Przypomnij hasło
Biuletyn Informacji Publicznej
Szkoła Podstawowa im. Królowej Bony Sforzy w Obrubnikach
drukuj

Zamówienia publiczne

Ogłoszenie o wyniku postępowania.

Działając na podstawie art. 309 ustawy z dnia 11 września 2019 r. Prawo zamówień publicznych (Dz. U. z 2019r. poz. 2019 z późn. zm.) Zamawiający informuje, że postępowanie o udzielenie zamówienia publicznego na usługi społeczne prowadzonym w trybie podstawowym bez negocjacji na wykonanie usługi pn. „Przygotowanie i dostawa posiłków do Szkoły podstawowej w Obrubnikach” zostało zakończone.

Szczegóły znajdują się tutaj.

Zawiadomienie o ponownym wyborze oferty.

Zamawiający informuje, że  w postępowaniu o udzielenie zamówienia prowadzonym w trybie podstawowym bez negocjacji na wykonanie usługi pn. „Przygotowanie i dostawa posiłków do Szkoły Podstawowej w Obrubnikach” dokonano ponownego wyboru oferty.

W dniu 17 sierpnia 2021 r. Zamawiający dokonał wyboru najkorzystniejszej oferty - firma Rewolucja – Usługi Cateringowe Elżbieta Walicka ul. Piaskowa 4 18 – 100 Łapy, cena oferty za wykonanie całości zamówienia brutto: 194 985,05 PLN (słownie: sto dziewięćdziesiąt cztery tysiące dziewięćset osiemdziesiąt pięć złotych i pięć groszy), czas realizacji reklamacji : do pół godziny.

Zamawiający wyznaczył trzykrotnie termin podpisania umowy. Wykonawca nie stawił się, nie wyjaśnił przyczyn nieobecności, nie odbiera telefonu kontaktowego.

W związku z powyższym działając na podstawie art. 263 ustawy z dnia 11 września 2019 r. Prawo zamówień publicznych (Dz. U. z 2019r. poz. 2019 z późn. zm.) dokonano wyboru oferty drugiego w kolejności Wykonawcy - PRUSZYNKA Gastronomia Piotr Pruszyński; ul. Jarzębinowa 2A lok.1; 15-793 Białystok, cena oferty za wykonanie całości zamówienia brutto: 251 689 PLN (słownie: dwieście pięćdziesiąt jeden tysięcy sześćset osiemdziesiąt dziewięć złotych), czas realizacji reklamacji: do pół godziny.

Zawiadomienie o wyborze najkorzystniejszej oferty.

Podpisany dokument znajduje się tutaj.

Informacja z otwarcia ofert

Obrubniki,13.08.2021

Szkoła Podstawowa w Obrubnikach

Obrubniki 33

16-002 Dobrzyniewo Duże

 

SP.26.1.2021

 

Informacja Zamawiającego z otwarcia ofert

 

Działając na podstawie art.222 ust. 5 ustawy z dnia 11 września 2019 r. Prawo zamówień publicznych (Dz. U. z 2019r. poz. 2019 z późn. zm.) Zamawiający informuje, że w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego na usługi społeczne prowadzonym w trybie podstawowym bez negocjacji na wykonanie usługi pn Przygotowanie i dostawa posiłków do Szkoły Podstawowej w Obrubnikach wpłynęły następujące oferty:

LP

Nazwa i adres Wykonawcy

Cena oferty brutto (PLN)

1

PRUSZYNKA Gastronomia Piotr Pruszyński;
ul. Jarzębinowa 2A lok.1; 15-793 Białystok

251 689 PLN

Cena jednego śniadania 6,20

Cena jednego obiadu 8,60

Cena jednego podwieczorku 2,90

2

Rewolucja – Usługi Cateringowe

Elżbieta Walicka

Ul. Piaskow 4

18-100 Łapy

194 985,05 PLN

Cena jednego śniadania 4,06

Cena jednego obiadu 6,63

Cena jednego podwieczorku 4,06

 

 

 

Ogłoszenie o zamówieniu

Przygotowanie i dostawa posiłków do Szkoły Podstawowej w Obrubnikach

ZAMAWIAJĄCY

  1. Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest przez zamawiającego.

  1. Nazwa zamawiającego: Szkoła Podstawowa w Obrubnikach
  2. Krajowy numer identyfikacyjny: REGON 001163477
  3. Adres zamawiającego:

miejscowość: Obrubniki 33            

kod pocztowy: 16-002 Dobrzyniewo Duże

województwo: podlaskie

kraj: POLSKA

powiat: białostocki

nr telefonu: 85 7197545

adres poczty elektronicznej: spobrubniki@wp.pl

adres strony internetowej zamawiającego: www.spobrubniki.edupage.org

  1. Rodzaj zamawiającego: zamawiający publiczny – jednostka sektora finansów publicznych – jednostka budżetowa
  2. Przedmiot działalności zamawiającego: edukacja

INFORMACJE PODSTAWOWE

  1. Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego
  2. Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: TAK
  3. Nazwa zamówienia: przygotowanie i dostawa posiłków do Szkoły Podstawowej w Obrubnikach
  4. Identyfikator postępowania: ocds-148610-ebcfd3c0-f4f6-11eb-b885-f28f91688073
  5. Numer ogłoszenia:  2021/BZP 00136198/01
  6. Wersja ogłoszenia: 01
  7. Data ogłoszenia: 04.08.2021
  8. Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: NIE
  9. Numer planu postępowań BZP: NIE
  10. Identyfikator pozycji planu postępowań: NIE
  11. O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy
    o których mowa w art
    . 94 ustawy: NIE
  12. O zamówienie mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, którzy spełniają warunki określone w art. 361 ustawy – usługi społeczne: NIE
  13. Czy zamówienie lub umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: NIE
  14. Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną: zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie art. 275 pkt 1 ustawy

UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA

  1. Adres strony internetowej prowadzonego postępowania: https://miniportal.uzp.gov.pl/
  2. Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: NIE
  3. Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków
    o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu komunikacji elektronicznej
    : TAK
  4. Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami – adres strony internetowej: w postępowaniu o udzielenie zamówienia komunikacja między Zamawiającym a Wykonawcami w zakresie złożenia oferty oraz oświadczenia, o którym mowa w  1215 ust. 1 ustawy pzp odbywa się przy użyciu miniPortalu, który jest dostępny pod adresem: https://miniportal.uzp.gov.pl/. Natomiast składanie przez Wykonawcę Oświadczeń (innych niż w zdaniu  pierwszym), wniosków, zaświadczeń, zawiadomień oraz przekazywanie informacji odbywa się elektronicznie za pośrednictwem poczty elektronicznej e-mail: spobrubniki@wp.pl
  5. Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: wykonawca zamierzający wziąć udział w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego musi posiadać konto na ePUAP. Wykonawca posiadający konto na  ePUAP ma dostęp do następujących formularzy: „Formularz do złożenia, zmiany,  wycofania oferty lub wniosku. Uwaga: Wykonawca składając ofertę przy pomocy formularza „Formularz do  złożenia, zmiany, wycofania oferty lub wniosku” musi  po zalogowaniu się na swoje konto ePUAP w polu „Wpisz nazwę odbiorcy”
    w pisać następującą treść: Szkoła Podstawowa w Obrubnikach). Wymagania techniczne i organizacyjne wysyłania i odbierania dokumentów elektronicznych kopii dokumentów i oświadczeń oraz informacji przekazywanych przy ich  użyciu  opisane zostały w Regulaminie korzystania z systemu miniPortal oraz w Warunkach korzystania z elektronicznej platformy usług administracji publicznej (ePUAP). Maksymalny rozmiar plików za pośrednictwem dedykowanych formularzy: „Formularz do złożenia, zmiany, wycofania oferty lub wniosku” wynosi 150MB. Za datę przekazania oferty przyjmuje się  datę ich przekazania na ePUAP. Dane dostępowe można wyszukać również na Liście wszystkich postępowań w miniPortalu klikając wcześniej opcję „Dla Wykonawców” lub ze strony  głównej z zakładki Postępowania. Ofertę oświadczenia, o którym mowa a art.125 ust. 1 ustawy pzp, pełnomocnictwa, zobowiązanie podmiotu udostępniającego zasoby sporządza się w postaci elektronicznej, w ogólnie dostępnych formatach danych, w szczególności w formatach txt,rtf, pdf, doc, docx,  odt. Ofertę,
    a także  oświadczenie o którym mowa w Rozdziale VII ust. 1 SWS składa się pod rygorem nieważności,  w formie elektronicznej lub w postaci elektronicznej opatrzonej podpisem zaufanym lub podpisem osobistym.
  6. Adres strony internetowej, pod którym są dostępne narzędzia urządzenia lub formaty plików, które nie są ogólnie dostępne: NIE DOTYCZY
  7. Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: NIE
  8. Oferta – katalog elektroniczny: NIE DOTYCZY
  9. Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane
    w postępowaniu
    : POLSKI

 RODO (obowiązek informacyjny):  zgodnie z art. 13 ust. 1 i 2 rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie* swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych) (Dz. Urz. UE L 119 z 04.05.2016, str. 1), dalej „RODO”, informuję, że:

  • administratorem danych osobowych jest Szkoła Podstawowa w Obrubnikach reprezentowany przez Dyrektora; Barbarę Chmielewską
  • kontakt z Inspektorem Ochrony Danych jest możliwy pod adresem e-mail: iod@eterneco.eu lub pisemnie na adres kontaktowy administratora;
  • Pana/Pani dane osobowe przetwarzane będą na podstawie art. 6 ust. 1 lit. c RODO w celu związanym z postępowaniem o udzielenie zamówienia publicznego pod nazwą Przygotowanie i dostawa posiłków do Szkoły Podstawowej w Obrubnikach, prowadzonym w trybie podstawowym  bez negocjacji.
  • odbiorcami Pana/Pani danych osobowych będą osoby lub podmioty, którym udostępniona zostanie dokumentacja postępowania w oparciu o zapisy ustawy z dnia 11 września 2019 r. Prawo zamówień publicznych, dalej „ustawa Pzp”;
  • Pana/Pani dane osobowe będą przechowywane, zgodnie z art. 78 ust. 1 ustawy Pzp, przez okres 4 lat od dnia zakończenia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli czas trwania umowy przekracza 4 lata, okres przechowywania obejmuje cały czas trwania umowy;
  • obowiązek podania przez Pana/Panią danych osobowych bezpośrednio Pana/Panią dotyczących jest wymogiem ustawowym określonym
    w przepisach ustawy Pzp, związanym z udziałem w postępowaniu
    o udzielenie zamówienia publicznego; konsekwencje niepodania określonych danych wynikają z ustawy Pzp;
  • w odniesieniu do Pana/Pani danych osobowych decyzje nie będą podejmowane w sposób zautomatyzowany, stosowanie do art. 22 RODO;
  • posiada Pan/Pani:
  • na podstawie art. 15 RODO prawo dostępu do danych osobowych Pana/Pani dotyczących;
  • na podstawie art. 16 RODO prawo do sprostowania Pana/Pani danych osobowych (1);
  • na podstawie art. 18 RODO prawo żądania od administratora ograniczenia przetwarzania danych osobowych z zastrzeżeniem przypadków, o których mowa w art. 18 ust. 2 RODO (2);
  • prawo do wniesienia skargi do Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych, gdy uzna Pan/Pani, że przetwarzanie danych osobowych Pana/Pani dotyczących narusza przepisy RODO;
  • nie przysługuje Panu/Pani:
  • w związku z art. 17 ust. 3 lit. b, d lub e RODO prawo do usunięcia danych osobowych;
  • prawo do przenoszenia danych osobowych, o którym mowa w art. 20 RODO;
  • na podstawie art. 21 RODO prawo sprzeciwu, wobec przetwarzania danych osobowych, gdyż podstawą prawną przetwarzania Pana/Pani danych osobowych jest art. 6 ust. 1 lit. c RODO.
  1. Przed wszczęciem postępowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: NIE
  2. Numer referencyjny: 26.1.2021
  3. Rodzaj zamówienia: dostawy
  4. Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: NIE
  5. Możliwe jest składanie ofert częściowych: NIE
  6. Zamawiający uwzględnia aspekty społeczne, środowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: NIE

INFORMACJE SZCZEGÓŁOWE ODNOSZĄCE SIĘ DO PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

  1. Krótki opis przedmiotu zamówienia:

Przedmiotem zamówienia jest świadczenie usług polegających na przygotowaniu i dostawie posiłków: śniadań, obiadów i podwieczorków do  Szkoły Podstawowej w Obrubnikach dla uczniów szkoły podstawowej i wychowanków  oddziałów przedszkolnych.

  1. Posiłki mają być przygotowane zgodnie z zasadami racjonalnego żywienia dzieci i młodzieży.
  1. Posiłki  maja składać się ze śniadania, obiadu i podwieczorka.
  1. Posiłki będą wydawane od 01.09.2021 r. do 31 08.2022 r. Zamawiający planuje, że należy dostarczać dziennie około 45 śniadań, około 100 obiadów i około 20 podwieczorków. Razem należy dostarczyć  do przedszkola około 10.440 śniadań tj. 45 x 232 dni żywieniowe; około 4.640 podwieczorków tj. 20x 232 dni żywieniowe;  do przedszkola  i szkoły podstawowej około 20.175 obiadów  tj. (45 x232 dni żywieniowe - przedszkole)+ (55  x 177)dni żywieniowe –szkoła podstawowa).
  2. Wykonawca będzie przygotowywał i dostarczał posiłki zachowując wymogi sanitarno – epidemiologiczne w zakresie personelu i warunków produkcji oraz bierze odpowiedzialność za ich przestrzeganie
  3. Wykonawca zobowiązany jest do przygotowania posiłków o najwyższym standardzie , na bazie produktów najwyższej jakości i bezpieczeństwem zgodnie z normami HACCP
  4. Zamawiający zastrzega możliwość zmniejszenia ilości dostarczanych posiłków w zależności od frekwencji dzieci w danym dniu – nie stanowi to zmiany umowy  i nie wymaga aneksu.
  5. Dostawa posiłków będzie odbywać zgodnie z umową, w każdym tygodniu, od poniedziałku do piątku z wyłączeniem okresu przerw świątecznych, wakacji, oraz dni ustawowo wolnych od pracy (dotyczy również okresów ewentualnych obostrzeń wynikających z  sytuacji epidemicznej) – o czym wykonawcy  zostaną poinformowani. Zamawiający określa przewidywaną ilość  zamawianych  posiłków najpóźniej do godziny 14.00 w dniu poprzedzającym dzień dostawy.
  6. Posiłki będą dostarczane do  Szkoły Podstawowej w Obrubnikach najpóźniej do godz. 7.15 śniadania, 10.00 obiady, 12.30 podwieczorki.
  7. W wyjątkowej sytuacji związanej ze zmianą organizacji pracy  szkoły, dostawa posiłków może odbyć się o innej godzinie niż ustalona powyżej- po wcześniejszym uzgodnieniu z Wykonawcą.
  8. Zamawiający przyjmuje na siebie wszelkie sprawy organizacyjne związane z bezpośrednim wydawaniem posiłków dzieciom w placówce .
  9. Zamawiający nie posiada własnych talerzy i sztućców. Posiłki mają być pakowane w jednorazowe opakowania.
  10. Przewóz posiłków musi odbywać się środkami transportu przystosowanymi do przewozu żywności w termosach zapewniających właściwą ochronę i temperaturę.
  11. Wykonawca jest zobowiązany dostarczać pojemniki na odpady pokonsumpcyjne i ich odbiór oraz utylizację odpadów na własny koszt.

Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera SWZ.

  1. Główny kod PCV: 55523100 – 3 Usługi w zakresie posiłków szkolnych
  2. Dodatkowy kod PCV: 55524000 – 9 Usługi dostarczania posiłków do szkół
  3. Zamówienie obejmuje opcje : NIE
  4. Okres realizacji umowy 01.09.2021 – 31.08.2022
  5. Zamawiający przewiduje wznowienia: NIE
  6. Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: NIE

 

KRYTERIA OCENY OFERT

  1. Sposób oceny ofert: zamawiający dokona oceny ofert, które nie zostały odrzucone na podstawie kryteriów oceny ofert określonych w rozdziale XVIII SWZ
  2. Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: punktowo
  3. Stosowane kryteria oceny ofert:

Kryterium 1 – cena – waga 80 pkt

Kryterium 2 – czas realizacji reklamacji – 20 pkt

  1. Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: NIE

KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW

  1. Zamawiający przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: TAK
  2. Fakultatywne podstawy wykluczenia: 109 ust. 1 pkt 1, art. 109 ust. 1 pkt 4
  3. Warunki udziału w postępowaniu: TAK
  4. Nazwa i opis warunków udziału w postępowaniu:

c

  1. Zamawiający wymaga złożenia oświadczenia, o którym mowa w art. 125 ust. 1 ustawy: TAK
  2. Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie nie podlegania wykluczeniu:

W celu potwierdzenia braku podstaw wykluczenia Wykonawca składa:

  1. oświadczenie o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu oraz oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia z postępowania zgodnie
    z Załącznikiem nr 3 i 4 do SWZ.
  2. Odpisu lub informacji z Krajowego Rejestru Sądowego lub z Centralnej Ewidencji i Informacji o Działalności Gospodarczej, w zakresie art. 109 ust. 1 pkt 4 ustawy Pzp, sporządzonych nie wcześniej niż 3 miesiące przed jej złożeniem, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji
  1. Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie spełniania warunków udziału w postępowaniu:
    1. Do oferty Wykonawca zobowiązany jest dołączyć aktualne na dzień składania ofert oświadczenie o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu oraz o niepodleganiu wykluczeniu z postępowania - zgodnie z załącznikiem nr 3 do SWZ.
      1. W przypadku wspólnego ubiegania się o zamówienie przez Wykonawców, oświadczenie to składa każdy z Wykonawców. W przypadku polegania na zdolnościach lub sytuacji podmiotów udostępniających zasoby, Wykonawca przedstawia, wraz z oświadczeniem własnym, także oświadczenie podmiotu udostępniającego zasoby, potwierdzające brak podstaw wykluczenia tego podmiotu oraz odpowiednio spełnianie warunków udziału w postępowaniu lub kryteriów selekcji, w zakresie, w jakim wykonawca powołuje się na jego zasoby. Oświadczenia to składa się pod rygorem nieważności, w formie elektronicznej lub w postaci elektronicznej, opatrzonej podpisem zaufanym lub podpisem osobistym.
      2. Informacje zawarte w oświadczeniu, o którym mowa w pkt 1 stanowią wstępne potwierdzenie, że Wykonawca spełnia warunki udziału
        w postępowaniu oraz nie podlega wykluczeniu z postępowania.
      3. Zamawiający wezwie wykonawcę, którego oferta zostanie najwyżej oceniona, do złożenia w wyznaczonym terminie, nie krótszym niż 5 dni od dnia wezwania, następujących podmiotowych środków dowodowych:
      4.   Oświadczenie wykonawcy, w zakresie art. 108 ust. 1 pkt 5 ustawy, o braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów (Dz. U. z 2019 r. poz. 369), z innym Wykonawca, który złożył odrębną ofertę albo oświadczenie
        o przynależności do tej samej grupy kapitałowej wraz z dokumentami lub informacjami potwierdzającymi przygotowanie oferty niezależnie od innego wykonawcy należącego do tej samej grupy kapitałowej – zgodnie
        z załącznikiem nr 8 do SWZ;
      5. Odpis lub informacja z Krajowego Rejestru Sądowego lub z Centralnej Ewidencji i Informacji o Działalności Gospodarczej, w zakresie art. 109 ust. 1 pkt 4 ustawy, sporządzonych nie wcześniej niż 3 miesiące przed jej złożeniem, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji
      6. wykaz usług w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, wykonał lub wykonuje co najmniej 1 usługę cateringową dla dzieci polegającą na codziennym (od poniedziałku do piątku) przygotowaniu
        i dostarczaniu obiadów dla co najmniej 200 dzieci dziennie, usługa winna być zrealizowana lub  realizowana w jednej placówce w ramach jednej umowy przez okres co najmniej kolejnych 9 miesięcy.- załącznik nr 9 do SWZ
      7. wykaz osób,  skierowanych  przez  wykonawcę  do  realizacji  zamówienia  publicznego, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami – załącznik nr 10 do SWZ
  1. Wykaz przedmiotowych środków dowodowych: NIE DOTYCZY
  2. Zamawiający przewiduje uzupełnienie przedmiotowych środków dowodowych: NIE
  3. Wykaz innych wymaganych oświadczeń lub dokumentów: ofertę składa się na formularzu ofertowym – zgodnie z załącznikiem nr 2 do SWZ wraz
    z ofertą wykonawca jest zobowiązany złożyć: oświadczenia, o których mowa w rozdziale VII, zobowiązanie podmiotu udostępniającego zasoby,
    o którym mowa w rozdziale IX (jeżeli dotyczy), oświadczenie o podziale zakresu zamówienia,  o którym mowa w rozdziale X (jeżeli dotyczy), dokumenty, z których wynika prawo do podpisania oferty; odpowiednie pełnomocnictwa (jeżeli dotyczy)

WARUNKI ZAMÓWIENIA

  1. Zamawiający wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: NIE
  2. Zamawiający przewiduje aukcję elektroniczną: NIE
  3. Wymagający wymaga wadium: NIE
  4. Zamawiający wymaga zabezpieczenia należytego wykonania umowy: NIE
  5. Wymagania dotyczące składania oferty przez wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia: jak w rozdziale XI SWZ
  6. Zamawiający przewiduje unieważnienie postępowania, jeżeli środki publiczne, które zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia nie zostały przyznane: NIE

PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY

  1. Zamawiający przewiduje udzielania zaliczek: NIE
  2. Zamawiający przewiduje zmianę umowy: TAK
  3. Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzania: projektowane postanowienia umowy stanowi załącznik nr 7 do SWZ i jest jej integralną częścią. W projekcie umowy zamawiający określił istotne warunki umowy, a w szczególności terminy, warunki płatności, odsetki
    i kary umowne oraz inne postanowienia w tym, zmiany treści umowy,
    w zakresie uregulowanym w art. 454 – 455 ustawy pzp oraz wskazanym we wzorze umowy
  4. Zamawiający uwzględnił aspekty społeczne, środowiskowe, innowacyjne lub etykiety związane z realizacją zamówienia: NIE

PROCEDURA

  1. Termin składania ofert: 13.08.2021 r. godzina 9:00
  2. Miejsce składania ofert: złożenie oferty odbywa się przy użyciu miniPortalu, który dostępny jest pod adresem: https://miniportal.uzp.gov.pl/
  3. Termin otwarcia ofert: 13.08. 2021 r. godzina 10:00
  4. Termin związania z ofertą: 13.09.2021 r.

 

 

 

Załączniki do ogłoszenia o zamówieniu - przygotowanie i dostawa posiłków

Dyrektor Szkoły Podstawowej w Obrubnikach, województwo podlaskie, ogłasza postępowanie o udzielenie zamówienia na przygotowanie i dostawę posiłków do Szkoły podstawowej w Obrubnikach, prowadzonego w trybie podstawowym bez negocjacji

Zawiadomienie o wyborze najkorzystniejszej oferty.

Zawiadomienie o zakończeniu postępowania

Osoby odpowiedzialne

Autor:Maria Żukowska
Odpowiada:Maria Żukowska
Wytworzył:Maria Żukowska
Data ostatniej zmiany:2021-09-02 11:24:18

Archiwum

Data Autor
2021-09-02 11:18 Maria Żukowska zobacz
2021-09-02 11:17 Maria Żukowska zobacz
2021-08-30 09:32 Maria Żukowska zobacz
2021-08-17 09:57 Maria Żukowska zobacz
2021-08-17 09:56 Maria Żukowska zobacz
2021-08-17 09:54 Maria Żukowska zobacz
2021-08-16 09:56 Maria Żukowska zobacz
2021-08-13 10:29 Maria Żukowska zobacz
2021-08-05 11:26 Maria Żukowska zobacz
2021-08-05 11:24 Maria Żukowska zobacz
2021-08-04 11:07 Maria Żukowska zobacz
2021-08-04 11:03 Maria Żukowska zobacz
2021-08-04 10:59 Maria Żukowska zobacz
2021-08-03 10:44 Maria Żukowska zobacz

Statystyki

Odwiedzin na stronie: 764