Biuletyn Informacji Publicznej
Uzdrowisko Rabka S.A.
drukuj

Przetarg otwarty na dostawę wersalek, łóżek

sprawa: ZP.06. RWZ.2019                                                   Rabka Zdrój, dnia 21.05.2019 r.

                                              Istotne Warunki Zamówienia

Przetargu otwartego o wartości poniżej 30 tyś euro, realizowanego na podstawie art.4d. Ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r -Prawo zamówień publicznych (Dz.U. z 2017 r., poz.1579 z późn. zm.), prowadzonego zgodnie z ogólnie obowiązującymi przepisami kodeksu cywilnego ( art.70.1.-70.4.)

I. Zamawiający :                              "Uzdrowisko-Rabka" S.A.

ul.Orkana 49, 34-700 Rabka-Zdrój

tel.018 26 76 020, fax.018 26 76 010.

www.uzdrowisko-rabka.pl, e-mail; sekretariat@uzdrowisko-rabka.pl

NIP PL 7350008661, Regon 491971074, KRS – 0000068470

II. Opis przedmiotu zamówienia.

Przedmiotem zamówienia jest dostawa mebli, jako wyposażenie pokoi hotelowych w Sanatorium „Jagiellonka” i Willi „Świt”zgodnie z zestawieniem wyszczególnionym w zał. nr 3.1/3.2. do ogłoszenia.

1. Zakres i warunki wykonania dostawy :

1.1. Wykonawca dostarczy przedmiot zamówienia własnym środkiem transportu pod wskazany adres

i dokona rozładunku do pomieszczeń wskazanych przez Zamawiającego.

1.2.Towar reklamowany będzie wymieniony na pełnowartościowy w ciągu 3 dni.

1.3. Oferowany towar musi być fabrycznie nowy, w gat.I, spełniać wymogi Polskich Norm,

i posiadać wymagane prawem certyfikaty, atesty, zezwolenia wymagane przepisami prawa, (staraniem

Wykonawcy).

1.5. Wykonawca ponosi odpowiedzialność z tytułu udzielonej gwarancji, jak również z tytułu rękojmi w myśl art. 556 k.c.

1.6.W przypadku wykonania wersalek, łóżek z materacami, niezgodnie z opisem ( zał. nr 4 do IWZ) ,Zamawiający zastrzega prawo do odmowy przyjęcia towaru.

UWAGA :Wykonawca przed podpisaniem umowy przedstawi Zamawiającemu wzory oferowanych mebli, oraz wzornik kolorów oklein meblowych  w celu akceptacji przez Zamawiającego.

III. Kryterium wyboru oferty:

- (C) - cena 85%, łączne wynagrodzenie za realizację zadania.

- (T) - termin płatności 0-5 %

- (G) - okres gwarancji 0-10 %

1. Oferty zostaną ocenione za pomocą systemu punktowego wg wzoru M = C +T+G, gdzie:

M – maksymalna ilość punków możliwa do otrzymania dla danej oferty

C= (C min.: C oferty x 100) x 85%

C= ilość punktów danej oferty.

C min.= cena oferty najtańszej.

C oferty = cena badanej oferty.

T - termin płatności: wymagany 30 dni = 0 pkt, 60 dni = 5 pkt

G - termin gwarancji: wymagany 24 m-ce = 0 pkt.36 m-cy = 5 pkt, 48m-cy = 10 pkt

Do obliczania punktacji ofert przyjęte będzie: 1pkt=1%

2.Realizacja zamówienia zostanie powierzona Wykonawcy, który uzyska najwyższa ilość

punktów.

3. Cena podana w ofercie nie może ulec zmianie, i powinna obejmować wszystkie koszty

i składniki związane z wykonaniem zamówienia.

IV. Zamawiający dopuszcza składania ofert częściowych ( zadanie nr 1 lub zadanie nr 2).

V. Zamawiający nie przewiduje składania ofert wariantowych.

VI. Termin wykonania zamówienia: do dnia 24.06.2019 r.

VII. Wykonawca składający ofertę oświadcza, że :

1. Spełnia następujące warunki :

1.1.Posiada uprawnienia niezbędne do wykonania działalności lub czynności będących przedmiotem tego postępowania zgodnie z wymaganiami ustawowymi.

1.2. Posiada niezbędną wiedzę i doświadczenie do wykonania zamówienia.

1.3. Dysponuje odpowiednim potencjałem technicznym , oraz osobami zdolnymi do wykonania zamówienia.

1.4. Znajduje się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia.

2. Nie podlega wykluczeniu z postępowania o zamówienie publiczne z powodów:

- w stosunku do którego otwarto likwidację, lub którego upadłość ogłoszono,
- który w sposób zawiniony poważnie naruszył obowiązki zawodowe, co podważa jego uczciwość,
w szczególności gdy Wykonawca w wyniku zamierzonego działania lub rażącego niedbalstwa nie wykonał lub nienależycie wykonał zamówienie.

Ocena spełnienia warunków udziału w postępowaniu, i niepodlegania wykluczeniu z postępowania, zostanie dokonana w oparciu o załączone do oferty dokumenty, w/g formuły spełnia /nie spełnia /.

VIII. Na ofertę składają się następujące wypełnione dokumenty:

1.Aktualny odpisu z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru,wystawionego nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert.

2. Formularz oferty /z wykorzystaniem załączonego wzoru/ - załącznik nr 1.1 / 1.2.

3. Formularz asortymentowo-cenowy oferty /z wykorzystaniem załączonego wzoru /

- załączniki nr 3.1./3.2 do ogłoszenia.

Wykonawca może wprowadzić zmiany w złożonej ofercie lub ją wycofać pod warunkiem, że uczyni to przed upływem terminu składania ofert. Zarówno zmiana jak i wycofanie oferty o którym mowa z zdaniu poprzednim, wymagają zachowania formy pisemnej.

IX. Zamawiający dopuszcza składanie korespondencji za pomocą faksu, lub pocztą elektroniczną.

1.Każda ze stron na żądanie drugiej strony, niezwłocznie potwierdza fakt odebrania korespondencji otrzymanej pocztą elektroniczną, lub faksem. 2. Korespondencję uważa się za złożoną w terminie, jeżeli jej treść dotarła do Zamawiającego w godzinach pracy od poniedziałku do piątku 7.00 do 15.00, przed upływem terminu.

X. Osobami uprawnionymi do porozumiewania się z Wykonawcami w związku z toczącym

się postępowaniem są :

w sprawach przedmiotu zamówienia:

- Jan Kupczak - tel: 602 125 651 ( pon.-pt. w godz.7.00. – 15.00.)

- Włodzimierz Skwarek tel: 608 527 201 ( pon.-pt. w godz.7.00. – 15.00.)

- Leszek Chorągwicki - spawy procedury przetargowej, tel. 690 801 508 (pon.- pt. w godz.7.00. – 15.00.)

XI. Miejsce oraz termin składania ofert /obowiązuje wyłącznie forma pisemna oferty/ :

1. Ofertę należy złożyć w budynku siedziby Spółki „Uzdrowisko Rabka” SA . /sekretariat / ul. Orkana 49, 34-700 Rabka Zdrój w terminie do dnia: 29.05.2019 r. do godziny 08.30.

2.Ofertę należy umieścić w zamkniętej kopercie opisanej nazwą i adresem Wykonawcy, oraz oznaczonej napisem: Oferta na dostawę mebli - nie otwierać przed dniem 29.05.2019 r, godz 08.30

3.Oferta winna być podpisana w wyznaczonych miejscach przez osobę / osoby / upoważnione do reprezentowania Wykonawcy.

4.Wszystkie naniesione zmiany, winny być parafowane czytelnym podpisem i datą przez osobę upoważnioną do reprezentowania Wykonawcy.

5.Oferty złożone po terminie zostaną zwrócone bez otwierania. Decydujące znaczenie dla ocenyzachowania powyższego terminu ma data i godzina wpływu oferty do Zamawiającego.

6.Informacje stanowiące tajemnicę przedsiębiorstwa w rozumieniu przepisów o zwalczaniu

nieuczciwej konkurencji, powinny być przez Wykonawcę oddzielne zszyte, ponumerowane

raz opisane : informacje stanowiące tajemnice przedsiębiorstwa. Informacje te będą

stanowić odrębną część oferty nie podlegającą udostępnieniu.

7.Wynik przetargu zastanie ogłoszony na stronie www.e-bip.org.pl/uzdrowiskorabka, tablicy ogłoszeń w siedzibie Zamawiającego, oraz przekazany Wykonawcom. Wybrany Wykonawca zastanie poinformowany o miejscu i terminie podpisania umowy.

8.Wykonawca ponosi wszystkie koszty związane z przygotowaniem oferty

XII. Projekt umowy stanowi załącznik nr 2 do niniejszego ogłoszenia.

XIII.W sprawach nieuregulowanych, zastosowanie mają przepisy Kodeksu cywilnego.

XIV. Cena podana w ofercie nie ulegnie zmianie przez okres związania ofertą i powinna obejmować wszystkie koszty związane z wykonaniem zamówienia.

XV. Okres związania ofertą: 30 dni.

KLAUZULA INFORMACYJNA dotycząca ochrony danych osobowych RODO

w związku z postępowaniem o udzielenie zamówienia publicznego

Zgodnie z art. 13 ust. 1 i 2 rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych) (Dz. Urz. UE L 119 z 04.05.2016, str. 1), dalej „RODO”, informuję, że:

  • administratorem Pani/Pana danych osobowych jest ,,Uzdrowisko Rabka” S.A. z siedzibą w Rabce-Zdrój przy ul. Orkana 49.

  • inspektorem ochrony danych osobowych w ,,Uzdrowisko Rabka” S.A. jest Pan Dominik Gacek, tel. 881 937 180, email: officersecure@gmail.com

  • Pani/Pana dane osobowe przetwarzane będą na podstawie art. 6 ust. 1 lit. c RODO w celu związanym z postępowaniem o udzielenie zamówienia publicznego znak sprawy ZP.06.RWZ.2019 r. prowadzonym w trybie przetargu nieograniczonego.

  • odbiorcami Pani/Pana danych osobowych będą osoby lub podmioty, którym udostępniona zostanie dokumentacja postępowania (zgodnie z obowiązującymi przepisami).

  • w odniesieniu do Pani/Pana danych osobowych decyzje nie będą podejmowane w sposób zautomatyzowany, stosowanie do art. 22 RODO;

  • posiada Pani/Pan:

  1. na podstawie art. 15 RODO prawo dostępu do danych osobowych Pani/Pana dotyczących;

  2. na podstawie art. 16 RODO prawo do sprostowania Pani/Pana danych osobowych **;

  3. na podstawie art. 18 RODO prawo żądania od administratora ograniczenia przetwarzania danych osobowych z zastrzeżeniem przypadków, o których mowa w art. 18 ust. 2 RODO ***;

  4. prawo do wniesienia skargi do Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych, gdy uzna Pani/Pan, że przetwarzanie danych osobowych Pani/Pana dotyczących narusza przepisy RODO;

  • nie przysługuje Pani/Panu:

  • w związku z art. 17 ust. 3 lit. b, d lub e RODO prawo do usunięcia danych osobowych;

  • prawo do przenoszenia danych osobowych, o którym mowa w art. 20 RODO;

  • na podstawie art. 21 RODO prawo sprzeciwu, wobec przetwarzania danych osobowych, gdyż podstawą prawną przetwarzania Pani/Pana danych osobowych jest art. 6 ust. 1 lit. c RODO.

* Wyjaśnienie: informacja w tym zakresie jest wymagana, jeżeli w odniesieniu do danego administratora lub podmiotu przetwarzającego istnieje obowiązek wyznaczenia inspektora ochrony danych osobowych.

** Wyjaśnienie:skorzystanie z prawa do sprostowania nie może skutkować zmianą wyniku postępowania
o udzielenie zamówienia publicznego ani zmianą postanowień umowy w zakresie niezgodnym z ustawą Pzp oraz nie może naruszać integralności protokołu oraz jego załączników.

*** Wyjaśnienie: prawo do ograniczenia przetwarzania nie ma zastosowania w odniesieniu do przechowywania, w celu zapewnienia korzystania ze środków ochrony prawnej lub w celu ochrony praw innej osoby fizycznej lub prawnej, lub z uwagi na ważne względy interesu publicznego Unii Europejskiej lub państwa członkowskiego.



 

UWAGA : wszelkie dodatkowe informacje dotyczące przedmiotowego postępowania, będą podawane na stronie internetowej Zamawiającego : www.e-bip.org.pl/uzdrowiskorabka, w związku z powyższym, zainteresowani proszeni są o bieżące śledzenie podawanych informacji.

Zamawiający zastrzega sobie prawo do zmiany warunków przetargu, lub unieważnienia przedmiotowego postępowania bez podania przyczyny, na każdym jego etapie.

 

Rabka-Zdrój, dnia 21.05.2019 r.

załączniki :

1. formularz oferty

2. projekt umowy

3. form.asort-cenowy

4. opis przedmiotu zamówienia

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

----------------------------------------------

w imieniu Zamawiającego

Osoby odpowiedzialne

Autor:LCh
Odpowiada:LCh
Wytworzył:LCh
Data ostatniej zmiany:2019-05-21 14:23:18

Archiwum

Data Autor
2019-05-21 14:00 sekretariat zobacz

Statystyki

Odwiedzin na stronie: 571