykonawca złoży wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych co najmniej 2 usług: szkoleń o wartości, co najmniej 5.000 zł każda, w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców oraz załączą dokumenty potwierdzające, że te usługi zostały wykonane należycie.

  • III.3.3) Potencjał techniczny

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Celem oceny spełniania w/w warunku Wykonawca złoży: a) wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia (tj. prowadzących szkolenia), w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacji o podstawie do dysponowania tymi osobami - wzór załącznik nr 6. b) oświadczenie, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień - wzór załącznik nr 7.

  • III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Celem oceny spełniania w/w warunku Wykonawca złoży: a) wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia (tj. prowadzących szkolenia), w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacji o podstawie do dysponowania tymi osobami - wzór załącznik nr 6. b) oświadczenie, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień - wzór załącznik nr 7.

  • III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Celem oceny spełniania w/w warunku Wykonawca przedłoży opłaconą polisę, a w przypadku jej braku inny dokument potwierdzający, że Wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia w wysokości minimum 20.000,00 zł.

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:

  • potwierdzenie posiadania uprawnień do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania, w szczególności koncesje, zezwolenia lub licencje;

  • wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, głównych dostaw lub usług, w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których dostawy lub usługi zostały wykonane, oraz załączeniem dowodów, czy zostały wykonane lub są wykonywane należycie;

  • wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami;

  • oświadczenie, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień;

  • opłaconą polisę, a w przypadku jej braku, inny dokument potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia.

Wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełnienia warunków udziału w postępowaniu, o których mowa w art. 22 ust. 1 pkt 4 ustawy, na zasoby innych podmiotów przedkłada następujące dokumenty dotyczące podmiotów, zasobami których będzie dysponował wykonawca:

  • opłaconą polisę, a w przypadku jej braku, inny dokument potwierdzający, że inny podmiot jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia;

III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

  • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;

  • aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;

  • wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełniania warunków udziału w postępowaniu na zasoby innych podmiotów, które będą brały udział w realizacji części zamówienia, przedkłada także dokumenty dotyczące tego podmiotu w zakresie wymaganym dla wykonawcy, określonym w pkt III.4.2.

III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych

Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:

III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:

  • nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;

III.4.4) Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej

  • lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;

III.6) INNE DOKUMENTY

Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)

1) Wypełniony Formularz ofertowy. 2) Oświadczenie o zapoznaniu się z SIWZ i przyjęciu jej bez zastrzeżeń. 3) Pełnomocnictwo do podpisania oferty oraz składania ewentualnych wyjaśnień, jeżeli osobą podpisującą nie jest osoba upoważniona. Zamawiający wymaga przedłożenia oryginału pełnomocnictwa lub kopii poświadczonej za zgodność z oryginałem przez notariusza. Pełnomocnictwo winno wskazywać datę jego wystawienia oraz okres, na który zostało udzielone. Brak tego okresu zamawiający odczyta jako pełnomocnictwo wystawione na czas nieokreślony. 4) Wykaz części zamówienia, której wykonanie Wykonawca powierzy podwykonawcom.(Jeżeli dotyczy)

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: http:/e-bip.org.pl/mgopsgm; http:/bip.glogow-mlp.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Miejsko-Gminny Ośrodek Pomocy Społecznej w Głogowie Małopolskim ul. Fabryczna 17 36-060 GŁOGÓW MAŁOPOLSKI.

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 10.10.2013 godzina 09:00, miejsce: Miejsko-Gminny Ośrodek Pomocy Społecznej w Głogowie Małopolskim ul. Fabryczna 17 36-060 GŁOGÓW MAŁOPOLSKI, Sekretariat Dyrektora.

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: organizacja i przeprowadzenie szkoleń w ramach projektu systemowego: Czas na aktywność w gminie Głogów Małopolski, realizowanego przez Miejsko - Gminny Ośrodek Pomocy Społecznej w Głogowie Małopolskim, w ramach Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki, Priorytet VII Promocja Integracji Społecznej, Działanie 7.1 Rozwój i Upowszechnianie Aktywnej Integracji, Poddziałanie 7.1.1 Rozwój i Upowszechnianie Aktywnej Integracji przez Ośrodki Pomocy Społecznej.

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: tak

 

Załączniki do pobrania: pliki do pobrania 


 

 

MGOPS – 0717/555/2013                                                       Głogów Małopolski, 26.07.2013

           

 

 

                                                                                                                  

Dotyczy: przetargu nieograniczonego na usługi doradztwa zawodowego, psychologicznego oraz trening kompetencji i umiejętności społecznych dla uczestników projektu systemowego „Czas na aktywność w gminie Głogów Małopolski” realizowanego przez Miejsko – Gminny Ośrodek Pomocy Społecznej w Głogowie Małopolskim, w ramach Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki, Priorytet VII Promocja Integracji Społecznej, Działanie 7.1 Rozwój i Upowszechnianie Aktywnej Integracji, Poddziałanie 7.1.1 Rozwój i Upowszechnianie Aktywnej Integracji przez Ośrodki Pomocy Społecznej; znak sprawy: ZP1/2013

 

W związku z uznaniem otrzymanej w dniu 23.07.2013 r. od Wykonawcy – uczestnika postępowania - informacji o niezgodnej w przepisami ustawy czynności podjętej przez Zamawiającego, Zamawiający:

 

1. Unieważnia czynność wyboru najkorzystniejszej oferty dokonaną w dniu   18.07.2013r;

2. Po przeprowadzeniu ponownego badania i oceny ofert dokonuje wyboru najkorzystniejszej oferty..

 

i  podstawie art. 92 ust. 1 ustawy prawo zamówień publicznych (Dz. U. 2010 Nr 113  poz. 759 z późn. zm.) zawiadamia, że w w/w postępowaniu najkorzystniejsza okazała się oferta złożona przez Wykonawcę:

 

Jakub Michałowski prowadzący niepubliczną placówkę kształcenia ustawicznego pod nazwą Wielkopolska Akademia Nauki i Rozwoju Jakub Michałowski, ul. Przełęcz 541, 60-115 Poznań , za cenę 99.011,20 zł.

 

Oferta ta otrzymała 100 pkt. w kryterium cena, które stanowiło jedyne kryterium oceny ofert.

 

Zamawiający informuje, że umowa w sprawie zamówienia publicznego może zostać zawarta najwcześniej, z zastrzeżeniem art. 183, w dniu 01.08.2013 r.

                                                                                                         

          Z poważaniem

 

 

Zbiorcze zestawienie ofert

 

Nr oferty

Nazwa (firma) i adres wykonawcy

Cena

  1. 1.  

Grupa MPD Sp. z o.o.

Ul. Bernardyńska 11

35-069 Rzeszów

Cena:

73.677,00 zł

  1. 2.  

„INSTYTUT BADAWCZO-SZKOLENIOWY”

 Sp. z o.o.

ul. Artyleryjska 3K

10-165 Olsztyn

Cena:

99.890,00 zł

 

 

  1. 3.  

Akademia Zdrowia Izabela Łajs

 filia Rzeszów

ul. Główna 81

95-020 Justynów

Cena:

49.900,00 zł

 

 

  1. 4.  

BMM Sp. z o.o.

ul. Przemysłowa 4A

35-105 Rzeszów

Cena:

82.851,50 zł

 

  1. 5.  

GTW Project Spółka  z o.o.

ul. Św. Anny  5

33-100 Tarnów

Cena:

99.556,20 zł

 

  1. 6.  

Centrum Tłumaczeń, Doradztwa i Edukacji PRAGMATIC

ul. Warszawska 49 lok. 50

25-531 Kielce

Cena:

56.750,00 zł

 

  1. 7.  

Jakub Michałowski prowadzący niepubliczną placówkę kształcenia ustawicznego pod nazwą Wielkopolska Akademia Nauki i Rozwoju Jakub Michałowski

ul. Przełęcz 541

60-115 Poznań

Cena:

99.011,20 zł

 

 

  1. 8.  

Elżbieta Olszak Ośrodek Szkolenia Kursowego i Ustawicznego

ul. Bronowicka 73

30-091 Kraków

Cena:

108.700,00 zł

 

 

 

Streszczenie oceny i porównania złożonych ofert.

 

Nr oferty

Liczba pkt w kryterium cena

7

100,00

8

91,09

 

 

Oprac. Joanna Wais                                                  26.07.2013, Dyrektor Monika Bernat

 


 


MGOPS – 0717/537/2013                                                                     Głogów Małopolski, 18.07.2013
                            

          

Dotyczy: przetargu nieograniczonego na usługi doradztwa zawodowego, psychologicznego oraz trening kompetencji i umiejętności społecznych dla uczestników projektu systemowego „Czas na aktywność w gminie Głogów Małopolski” realizowanego przez Miejsko – Gminny Ośrodek Pomocy Społecznej w Głogowie Małopolskim, w ramach Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki, Priorytet VII Promocja Integracji Społecznej, Działanie 7.1 Rozwój i Upowszechnianie Aktywnej Integracji, Poddziałanie 7.1.1 Rozwój i Upowszechnianie Aktywnej Integracji przez Ośrodki Pomocy Społecznej; postępowanie ZP1/2013.


Zamawiający na podstawie art. 92 ust. 1 ustawy prawo zamówień publicznych (Dz.U. 2010 Nr 113  poz. 759 z późn. zm.) zawiadamia, że w w/w postępowaniu najkorzystniejsza okazała się oferta złożona przez Wykonawcę:


Grupa MPD Sp. z o.o., ul. Bernardyńska 11, 35-069 Rzeszów , za cenę 73.677,00 zł  .

Oferta ta otrzymała 100 pkt w kryterium cena, które stanowiło jedyne kryterium oceny ofert.

Zamawiający informuje, że umowa w sprawie zamówienia publicznego może zostać zawarta najwcześniej, z zastrzeżeniem art. 183, w dniu 24.07.2013 r.

Z poważaniem

Dyrektor Monika Bernat

Zbiorcze zestawienie ofert

 

Nr oferty

Nazwa (firma) i adres wykonawcy

Cena

  1. 1.  

Grupa MPD Sp. z o.o.

Ul. Bernardyńska 11

35-069 Rzeszów

Cena:

73.677,00 zł

  1. 2.  

„INSTYTUT BADAWCZO-SZKOLENIOWY”

 Sp. z o.o.

ul. Artyleryjska 3K

10-165 Olsztyn

Cena:

99.890,00 zł

 

 

  1. 3.  

Akademia Zdrowia Izabela Łajs

 filia Rzeszów

ul. Główna 81

95-020 Justynów

Cena:

49.900,00 zł

 

 

  1. 4.  

BMM Sp. z o.o.

ul. Przemysłowa 4A

35-105 Rzeszów

Cena:

82.851,50 zł

 

  1. 5.  

GTW Project Spółka  z o.o.

ul. Św. Anny  5

33-100 Tarnów

Cena:

99.556,20 zł

 

  1. 6.  

Centrum Tłumaczeń, Doradztwa i Edukacji PRAGMATIC

ul. Warszawska 49 lok. 50

25-531 Kielce

Cena:

56.750,00 zł

 

  1. 7.  

Jakub Michałowski prowadzący niepubliczną placówkę kształcenia ustawicznego pod nazwą Wielkopolska Akademia Nauki i Rozwoju Jakub Michałowski

ul. Przełęcz 541

60-115 Poznań

Cena:

99.011,20 zł

 

 

  1. 8.  

Elżbieta Olszak Ośrodek Szkolenia Kursowego i Ustawicznego

ul. Bronowicka 73

30-091 Kraków

Cena:

108.700,00 zł

 

 

 

Streszczenie oceny i porównania złożonych ofert.

 

 

Nr oferty

Liczba pkt w kryterium cena

1

100,00

7

74,41

8

67,78

 

 

Oprac. Joanna Wais                                                  18.07.2013, Dyrektor Monika Bernat

 


 

 

Dotyczy: przetargu nieograniczonego na usługi doradztwa zawodowego, psychologicznego oraz trening kompetencji i umiejętności społecznych dla uczestników projektu systemowego „Czas na aktywność w gminie Głogów Małopolski” realizowanego przez Miejsko – Gminny Ośrodek Pomocy Społecznej w Głogowie Małopolskim, w ramach Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki, Priorytet VII Promocja Integracji Społecznej, Działanie 7.1 Rozwój i Upowszechnianie Aktywnej Integracji, Poddziałanie 7.1.1 Rozwój i Upowszechnianie Aktywnej Integracji przez Ośrodki Pomocy Społecznej; postępowanie ZP1/2013.

Zamawiający na podstawie art. 38 ust. 4 ustawy prawo zamówień publicznych (Dz.U. 2010 Nr 113  poz. 759) dokonuje modyfikacji treści SIWZ poprzez dodanie załącznika nr  6 o następującej treści:

 

ZAŁĄCZNIK NR 6 -plik do pobrania

 

 

Zamawiający na podstawie art. 38 ust. 4 ustawy prawo zamówień publicznych (Dz.U. 2010 Nr 113  poz. 759) dokonuje modyfikacji treści SIWZ poprzez dodanie załącznika nr  6 o następującej treści:

Głogów Małopolski: usługi doradztwa zawodowego, psychologicznego oraz trening kompetencji i umiejętności społecznych dla uczestników projektu systemowego Czas na aktywność w gminie Głogów Małopolski realizowanego przez Miejsko - Gminny Ośrodek Pomocy Społecznej w Głogowie Małopolskim, w ramach Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki, Priorytet VII Promocja Integracji Społecznej, Działanie 7.1 Rozwój i Upowszechnianie Aktywnej Integracji, Poddziałanie 7.1.1 Rozwój i Upowszechnianie Aktywnej Integracji przez Ośrodki Pomocy Społecznej
Numer ogłoszenia: 130425 - 2013; data zamieszczenia: 02.07.2013

OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Miejsko-Gminny Ośrodek Pomocy Społecznej , ul. Fabryczna 17, 36-060 Głogów Małopolski, woj. podkarpackie, tel. 17 85 17 358, faks 17 85 16 960.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: http:/e-bip.org.pl/mgopsgm; http:/bip.glogow-mlp.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: usługi doradztwa zawodowego, psychologicznego oraz trening kompetencji i umiejętności społecznych dla uczestników projektu systemowego Czas na aktywność w gminie Głogów Małopolski realizowanego przez Miejsko - Gminny Ośrodek Pomocy Społecznej w Głogowie Małopolskim, w ramach Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki, Priorytet VII Promocja Integracji Społecznej, Działanie 7.1 Rozwój i Upowszechnianie Aktywnej Integracji, Poddziałanie 7.1.1 Rozwój i Upowszechnianie Aktywnej Integracji przez Ośrodki Pomocy Społecznej.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.

II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Szczegółowy opis przedmiotuzamówienia: 1.Organizacja spotkania promocyjnego: I ETAP lipiec 2013 r. na 30 osób,II ETAP styczeń- luty 2014 na 30 osób, III ETAP styczeń luty 2015 na 20 osób Wykonawca prezentuje program usługi -przedstawia prezentację - spotkanie pierwsze, zapewnia: a) pomieszczenie do przeprowadzenia spotkania:rzutnik multimedialny, laptop, ekran na statywie, ponosi koszty związane z wynajmem, zapewnia serwis kawowy: kawa, herbata, zimne napoje, ciasto, owoce, cukier, śmietanka do kawy, b) Otrzymanie przez każdego Uczestnika spotkania promocyjnego serwisu kawowego tj.: kawa, herbata, zimne napoje, suche ciastka, cukier, śmietanka do kawy. Produkty podawane podczas serwisu kawowego winny spełniać normy żywieniowe oraz sanitarno epidemiologiczne. c) oznakowanie pomieszczeń, w którym będzie odbywało się spotkanie promocyjne zgodnie z aktualnymi wytycznymi Ministra Rozwoju Regionalnego w zakresie informacji i promocji Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki, a także zamieszczenie znaków: logo Kapitał Ludzki Narodowa Strategia Spójności, logo Europejskiego Funduszu Społecznego, logo Unii Europejskiej, logo Projektu systemowego MGOPS oraz umieszczenie informacji o współfinansowaniu szkoleń ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego. Wykonawca zobowiązany jest prowadzić imienną listę obecności, imienne potwierdzenie odbioru serwisu kawowego, płytę CD wraz ze zdjęciami ze spotkania promocyjnego. oryginały przekaże Zamawiającemu. Całość zlecenia winna być realizowana na terenie Gminy Głogów Małopolski. Koszty wynajmu pomieszczeń (rzutnik multimedialny, laptop, ekran na statywie) do przeprowadzenia spotkania ponosi Wykonawca. Wykonawca zwraca koszty dojazdów uczestników projektu z miejsca zamieszkania do miejsca, w którym odbywać się będzie spotkanie promocyjne, a także zapewni powrót wszystkim uczestnikom projektu do miejsca zamieszkania. Wykonawca uczestniczy w podsumowaniu projektu ( przedstawia prezentację) - spotkanie drugie -grudzień 2013, grudzień 2014, czerwiec 2015. Dotyczy każdego etapu. 2. Grupowe doradztwo zawodowe z treningiem nowoczesnych form poszukiwania pracy, w tym wyznaczenie dla każdego Uczestnika Projektu IPD, list motywacyjny, rozmowa kwalifikacyjna, poszukiwanie pracy przez Internet dla uczestników projektu Czas na aktywność w gminie Głogów Małopolski a) przewidywana liczba uczestników- I ETAP lipiec 2013 r. -20 osób, II ETAP luty -marzec 2014 -20 osób, III ETAP luty -marzec 2015 - 10 osób b) Przeprowadzenie warsztatów grupowe doradztwo zawodowe - 8 godzin zegarowych x 5 dni (40 godzin). Celem działania jest zapoznanie uczestników z metodami poszukiwania pracy, sporządzenie wzoru dokumentów aplikacyjnych oraz autoprezentacja w procesie kwalifikacyjnym na rynku pracy. Wykonawca ma opracować program warsztatu dla danej grupy z uwzględnieniem potrzeb i możliwości uczestników. Wykonawca zobowiązany jest zapewnić na czas, grupowego doradztwa zawodowego: a)Pomieszczenie przystosowane do wykonania zlecenia z miejscem siedzącym dla Uczestnika Projektu.b)Otrzymanie przez każdego Uczestnika w trakcie grupowego doradztwa zawodowego serwisu kawowego i obiadowego tj.: kawa, herbata, zimne napoje, suche ciastka, cukier, śmietanka do kawy, 1 ciepły posiłek składający się z zupy i drugiego dania. Produkty podawane podczas serwisu kawowego i obiadowego winny spełniać normy żywieniowe oraz sanitarno epidemiologiczne. c) oznakowanie pomieszczeń, w których będą odbywały się zajęcia zgodnie z aktualnymi wytycznymi Ministra Rozwoju Regionalnego w zakresie informacji i promocji Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki, a także zamieszczenie znaków: logo Kapitał Ludzki Narodowa Strategia Spójności, logo Europejskiego Funduszu Społecznego, logo Unii Europejskiej, logo Projektu systemowego MGOPS oraz umieszczenie informacji o współfinansowaniu szkoleń ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego.Wykonawca zobowiązany jest prowadzić nadzór wewnętrzny nad prowadzonymi zajęciami tj.: prowadzić imienne listy obecności, imienne potwierdzenia odbioru dydaktycznych oraz serwisu kawowego i obiadowego, dzienniki zajęć, indywidualne diagnozy oraz indywidualne plany działań, rejestry wydanych zaświadczeń i certyfikatów, ankiety na rozpoczęcie i zakończenie oraz dostarczyć je Zamawiającemu, płyty CD wraz ze zdjęciami wykonanymi z grupowego doradztwa zawodowego. Po zakończeniu grupowego doradztwa zawodowego Wykonawca wyda każdemu Uczestnikowi osobne zaświadczenia i certyfikaty, a kopie potwierdzone za zgodność z oryginałem przekaże Zamawiającemu.d)Całość zlecenia winna być realizowana na terenie Gminy Głogów Małopolski. Koszty wynajmu pomieszczeń (rzutnik multimedialny, laptop, ekran na statywie)do przeprowadzenia zajęć ponosi Wykonawca.e) Maksymalna dzienna liczba godzin zajęć nie może przekroczyć 8 godzin dydaktycznych w godzinach 9.00-17.00 :od poniedziałku do piątku,.Wykonawca zwraca koszty dojazdów uczestników projektu z miejsca zamieszkania do miejsca, w którym odbywać się będą zajęcia a także zapewni powrót wszystkim uczestnikom do miejsca zamieszkania. Uwaga! Zamawiający wymaga, aby Wykonawca zapewnił wszystkim uczestnikom ubezpieczenie od Następstw Nieszczęśliwych Wypadków (NNW) w czasie trwania zajęć i w drodze na nie i z powrotem. Na potwierdzenie ubezpieczenia Wykonawca winien przekazać Zamawiającemu kopie polisy ubezpieczeniowej. Ubezpieczenie należy również uwzględnić w kalkulacji ceny ofertowej. c) uczestnikiem projektu może być osoba, która jest: zamieszkała na terenie gminy Głogów Małopolski,korzysta ze świadczeń ustawy o pomocy społecznej udzielanych przez Miejsko Gminny Ośrodek Pomocy Społecznej w Głogowie Małopolskim,jest osobą bezrobotną zarejestrowaną w PUP w Głogowie Małopolskim lub nieaktywną zawodowo albo zatrudnioną,jest zagrożona wykluczeniem społecznym, jednocześnie jest osobą w wieku aktywności zawodowej tj. w wieku od 15 do 64. Dotyczy każdego etapu. 3.Trening kompetencji i umiejętności społecznych tj. komunikacja, asertywność, podniesienie samooceny, autoprezentacja, radzenie sobie ze stresem dla uczestników projektu Czas na aktywność w gminie Głogów Małopolski a) Przewidywana liczba uczestników. I ETAP lipiec 2013 r. -20 osób, II ETAP luty -marzec 2014 -20 osób, III ETAP luty -marzec 2015 - 10 osób. Każde spotkanie powinno trwać 8 godzin zegarowych x 5 dni ( 40 godzin). b) Zakres przewidywanych zadań obejmuje: Wykonawca ma opracować program i zrealizować trening dla grupy z uwzględnieniem potrzeb i możliwości uczestników, którego celem będzie zwiększenie ich aktywności społecznej i zawodowej. Wykonawca zobowiązany jest zapewnić na czas treningu kompetencji i umiejętności społecznych w szczególności: a) Pomieszczenie przystosowane do wykonania zlecenia z miejscem siedzącym dla Uczestnika Projektu.b)Otrzymanie przez każdego Uczestnika w trakcie treningu kompetencji i umiejętności społecznych serwisu kawowego i obiadowego tj.: kawa, herbata, zimne napoje, suche ciastka, cukier, śmietanka do kawy, 1 ciepły posiłek składający się z zupy i drugiego dania. Produkty podawane podczas serwisu kawowego i obiadowego winny spełniać normy żywieniowe oraz sanitarno epidemiologiczne. c)oznakowanie pomieszczeń, w których będą odbywały się zajęcia zgodnie z aktualnymi wytycznymi Ministra Rozwoju Regionalnego w zakresie informacji i promocji Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki, a także zamieszczenie znaków: logo Kapitał Ludzki Narodowa Strategia Spójności, logo Europejskiego Funduszu Społecznego, logo Unii Europejskiej, logo Projektu systemowego MGOPS oraz umieszczenie informacji o współfinansowaniu szkoleń ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego.Wykonawca zobowiązany jest prowadzić nadzór wewnętrzny nad prowadzonymi zajęciami tj.: prowadzić imienne listy obecności, imienne potwierdzenia odbioru materiałów dydaktycznych oraz serwisu kawowego i obiadowego, dzienniki zajęć, indywidualne diagnozy oraz indywidualne plany działań, rejestry wydanych zaświadczeń i certyfikatów, ankiety na rozpoczęcie i zakończenie oraz dostarczyć je Zamawiającemu, płyty CD wraz ze zdjęciami wykonanymi z treningu kompetencji i umiejętności społecznych. Po zakończeniu treningu kompetencji i umiejętności społecznych Wykonawca wyda każdemu Uczestnikowi osobne zaświadczenia i certyfikaty, a kopie potwierdzone za zgodność z oryginałem przekaże Zamawiającemu.Całość zlecenia winna być realizowana na terenie Gminy Głogów Małopolski. Koszty wynajmu pomieszczeń (rzutnik multimedialny, laptop, ekran na statywie)do przeprowadzenia zajęć ponosi Wykonawca.Maksymalna dzienna liczba godzin zajęć nie może przekroczyć 5 godzin zegarowych w godzinach 9.00-17.00: od poniedziałku do piątku. Wykonawca zwraca koszty dojazdów uczestników projektu z miejsca zamieszkania do miejsca, w którym odbywać się będą zajęcia, a także zapewni powrót wszystkim uczestnikom do miejsca zamieszkania. Uwaga! Zamawiający wymaga, aby Wykonawca zapewnił wszystkim uczestnikom ubezpieczenie od Następstw Nieszczęśliwych Wypadków (NNW) w czasie trwania zajęć i w drodze na nie i z powrotem. Na potwierdzenie ubezpieczenia Wykonawca winien przekazać Zamawiającemu kopie polisy ubezpieczeniowej. Ubezpieczenie należy również uwzględnić w kalkulacji ceny ofertowej. Uczestnikiem projektu może być osoba, która jest:zamieszkała na terenie gminy Głogów Małopolski,korzysta ze świadczeń ustawy o pomocy społecznej udzielanych przez Miejsko Gminny Ośrodek Pomocy Społecznej w Głogowie Małopolskim,jest osobą bezrobotną zarejestrowaną w PUP w Głogowie Małopolskim lub nieaktywną zawodowo albo zatrudnioną,jest zagrożona wykluczeniem społecznym, jednocześnie jest osobą w wieku aktywności zawodowej tj. w wieku od 15 do 64. Dotyczy każdego etapu. 4. Doradztwo psychologiczne indywidualne i grupowe dla uczestników projektu Czas na aktywność w gminie Głogów Małopolski : Doradztwo psychologiczne indywidualne 2 godziny zegarowe na jednego uczestnika projektu (40 godzin),Doradztwo psychologiczne grupowe 4 dni x 5 godzin zegarowych ( 20 godz.),Przewidywany termin realizacji zamówienia: I ETAP lipiec 2013 r. -20 osób,II ETAP luty -marzec 2014 -20 osób,III ETAP luty -marzec 2015 - 10 osób. Wykonawca zobowiązany jest zapewnić na czas indywidualnego, grupowego doradztwa psychologicznego w szczególności:a)Pomieszczenie przystosowane do wykonania zlecenia z miejscem siedzącym dla Uczestnika Projektu.b)Otrzymanie przez każdego Uczestnika w trakcie indywidualnego doradztwa psychologicznego serwisu kawowego tj.: kawa, herbata, zimne napoje, suche ciastka, cukier, śmietanka do kawy. c)Otrzymanie przez każdego Uczestnika w trakcie grupowego doradztwa psychologicznego serwisu kawowego i obiadowego tj.: kawa, herbata, zimne napoje, suche ciastka, cukier, śmietanka do kawy, 1 ciepły posiłek składającego się z zupy i drugiego dania. Produkty podawane podczas serwisu kawowego i obiadowego winny spełniać normy żywieniowe oraz sanitarno epidemiologiczne. d)oznakowanie pomieszczeń, w których będą odbywały się zajęcia zgodnie z aktualnymi wytycznymi Ministra Rozwoju Regionalnego w zakresie informacji i promocji Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki, a także zamieszczenie znaków: logo Kapitał Ludzki Narodowa Strategia Spójności, logo Europejskiego Funduszu Społecznego, logo Unii Europejskiej, logo Projektu systemowego MGOPS oraz umieszczenie informacji o współfinansowaniu szkoleń ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego.Wykonawca zobowiązany jest prowadzić nadzór wewnętrzny nad prowadzonymi zajęciami tj.: prowadzić imienne listy obecności, imienne potwierdzenia odbioru materiałów dydaktycznych oraz serwisu kawowego i obiadowego, dzienniki zajęć, indywidualne diagnozy oraz indywidualne plany działań, rejestry wydanych zaświadczeń i certyfikatów, ankiety na rozpoczęcie i zakończenie oraz dostarczyć je Zamawiającemu, płyty CD wraz ze zdjęciami wykonanymi z indywidualnego, grupowego doradztwa psychologicznego. Po zakończeniu indywidualnego, grupowego doradztwa psychologicznego. Wykonawca wyda każdemu Uczestnikowi osobne zaświadczenia i certyfikaty, a kopie potwierdzone za zgodność z oryginałem przekaże Zamawiającemu.Całość zlecenia winna być realizowana na terenie Gminy Głogów Małopolski. Koszty wynajmu pomieszczeń (rzutnik multimedialny, laptop, ekran na statywie)do przeprowadzenia zajęć ponosi Wykonawca.Maksymalna dzienna liczba godzin doradztwa psychologicznego grupowego nie może przekroczyć 5 godzin zegarowych w godzinach 9.00-17.00 :od poniedziałku do piątku. Maksymalna dzienna liczba godzin doradztwa psychologicznego indywidualnego nie może przekroczyć 8 godzin zegarowych, Wykonawca zwraca koszty dojazdów uczestników projektu z miejsca zamieszkania do miejsca, w którym odbywać się będą zajęcia, a także zapewni powrót wszystkim uczestnikom do miejsca zamieszkania. Uwaga! Zamawiający wymaga, aby Wykonawca zapewnił wszystkim uczestnikom ubezpieczenie od Następstw Nieszczęśliwych Wypadków (NNW) w czasie trwania zajęć i w drodze na nie i z powrotem. Na potwierdzenie ubezpieczenia Wykonawca winien przekazać Zamawiającemu kopie polisy ubezpieczeniowej. Ubezpieczenie należy również uwzględnić w kalkulacji ceny ofertowej. Uczestnikiem projektu może być osoba, która jest:zamieszkała na terenie gminy Głogów Małopolski, korzysta ze świadczeń ustawy o pomocy społecznej udzielanych przez Miejsko Gminny Ośrodek Pomocy Społecznej w Głogowie Małopolskim,jest osobą bezrobotną zarejestrowaną w PUP w Głogowie Małopolskim lub nieaktywną zawodowo albo zatrudnioną,jest zagrożona wykluczeniem społecznym, jednocześnie jest osobą w wieku aktywności zawodowej tj. w wieku od 15 do 64. Dotyczy każdego etapu..

II.1.5) przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających:

  • Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówień uzupełniających
  • Zamawiający przewiduje udzielenie zamówień uzupełniających stanowiących nie więcej niż 50% zamówienia podstawowego i polegających na powtórzeniu tego samego rodzaju zamówienia

II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 73.00.00.00-2, 85.31.23.20-8.

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.

II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.

 

II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w miesiącach: 21.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WADIUM

Informacja na temat wadium: Zamawiający nie wymaga wniesienia wadium.

III.2) ZALICZKI

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

  • III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania

Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

  • Celem oceny spełniania w/w warunku Wykonawca złoży oświadczenie zgodnie z art. 22 ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych - wzór załącznik nr 4A.
  • III.3.2) Wiedza i doświadczenie

Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

  • Celem oceny spełniania w/w warunku Wykonawca złoży wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych co najmniej 2 usług doradztwa (doradztwo zawodowe, psychologiczne) o wartości, co najmniej 10.000 zł każda, w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców oraz załączą dokumenty potwierdzające, że te usługi zostały wykonane należycie.
  • III.3.3) Potencjał techniczny

Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

  • Celem oceny spełniania w/w warunku Wykonawca złoży: a)wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia tj. (psycholog, trener, doradca zawodowy), w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacji o podstawie do dysponowania tymi osobami - wzór załącznik nr 6.b)oświadczenie, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień - wzór załącznik nr 7
  • III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia

Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

  • Celem oceny spełniania w/w warunku Wykonawca złoży: a)wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia tj. (psycholog, trener, doradca zawodowy), w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacji o podstawie do dysponowania tymi osobami - wzór załącznik nr 6.b)oświadczenie, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień - wzór załącznik nr 7
  • III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa

Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

  • Celem oceny spełniania w/w warunku Wykonawca przedłoży opłaconą polisę, a w przypadku jej braku inny dokument potwierdzający, że Wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia w wysokości minimum 30.000,00 zł.

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:

  • potwierdzenie posiadania uprawnień do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania, w szczególności koncesje, zezwolenia lub licencje;
  • wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, głównych dostaw lub usług, w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których dostawy lub usługi zostały wykonane, oraz załączeniem dowodów, czy zostały wykonane lub są wykonywane należycie;
  • wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami;
  • oświadczenie, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień;
  • opłaconą polisę, a w przypadku jej braku, inny dokument potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia.

III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

  • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;
  • aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;

III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych

Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:

III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:

  • nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;

III.4.4) Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej

  • lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;

III.6) INNE DOKUMENTY

Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)

1) Wypełniony Formularz ofertowy. 2) Oświadczenie o zapoznaniu się z SIWZ i przyjęciu jej bez zastrzeżeń. 3) Pełnomocnictwo do podpisania oferty oraz składania ewentualnych wyjaśnień, jeżeli osobą podpisującą nie jest osoba upoważniona. Zamawiający wymaga przedłożenia oryginału pełnomocnictwa lub kopii poświadczonej za zgodność z oryginałem przez notariusza. Pełnomocnictwo winno wskazywać datę jego wystawienia oraz okres, na który zostało udzielone. Brak tego okresu zamawiający odczyta jako pełnomocnictwo wystawione na czas nieokreślony. 4) Wykaz części zamówienia, której wykonanie Wykonawca powierzy podwykonawcom-Jeżeli dotyczy

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: http:/bip.glogow-mlp.pl ; http:/e-bip.org.pl/mgopsgm
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Miejsko - Gminny Ośrodek Pomocy Społecznej w Głogowie Małopolskim, ul. Fabryczna 17, 36-060 GŁOGÓW MAŁOPOLSKI.

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 10.07.2013 godzina 08:15, miejsce: Miejsko - Gminny Ośrodek Pomocy Społecznej w Głogowie Małopolskim, ul. Fabryczna 17, 36-060 GŁOGÓW MAŁOPOLSKI, sekretariat Dyrektora, pokój nr 100.

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: projekt systemowy Czas na aktywność w gminie Głogów Małopolski w ramach Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki, Priorytet VII Promocja Integracji Społecznej, Działanie 7.1 Rozwój i Upowszechnianie Aktywnej Integracji, Poddziałanie 7.1.1 Rozwój i Upowszechnianie Aktywnej Integracji przez Ośrodki Pomocy Społecznej.

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: tak

 

 

pliki do pobrania:

Osoby odpowiedzialne

Autor:admin
Odpowiada:admin
Wytworzył:admin
Data ostatniej zmiany:2013-10-03 20:18:01
Powrót

Statystyki

Odwiedzin na stronie: 42237