Biuletyn Informacji Publicznej
Uzdrowisko Rabka S.A.
drukuj

Przetarg otwarty na wymianę okien i drzwi w CZiU

sprawa: ZP/RWZ/33/2016 Rabka Zdrój, dnia 28.10.2016 r.

 

 

 

Ogłoszenie przetargu otwartego o wartości zamówienia poniżej 30 tyś euro.

realizowanego na podstawie art. 4 ustawy z dnia 29 stycznia 2004r.

Prawo zamówień publicznych /z późn.zm./

 

 

 

I. Zamawiający :

"Uzdrowisko-Rabka" S.A.

ul.Orkana 49, 34-700 Rabka-Zdrój

tel.018 26 77 246, fax.018 26 76 010.

www.uzdrowisko-rabka.pl

E-mail; sekretariat@uzdrowisko-rabka.pl

NIP PL 7350008661, Regon 491971074, KRS – 0000068470

 

Postępowanie o wartości zamówienia poniżej 30 tyś euro, nie podlega ustawie z dnia 29.01.2004 r. – Prawo zamówień publicznych (Dz.U.z 2013 r, poz 907, z późń, zm.), prowadzone jest w trybie przetargu otwartego, zgodnie z ogólnie obowiązującymi przepisami kodeksu cywilnego ( art.70.1.-70.4.).

 

II. Opis przedmiotu zamówienia:

 

Wymiana okien, oraz drzwi wejściowych w budynku CZiU w Rabce-Zdrój, ul Okrana 49.

( demontaż starych aluminiowych okien i drzwi, montaż nowych +obróbki ).

 

a) Okna profil VEKA Perfectline 2680 mm x 1780 mm /wymiar orientacyjny/ szt -15 . kolor biały, uchylno-rozwieralne z uchylnymi świetlikami, ciepła ramka międzyszybowa tworzywa, okucie ROTO, klamki SECUSTIC .

 

b) drzwi aluminiowe jednoskrzydłowe 2280 mm x 2730 mm /wymiar orientacyjny/ szt - 1.

ze stałym przeszkleniem, zewnętrzne z dwoma zamkami, samozamykacz z blokadą.

 

2. Powyższe prace realizowane będą w czynnym obiekcie.

3.Wykonawca we własnym zakresie, na własny koszt i ryzyko, zobowiązany jest do dokonania szczegółowych obmiarów robót, i uzyskania informacji niezbędnych do przygotowania oferty i wykonania zadania. Wykonawca zabezpieczy wszystkie materiały do wykonania zlecenia.

 

III. Kryterium wyboru oferty : cena 70 % + gwarancja 30%.

 

1. M – maxymalna ilość punków możliwa do otrzymania dla danej oferty :

M=C(cena)+T( termin gwarancji)

C= (C min.: C oferty x 100) x 70% gdzie :

C= ilość punktów uzyskana w kryterium cena oferty

C min.= cena oferty najtańszej.

C oferty = cena badanej oferty.

 

T =( ilość punktów jaką otrzymała oferta w kryterium: termin gwarancji (max 30 pkt ).

T= (termin gwarancji oferty badanej / termin gwarancji max. z pozostałych ofert ) x100 x 30%.

 

2. Realizacja zamówienia zostanie powierzona Wykonawcy, który uzyska najwyższą ilość punków.

3. Cena podana w ofercie nie ulegnie zmianie przez okres związania ofertą ( 30 dni), i powinna obejmować

wszystkie koszty związane z wykonaniem zamówienia.

IV. Zamawiający nie przewiduje składania ofert częściowych.

V. Zamawiający nie przewiduje udzielania zamówień uzupełniających.

VI. Termin wykonania zamówienia: do dnia 10.12.2016 r.

VII.Wykonawca składający ofertę oświadcza, że spełnia następujące warunki :

 

1. Posiada uprawnienia niezbędne do wykonania działalności lub czynności będących przedmiotem tego

postępowania zgodnie z wymaganiami ustawowymi.

2. Posiada niezbędną wiedzę i doświadczenie do wykonania zamówienia.

3. Dysponuje odpowiednim potencjałem technicznym, oraz osobami zdolnymi do wykonania zamówienia.

4. Znajduje się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia.

5. Nie podlega wykluczeniu z postępowania o zamówienie publiczne z powodów:

 

- ogłoszenia upadłości lub likwidacji;

- zalegania z uiszczeniem podatków, opłat lub składek na ubezpieczenia społeczne lub zdrowotne ;

- skazania prawomocnym wyrokiem za przestępstwo popełnione w związku z postępowaniem

o udzielenie zamówienia, przestępstwo przeciwko obrotowi gospodarczemu, lub inne przestępstwo

popełnione w celu osiągnięcia korzyści majątkowych;

- nie wykonania lub nienależytego wykonania zamówienia publicznego, w okresie 3 lat przed

wszczęciem postępowania. (Zamawiający nie wyklucza z postępowania Wykonawcy, który

udowodni, że naprawił szkodę powstałą w wyniku naruszenia obowiązków i podjął działania,

aby zapobiec naruszeniu obowiązków w przyszłości).

 

Ocena spełnienia warunków udziału w postępowaniu zostanie dokonana na podstawie złożonych przez Oferenta dokumentów i oświadczeń w/g formuły spełnia /nie spełnia.

 

VIII. Na ofertę składają się następujące wypełnione dokumenty:

 

1.Aktualny odpisu z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru,

wystawionego nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert.

2. Formularz oferty /z wykorzystaniem załączonego wzoru/ - załącznik nr 1.

 

Wykonawca może wprowadzić zmiany w złożonej ofercie lub ją wycofać pod warunkiem, że uczyni to przed upływem terminu składania ofert. Zarówno zmiana jak i wycofanie oferty o którym mowa z zdaniu poprzednim, wymagają zachowania formy pisemnej.

 

IX. Zamawiający dopuszcza składanie korespondencji za pomocą faksu, lub pocztą elektroniczną.

Korespondencję uważa się za złożoną w terminie, jeżeli jej treść dotarła do Zamawiającego

/ w godzinach pracy od poniedziałku do piątku 7.00 do 15.00/.

 

 

X. Osobami uprawnionymi do porozumiewania się z Wykonawcami w związku z toczącym

się postępowaniem są :

 

1. Włodzimierz Skwarek, tel : 608 527 201, (0-18) 26 76 020, w sprawach przedmiotu zamówienia.

2. Leszek Chorągwicki, tel : 690 801 508 , (0-18) 26 76 020, w sprawach procedury przetargowej.

 

XI. Miejsce oraz termin składania ofert /obowiązuje wyłącznie forma pisemna oferty/ :

 

1.Formularz ofertowy / druk - zał. nr 1 do ogłoszenia / należy złożyć w budynku siedziby Spółki „Uzdrowisko Rabka” SA . /sekretariat / ul. Orkana 49, 34-700 Rabka Zdrój, w terminie do dnia:

07.11.2016 r. do godziny 8:30.

 

2.Ofertę należy umieścić w zamkniętej kopercie opisanej nazwą i adresem Wykonawcy, oraz oznaczonej napisem:

Oferta na wymianę okien, oraz drzwi wejściowych w budynku CZiU

w Rabce-Zdrój, ul Okrana 49, nie otwierać przed dniem 07.11.2016 r, do godz. 08:30.

 

3.Oferta winna być podpisana w wyznaczonych miejscach przez osobę / osoby / upoważnione

do reprezentowania Wykonawcy.

4.Wszystkie naniesione zmiany, winny być parafowane czytelnym podpisem i datą przez osobę

upoważnioną do reprezentowania Wykonawcy.

5.Oferty złożone po terminie zostaną zwrócone bez otwierania. Decydujące znaczenie dla oceny

zachowania powyższego terminu ma data i godzina wpływu oferty do Zamawiającego.

6.Informacje stanowiące tajemnicę przedsiębiorstwa w rozumieniu przepisów o zwalczaniu

nieuczciwej konkurencji, powinny być przez Wykonawcę oddzielne zszyte, ponumerowane

oraz opisane : informacje stanowiące tajemnice przedsiębiorstwa. Informacje te będą stanowić odrębną

część oferty, nie podlegającą udostępnieniu.

7.Wynik przetargu zastanie ogłoszony na stronie www.e-bip.org.pl/uzdrowiskorabka, tablicy ogłoszeń w siedzibie Zamawiającego, oraz przekazany Wykonawcom.

8.Wybrany Wykonawca zastanie poinformowany o miejscu i terminie podpisania umowy.

9.Wykonawcy ponoszą wszystkie koszty związane z przygotowaniem i złożeniem oferty.

 

XII. Projekt umowy stanowi załącznik nr 2 do niniejszego ogłoszenia. Oferent , który wygra przetarg winien wpłacić kaucję celem zabezpieczenia prawidłowego wykonania umowy zgodnie z zapisami projektu umowy.

XIII. W sprawach nieuregulowanych, zastosowanie mają przepisy Kodeksu cywilnego.

 

Zamawiający zastrzega sobie prawo do unieważnienia przedmiotowego postępowania na każdym jego etapie, bez podawania przyczyn W przypadku unieważnienia postępowania, Oferenci nie będą mogli zgłaszać z tego tytułu roszczeń do Zamawiającego.

 

 

 

Rabka-Zdrój 28.10.2016 r

 

 

 

 


----------------------------------------------

w imieniu Zamawiającego

 

 

załączniki :

 

1. formularz oferty

2. projekt umowy

Osoby odpowiedzialne

Autor:LCh
Odpowiada:LCh
Wytworzył:LCh
Data ostatniej zmiany:2016-10-28 10:56:10

Archiwum

Data Autor
2016-10-28 10:49 sekretariat zobacz

Statystyki

Odwiedzin na stronie: 1342