Biuletyn Informacji Publicznej
Uzdrowisko Rabka S.A.
drukuj

Przetarg nieogr. na dostawy rękawic jednorazowych

Ogłoszenie BZP nr 595404-N-2020 z dnia 2020-10-09 r.

"Uzdrowisko Rabka" S.A.: dostawy rękawic jednorazowych
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - Dostawy

Zamieszczanie ogłoszenia: Zamieszczanie obowiązkowe

Ogłoszenie dotyczy: Zamówienia publicznego

Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej ;Nie


Nazwa projektu lub programu

O zamówienie mogą ubiegać się wyłącznie zakłady pracy chronionej oraz wykonawcy, których działalność, lub działalność ich wyodrębnionych organizacyjnie jednostek, które będą realizowały zamówienie, obejmuje społeczną i zawodową integrację osób będących członkami grup społecznie marginalizowanych ;Nie


Należy podać minimalny procentowy wskaźnik zatrudnienia osób należących do jednej lub więcej kategorii, o których mowa w art. 22 ust. 2 ustawy Pzp, nie mniejszy niż 30%, osób zatrudnionych przez zakłady pracy chronionej lub wykonawców albo ich jednostki (w %)

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

Postępowanie przeprowadza centralny zamawiający ;Nie

Postępowanie przeprowadza podmiot, któremu zamawiający powierzył/powierzyli przeprowadzenie postępowania ;Nie

Informacje na temat podmiotu któremu zamawiający powierzył/powierzyli prowadzenie postępowania:
Postępowanie jest przeprowadzane wspólnie przez zamawiających ;Nie


Postępowanie jest przeprowadzane wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej :Nie
Informacje dodatkowe:

I. 1) NAZWA I ADRES: "Uzdrowisko Rabka" S.A., krajowy numer identyfikacyjny 49197107400000, ul. ul. Orkana  49 , 34-700  Rabka-Zdrój, woj. małopolskie, państwo Polska, tel. 182 676 020, e-mail zakupy@uzdrowisko-rabka.pl, faks 182 676 010.
Adres strony internetowej (URL): www.uzdrowisko-rabka.pl
Adres profilu nabywcy:
Adres strony internetowej pod którym można uzyskać dostęp do narzędzi i urządzeń lub formatów plików, które nie są ogólnie dostępne

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny (proszę określić):
Spółka Akcyjna z udziałem Skarbu Państwa

I.3) WSPÓLNE UDZIELANIE ZAMÓWIENIA (jeżeli dotyczy):

Podział obowiązków między zamawiającymi w przypadku wspólnego przeprowadzania postępowania, w tym w przypadku wspólnego przeprowadzania postępowania z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej (który z zamawiających jest odpowiedzialny za przeprowadzenie postępowania, czy i w jakim zakresie za przeprowadzenie postępowania odpowiadają pozostali zamawiający, czy zamówienie będzie udzielane przez każdego z zamawiających indywidualnie, czy zamówienie zostanie udzielone w imieniu i na rzecz pozostałych zamawiających):

I.4) KOMUNIKACJA:
Nieograniczony, pełny i bezpośredni dostęp do dokumentów z postępowania można uzyskać pod adresem (URL) :Nie


Adres strony internetowej, na której zamieszczona będzie specyfikacja istotnych warunków zamówienia:Tak
https://www.e-bip.org.pl/uzdrowiskorabka/


Dostęp do dokumentów z postępowania jest ograniczony - więcej informacji można uzyskać pod adresem :Nie


Oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu należy przesyłać:
Elektronicznie :Nie

Dopuszczone jest przesłanie ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu w inny sposób: Nie

Wymagane jest przesłanie ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu w inny sposób: Tak
Inny sposób: osobiście, kurierem, za pośrednictwem operatora pocztowego
Adres:
Uzdrowisko-Rabka S.A. ul. Orkana 49,34-700 Rabka-Zdrój, sekretariat


Komunikacja elektroniczna wymaga korzystania z narzędzi i urządzeń lub formatów plików, które nie są ogólnie dostępne :Nie
Nieograniczony, pełny, bezpośredni i bezpłatny dostęp do tych narzędzi można uzyskać pod adresem: (URL)

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA


II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: dostawy rękawic jednorazowych
Numer referencyjny: ZP.14.PN.2020
Przed wszczęciem postępowania o udzielenie zamówienia przeprowadzono dialog techniczny

Nie


II.2) Rodzaj zamówienia: Dostawy
II.3) Informacja o możliwości składania ofert częściowych
Zamówienie podzielone jest na części: :Tak
Oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu można składać w odniesieniu do: :wszystkich części
II.4) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane: rekawice diagnostyczne latexowe niesterylne,bezpudrowe jednorazowe kształt uniwersalny pasujący na lewą i prawą dłoń , grubość rękawicy w części palca 0,13mm do 0,15 mm,rękawice o długości min.240mm ,brzeg mankietu równomiernie zrolowany ,rekawice przebadane na przenikanie substancji chemicznych zgodnie z normą EN 374-1( z wyłączeniem pkt. 5.3.2) -2.-3 lub równoważną oraz wirusów zgodnie z ASTM F1671,zgodne z normą EN455-1.2.3.4 EN420 posiadające AQL 1,0 oznakowane fabrycznie na opakowaniu spełniające wymogi środka ochrony indywidualnej kat.III , rozmiar S, op 995. rękawice diagnostyczne winylowe bezpudrowe niesterylne jednorazowe , kształt uniwersalny pasujący na lewą i prawą dłoń ,grubość rękawicy w części palca min.0,11mm długość min.240mm zgodne z normą EN455-1.2.3.4. oraz EN3743 lub równoważną, oraz wirusów zgodnie z ASTM F1671 ,posiadające AQL 1,0 ,oznakowane fabrycznie na opakowaniu spełniające wymogi środka ochrony indywidualnej kat.I. op 150. Rękawice nitrylowe teksturowane bez pudrowe, teksturowane na opuszk: palec: min. 0,10mm + 0,02mm, dłoń: 0,07 + 0,01mm mankiet: 0,06 długość min.240mm, bez protein lateksu mankiet rolowany, posiadające AQL 1,0 przebadane na przenikanie substancji chemiczych zgodnie z normą EN 374-3,EN 455, oraz wirusów zgodnie z ASTM F1671.Klasyfikowane i oznakowane jako wyrób medyczny klasy I oraz środek ochrony osobistej kat.III ,dopuszczone do kontaktu z żywnościa.op.2480. szczegóły zamówienia w zał. nr 3.1, nr 3.2, nr 3.3 do SIWZ

II.5) Główny kod CPV: 18424300-0
II.6) Całkowita wartość zamówienia (jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):


II.7) Czy przwiduje się udzielenie zamówień, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 6 i 7 lub w art. 134 ust. 6 pkt 3 ustawy Pzp: Tak
Określenie przedmiotu, wielkości lub zakresu oraz warunków na jakich zostaną udzielone zamówienia, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 6 lub w art. 134 ust. 6 pkt 3 ustawy Pzp: możliwość zmiany w zakresie określenia wartości umowy w przypadku zaistnienia okoliczności o których mowa w art. 144 ust.1.pkt 1, Ustawy Pzp poprzez przedstawienie drugiej stronie propozycji zmian z uzasadnieniem w formie pisemnej. Ostateczna wartość umowy uzależniona będzie od ilości osób przebywających na leczeniu /wypoczynku w okresie obowiązywania niniejszej umowy. Szczegóły możliwości zmian zapisane zostały w SIWZ i projekcie umowy do przedmiotowego postępowania.
II.8) Okres, w którym realizowane będzie zamówienie lub okres, na który została zawarta umowa ramowa lub okres, na który został ustanowiony dynamiczny system zakupów:
miesiącach:    lub dniach:
lub
data rozpoczęcia:   lub zakończenia: 2021-04-30

II.9) Informacje dodatkowe:

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU

III.1.1) Kompetencje lub uprawnienia do prowadzenia określonej działalności zawodowej, o ile wynika to z odrębnych przepisów
Określenie warunków: Warunek zostaje spełniony jeżeli Wykonawca posiada wszelkie wymagane prawem dokumenty dopuszczające do obrotu na terenie RP dla oferowanych produktów. Oświadczenie, że dostarczane rękawice posiadają wymagane świadectwa rejestracji, atesty, parametry, stosowne zezwolenia dopuszczające do obrotu przez prawo polskie oraz przez prawo Unii Europejskiej, oraz spełniają wszelkie normy w tym zakresie, Wykonawca dostarczy na każde żądanie Zamawiającego.
Informacje dodatkowe
III.1.2) Sytuacja finansowa lub ekonomiczna
Określenie warunków: zamawiający nie określa szczegółowych warunków w tym zakresie
Informacje dodatkowe
III.1.3) Zdolność techniczna lub zawodowa
Określenie warunków: zamawiający nie określa szczegółowych warunków w tym zakresie
Zamawiający wymaga od wykonawców wskazania w ofercie lub we wniosku o dopuszczenie do udziału w postępowaniu imion i nazwisk osób wykonujących czynności przy realizacji zamówienia wraz z informacją o kwalifikacjach zawodowych lub doświadczeniu tych osób:
Informacje dodatkowe:

III.2) PODSTAWY WYKLUCZENIA

III.2.1) Podstawy wykluczenia określone w art. 24 ust. 1 ustawy Pzp
III.2.2) Zamawiający przewiduje wykluczenie wykonawcy na podstawie art. 24 ust. 5 ustawy Pzp Tak Zamawiający przewiduje następujące fakultatywne podstawy wykluczenia: Tak (podstawa wykluczenia określona w art. 24 ust. 5 pkt 1 ustawy Pzp)





III.3) WYKAZ OŚWIADCZEŃ SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W CELU WSTĘPNEGO POTWIERDZENIA, ŻE NIE PODLEGA ON WYKLUCZENIU ORAZ SPEŁNIA WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ SPEŁNIA KRYTERIA SELEKCJI

Oświadczenie o niepodleganiu wykluczeniu oraz spełnianiu warunków udziału w postępowaniu :Tak
Oświadczenie o spełnianiu kryteriów selekcji :Nie

III.4) WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW , SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W POSTĘPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNOŚCI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 3 USTAWY PZP:

III.5) WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W POSTĘPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNOŚCI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 1 USTAWY PZP

III.5.1) W ZAKRESIE SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU:
Oświadczenie, że dostarczane rękawice posiadają wymagane świadectwa rejestracji, atesty, parametry, stosowne zezwolenia dopuszczające do obrotu przez prawo polskie oraz przez prawo Unii Europejskiej, oraz spełniają wszelkie normy w tym zakresie.
III.5.2) W ZAKRESIE KRYTERIÓW SELEKCJI:

III.6) WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W POSTĘPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNOŚCI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 2 USTAWY PZP

III.7) INNE DOKUMENTY NIE WYMIENIONE W pkt III.3) - III.6)

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) OPIS
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: Przetarg nieograniczony
IV.1.2) Zamawiający żąda wniesienia wadium: :Nie
Informacja na temat wadium


IV.1.3) Przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: Nie
Należy podać informacje na temat udzielania zaliczek:


IV.1.4) Wymaga się złożenia ofert w postaci katalogów elektronicznych lub dołączenia do ofert katalogów elektronicznych: Nie
Dopuszcza się złożenie ofert w postaci katalogów elektronicznych lub dołączenia do ofert katalogów elektronicznych: Nie
Informacje dodatkowe:


IV.1.5.) Wymaga się złożenia oferty wariantowej: Nie
Dopuszcza się złożenie oferty wariantowej :Nie
Złożenie oferty wariantowej dopuszcza się tylko z jednoczesnym złożeniem oferty zasadniczej: Nie


IV.1.6) Przewidywana liczba wykonawców, którzy zostaną zaproszeni do udziału w postępowaniu


IV.1.7) Informacje na temat umowy ramowej lub dynamicznego systemu zakupów:

Umowa ramowa będzie zawarta:
Przewidziana maksymalna liczba uczestników umowy ramowej:

Informacje dodatkowe:

Zamówienie obejmuje ustanowienie dynamicznego systemu zakupów: Nie

Informacje dodatkowe:

W ramach umowy ramowej/dynamicznego systemu zakupów dopuszcza się złożenie ofert w formie katalogów elektronicznych:

Przewiduje się pobranie ze złożonych katalogów elektronicznych informacji potrzebnych do sporządzenia ofert w ramach umowy ramowej/dynamicznego systemu zakupów:


IV.1.8) Aukcja elektroniczna
Przewidziane jest przeprowadzenie aukcji elektronicznej (przetarg nieograniczony, przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem) : Nie

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert:
IV.2.2) Kryteria

IV.2.3) Zastosowanie procedury, o której mowa w art. 24aa ust. 1 ustawy Pzp (przetarg nieograniczony)
Nie
IV.3) Negocjacje z ogłoszeniem, dialog konkurencyjny, partnerstwo innowacyjne
IV.3.1) Informacje na temat negocjacji z ogłoszeniem
Minimalne wymagania, które muszą spełniać wszystkie oferty:
Informacje dodatkowe

IV.3.2) Informacje na temat dialogu konkurencyjnego
Opis potrzeb i wymagań zamawiającego lub informacja o sposobie uzyskania tego opisu:
Informacje dodatkowe:

IV.3.3) Informacje na temat partnerstwa innowacyjnego

Informacje dodatkowe:

IV.4) Licytacja elektroniczna
Informacje dodatkowe:

 

IV.5) ZMIANA UMOWY
Przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: Tak
Należy wskazać zakres, charakter zmian oraz warunki wprowadzenia zmian:
możliwość zmiany w zakresie określenia wartości umowy w przypadku zaistnienia okoliczności o których mowa w art. 144 ust.1.pkt 1, Szczegóły zapisano w SIWZ i projekcie umowy do przedmiotowego postępowania.
IV.6) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.6.1) Sposób udostępniania informacji o charakterze poufnym (jeżeli dotyczy):

Środki służące ochronie informacji o charakterze poufnym

IV.6.2) Termin składania ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu:
Data: 2020-10-19, godzina: 08:30,
Skrócenie terminu składania wniosków, ze względu na pilną potrzebę udzielenia zamówienia (przetarg nieograniczony, przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem): Nie
Wskazać powody:

Język lub języki, w jakich mogą być sporządzane oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu
>
IV.6.3) Termin związania ofertą: do: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)
IV.6.4) Przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków, które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: Nie
IV.6.5) Informacje dodatkowe:

ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH

 

 

Część nr:

1

Nazwa:

rekawice diagnostyczne latexowe niesterylne...

1) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:rekawice diagnostyczne latexowe niesterylne,bezpudrowe jednorazowe kształt uniwersalny pasujący na lewą i prawą dłoń , grubość rękawicy w części palca 0,13mm do 0,15 mm,rękawice o długości min.240mm ,brzeg mankietu równomiernie zrolowany ,rekawice przebadane na przenikanie substancji chemicznych zgodnie z normą EN 374-1( z wyłączeniem pkt. 5.3.2) -2.-3 lub równoważną oraz wirusów zgodnie z ASTM F1671,zgodne z normą EN455-1.2.3.4 EN420 posiadające AQL 1,0 oznakowane fabrycznie na opakowaniu spełniające wymogi środka ochrony indywidualnej kat.III , rozmiar S, op 995.
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 18424300-0,

3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:

4) Czas trwania lub termin wykonania:
data zakończenia: 2021-04-30
5) Kryteria oceny ofert:

Kryterium

Znaczenie

cena

60,00

wartość minimalnej dostawy jednorazowej

10,00

termin realizacji składanych zamówień

10,00

termin załatwienia reklamacji

10,00

termin płatności

10,00


6) INFORMACJE DODATKOWE:


Część nr:

2

Nazwa:

rękawice diagnostyczne winylowe...

1) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:rękawice diagnostyczne winylowe bezpudrowe niesterylne jednorazowe , kształt uniwersalny pasujący na lewą i prawą dłoń ,grubość rękawicy w części palca min.0,11mm długość min.240mm zgodne z normą EN455-1.2.3.4. oraz EN3743 lub równoważną, oraz wirusów zgodnie z ASTM F1671 ,posiadające AQL 1,0 ,oznakowane fabrycznie na opakowaniu spełniające wymogi środka ochrony indywidualnej kat.I. op 150.
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 18424300-0,

3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:

4) Czas trwania lub termin wykonania:
data zakończenia: 2021-04-30
5) Kryteria oceny ofert:

Kryterium

Znaczenie

cena

60,00

wartość minimalnej dostawy jednorazowej

10,00

termin realizacji składanych zamówień

10,00

termin załatwienia reklamacji

10,00

termin płatności

10,00


6) INFORMACJE DODATKOWE:


Część nr:

3

Nazwa:

rękawice nitrylowe teksturowane...

1) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:Rękawice nitrylowe teksturowane bez pudrowe, teksturowane na opuszk: palec: min. 0,10mm + 0,02mm, dłoń: 0,07 + 0,01mm mankiet: 0,06 długość min.240mm, bez protein lateksu mankiet rolowany, posiadające AQL 1,0 przebadane na przenikanie substancji chemiczych zgodnie z normą EN 374-3,EN 455, oraz wirusów zgodnie z ASTM F1671.Klasyfikowane i oznakowane jako wyrób medyczny klasy I oraz środek ochrony osobistej kat.III ,dopuszczone do kontaktu z żywnościa.op.2480. szczegóły zamówienia w zał. nr 3.1, nr 3.2, nr 3.3 do SIWZ
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 18424300-0,

3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:

4) Czas trwania lub termin wykonania:
data zakończenia: 2021-04-30


5) Kryteria oceny ofert:

Kryterium

Znaczenie

cena

60,00

termin realizacji składanych zamówień

10,00

termin załatwienia reklamacji

10,00

wartość minimalnej dostawy jednorazowej

10,00

termin płatności

10,00


6) INFORMACJE DODATKOWE:


Artykuły

Osoby odpowiedzialne

Autor:LCh
Odpowiada:LCh
Wytworzył:LCh
Data ostatniej zmiany:2020-10-09 13:48:16

Archiwum

Data Autor
2020-10-09 12:37 sekretariat zobacz

Statystyki

Odwiedzin na stronie: 932