Przetarg otwarty na dostawe pościeli ,poduszek....
sprawa: ZP.34. RWZ .2017 Rabka Zdrój, dnia 20.09.2017 r.
Ogłoszenie przetargu otwartego o wartości zamówienia poniżej 30 tyś euro.
realizowanego na podstawie art.4d. Ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r-Prawo zamówień publicznych (Dz.U. z 2015 r., poz.2164, z późn. zm.)
I. Zamawiający :
"Uzdrowisko-Rabka" S.A.
ul.Orkana 49, 34-700 Rabka-Zdrój
tel.018 26 76 020, fax.018 26 76 010.
www.uzdrowisko-rabka.pl, e-mail; sekretariat@uzdrowisko-rabka.pl
NIP PL 7350008661, Regon 491971074, KRS – 0000068470
Postępowanie o wartości zamówienia poniżej 30 tyś euro, nie podlega Ustawie z dnia 29 stycznia 2004 r-Prawo zamówień publicznych (Dz.U. z 2015 r., poz.2164, z późn. zm.), prowadzone jest w trybie przetargu otwartego, zgodnie z ogólnie obowiązującymi przepisami kodeksu cywilnego ( art.70.1.-70.4.).
II. Opis przedmiotu zamówienia: dostawa pościeli, poduszek , kołder, ręczników, podkładów,
stosownie do zestawienia wyszczególnionego w zał. nr 3.1. i nr 3.2. do ogłoszenia.
1. Zakres i warunki wykonania dostawy :
1.1.Wykonawca dostarczy towar własnym środkiem transportu pod wskazany adres i dokona
rozładunku do pomieszczeń wskazanych przez Zamawiającego.
1.2.Towar reklamowany będzie wymieniony na pełnowartościowy w ciągu 3 dni
1.3. Oferowane produkty muszą posiadać wymagane prawem certyfikaty, zezwolenia dopuszczające
produkt do użytku w placówkach służby zdrowia, spełniać wymogi Polskich Norm, oraz być
dopuszczenie do obrotu na terenie kraju (staraniem Wykonawcy).
III. Kryterium wyboru oferty:
C - cena 70%, łączne wynagrodzenie za realizację zadania.
J - jakość 15 %
G – gwarancja 15 %
1.Oferty zostaną ocenione za pomocą systemu punktowego wg wzoru :
M – maxymalna ilość punków, możliwa do otrzymania dla danej oferty.
M = C+J+G, gdzie:
C = (C min.: C oferty x 100) x70%
C = ilość punktów danej oferty.
C min.= cena oferty najtańszej.
C oferty = cena badanej oferty.
J = ilość punktów jaką otrzymała oferta w kryterium jakości (max 15)
Walory estetyczno-użytkowe, jakość wykonania, od 1 do15 pkt.
G - gwarancja – 12 m-cy = 5 pkt, 18 m-cy = 10 pkt, 24 m-ce = 15 pkt
Do obliczania punktacji ofert przyjęte będzie: 1pkt=1%
2. Realizacja zamówienia zostanie powierzona Wykonawcy, który uzyska najwyższą ilość punktów.
3. Zasady dotyczące oceny jakości .
3.1.Wykonawca dostarczy po 1 szt, każdego z oferowanych produktów do siedziby "Uzdrowisko-
Rabka" S.A. ul.Orkana 49, 34-700 Rabka-Zdrój ( sala wypoczywalni), w dniu 27.09.2017 r.
od godz.08:00, do godz 09:00, Przewodniczącemu Zespołu do oceny jakości.
Wzorce nie będą odsyłane, a Wykonawca może dostarczyć Fakturę VAT za wzorcowy zestaw, płatną
przelewem w terminie 30 dni.
3.2. Wszystkie produkty powinny być zaopatrzone w etykietę określającą parametry i skład produktu,
a także numerem zadania którego dotyczą.
Każdy Wykonawca może dostarczyć po 2 różne kpl wzorców, z dołączeniem wzorników dostępnych
kolorów.
3.3. Przewodniczący Zespołu do oceny jakości, przyporządkuje złożonemu zestawowi kolejny numer
porządkowy, co zastanie odnotowane w protokole przyjęcia próbek.
3.4. Członkowie Komisji do oceny jakości, oceniają jakość produktów przyznając od 1 do 15 punktów.
Oceniany będzie zestaw złożony do zadania nr 1, i zadania nr 2.
Suma punktów przyznana przez członków Komisji stanowić będzie ocenę punktową przyznaną każdej
ofercie w kryterium - jakość produktu”.
IV. Zamawiający dopuszcza składanie ofert częściowych , (zadanie nr 1, zadanie nr 2).
V. Zamawiający nie przewiduje składania ofert wariantowych.
VI. Termin wykonania zamówienia: zadanie 1 do dnia 12.10.2017, zadanie 2 do dnia 02.11.2017 r.
VII. Wykonawca składający ofertę oświadcza, że ;
1. Spełnia następujące warunki :
1.1.Posiada uprawnienia niezbędne do wykonania działalności lub czynności będących przedmiotem tego
postępowania zgodnie z wymaganiami ustawowymi.
1.2. Posiada niezbędną wiedzę i doświadczenie do wykonania zamówienia.
1.3. Dysponuje odpowiednim potencjałem technicznym ,oraz osobami zdolnymi do wykonania zamówienia.
1.4. Znajduje się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia.
1.5. Oferowane produkty muszą posiadać wymagane prawem certyfikaty, zezwolenia dopuszczające
produkt do użytku w placówkach służby zdrowia, spełniać wymogi Polskich Norm,oraz być
dopuszczenie do obrotu na terenie kraju.
2. Nie podlega wykluczeniu z postępowania o zamówienie publiczne z powodów:
- w stosunku do którego otwarto likwidację, lub którego upadłość ogłoszono,
- który w sposób zawiniony poważnie naruszył obowiązki zawodowe, co podważa jego uczciwość,
w szczególności gdy Wykonawca w wyniku zamierzonego działania lub rażącego niedbalstwa nie
wykonał lub nienależycie wykonał zamówienie.
Ocena spełnienia warunków udziału w postępowaniu, i niepodlegania wykluczeniu z postępowania, zostanie dokonana w oparciu o załączone do oferty dokumenty i oświadczenia,w/g formuły spełnia /nie spełnia /.
VIII. Na ofertę składają się następujące wypełnione dokumenty:
1.Aktualny odpisu z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru,
wystawionego nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert.
2. Formularz oferty /z wykorzystaniem załączonego wzoru/ - załącznik nr 1.
3. Formularz asortymentowo-cenowy oferty /z wykorzystaniem załączonego wzoru /- załączniki nr 3.1.
i nr 3.2. do ogłoszenia.
4. Wzorce oferowanych produktów.
Wykonawca może wprowadzić zmiany w złożonej ofercie lub ją wycofać pod warunkiem, że uczyni to przed upływem terminu składania ofert. Zarówno zmiana jak i wycofanie oferty o którym mowa z zdaniu poprzednim, wymagają zachowania formy pisemnej.
IX. Zamawiający dopuszcza składanie korespondencji za pomocą faksu,lub pocztą elektroniczną. Korespondencję uważa się za złożoną w terminie, jeżeli jej treść dotarła do Zamawiającego
/ w godzinach pracy od poniedziałku do piątku 7.00 do 15.00/.
X. Osobami uprawnionymi do porozumiewania się z Wykonawcami w związku z toczącym
się postępowaniem są :
- Krystyna Diurczak - sprawy przedmiotu zamówienia, tel: 728 428 797 ( pon.-pt. w godz.7.00. – 15.00.)
- Leszek Chorągwicki - spawy procedury przetargowej, tel. 690 801 508 (pon.- pt. w godz.7.00. – 15.00.)
XI. Miejsce oraz termin składania ofert /obowiązuje wyłącznie forma pisemna oferty/ :
1. Ofertę należy złożyć w budynku siedziby Spółki „Uzdrowisko Rabka” SA . /sekretariat / ul. Orkana 49, 34-700 Rabka Zdrój w terminie do dnia:27.09.2017 r. do godziny 9.00.
2.Ofertę należy umieścić w zamkniętej kopercie opisanej nazwą i adresem Wykonawcy, oraz oznaczonej napisem: Oferta na dostawę pościeli -nie otwierać przed dniem 27.09,2017 r, godz11.00
3.Oferta winna być podpisana w wyznaczonych miejscach przez osobę / osoby / upoważnione
do reprezentowania Wykonawcy.
4.Wszystkie naniesione zmiany, winny być parafowane czytelnym podpisem i datą przez osobę
upoważnioną do reprezentowania Wykonawcy.
5.Oferty złożone po terminie zostaną zwrócone bez otwierania. Decydujące znaczenie dla oceny
zachowania powyższego terminu ma data i godzina wpływu oferty do Zamawiającego.
6.Informacje stanowiące tajemnicę przedsiębiorstwa w rozumieniu przepisów o zwalczaniu
nieuczciwej konkurencji, powinny być przez Wykonawcę oddzielne zszyte, ponumerowane
raz opisane : informacje stanowiące tajemnice przedsiębiorstwa. Informacje te będą
stanowić odrębną część oferty nie podlegającą udostępnieniu.
7.Wynik przetargu zastanie ogłoszony na stronie www.e-bip.org.pl/uzdrowiskorabka, tablicy ogłoszeń
w siedzibie Zamawiającego, oraz przekazany Wykonawcom. Wybrany Wykonawca zastanie
poinformowany o miejscu i terminie podpisania umowy.
8.Wykonawca ponosi wszystkie koszty związane z przygotowaniem oferty
9. Wykonawca może wprowadzić zmiany w złożonej ofercie lub ją wycofać, pod warunkiem, że uczyni
to przed upływem terminu składania ofert. Zarówno zmiana jak i wycofanie oferty wymagają
zachowania formy pisemnej.
XII. Projekt umowy stanowi załącznik nr 2 do niniejszego ogłoszenia.
XIII.W sprawach nieuregulowanych, zastosowanie mają przepisy Kodeksu cywilnego.
XIV. Cena podana w ofercie nie ulegnie zmianie przez okres związania ofertą i powinna obejmować
wszystkie koszty związane z wykonaniem zamówienia.
XV. Okres związania ofertą: 30 dni.
Zamawiający zastrzega sobie prawo do zmiany warunków przetargu, lub unieważnienia przedmiotowego postępowania bez podania przyczyny, na każdym jego etapie.
Rabka-Zdrój 20.09.2017r.
załączniki :
1. formularz oferty
2. projekt umowy
3. form.asort-cenowe ----------------------------------------------
4. opis przedmiotu zamówienia w imieniu Zamawiającego
Osoby odpowiedzialne
Autor: | LCh |
Odpowiada: | LCh |
Wytworzył: | LCh |
Data ostatniej zmiany: | 2017-09-25 15:09:34 |
Archiwum
Statystyki
Odwiedzin na stronie: | 1448 |