Archwium - Przyjmowanie i załatwianie spraw
Dyrektor Naczelna przyjmuje w sprawach skarg i wniosków
w każdy czwartek w godz. 10.00-12.00.
Z-ca Dyrektora ds Medycznych przyjmuje w sprawach skarg i wniosków codziennie w godz. 13.00-14.00.
Pełnomocnik ds Ochrony Praw Pacjentów przyjmuje w sprawach skarg i wniosków w każdą środę i czwartek w godz. 12.00-14.00 oraz codziennie telefonicznie pod numerem telefonu 74 865 12 06.
Skargi i wnioski można składać również do Dyrekcji ZOZ Kłodzko.
1.
listownie na adres
Pomiot publiczny "Zespół Opieki Zdrowotnej" w Kłodzku
57-300 Kłodzko, ul. Szpitalna 1a
2.
pocztą elektroniczną na adres sekretariat@zoz.klodzko.pl
3.
wykorzystując elektroniczną Platformę Usług Administracji Publicznej (ePUAP)
i wysyłając pismo ogólne do podmiotu publicznego za pomocą elektronicznej skrzynki podawczej.
O kolejności załatwiania spraw decyduje kolejność wpływu skarg i wniosków,
a rozstrzygane są niezwłocznie - zgodnie z Kodeksem Postępowania Administracyjnego.
Osoby odpowiedzialne
Autor: | Katarzyna Terebus |
Odpowiada: | Katarzyna Terebus |
Wytworzył: | Małgorzata Wewiórska-Malik |
Data ostatniej zmiany: | 2018-01-16 08:55:51 |
Statystyki
Odwiedzin na stronie: | 2839 |