Biuletyn Informacji Publicznej
Uzdrowisko Rabka S.A.
drukuj

Przetarg otwarty na dostawe pościeli ,poduszek....

sprawa: ZP.34. RWZ .2017 Rabka Zdrój, dnia 20.09.2017 r.

 

Ogłoszenie przetargu otwartego o wartości zamówienia poniżej 30 tyś euro.

realizowanego na podstawie art.4d. Ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r-Prawo zamówień publicznych (Dz.U. z 2015 r., poz.2164, z późn. zm.)

 

I. Zamawiający :

"Uzdrowisko-Rabka" S.A.

ul.Orkana 49, 34-700 Rabka-Zdrój

tel.018 26 76 020, fax.018 26 76 010.

www.uzdrowisko-rabka.pl, e-mail; sekretariat@uzdrowisko-rabka.pl

NIP PL 7350008661, Regon 491971074, KRS – 0000068470

 

Postępowanie o wartości zamówienia poniżej 30 tyś euro, nie podlega Ustawie z dnia 29 stycznia 2004 r-Prawo zamówień publicznych (Dz.U. z 2015 r., poz.2164, z późn. zm.), prowadzone jest w trybie przetargu otwartego, zgodnie z ogólnie obowiązującymi przepisami kodeksu cywilnego ( art.70.1.-70.4.).

 

II. Opis przedmiotu zamówienia: dostawa pościeli, poduszek , kołder, ręczników, podkładów,

stosownie do zestawienia wyszczególnionego w zał. nr 3.1. i nr 3.2. do ogłoszenia.

 

1. Zakres i warunki wykonania dostawy :

 

1.1.Wykonawca dostarczy towar własnym środkiem transportu pod wskazany adres i dokona

rozładunku do pomieszczeń wskazanych przez Zamawiającego.

1.2.Towar reklamowany będzie wymieniony na pełnowartościowy w ciągu 3 dni

1.3. Oferowane produkty muszą posiadać wymagane prawem certyfikaty, zezwolenia dopuszczające

produkt do użytku w placówkach służby zdrowia, spełniać wymogi Polskich Norm, oraz być

dopuszczenie do obrotu na terenie kraju (staraniem Wykonawcy).

 

III. Kryterium wyboru oferty:

 

C - cena 70%, łączne wynagrodzenie za realizację zadania.

J - jakość 15 %

G – gwarancja 15 %

 

1.Oferty zostaną ocenione za pomocą systemu punktowego wg wzoru :

 

M – maxymalna ilość punków, możliwa do otrzymania dla danej oferty.

M = C+J+G, gdzie:

 

C = (C min.: C oferty x 100) x70%

C = ilość punktów danej oferty.

C min.= cena oferty najtańszej.

C oferty = cena badanej oferty.

 

J = ilość punktów jaką otrzymała oferta w kryterium jakości (max 15)

Walory estetyczno-użytkowe, jakość wykonania, od 1 do15 pkt.

 

G - gwarancja – 12 m-cy = 5 pkt, 18 m-cy = 10 pkt, 24 m-ce = 15 pkt

 

Do obliczania punktacji ofert przyjęte będzie: 1pkt=1%

2. Realizacja zamówienia zostanie powierzona Wykonawcy, który uzyska najwyższą ilość punktów.

 

3. Zasady dotyczące oceny jakości .

 

3.1.Wykonawca dostarczy po 1 szt, każdego z oferowanych produktów do siedziby "Uzdrowisko-

Rabka" S.A. ul.Orkana 49, 34-700 Rabka-Zdrój ( sala wypoczywalni), w dniu 27.09.2017 r.

od godz.08:00, do godz 09:00, Przewodniczącemu Zespołu do oceny jakości.

Wzorce nie będą odsyłane, a Wykonawca może dostarczyć Fakturę VAT za wzorcowy zestaw, płatną

przelewem w terminie 30 dni.

3.2. Wszystkie produkty powinny być zaopatrzone w etykietę określającą parametry i skład produktu,

a także numerem zadania którego dotyczą.

Każdy Wykonawca może dostarczyć po 2 różne kpl wzorców, z dołączeniem wzorników dostępnych

kolorów.

3.3. Przewodniczący Zespołu do oceny jakości, przyporządkuje złożonemu zestawowi kolejny numer

porządkowy, co zastanie odnotowane w protokole przyjęcia próbek.

 

3.4. Członkowie Komisji do oceny jakości, oceniają jakość produktów przyznając od 1 do 15 punktów.

Oceniany będzie zestaw złożony do zadania nr 1, i zadania nr 2.

Suma punktów przyznana przez członków Komisji stanowić będzie ocenę punktową przyznaną każdej

ofercie w kryterium - jakość produktu”.

 

IV. Zamawiający dopuszcza składanie ofert częściowych , (zadanie nr 1, zadanie nr 2).

V. Zamawiający nie przewiduje składania ofert wariantowych.

VI. Termin wykonania zamówienia: zadanie 1 do dnia 12.10.2017, zadanie 2 do dnia 02.11.2017 r.

VII. Wykonawca składający ofertę oświadcza, że ;

 

1. Spełnia następujące warunki :

 

1.1.Posiada uprawnienia niezbędne do wykonania działalności lub czynności będących przedmiotem tego

postępowania zgodnie z wymaganiami ustawowymi.

1.2. Posiada niezbędną wiedzę i doświadczenie do wykonania zamówienia.

1.3. Dysponuje odpowiednim potencjałem technicznym ,oraz osobami zdolnymi do wykonania zamówienia.

1.4. Znajduje się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia.

1.5. Oferowane produkty muszą posiadać wymagane prawem certyfikaty, zezwolenia dopuszczające

produkt do użytku w placówkach służby zdrowia, spełniać wymogi Polskich Norm,oraz być

dopuszczenie do obrotu na terenie kraju.

 

2. Nie podlega wykluczeniu z postępowania o zamówienie publiczne z powodów:

 

- w stosunku do którego otwarto likwidację, lub którego upadłość ogłoszono,
- który w sposób zawiniony poważnie naruszył obowiązki zawodowe, co podważa jego uczciwość,

w szczególności gdy Wykonawca w wyniku zamierzonego działania lub rażącego niedbalstwa nie

wykonał lub nienależycie wykonał zamówienie.

 

Ocena spełnienia warunków udziału w postępowaniu, i niepodlegania wykluczeniu z postępowania, zostanie dokonana w oparciu o załączone do oferty dokumenty i oświadczenia,w/g formuły spełnia /nie spełnia /.

 

VIII. Na ofertę składają się następujące wypełnione dokumenty:

 

1.Aktualny odpisu z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru,

wystawionego nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert.

2. Formularz oferty /z wykorzystaniem załączonego wzoru/ - załącznik nr 1.

3. Formularz asortymentowo-cenowy oferty /z wykorzystaniem załączonego wzoru /- załączniki nr 3.1.

i nr 3.2. do ogłoszenia.

4. Wzorce oferowanych produktów.

 

Wykonawca może wprowadzić zmiany w złożonej ofercie lub ją wycofać pod warunkiem, że uczyni to przed upływem terminu składania ofert. Zarówno zmiana jak i wycofanie oferty o którym mowa z zdaniu poprzednim, wymagają zachowania formy pisemnej.

 

IX. Zamawiający dopuszcza składanie korespondencji za pomocą faksu,lub pocztą elektroniczną. Korespondencję uważa się za złożoną w terminie, jeżeli jej treść dotarła do Zamawiającego

/ w godzinach pracy od poniedziałku do piątku 7.00 do 15.00/.

X. Osobami uprawnionymi do porozumiewania się z Wykonawcami w związku z toczącym

się postępowaniem są :

- Krystyna Diurczak - sprawy przedmiotu zamówienia, tel: 728 428 797 ( pon.-pt. w godz.7.00. – 15.00.)

- Leszek Chorągwicki - spawy procedury przetargowej, tel. 690 801 508 (pon.- pt. w godz.7.00. – 15.00.)

 

XI. Miejsce oraz termin składania ofert /obowiązuje wyłącznie forma pisemna oferty/ :

 

1. Ofertę należy złożyć w budynku siedziby Spółki „Uzdrowisko Rabka” SA . /sekretariat / ul. Orkana 49, 34-700 Rabka Zdrój w terminie do dnia:27.09.2017 r. do godziny 9.00.

2.Ofertę należy umieścić w zamkniętej kopercie opisanej nazwą i adresem Wykonawcy, oraz oznaczonej napisem: Oferta na dostawę pościeli -nie otwierać przed dniem 27.09,2017 r, godz11.00

3.Oferta winna być podpisana w wyznaczonych miejscach przez osobę / osoby / upoważnione

do reprezentowania Wykonawcy.

4.Wszystkie naniesione zmiany, winny być parafowane czytelnym podpisem i datą przez osobę

upoważnioną do reprezentowania Wykonawcy.

5.Oferty złożone po terminie zostaną zwrócone bez otwierania. Decydujące znaczenie dla oceny

zachowania powyższego terminu ma data i godzina wpływu oferty do Zamawiającego.

6.Informacje stanowiące tajemnicę przedsiębiorstwa w rozumieniu przepisów o zwalczaniu

nieuczciwej konkurencji, powinny być przez Wykonawcę oddzielne zszyte, ponumerowane

raz opisane : informacje stanowiące tajemnice przedsiębiorstwa. Informacje te będą

stanowić odrębną część oferty nie podlegającą udostępnieniu.

7.Wynik przetargu zastanie ogłoszony na stronie www.e-bip.org.pl/uzdrowiskorabka, tablicy ogłoszeń

w siedzibie Zamawiającego, oraz przekazany Wykonawcom. Wybrany Wykonawca zastanie

poinformowany o miejscu i terminie podpisania umowy.

8.Wykonawca ponosi wszystkie koszty związane z przygotowaniem oferty

9. Wykonawca może wprowadzić zmiany w złożonej ofercie lub ją wycofać, pod warunkiem, że uczyni

to przed upływem terminu składania ofert. Zarówno zmiana jak i wycofanie oferty wymagają

zachowania formy pisemnej.

XII. Projekt umowy stanowi załącznik nr 2 do niniejszego ogłoszenia.

XIII.W sprawach nieuregulowanych, zastosowanie mają przepisy Kodeksu cywilnego.

XIV. Cena podana w ofercie nie ulegnie zmianie przez okres związania ofertą i powinna obejmować

wszystkie koszty związane z wykonaniem zamówienia.

XV. Okres związania ofertą: 30 dni.

 

Zamawiający zastrzega sobie prawo do zmiany warunków przetargu, lub unieważnienia przedmiotowego postępowania bez podania przyczyny, na każdym jego etapie.

 

 

Rabka-Zdrój 20.09.2017r.

załączniki :

1. formularz oferty

2. projekt umowy

3. form.asort-cenowe                     ----------------------------------------------

4. opis przedmiotu zamówienia                   w imieniu Zamawiającego

Osoby odpowiedzialne

Autor:LCh
Odpowiada:LCh
Wytworzył:LCh
Data ostatniej zmiany:2017-09-25 15:09:34

Archiwum

Data Autor
2017-09-25 14:55 LCh zobacz
2017-09-25 14:50 LCh zobacz
2017-09-25 14:40 LCh zobacz
2017-09-20 15:12 LCh zobacz
2017-09-20 15:11 LCh zobacz
2017-09-20 15:11 LCh zobacz
2017-09-20 15:10 LCh zobacz
2017-09-20 14:47 sekretariat zobacz

Statystyki

Odwiedzin na stronie: 1448