Archwium - Jak załatwić sprawę
Sposoby załatwiania i przyjmowania spraw:
1. Wszelkie sprawy związane z działalnością Muzeum można zgłaszać w następujący sposób:
- osobiście w Muzeum Miejskim Dzierżoniowa, ul. Świdnicka 30, w godzinach pracy Muzeum,
- pisemnie (korespondencyjnie) na adres: Muzeum Miejskie Dzierżoniowa, ul. Świdnicka 30, 58-200 Dzierżoniów
- telefonicznie: 74 64 64 661
- drogą elektroniczną – e-mail: muzeum@mmdz.pl
2. Wszystkie pisma wpływające do Muzeum Miejskiego Dzierżoniowa są rejestrowane w Dzienniku korespondencji i po dekretacji Dyrektora lub osoby upoważnionej załatwiane są przez poszczególne komórki organizacyjne.
3. Osoby zainteresowane wniesieniem skarg i wniosków dotyczących działalności Muzeum przyjmowane są w godzinach pracy Muzeum. Skargi i wnioski mogą być wnoszone pisemnie, telefonicznie a także ustnie do protokołu .
Wszystkie skargi i wnioski wpływające do Muzeum oraz przyjmowane ustnie do protokołu przez poszczególne stanowiska pracy przekazywane są do Działu Administracji celem ich rejestracji i przekazania do rozpatrzenia według właściwości.
Osoby odpowiedzialne
Autor: | Maria Feliks |
Odpowiada: | Henryk Smolny |
Wytworzył: | Maria Feliks |
Data ostatniej zmiany: | 2013-01-10 10:43:54 |
Statystyki
Odwiedzin na stronie: | 974 |