Biuletyn Informacji Publicznej
ZARZĄD DRÓG POWIATOWYCH W INOWROCŁAWIU
drukuj

Archwium - Koordynator, dostęp alternatywny, Raporty

KOORDYNATOR DO SPRAW DOSTĘPNOŚCI ARCHITEKTONICZNEJ I INFORMACYJNO- KOMUNIKACYJNEJ:

MARCIN SULIŃSKI

Kontakt:

Zarząd Dróg Powiatowych w Inowrocławiu

ul. Poznańska 384 c

88-100 Inowrocław

Tel. 52 353 72 28 wew. 225

 

Do zadań koordynatora do spraw dostępności należy w szczególności:

  • wsparcie osób ze szczególnymi potrzebami w dostępie do usług świadczonych przez podmiot;
  • przygotowanie i koordynacja wdrożenia planu działania na rzecz poprawy zapewniania dostępności osobom ze szczególnymi potrzebami przez podmiot, zgodnie
    z wymaganiami określonymi w art. 6 Ustawy;
  • monitorowanie działalności podmiotu, w zakresie zapewniania dostępności osobom ze szczególnymi potrzebami.

 

Dostęp alternatywny

W indywidualnym przypadku, jeżeli podmiot publiczny nie jest w stanie, w szczególności ze względów technicznych lub prawnych, zapewnić dostępności osobie ze szczególnymi potrzebami w zakresie, o którym mowa w art. 6 pkt 1 i 3 Ustawy z dnia 19 lipca 2019 r. o zapewnieniu dostępności osobom ze szczególnymi potrzebami (Dz. U. 2020.1062 t.j. z dnia 2020.06.19), podmiot ten jest obowiązany zapewnić takiej osobie dostęp alternatywny.
2. Dostęp alternatywny, polega w szczególności na:
1) zapewnieniu osobie ze szczególnymi potrzebami wsparcia innej osoby lub
2) zapewnieniu wsparcia technicznego osobie ze szczególnymi potrzebami, w tym z wykorzystaniem nowoczesnych technologii, lub
3) wprowadzeniu takiej organizacji podmiotu publicznego, która umożliwi realizację potrzeb osób ze szczególnymi potrzebami, w niezbędnym zakresie dla tych osób.

Raport o stanie zapewnienia dostępności podmiotu publicznego

Osoby odpowiedzialne

Autor:Agnieszka Jurczuk
Odpowiada:Marcin Suliński
Wytworzył:Agnieszka Jurczuk
Data ostatniej zmiany:2021-02-11 11:45:59
Powrót

Statystyki

Odwiedzin na stronie: 1175