Przypomnij hasło
Biuletyn Informacji Publicznej
Akademia WSB
drukuj

Archwium - Zasady i tryb przyjmowania na studia

Zasady rekrutacji

Podstawowym kryterium przyjęć na studia w Akademii WSB jest kolejność zgłoszeń.

 

Aby zostać studentem kandydat zobowiązany jest do rejestracji on-line, złożenia kompletu dokumentów rekrutacyjnych oraz dokonanie niezbędnych opłat.

 

Wyniki maturalne

Wyniki maturalne nie wpływają na decyzję o przyjęciu kandydata na studia. Osoby, które uzyskały bardzo dobre i dobre wyniki mogą uzyskać specjalne stypendium.

 

Kandydaci ubiegający się o przyjęcie na studia w języku obcym, zobowiązani są do przedstawienia dokumentu potwierdzającego znajomość języka angielskiego na poziomie minimum komunikatywnym (świadectwo maturalne, certyfikaty językowe) lub przystąpić do testu kwalifikacyjnego organizowanego przez Akademię WSB. Uczelnia organizuje intensywne kursy przygotowujące do studiów anglojęzycznych.

 

Wybór studiów to ważna decyzja życiowa. W dużej mierze zaważy o Twojej przyszłości. To jaką wybierzesz Uczelnię ma ogromne znaczenie. Akademia WSB to najlepszy wybór.

 

Kiedy?

Aktualnie trwa rekrutacja kandydatów na studia I i II stopnia.

 

Jak?

Krok 1  - Wybierz swój kierunek studiów

Na naszej stronie internetowej znajdziesz informacje o wszystkich kierunkach jakie oferuje Akademia WSB.

 

W razie pytań, pomożemy Ci i przekażemy wszelkie niezbędne informacje.

Możesz skontaktować się z Biurem Rekrutacji pod numerem telefonu: +48 32 262 28 05.

 

Kliknij: "Zapisz się na studia dzienne" lub "Zapisz się na studia zaoczne" i wybierz w jakim trybie chcesz studiować.

 

Wybierając studia dzienne/ stacjonarne  Twoje zajęcia będą odbywały się w tygodniu w środy, czwartki i piątki.

Natomiast wybierając studia zaoczne/niestacjonarne decydujesz się na zajęcia odbywające się w weekendy, średnio co dwa tygodnie.

 

Krok 2 - Wypełnij formularz online

Po kliknięciu "Zapisz się" wypełnij formularz online. Jakie dane będą potrzebne? Tylko podstawowe dane teleadresowe oraz dane z dowodu osobistego. Po wypełnieniu formularza i założeniu konta zostanie wygenerowany Twój osobisty numer NIU oraz hasło.

 

PAMIĘTAJ!
Numer NIU i hasło powinny zostać zapamiętane i/lub zapisane.

 

Krok 3 - Wnieś opłaty

 

Wnieś opłatę za studia na podstawie wygenerowanych przez system Rekrutacji On-line dowodów wpłaty. Jest to możliwe zarówno za pośrednictwem internetowego konta bankowego, systemu PayU oraz poprzez dokonanie wpłaty w oddziale banku, na poczcie lub w kasie Akademia WSB.

Procedura dokonywania płatności elektronicznych - pdf

 

PAMIĘTAJ!

Opłaty za studia powinny zostać uregulowane na indywidualny numer konta bankowego, który generowany jest przez system Rekrutacji On-line podczas rejestracji kandydata (numer ten jest inny dla każdego kandydata).

 

Krok 4 - Wykonaj test diagnostyczny z języka obcego

Wypełnij test diagnostyczny z języka obcego, klikając w "Testy diagnostyczne" w profilu kandydata. Wybierz jeden język: angielski, niemiecki, rosyjski lub hiszpański, którego będziesz uczył się na studiach. 

 

Krok 5 - Złóż dokumenty na studia

 

W ciągu 14 dni od rejestracji On-line dostarcz osobiście do Biura Rekrutacji Akademii WSB w Dąbrowie Górniczej, Cieszynie, Żywcu, Olkuszu i Krakowie:

 

 

Dokumenty rekrutacyjne

 

Po wypełnieniu kwestionariusza rekrutacji on-line w ciągu 14 dni dostarcz osobiście do Biura Rekrutacji Akademii WSB komplet dokumentów zgodnie z wykazem:

Studia I stopnia (licencjat, inżynier)

  • oryginał świadectwa dojrzałości wraz z kserokopią,
  • dowód osobisty bądź paszport (w celu potwierdzenia tożsamości),
  • jedno podpisane zdjęcie(35mm x 45mm),
  • jedną fotografie w formie elektronicznej (format 20mm x 25mm, rozdzielczość 300dpi),
  • potwierdzenie wpłaty kwoty opłaty rekrutacyjnej 107 zł na konto Uczelni.

 

Uwaga przyszli studenci FIZJOTERAPII! Wymagane jest zaświadczenie lekarskie

Druk skierowania na badania - kliknij
Druk zaświadczenia lekarskiego - kliknij

Studia II stopnia (magister)

 

  • dyplom ukończenia studiów wyższych zawodowych wraz z kserokopią,
  • dowód osobisty bądź paszport (w celu potwierdzenia tożsamości),
  • jedno zdjęcie(35mm x 45mm),
  • jedną podpisana fotografię w formie elektronicznej (format 20mm x 25mm, rozdzielczość 300dpi),
  • potwierdzenie wpłaty kwoty wpisowej na konto Uczelni.

 

PAMIĘTAJ!

Aby zostać studentem Akademii WSB konieczne będzie podpisanie umowy finansowej.

 

Musisz dokonać tego osobiście w siedzibie naszej Uczelni. Nabór odbywa się bez egzaminu wstępnego, decyduje kolejność zgłoszeń! 

 

Złóż dokumenty na studia.

 

UWAGA!
Zapisy na studia dla studentów zagranicznych – prosimy o kontakt z działem współpracy zagranicznej tel. 32 295 93 16.

 

Krok 6 - Gratulujemy! Jesteś studentką/studentem Akademii WSB!

Gratulujemy! Jesteś studentką/studentem Akademii WSB!

Osoby odpowiedzialne

Autor:Joanna Urbańska
Odpowiada:Joanna Urbańska
Wytworzył:Joanna Urbańska
Data ostatniej zmiany:2019-10-17 15:55:25
Powrót

Statystyki

Odwiedzin na stronie: 1690