Przypomnij hasło
Biuletyn Informacji Publicznej
Zarząd Dróg Powiatowych
drukuj

Archwium - Zamówienia Publiczne

Ogłoszenia i komunikaty

Odśnieżanie i usuwanie śliskości na drogach powiatowych powiatu nowomiejskiego

w sezonie zimowym 2014/2015


Numer ogłoszenia: 328206 - 2014; data zamieszczenia: 03.10.2014

OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

 

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Zarząd Dróg Powiatowych w Nowym Mieście Lubawskim z/s w Kurzętniku , ul. Sienkiewicza 48, 13-306 Kurzętnik, woj. warmińsko-mazurskie, tel. 056 4748230, faks 056 4748230.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.e-bip.org.pl/zarzdrogpow

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

 

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Odśnieżanie i usuwanie śliskości na drogach powiatowych powiatu nowomiejskiego w sezonie zimowym 2014/2015.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.

II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia są usługi związane z odśnieżaniem i usuwaniem śliskości na drogach powiatowych powiatu nowomiejskiego w sezonie zimowym 2014/2015. Przedmiot zamówienia obejmuje : zadanie 1 : Podstawienie nośnika do piaskarki P-3 (nr inwentarzowy 6/7/582) i pługa patrolowego w celu odśnieżania niewielkiej pokrywy śniegu i usuwania śliskości na drogach powiatowych powiatu nowomiejskiego. Wymagany samochód ciężarowy o ładowności min. 10 ton i długości skrzyni min.5,20 m; zadanie 2 : Podstawienie nośnika do piaskarki P-1 (nr inwentarzowy 18/22/585) i pługa patrolowego w celu odśnieżania niewielkiej pokrywy śniegu i usuwania śliskości na drogach powiatowych powiatu nowomiejskiego. Wymagany samochód ciężarowy o ładowności min. 8 ton ; zadanie 3 : Podstawienie nośnika do piaskarki P-1 (nr inwentarzowy 6/9/582) i pługa patrolowego w celu odśnieżania niewielkiej pokrywy śniegu i usuwania śliskości na drogach powiatowych powiatu nowomiejskiego. Wymagany samochód ciężarowy o ładowności min. 8 ton ; zadanie 4 : Podstawienie nośnika do piaskarki P-1 (nr inwentarzowy 7/12/582) i pługa patrolowego w celu odśnieżania niewielkiej pokrywy śniegu i usuwania śliskości na drogach powiatowych powiatu nowomiejskiego. Wymagany samochód ciężarowy o ładowności min. 8 ton ; zadanie 5 : Załadunek do piaskarek, na bazie ZDP w Kurzętniku, materiałów do zwalczania śliskości dróg. Wymagana ładowarka o pojemności łyżki min. 1 m3 ; zadanie 6 : Załadunek do piaskarek, na terenie gminy Biskupiec, materiałów do zwalczania śliskości dróg. Wymagana ładowarka o pojemności łyżki min. 0,25 m3 . Wymagane dysponowanie placem do składowania mieszanki piasku z solą w ilości ok. 100 ton ; zadanie 7 : Podstawienie nośnika do pługa dwuskrzydłowego PD 20 (o nr inwentarzowym 10/16) do odśnieżania dróg. Wskazany ciągnik rolniczy z napędem na dwie osie ; zadanie 8 : Podstawienie nośnika do pługa dwuskrzydłowego PD 20 (o nr inwentarzowym 10/17) do odśnieżania dróg. Wskazany ciągnik rolniczy z napędem na dwie osie ; zadanie 9 : Podstawienie nośnika do pługa dwuskrzydłowego PD 20 (o nr inwentarzowym 10/18) do odśnieżania dróg. Wskazany ciągnik rolniczy z napędem na dwie osie ; zadanie 10 : Podstawienie nośnika do pługa dwuskrzydłowego PD 20 (o nr inwentarzowym 6/4/582) do odśnieżania dróg. Wskazany ciągnik rolniczy z napędem na dwie osie ; zadanie 11 : Podstawienie nośnika do pługa dwuskrzydłowego PD 20 (o nr inwentarzowym 6/5/582) do odśnieżania dróg. Wskazany ciągnik rolniczy z napędem na dwie osie ; zadanie 12 : Podstawienie ładowarki kołowej o pojemności łyżki min. 1,25 m3 ; zadanie 13 : Podstawienie ładowarki kołowej o pojemności łyżki min. 1,25 m3 ; zadanie 14 : Podstawienie ładowarki kołowej o pojemności łyżki min. 1,8 m3 ; zadanie nr 15 : Podstawienie nośnika z własnym pługiem dwuskrzydłowym do odśnieżania dróg powiatowych. Wymagany pług własny wykonawcy zamontowany na nośniku wykonawcy (wskazany ciągnik rolniczy z napędem na dwie osie) ; zadanie 16 : Podstawienie nośnika z własnym pługiem dwuskrzydłowym do odśnieżania dróg powiatowych. Wymagany pług własny wykonawcy zamontowany na nośniku wykonawcy (wskazany ciągnik rolniczy z napędem na dwie osie). Przez podstawienie nośnika rozumie się podstawienie na bazę ZDP lub wyznaczoną drogę powiatową pojazdów/maszyn wymienionych w pkt. 3.2 SIWZ wraz z uprawnionymi kierowcami/operatorami, od chwili wezwania do czasu odwołania. Do obowiązków wykonawcy należy zapewnienie prawidłowej obsługi podstawionego nośnika na cały czas prowadzenia akcji (w szczególności konieczności prowadzenia akcji całodobowej). Oferta powinna być skalkulowana i określać wynagrodzenie za 1 godzinę pracy (dla zadań od 1 do 16) oraz za 1 godz. dyżuru na bazie ZDP (dla zadań od 1 do 5). Zamówienie nie przewiduje dyżurów dla nośników pługów dwuskrzydłowych i podstawionych ładowarek (zadania od 7 do 16) oraz dla zadania 6 (załadunek piaskarek na terenie gminy Biskupiec). W cenę oferty należy wkalkulować w szczególności : a) zakup i montaż lampy błyskowej w kolorze pomarańczowym (dla zadań od 1 do 4 oraz zadań od 7 do 16) , b) wszelkie materiały eksploatacyjne niezbędne do pracy podstawianego nośnika oraz powierzonego sprzętu , c) oleje i materiały napędowe niezbędne do prawidłowej pracy piaskarek (dla zadnia od 1 do 4). Normy zużycia tych materiałów wynoszą : 1,5 l/godz. oleju napędowego , 2,5 % oleju silnikowego ( w stosunku do ilości zużytego oleju napędowego) , d) dbanie o stan techniczny powierzonych urządzeń oraz obsługę techniczną tych urządzeń , e) wszystkie ewentualne naprawy przekazanych w użytkowanie piaskarek , f) czas pracy kierowców i operatorów, w tym również w czasie liczonym jako dyżur (dla zadań od 1 do 5) , g) wszelkie koszty związane z dysponowaniem placem (zadanie 6). Przez pracę rozumie się : a) dla zadań od 1 do 4 : czas załadunku piaskarki mieszanką piasku z solą, czas odśnieżania/usuwania śliskości dróg powiatowych na trasie wg zlecenia osoby kierującej pracami zimowego utrzymania dróg , b) dla zadnia 5 i 6 : czas załadunku piaskarek mieszanką piasku z solą , c) dla zadań od 7 do 16 : czas odśnieżania dróg powiatowych na trasie wg zlecenia osoby kierującej pracami zimowego utrzymania dróg. Przez dyżur (zadanie od 1 do 5) rozumie się : a) dla zadań od 1 do 4 : czas oczekiwania na pracę liczony od chwili stawienia się na bazie ZDP do momentu załadunku piaskarki i wyjazdu na trasę , b) dla zadania 5 : czas oczekiwania na kolejne załadunki piaskarek liczony od chwili stawienia się na bazie ZDP. Zamawiający dopuszcza możliwość udzielenia zamówienia w częściach, z których każda obejmuje poszczególne zadania. Szczegółowy zakres usług zawiera specyfikacja techniczna wykonania i odbioru robót.

II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 90.62.00.00-9, 90.63.00.00-2.

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 16.

II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.

II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Rozpoczęcie: 01.11.2014.

 

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WADIUM

Informacja na temat wadium: Zamawiający nie żąda wnoszenia przez wykonawców wadium.

III.2) ZALICZKI

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

  • III.3.2) Wiedza i doświadczenie

Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

W celu dokonania oceny spełnienia powyższych warunków wykonawca zobowiązany jest złożyć oświadczenie o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu o zamówienie publiczne w oparciu o art. 22 ust. 1 ustawy PZP

  • III.3.3) Potencjał techniczny

Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

W celu dokonania oceny spełnienia powyższych warunków wykonawca zobowiązany jest złożyć oświadczenie o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu o zamówienie publiczne w oparciu o art. 22 ust. 1 ustawy PZP

  • III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia

Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

W celu dokonania oceny spełnienia powyższych warunków wykonawca zobowiązany jest złożyć oświadczenie o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu o zamówienie publiczne w oparciu o art. 22 ust. 1 ustawy PZP

  • III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa

Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

W celu dokonania oceny spełnienia powyższych warunków wykonawca zobowiązany jest złożyć oświadczenie o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu o zamówienie publiczne w oparciu o art. 22 ust. 1 ustawy PZP

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:

III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

  • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;
  • aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;

III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych

Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:

III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:

  • nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;

III.4.4) Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej

  • lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;

 

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.3) ZMIANA UMOWY

przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy:

Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian

Zamawiający zastrzega możliwość zawarcia aneksu do umowy w następujących okolicznościach : a) ze względu na konieczność zmiany terminu określonego w pkt. 4.1 i 4.2 SIWZ realizacji zamówienia w następujących przypadkach : Ze względu na panujące warunki atmosferyczne (opady śniegu, gołoledź) zastrzega się możliwość przyspieszenia/wydłużenia terminu świadczenia usługi , Ze względu na panujące warunki atmosferyczne, wymagające zwiększonego zapotrzebowania na wykonywanie usług związanych z przedmiotem zamówienia, w przypadku zwiększenia w budżecie ZDP kwoty przeznaczonej na zimowe utrzymanie dróg dopuszcza się możliwość zwiększenia łącznej kwoty na realizację zadań stanowiących przedmiot zamówienia , b) ze względu na zmianę urzędową, w okresie trwania umowy, wysokości wskaźnika podatku VAT zostanie on zmieniony tak aby dostosować go do obowiązujących przepisów , c) ze względu na zmianę podmiotów i osób wskazanych w umowie do realizacji zadania będą one mogły być zmienione, przy czym zmiana lub rezygnacja z podwykonawcy, na którego zasoby wykonawca powoływał się, na zasadach określonych w art.26 ust.2b ustawy, w celu wykazania spełnienia warunków udziału w postępowaniu, o których mowa w art.22 ust.1 PZP wymaga wykazania przez Wykonawcę, iż proponowany inny podwykonawca lub Wykonawca samodzielnie spełnia warunki ubiegania się o udzielenie zamówienia publicznego (opisane w pkt. V SIWZ) w stopniu nie mniejszym niż wymagany w trakcie postępowania o udzielenie zamówienia.

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: https://www.e-bip.org.pl/zarzdrogpow/
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Zarząd Dróg Powiatowych w Nowym Mieście Lubawskim z siedzibą w Kurzętniku ul. Sienkiewicza 48 13-306 Kurzętnik.

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 14.10.2014 godzina 12:00, miejsce: Zarząd Dróg Powiatowych w Nowym Mieście Lubawskim z siedzibą w Kurzętniku ul. Sienkiewicza 48 13-306 Kurzętnik.

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

 

 

ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH

 

CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: zadanie 1.

1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Podstawienie nośnika do piaskarki P-3 (nr inwentarzowy 6/7/582) i pługa patrolowego w celu odśnieżania niewielkiej pokrywy śniegu i usuwania śliskości na drogach powiatowych powiatu nowomiejskiego. Wymagany samochód ciężarowy o ładowności min. 10 ton i długości skrzyni min.5,20 m.

2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 90.62.00.00-9, 90.63.00.00-2.

3) Czas trwania lub termin wykonania: Rozpoczęcie: 01.11.2014.

4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: zadanie 12.

1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Podstawienie nośnika do piaskarki P-1 (nr inwentarzowy 18/22/585) i pługa patrolowego w celu odśnieżania niewielkiej pokrywy śniegu i usuwania śliskości na drogach powiatowych powiatu nowomiejskiego. Wymagany samochód ciężarowy o ładowności min. 8 ton.

2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 90.62.00.00-9, 90.63.00.00-2.

3) Czas trwania lub termin wykonania: Rozpoczęcie: 01.11.2014.

4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 3 NAZWA: zadanie 3.

1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Podstawienie nośnika do piaskarki P-1 (nr inwentarzowy 6/9/582) i pługa patrolowego w celu odśnieżania niewielkiej pokrywy śniegu i usuwania śliskości na drogach powiatowych powiatu nowomiejskiego. Wymagany samochód ciężarowy o ładowności min. 8 ton.

2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 90.62.00.00-9, 90.63.00.00-2.

3) Czas trwania lub termin wykonania: Rozpoczęcie: 01.11.2014.

4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 4 NAZWA: zadanie 4.

1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Podstawienie nośnika do piaskarki P-1 (nr inwentarzowy 7/12/582) i pługa patrolowego w celu odśnieżania niewielkiej pokrywy śniegu i usuwania śliskości na drogach powiatowych powiatu nowomiejskiego. Wymagany samochód ciężarowy o ładowności min. 8 ton.

2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 90.62.00.00-9, 90.63.00.00-2.

3) Czas trwania lub termin wykonania: Rozpoczęcie: 01.11.2014.

4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

 

CZĘŚĆ Nr: 5 NAZWA: zadanie 5.

1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Załadunek do piaskarek, na bazie ZDP w Kurzętniku, materiałów do zwalczania śliskości dróg. Wymagana ładowarka o pojemności łyżki min. 1 m3.

2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 90.62.00.00-9, 90.63.00.00-2.

3) Czas trwania lub termin wykonania: Rozpoczęcie: 01.11.2014.

4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

 

CZĘŚĆ Nr: 6 NAZWA: zadanie 6.

1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Załadunek do piaskarek, na terenie gminy Biskupiec, materiałów do zwalczania śliskości dróg. Wymagana ładowarka o pojemności łyżki min. 0,25 m3 . Wymagane dysponowanie placem do składowania mieszanki piasku z solą w ilości ok. 100 ton.

2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 90.62.00.00-9, 90.63.00.00-2.

3) Czas trwania lub termin wykonania: Rozpoczęcie: 01.11.2014.

4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 7 NAZWA: zadanie 7.

1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Podstawienie nośnika do pługa dwuskrzydłowego PD 20 (o nr inwentarzowym 10/16) do odśnieżania dróg. Wskazany ciągnik rolniczy z napędem na dwie osie..

2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 90.62.00.00-9, 90.63.00.00-2.

3) Czas trwania lub termin wykonania: Rozpoczęcie: 01.11.2014.

4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

 

CZĘŚĆ Nr: 8 NAZWA: zadanie 8.

1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Podstawienie nośnika do pługa dwuskrzydłowego PD 20 (o nr inwentarzowym 10/17) do odśnieżania dróg. Wskazany ciągnik rolniczy z napędem na dwie osie..

2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 90.62.00.00-9, 90.63.00.00-2.

3) Czas trwania lub termin wykonania: Rozpoczęcie: 01.11.2014.

4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

 

CZĘŚĆ Nr: 9 NAZWA: zadanie 9.

1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Podstawienie nośnika do pługa dwuskrzydłowego PD 20 (o nr inwentarzowym 10/18) do odśnieżania dróg. Wskazany ciągnik rolniczy z napędem na dwie osie..

2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 90.62.00.00-9, 90.63.00.00-2.

3) Czas trwania lub termin wykonania: Rozpoczęcie: 01.11.2014.

4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

 

CZĘŚĆ Nr: 10 NAZWA: zadanie 10.

1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Podstawienie nośnika do pługa dwuskrzydłowego PD 20 (o nr inwentarzowym 6/4/582) do odśnieżania dróg. Wskazany ciągnik rolniczy z napędem na dwie osie..

2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 90.62.00.00-9, 90.63.00.00-2.

3) Czas trwania lub termin wykonania: Rozpoczęcie: 01.11.2014.

4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

 

CZĘŚĆ Nr: 11 NAZWA: zadanie 11.

1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Podstawienie nośnika do pługa dwuskrzydłowego PD 20 (o nr inwentarzowym 6/5/582) do odśnieżania dróg. Wskazany ciągnik rolniczy z napędem na dwie osie.

2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 90.62.00.00-9, 90.63.00.00-2.

3) Czas trwania lub termin wykonania: Rozpoczęcie: 01.11.2014.

4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

 

CZĘŚĆ Nr: 12 NAZWA: zadanie 12.

1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Podstawienie ładowarki kołowej o pojemności łyżki min. 1,25 m3.

2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 90.62.00.00-9, 90.63.00.00-2.

3) Czas trwania lub termin wykonania: Rozpoczęcie: 01.11.2014.

4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

 

CZĘŚĆ Nr: 13 NAZWA: zadanie 13.

1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Podstawienie ładowarki kołowej o pojemności łyżki min. 1,25 m3.

2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 90.62.00.00-9, 90.63.00.00-2.

3) Czas trwania lub termin wykonania: Rozpoczęcie: 01.11.2014.

4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 14 NAZWA: zadanie 14.

1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Podstawienie ładowarki kołowej o pojemności łyżki min. 1,8 m3.

2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 90.62.00.00-9, 90.63.00.00-2.

3) Czas trwania lub termin wykonania: Rozpoczęcie: 01.11.2014.

4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 15 NAZWA: zadanie 15.

1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Podstawienie nośnika z własnym pługiem dwuskrzydłowym do odśnieżania dróg powiatowych. Wymagany pług własny wykonawcy zamontowany na nośniku wykonawcy (wskazany ciągnik rolniczy z napędem na dwie osie)..

2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 90.62.00.00-9, 90.63.00.00-2.

3) Czas trwania lub termin wykonania: Rozpoczęcie: 01.11.2014.

4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 16 NAZWA: zadanie 16.

1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Podstawienie nośnika z własnym pługiem dwuskrzydłowym do odśnieżania dróg powiatowych. Wymagany pług własny wykonawcy zamontowany na nośniku wykonawcy (wskazany ciągnik rolniczy z napędem na dwie osie)..

2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 90.62.00.00-9, 90.63.00.00-2.

3) Czas trwania lub termin wykonania: Rozpoczęcie: 01.11.2014.

4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

 


Osoby odpowiedzialne

Autor:Joanna Robaczewska
Odpowiada:Ryszard Kłosowski
Wytworzył:Marcin Kraszkiewicz
Data ostatniej zmiany:2014-10-03 12:34:11
Powrót

Statystyki

Odwiedzin na stronie: 39877