Przypomnij hasło
Biuletyn Informacji Publicznej
Zespół Placówek Resocjalizacyjno-Socjoterapeutycznych w Oławie
drukuj

Archwium - Nabór do pracy

Dyrektor Zespołu Placówek Resocjalizacyjno-Socjoterapeutycznych            w Oławie
ogłasza nabór na wolne stanowisko urzędnicze

 – główny księgowy jednostki – 1 etat

  1. Wymagania niezbędne:
  • ukończone ekonomiczne jednolite studia magisterskie, uzupełniające ekonomiczne studia magisterskie
  • co najmniej 5 letni staż pracy w księgowości,
  • posiada łącznie co najmniej pięcioletni staż pracy:
    na stanowiskach urzędniczych w jednostkach o których mowa w art. 1 ustawy o pracownikach samorządowych, lub w służbie cywilnej, lub w służbie zagranicznej, za wyjątkiem stanowisk obsługi, lub w innych urzędach państwowych, z wyjątkiem stanowisk pomocniczych i obsługi, lub na kierowniczych stanowiskach państwowych,
  • znajomość aktów prawnych związanych z funkcjonowaniem placówki oświatowej: 
    Karty Nauczyciela, Kodeksu Pracy, Ustawy o pracownikach samorządowych i wydanych na jej podstawie przepisów wykonawczych, Ustawy o systemie ubezpieczeń społecznych i wydanych na jej podstawie przepisów wykonawczych, Ustawy o świadczeniach pieniężnych z ubezpieczenia społecznego w razie choroby     i macierzyństwa, ustawy budżetowej, Ustawy o finansach publicznych, Ustawy            o odpowiedzialności za naruszenie dyscypliny finansów publicznych, Rozporządzenia w sprawie zasad rachunkowości oraz planów kont dla budżetów jednostek samorządu terytorialnego,
  • znajomość przepisów prawnych z zakresu funkcjonowania jednostki samorządu terytorialnego, rachunkowości i finansów publicznych – znajomość zasad księgowości budżetowej,
  • praktyczna znajomość obsługi komputera i znajomość programów finansowo-księgowych,
  • odpowiedzialność, dyspozycyjność, kreatywność, wysoki poziom kultury osobistej.
  1. Wymagania dodatkowe:
  • doświadczenie zawodowe na stanowisku głównego księgowego,
  • znajomość programu księgowego firmy Vulcan,
  • znajomość zagadnień płacowych w jednostkach budżetowych,
  • znajomość obsługi systemu bankowości elektronicznej,
  • umiejętność tworzenia wewnętrznych aktów prawnych,
  • praktyczna znajomość obsługi komputera (pakiet Office),
  • znajomość programu Płatnik,
  • znajomość przepisów z zakresu ubezpieczeń społecznych oraz podatku dochodowego od osób fizycznych,
  • umiejętność sporządzania list płac, deklaracji ZUS i podatkowych,
  • znajomość gospodarki kasowej,
  • znajomość przepisów dotyczących wynagradzania pracowników samorządowych oraz nauczycieli, znajomość przepisów prawa miejscowego,
  • komunikatywność, samodzielność, systematyczność, umiejętność sprawnej organizacji pracy na stanowisku, rzetelność, odpowiedzialność, 
  1. Zakres wykonywanych zadań na stanowisku:
  • prowadzenie rachunkowości jednostki,
  • wykonywanie dyspozycji środkami pieniężnymi,
  • zatwierdzanie pod względem formalnym i rachunkowym dokumentów,
  • dokonywanie wstępnej kontroli zgodności operacji gospodarczych                    i finansowych z planem finansowym,
  • dokonywanie wstępnej kontroli kompletności i rzetelności dokumentów dotyczących operacji gospodarczych i finansowych,
  • terminowe sporządzanie sprawozdań finansowych i przekazywanie ich jednostce nadrzędnej,
  • opracowywanie planu finansowego jednostki na kolejne lata budżetowe,
  • przygotowywanie wniosków do Zarządu Powiatu celem dokonania zmian         w planie finansowym jednostki,
  • terminowe i prawidłowe sporządzanie list płac i deklaracji ZUS,
  • naliczanie zasiłków ZUS (np. opiekuńcze, chorobowe, macierzyńskie),
  • sporządzanie niezbędnych dla ZUS, US i GUS deklaracji i sprawozdań,
  • prowadzenie gospodarki kasowej,
  • sporządzania przelewów za faktury, potrąceń z list płac,
  • opracowywanie dokumentacji przetargowej,
  • przestrzegania dyscypliny budżetowej.
  1. Wymagane dokumenty:
  • życiorys (CV) z dokładnym opisem pracy zawodowej i list motywacyjny,
  • oświadczenie o posiadanym obywatelstwie,
  • oświadczenie kandydata o posiadaniu zdolności do czynności prawnych oraz korzystaniu z pełni praw publicznych,
  • oświadczenie o niekaralności za przestępstwa popełnione umyślnie,
  • oświadczenie o wyrażeniu zgody na przetwarzanie danych osobowych zawartych w ofercie pracy dla potrzeb niezbędnych do realizacji procesu rekrutacji,
  • oświadczenie kandydata, że nie był karany zakazem pełnienia funkcji kierowniczych związanych z dysponowaniem środkami publicznymi, o których mowa w ustawie       o odpowiedzialności za naruszenie dyscypliny finansów publicznych (Dz. U. z 2013 r. poz.168 ze zmianami),
  • kserokopie świadectw pracy potwierdzających zatrudnienie na wymaganym stanowisku,
  • kserokopie dyplomów potwierdzające wykształcenie,
  • kserokopie zaświadczeń o ukończonych kursach i szkoleniach,
  • zaświadczenie o niekaralności,
  • oświadczenie kandydata o braku przeciwwskazań zdrowotnych do zajmowanego stanowiska,
  • dane do kontaktu – e-mail lub telefon.

Wymagane dokumenty aplikacyjne należy składać w sekretariacie placówki            w terminie do dnia 02.04.2019 r. do godz. 10.00 lub przesłać pocztą na adres:

Zespół Placówek Resocjalizacyjno-Socjoterapeutycznych w Oławie
ul. Ks. Kutrowskiego 31a
55-200 Oława

w zaklejonych kopertach z dopiskiem: „Nabór na wolne stanowisko urzędnicze głównego księgowego”.

Aplikacje, które wpłyną do szkoły po wyżej określonym terminie nie będą rozpatrywane.

Dodatkowe informacje można uzyskać pod numerem telefonu: 71 313 37 44.

Wyniki naboru zostaną ogłoszone w Biuletynie Informacji Publicznej Starostwa Powiatowego w Oławie.

 

Małgorzata Mrozińska

Dyrektor Zespołu Placówek Resocjalizacyjno-Socjoterapeutycznych w Oławie

 

Osoby odpowiedzialne

Autor:Joanna Lehr
Odpowiada:Joanna Lehr
Wytworzył:Joanna Lehr
Data ostatniej zmiany:2019-03-19 12:00:19
Powrót

Statystyki

Odwiedzin na stronie: 1629