drukuj

Jak załatwić sprawę

Sposoby załatwiania i przyjmowania spraw:

1. Wszelkie sprawy związane z działalnością Muzeum można zgłaszać w następujący sposób:

  •  osobiście w Muzeum Miejskim Dzierżoniowa, ul. Świdnicka 30, w godzinach pracy Muzeum,
  •  pisemnie (korespondencyjnie) na adres: Muzeum Miejskie Dzierżoniowa, ul. Świdnicka 30, 58-200 Dzierżoniów
  •  telefonicznie:  74 64 64 661
  •  drogą elektroniczną – e-mail: muzeum@mmdz.pl

2. Wszystkie pisma wpływające do Muzeum Miejskiego Dzierżoniowa są rejestrowane w Dzienniku korespondencji i po dekretacji Dyrektora załatwiane są przez poszczególne komórki organizacyjne.
3. Osoby zainteresowane wniesieniem skarg i wniosków dotyczących działalności Muzeum przyjmowane są w godzinach pracy Muzeum. Skargi i wnioski mogą być wnoszone pisemnie, telefonicznie a także ustnie do protokołu .
Wszystkie skargi i wnioski wpływające do Muzeum oraz przyjmowane ustnie do protokołu przez poszczególne stanowiska pracy przekazywane są do Działu Administracji celem ich rejestracji i przekazania do rozpatrzenia według właściwości.

Osoby odpowiedzialne

Autor:Maria Feliks
Odpowiada:Henryk Smolny
Wytworzył:Maria Feliks
Data ostatniej zmiany:2013-01-10 15:17:18

Archiwum

Data Autor
2013-01-10 10:43 Maria Feliks zobacz
2013-01-08 13:40 Maria Feliks zobacz

Statystyki

Odwiedzin na stronie: 453