Biuletyn Informacji Publicznej
Miejsko-Gminny Ośrodek Pomocy Społecznej w Głogowie Małopolskim
drukuj

Archwium - Pracuj u nas

 



Nabór  na stanowisko koordynatora projektu

w Miejsko - Gminnym Ośrodku Pomocy Społecznej

w Głogowie Małopolskim

Nabór  na wolne stanowisko koordynator projektu

Ilość etatów: 1

Planowany termin zatrudnienia: od stycznia 2017 r.

 

 

Głogów Młp., dnia 12 styczeń  2017r.


p.o. Dyrektora  Miejsko- Gminnego Ośrodka Pomocy Społecznej w Głogowie Małopolskim

ogłasza nabór   na stanowisko koordynatora projektu w Miejsko - Gminnym Ośrodku Pomocy Społecznej w Głogowie Młp., ul. Fabryczna 17.

 

1. Wymagania niezbędne:

1)      obywatelstwo polskie;

2)      pełna zdolność do czynności prawnych oraz korzystanie z pełni praw publicznych;

3)     brak skazania prawomocnym wyrokiem sądu za umyślne przestępstwo ścigane z  oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe;

4)      nieposzlakowana opinia;

5)      stan zdrowia pozwalający na zatrudnienie na danym stanowisku;

6)      wykształcenie wyższe;

7)      doświadczenie w realizacji minimum jednego  projektu finansowanego w ramach EFS;

8)     doświadczenie w zarządzaniu projektami, znajomość zasad realizacji i rozliczania  projektów współfinansowanych ze środków unijnych;

 

2. Wymagania dodatkowe:

1)        umiejętność pracy w zespole;

2)        umiejętność pracy pod presją czasu;

3)        samodzielność, rzetelność, dokładność.

 

 

3. Planowany zakres powierzonych wykonywanych zadań dotyczy w szczególności:

 1)       organizacja i realizacja działań projektu na wszystkich jego etapach;

2)        terminowa i właściwa realizacja zadań projektu;

3)        koordynacja i kontrola całości dokumentacji projektowej;

4)        monitoring, kontrola i ewaluacja prowadzonych w ramach projektu działań;

5)        prowadzenie promocji projektu;

6)        nadzór nad zgodnością prowadzonych działań z zapisami zawartymi we wniosku o dofinansowanie, w tym budżetem i harmonogramem;

7)        nadzorowanie bieżących postępów w realizacji projektu;

8)        sporządzanie raportów i sprawozdań dotyczących części merytorycznej projektu;

 

 

4. Informacja o warunkach pracy na stanowisku:

1)     zatrudnienie na pełny etat - umowa o pracę na czas trwania projektu;

2)     zapewniamy pakiet socjalny;

3)     kierowanie się zasadami etyki zawodowej, poszanowanie godności i prawa osób do  samostanowienia;

4)     praca przy komputerze;

5)     zachowanie tajemnicy służbowej;

Wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych w miesiącu listopadzie w Miejsko-Gminnym Ośrodku Pomocy Społecznej w Głogowie Małopolskim nie osiągnął 6%.

 

5. Wymagane dokumenty aplikacyjne:

1. list motywacyjny;

2. życiorys – curriculum vitae;

3. kwestionariusz osobowy;

4. kserokopie (osobiste potwierdzenie za zgodność z oryginałem) dyplomów lub świadectw potwierdzających wykształcenie;

5. oświadczenia*:

a) o wyrażeniu zgody na przetwarzanie danych osobowych,

b) o braku prawomocnego orzeczenia w przedmiocie skazania za przestępstwo popełnione umyślnie oraz o pełnej zdolności do czynności prawnych i korzystaniu z pełni praw publicznych;

6. informacja o kontaktowym numerze telefonicznym.

Dokumenty dodatkowe- kserokopie (osobiste potwierdzenie za zgodność z oryginałem):

1) posiadane referencje;

2) świadectw pracy;

3) zaświadczeń o ukończonych kursach i szkoleniach;

4) innych dokumentów potwierdzających przydatność do pracy na danym stanowisku.

6. Termin składania dokumentów aplikacyjnych upływa w dniu 26.01.2017r. do godziny 15:30.

Uwagi:

            Wymagane dokumenty aplikacyjne należy składać osobiście w sekretariacie Miejsko- Gminnego Ośrodka Pomocy Społecznej w Głogowie Młp. ( pokój nr 100) lub przesłać drogą pocztową w zaklejonych kopertach z dopiskiem: „Dotyczy naboru  na stanowisko koordynatora projektu w Miejsko- Gminnym Ośrodku Pomocy Społecznej w Głogowie Młp.”, adres 36-060 Głogów Młp., ul. Fabryczna 17.

            Dokumenty aplikacyjne, które wpłyną do Miejsko- Gminnego Ośrodka Pomocy Społecznej w Głogowie Młp. po upływie terminu do ich składania nie będą rozpatrywane.

            Lista kandydatów spełniających wymagania formalne opublikowana zostanie na stronie internetowej Biuletyn Informacji Publicznej oraz na tablicy informacyjnej Miejsko- Gminnego Ośrodka Pomocy Społecznej w Głogowie Młp., która znajduje się w korytarzu na I piętrze.

 

p.o. Dyrektora  Miejsko- Gminnego Ośrodka Pomocy Społecznej w Głogowie Młp.

                                                                              Mariola Kot

 


 

2.01.2017 r.

 Ogłoszenie o naborze na stanowiski głasza nabór na stanowisko Asystenta Rodziny. - pełna treść ogłoszenia do pobrania

 


 

Wyniki naboru na wolne stanowisko urzędnicze – REFERENT - plik do pobrania

 


 

Ogłoszenie o naborze na wolne stanowisko urzędnicze – REFERENT

Wymiar czasu pracy: pełny etat

Ilość etatów: 3

                                                                                                       Głogów Młp., dnia 26.02.2016 r.

 

 

 

Dyrektor Miejsko- Gminnego Ośrodka Pomocy Społecznej w Głogowie Małopolskim

ogłasza otwarty i konkurencyjny nabór na stanowisko urzędnicze w Miejsko - Gminnym Ośrodku Pomocy Społecznej w Głogowie Młp., ul. Fabryczna 17.

 

  1. 1.      Niezbędne wymagania od kandydatów:

1)      wykształcenie wyższe (prawnicze, administracyjne, ekonomiczne),

2)      posiadanie obywatelstwa polskiego,

3)      korzystanie z pełni praw publicznych, pełna zdolność do czynności prawnych,

4)      niekaralność za umyślne przestępstwa ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne   przestępstwa skarbowe,

5)      cieszenie się nieposzlakowaną opinią,

3.      Dodatkowe wymagania od kandydatów:

1)      kreatywność, samodzielność, systematyczność, dokładność,

2)      gotowość do podnoszenia kwalifikacji,

3)      zdolności analityczne i umiejętność pracy w zespole,

4)      preferowany staż pracy w administracji,

5)      biegła znajomość obsługi komputera,

6)      znajomość przepisów prawa:

-   ustawa z dnia 11 lutego 2016 r.(Dz. U. z 2016 r., poz. 195) o pomocy państwa w wychowywaniu dzieci,

-   ustawy z dnia 28 listopada 2003r.( Dz. U. z 2015 r., poz. 114 ze zm.) o świadczeniach rodzinnych,

-   ustawy z dnia 8 marca 1990 r o samorządzie gminnym (Dz. U. z 2001 r. Nr 142, póz. 1591 z  późn. zm.),

-    ustawy z dnia 21 listopada 2008 r. o pracownikach samorządowych (Dz. U. Nr 223, poz. 1458z późn. zm.),

-   ustawy z dnia 27 sierpnia 2009 r. o finansach publicznych (Dz. U. Nr 157, poz. 1240 z późn.zm.),

-   Kodeks postępowania administracyjnego (Dz.U. z 2016 r, poz. 23),

4.      Główne zadania wykonywane na stanowisku:

1)      przyjmowanie i kompletowanie wniosków o ustalenie prawa do świadczeń, 

2)     sporządzanie projektów  decyzji z zakresu świadczeń,

3)     sporządzanie projektów zaświadczeń z zakresu świadczeń,

4)      prowadzenie rejestru decyzji z zakresu świadczeń,

5)      obsługa programu np. „Amazis”,

6)      sporządzanie list wypłat świadczeń  i sprawozdań,

7)      organizowanie realizacji świadczeń i czuwanie nad prawidłowością ich wykonania,

8)    przygotowanie dokumentacji przewidzianej obowiązującymi przepisami dla danego świadczenia,

 9)    przyjmowanie i obsługa petentów w sprawach świadczeń,

10)    doskonalenie zawodowe, doskonalenie form pracy, bieżące zapoznawanie się z aktami prawnymi i zarządzeniami,

5.      Warunki pracy na stanowisku:

1)    miejscem wypełniania obowiązków pracowniczych MGOPS w Głogowie Młp.,

2)     praca na pełny etat,

3)     praca w godzinach od 7:30 do 15:30 od poniedziałku do piątku,

4)     wynagrodzenie ustalane zgodnie z rozporządzeniem Rady Ministrów z dnia 18 marca 2009 r. w sprawie wynagradzania pracowników samorządowych (Dz. U. Nr 50, poz. 398 z późn. zm.) oraz Regulaminem wynagradzania pracowników Miejsko- Gminnego Ośrodka Pomocy Społecznej w Głogowie Młp.,

5)    w pracy konieczne będzie manualne korzystanie z urządzeń technicznych: (komputer, drukarka, kserokopiarka, telefon, fax, skaner, niszczarka dokumentów itp.),        

6)   praca na komputerze,

7)   kontakty bezpośrednie i telefoniczne z klientami Ośrodka.

6.      Wymagane dokumenty:

1)  list motywacyjny,

2)  życiorys z opisem przebiegu pracy zawodowej,

3)  kserokopie świadectw pracy, bądź innych dokumentów potwierdzających staż pracy,

4)  kserokopie dokumentów potwierdzających wykształcenie,

5)  kwestionariusz osobowy dla osoby ubiegającej się o zatrudnienie,

6)  oświadczenie kandydata o braku przeciwwskazań zdrowotnych do wykonywania pracy na stanowisku referenta,

7)  oświadczenie że kandydat nie był karany za przestępstwa: przeciwko mieniu, przeciwko obrotowi gospodarczemu, przeciwko działalności instytucji państwowych oraz samorządu terytorialnego, przeciwko wiarygodności dokumentów lub za przestępstwo karne skarbowe,

8)  oświadczenie kandydata stwierdzające, iż posiada pełną zdolność do czynności prawnych oraz  korzystania w pełni praw publicznych,

9)  kserokopia dowodu osobistego,

10)  Oświadczenie o stanie zdrowia pozwalającym na wykonywanie pracy na ww. stanowisku,

11)  inne dokumenty o posiadanych kwalifikacjach i umiejętnościach.

7.      Dodatkowe informacje:

Wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych w Miejsko – Gminnym Ośrodku Pomocy Społecznej w Głogowie Młp.  w rozumieniu przepisów o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnianiu osób niepełnosprawnych wyniósł poniżej 6 %.

8.      Miejsce i termin złożenia dokumentów:

Wymagane dokumenty należy składać osobiście lub przesłać pocztą (decyduje data stempla pocztowego) w zamkniętych kopertach do Miejsko-Gminnego Ośrodka Pomocy Społecznej, ul. Fabryczna 17, 36-060 Głogów Młp. –sekretariat pokój nr 100, z dopiskiem „Nabór na stanowisko – Referent ”, w terminie do 08.03.2016r.

Dokumenty, które wpłyną do Ośrodka po określonym wyżej terminie nie będą rozpatrywane.

Bliższych informacji udziela:

Monika Bernat – Dyrektor Miejsko- Gminnego Ośrodka Pomocy Społecznej w Głogowie Młp.,

tel. /17/ 85 16 961 

Dokumenty: list motywacyjny, CV powinny być opatrzone klauzulą: „Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych zawartych w ofercie pracy dla potrzeb niezbędnych do realizacji procesu rekrutacji zgodnie z ustawą z dnia 29 sierpnia 1997 r. o ochronie danych osobowych (Dz. U. z 2002 r. Nr 101, poz. 926 z późn. zm.) oraz ustawą z dnia 21 listopada 2008 r. o pracownikach samorządowych (Dz. U. Nr 223, poz. 1458 z późn. zm.).

9. Kandydaci, którzy spełnią wymagania formalne określone w niniejszym ogłoszeniu zostaną poinformowani telefonicznie lub pocztą elektroniczną o terminie kolejnego etapu rekrutacji. 

 

 Głogów Młp., dnia 26.02.2016 r. 

                                                                             Dyrektor Miejsko-Gminnego Ośrodka Pomocy Społecznej 

                                                                                                                Monika Bernat

 

 






11 styczna 2016 r.

Kierownik Dziennego Domu „ Senior – WIGOR” w Budach Głogowskich
ogłasza nabór
na stanowisko fizjoterapeuty w Dziennym Domu „ Senior-WIGOR”

1.    Wymagania niezbędne od kandydatów:

1)    Wykształcenie wyższe Kierunkowe,
2)    Doświadczenie zawodowe w zakresie fizjoterapii co najmniej 2 lata,
3)    Nie był skazanym prawomocnym wyrokiem sądu za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe,
4)     Ma pełna zdolność do czynności prawnych oraz korzysta z pełni praw publicznych
5)    Umiejętności komunikacyjne i organizacyjne

2.    Wymagania dodatkowe:

1)    Kursy, szkolenia z zakresu rehabilitacji
2)    Doświadczenie w pracy z osobami niepełnosprawnymi
3)    Osoba tolerancyjna, cierpliwa, posiadająca umiejętności radzenia sobie w sytuacjach konfliktowych
4)    Dobra organizacja pracy, komunikatywność, zaangażowanie, kreatywność, sumienność, odpowiedzialność

3.    Zakres wykonywania zadań na stanowisku:

1)    Stosowanie znanych form i technik rehabilitacji,
2)     Opracowanie planów pracy- miesięcznych,
3)    Opracowanie programu terapii ruchowej dla całego zespołu,
4)    Prowadzenie dokumentacji dotyczącej wykonywania zadań,
5)    Stała współpraca z kierownikiem Dziennego Domu „ Senior – WIGOR” oraz współpraca z innymi pracownikami
6)    Zapewnienie pełnego bezpieczeństwa każdego uczestnika,
7)    Podtrzymywanie i rozwój sprawności fizycznej uczestników
8)    Dbałość o porządek i ład,
9)    Wykonywanie innych prac bieżących zleconych  przez kierownika zgodnie z kwalifikacjami zawodowymi

4.    Warunki pracy na stanowisku:

1)    Umowa zostanie zawarta na ½ etatu
2)    Miejsce pracy to budynek Dziennego Domu „ Senior –WIGOR” W Budach Głogowskich, Budy Głogowskie 147, 36-060 Głogów Małopolski

5.    Wymagane dokumenty:

1)    List motywacyjny
2)    Życiorys zawodowy (CV)
3)    Kserokopia dokumentów poświadczających wykształcenie
4)    Kserokopia zaświadczeń o ukończonych kursach, szkoleniach
5)    Oświadczenie o niekaralności za przestępstwo popełnione umyślnie ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe
6)    Oświadczenie o posiadaniu pełnej zdolności do czynności prawnych oraz korzystaniu z pełni praw publicznych
Wymagane dokumenty należy składać w siedzibie Miejsko – Gminnego Ośrodka Pomocy Społecznej w Głogowie Małopolskim, ul. Fabryczna 17, 36-060 Głogów Małopolski do dnia 18.01.2015







25 stycznia 2015 r.

Miejsko-Gminny Ośrodek Pomocy Społecznej w Głogowie Małopolskim

ogłasza nabórna stanowisko

Asystenta Rodziny.

Warunki współpracy: Usługa.Współpraca na podstawie umowy zlecenia.

Szczegóły oferty -pobierz plik






16 stycznia 2015 r.


Informacja o wynikach naboru na stanowisko: Koordynatora projektu
INFORMACJA O WYNIKACH NABORU
na stanowisko: Koordynatora projektu w Miejsko-Gminnym Ośrodku Pomocy Społecznej
w Głogowie Małopolskim

 


Informujemy, że w wyniku zakończenia procedury naboru na ww. stanowisko została wybrana  Pani  Justyna Mazur zamieszkała w Lipiu.

Uzasadnienie dokonanego wyboru:
Po przeprowadzonej rozmowie kwalifikacyjnej w postępowaniu konkursowym Pani Justyna Mazur posiada niezbędne wykształcenie, praktykę i wiedzę, które mogą zagwarantować prawidłowe wykonywanie obowiązków na w/w stanowisku.



Monika Bernat
Dyrektor Miejsko-Gminnego Ośrodka Pomocy Społecznej w Głogowie Młp.

 

 


 

Miejsko – Gminny Ośrodek Pomocy Społecznej w Głogowie Małopolskim poszukuje osoby do wykonywania specjalistycznych usług opiekuńczych.

 

 

 

Warunki współpracy: Usługa. Współpraca na podstawie umowy zlecenia.

 

Zakres przewidzianych zadań: Świadczenie specjalistycznych usług opiekuńczych dla osób w podeszłym wieku i dzieci.

 

Kwalifikacje: zgodne z § 3 rozporządzenia Ministra Polityki Społecznej z dnia 22 września 2005 r. w sprawie specjalistycznych usług opiekuńczych (Dz.U. nr 189, poz. 1598 ze zm.), tj.:

 

1. Specjalistyczne usługi są świadczone przez osoby posiadające kwalifikacje do wykonywania zawodu: pracownika socjalnego, psychologa, pedagoga, logopedy, terapeuty zajęciowego, pielęgniarki, asystenta osoby niepełnosprawnej, opiekunki środowiskowej, specjalisty w zakresie rehabilitacji medycznej, fizjoterapeuty lub innego zawodu dającego wiedzę i umiejętności pozwalające świadczyć określone specjalistyczne usługi.

 

2. Osoby świadczące specjalistyczne usługi dla osób z zaburzeniami psychicznymi muszą posiadać co najmniej półroczny staż w jednej z następujących jednostek:

 

1) szpitalu psychiatrycznym;

 

2) jednostce organizacyjnej pomocy społecznej dla osób z zaburzeniami psychicznymi;

 

3) placówce terapii lub placówce oświatowej, do której uczęszczają dzieci z zaburzeniami rozwoju lub upośledzeniem umysłowym;

 

4) ośrodku terapeutyczno – edukacyjno – wychowawczym;

 

5) zakładzie rehabilitacji;

 

6) innej jednostce niż wymienione w pkt 1-5, świadczącej specjalistyczne usługi opiekuńcze dla osób z zaburzeniami psychicznymi.

 

Wymagane dokumenty:

 

1. aktualne CV;
 
2. kserokopia dyplomów potwierdzających wykształcenie oraz kserokopia zaświadczeń o ukończonych kursach i szkoleniach;
 
3. dokumenty potwierdzające spełnienie wymagań kwalifikacyjnych ustalonych w cyt. wyżej rozporządzeniu;
 
4. oświadczenie o niekaralności następującej treści: „Oświadczam, że nie byłem/am karany/a za przestępstwo popełnione umyślnie i nie toczy się przeciwko mnie postępowanie karne”.

 5. oświadczenie dotyczące zgody na przetwarzanie danych osobowych o treści:

„Oświadczam, że wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych dla potrzeb niezbędnych do realizacji procesu rekrutacji, zgodnie z ustawą z dnia 29 sierpnia 1997 r. o ochronie danych osobowych (Dz.U. z 2014 r., poz. 1182). 

 

Zgłoszenia proszę składać do dnia 23.12.2014

 

Wynagrodzenie za świadczone usługi będzie ustalone zgodnie z § 4 ust. 1 załącznika do zarządzenia nr 181/2014 Wojewody Podkarpackiego z dnia 23 października 2014 r. w sprawie ustalenia sposobu wykonywania zadań pomocy społecznej zleconych z zakresu administracji rządowej realizowanych przez jednostki samorządu terytorialnego, tj.:

 

- maksymalna stawka z jedną godzinę specjalistycznych usług opiekuńczych dla osoby dorosłej wynosi 18 zł brutto;

- maksymalna stawka za jedną godzinę specjalistycznych usług opiekuńczych dla dziecka wynosi 24 zł brutto;


 



Nabór nr 1/2014 na stanowisko koordynatora projektu w Miejsko - Gminnym Ośrodku Pomocy Społecznej w Głogowie Małopolskim

Nabór nr 1 na wolne stanowisko koordynator projektu

Ilość etatów: 1

Planowany termin zatrudnienia: od stycznia 2015 r.

 

 

Głogów Młp., dnia 15 grudzień 2014r.

Dyrektor Miejsko- Gminnego Ośrodka Pomocy Społecznej w Głogowie Małopolskim

ogłasza nabór nr 1/2014 na stanowisko koordynatora projektu w Miejsko - Gminnym Ośrodku Pomocy Społecznej w Głogowie Młp., ul. Fabryczna 17.

 

1. Wymagania niezbędne:

1)      obywatelstwo polskie;

2)      pełna zdolność do czynności prawnych oraz korzystanie z pełni praw publicznych;

3)     brak skazania prawomocnym wyrokiem sądu za umyślne przestępstwo ścigane z  oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe;

4)      nieposzlakowana opinia;

5)      stan zdrowia pozwalający na zatrudnienie na danym stanowisku;

6)      wykształcenie wyższe;

7)      co najmniej dwa lata doświadczenia w realizacji projektów;

8)     doświadczenie w zarządzaniu projektami, znajomość zasad realizacji i rozliczania   projektów współfinansowanych ze środków unijnych;

 

2. Wymagania dodatkowe:

1)        umiejętność pracy w zespole;

2)        umiejętność pracy pod presją czasu;

3)        samodzielność, rzetelność, dokładność.

 

 

3. Planowany zakres powierzonych wykonywanych zadań dotyczy w szczególności:

 1)        organizacja i realizacja działań projektu na wszystkich jego etapach;

2)        terminowa i właściwa realizacja zadań projektu;

3)        koordynacja i kontrola całości dokumentacji projektowej;

4)        monitoring, kontrola i ewaluacja prowadzonych w ramach projektu działań;

5)        prowadzenie promocji projektu;

6)        nadzór nad zgodnością prowadzonych działań z zapisami zawartymi we wniosku o  dofinansowanie, w tym budżetem i harmonogramem;

7)        nadzorowanie bieżących postępów w realizacji projektu;

8)        sporządzanie raportów i sprawozdań dotyczących części merytorycznej projektu;

 

 

4. Informacja o warunkach pracy na stanowisku:

1)     zatrudnienie na pełny etat - umowa o pracę na czas trwania projektu;

2)     zapewniamy pakiet socjalny;

3)     kierowanie się zasadami etyki zawodowej, poszanowanie godności i prawa osób do  samostanowienia;

4)     praca przy komputerze;

5)     zachowanie tajemnicy służbowej;

Wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych w miesiącu listopadzie w Miejsko-Gminnym Ośrodku Pomocy Społecznej w Głogowie Małopolskim nie osiągnął 6%.

 

5. Wymagane dokumenty aplikacyjne:

1. list motywacyjny;

2. życiorys – curriculum vitae;

3. kwestionariusz osobowy;

4. kserokopie (osobiste potwierdzenie za zgodność z oryginałem) dyplomów lub świadectw potwierdzających wykształcenie;

5. oświadczenia*:

a) o wyrażeniu zgody na przetwarzanie danych osobowych,

b) o braku prawomocnego orzeczenia w przedmiocie skazania za przestępstwo popełnione umyślnie oraz o pełnej zdolności do czynności prawnych i korzystaniu z pełni praw publicznych;

6. informacja o kontaktowym numerze telefonicznym.

Dokumenty dodatkowe- kserokopie (osobiste potwierdzenie za zgodność z orginałem):

1) posiadane referencje;

2) świadectw pracy;

3) zaświadczeń o ukończonych kursach i szkoleniach;

4) innych dokumentów potwierdzających przydatność do pracy na danym stanowisku.

6. Termin składania dokumentów aplikacyjnych upływa w dniu 29.12.2014r. o godzinie 16:30.

Uwagi:

            Wymagane dokumenty aplikacyjne należy składać osobiście w sekretariacie Miejsko- Gminnego Ośrodka Pomocy Społecznej w Głogowie Młp. ( pokój nr 100) lub przesłać drogą pocztową w zaklejonych kopertach z dopiskiem: „Dotyczy naboru nr 1/2014 na stanowisko koordynatora projektu w Miejsko- Gminnym Ośrodku Pomocy Społecznej w Głogowie Młp.”, adres 36-060 Głogów Młp., ul. Fabryczna 17.

            Dokumenty aplikacyjne, które wpłyną do Miejsko- Gminnego Ośrodka Pomocy Społecznej w Głogowie Młp. po upływie terminu do ich składania nie będą rozpatrywane.

            Lista kandydatów spełniających wymagania formalne opublikowana zostanie na stronie internetowej Biuletyn Informacji Publicznej oraz na tablicy informacyjnej Miejsko- Gminnego Ośrodka Pomocy Społecznej w Głogowie Młp., która znajduje się w korytarzu na I piętrze.

 

Dyrektor Miejsko- Gminnego Ośrodka Pomocy Społecznej w Głogowie Młp.

Osoby odpowiedzialne

Autor:admin
Odpowiada:admin
Wytworzył:admin
Data ostatniej zmiany:2017-01-12 15:17:56
Powrót

Statystyki

Odwiedzin na stronie: 12527