Biuletyn Informacji Publicznej
Miejski Ośrodek Pomocy Społecznej
drukuj

Deklaracja dostępności

Miejski Ośrodek Pomocy Społecznej w Kętrzynie zobowiązuje się zapewnić dostępność swojej strony internetowej zgodnie z ustawą z dnia 4 kwietnia 2019 r. o dostępności cyfrowej stron internetowych i aplikacji mobilnych podmiotów publicznych.

Oświadczenie w sprawie dostępności ma zastosowanie do strony internetowej Miejskiego Ośrodka Pomocy Społecznej w Kętrzynie.

Data publikacji strony internetowej: 01.03.2016 r.

Data ostatniej istotnej aktualizacji: 01.10.2020 r.

Strona internetowa jest częściowo zgodna z ustawą z dnia 4 kwietnia 2019 r. o dostępności cyfrowej stron internetowych i aplikacji mobilnych podmiotów publicznych z powodu niezgodności lub wyłączeń wymienionych poniżej.

  1. materiały multimedialne, dokumenty tekstowe i tekstowo-graficzne, prezentacje multimedialne, dokumenty w formacie pdf nie są zgodne z wymogami określonymi w ustawie o dostępności cyfrowej;

Oświadczenie sporządzono dnia: 01.10.2020r.

Deklarację sporządzono na podstawie samooceny przeprowadzonej przez podmiot publiczny.

 

Informacje zwrotne i dane kontaktowe

W przypadku problemów z dostępnością strony internetowej prosimy o kontakt na adres mail: dostepnosc@mopsketrzyn.pl Tą samą drogą można składać wnioski o udostępnienie informacji niedostępnej oraz składać skargi na brak zapewnienia dostępności.

Każdy ma prawo do wystąpienia z żądaniem zapewnienia dostępności cyfrowej strony internetowej lub jakiegoś jej elementu. Można także zażądać udostępnienia informacji za pomocą alternatywnego sposobu dostępu, na przykład przez odczytanie niedostępnego cyfrowo dokumentu, opisanie zawartości filmu bez audiodeskrypcji itp. Żądanie powinno zawierać dane osoby zgłaszającej żądanie, wskazanie, o którą stronę internetową chodzi oraz sposób kontaktu. Jeżeli osoba żądająca zgłasza potrzebę otrzymania informacji za pomocą alternatywnego sposobu dostępu, powinna także określić dogodny dla niej sposób przedstawienia tej informacji.

Podmiot publiczny zrealizuje żądanie niezwłocznie, nie później niż w ciągu 7 dni od dnia wystąpienia z żądaniem. Jeżeli dotrzymanie tego terminu nie jest możliwe, podmiot publiczny niezwłocznie informuje o tym wnoszącego żądanie, kiedy realizacja żądania będzie możliwa, przy czym termin ten nie może być dłuższy niż 2 miesiące od dnia wystąpienia z żądaniem. Jeżeli zapewnienie dostępności cyfrowej nie jest możliwe, podmiot publiczny może zaproponować alternatywny sposób dostępu do informacji.

W przypadku, gdy podmiot publiczny odmówi realizacji żądania zapewnienia dostępności lub alternatywnego sposobu dostępu do informacji, wnoszący żądanie możne złożyć skargę w sprawie zapewniana dostępności cyfrowej strony internetowej lub jej elementu. Po wyczerpaniu wskazanej wyżej procedury można także złożyć wniosek do Rzecznika Praw Obywatelskich

 

Dostępność architektoniczna

Do budynku prowadzi wejście od ulicy Pocztowej 11, które zlokalizowane jest na parterze. Siedziba MOPS w Kętrzynie mieści się na II piętrze budynku. W budynku nie ma windy. Na parterze budynku (przy wejściu) znajduje się toaleta dla osób niepełnosprawnych.

Przed wejściem do budynku znajduje się parking dla samochodów osobowych, na którym wyznaczono 2 miejsca parkingowe dla osób niepełnosprawnych.

W budynku nie ma oznaczeń w alfabecie Braille’a oraz oznaczeń kontrastowych lub w druku powiększonym dla osób niewidomych i słabo widzących.

Do wszystkich pomieszczeń w budynku można wejść z psem asystującym i psem przewodnikiem.

 

Kontakt z  Miejskim Ośrodkiem Pomocy Społecznej w Kętrzynie możliwy jest poprzez:

  • napisanie pisma/złożenie wniosku na adres: Miejski Ośrodek Pomocy Społecznej, ul. Pocztowa 11
  • wysłanie maila na adres e-mail: mopsketrzyn@miastoketrzyn.pl
  • Portal Informacyjno Usługowy emp@tia
  • wysłanie faksu na nr 89 751 74 11
  • skontaktowanie się telefonicznie lub przy pomocy osoby trzeciej na numer telefonu: 89 751 29 01
  • wysłanie wiadomości ePUAP – adres skrytki ESP: https://epuap.gov.pl
  • skontaktowanie się osobiście zgłaszając się w siedzibie Ośrodka w godzinach: poniedziałek – piątek 7.00 – 15.00

Po zawiadomieniu przez osobę wnioskującą o konieczności obsługi klienta z niepełnosprawnością ruchową pracownik schodzi do klienta.

W kontakcie z naszym urzędem osoby posługujące się językiem migowym chcące umówić się na spotkanie z pracownikiem Urzędu, proszone są o przesłanie swojego zgłoszenia na adres poczty elektronicznej: mopsketrzyn@miastoketrzyn.pl lub na numer faksu: 89 751 74 11. Zgłoszenie powinno zawierać informacje o preferowanej metodzie komunikacji oraz krótki opis sprawy,  której spotkanie będzie dotyczyło.

Powyższe zgłoszenie należy przesłać na minimum 7 dni roboczych przed planowaną wizytą w Ośrodku (z wyłączeniem sytuacji nagłych).

 

Raport o stanie zapewniania dostępności podmiotu publicznego - stan w dniu 01.01.2021 r.

Obowiązek informacyjny RODO

Osoby odpowiedzialne

Autor:Anna Pawlik
Odpowiada:Radosław Kliszewicz
Wytworzył:Radosław Kliszewicz
Data ostatniej zmiany:2024-07-04 08:25:39

Archiwum

Data Autor
2022-09-14 10:05 Anna Pawlik zobacz
2022-08-04 12:45 Anna Pawlik zobacz
2022-03-25 12:22 Anna Pawlik zobacz
2021-03-31 09:06 Anna Pawlik zobacz
2021-02-19 09:08 Anna Pawlik zobacz
2020-10-12 12:57 Anna Pawlik zobacz
2020-10-12 12:55 Anna Pawlik zobacz

Statystyki

Odwiedzin na stronie: 1308