Biuletyn Informacji Publicznej
Uzdrowisko Rabka S.A.
drukuj

Przetarg nieograniczony na dostawy mięs i wędlin drobiowych

Ogłoszenie BZP nr 613860-N-2020 z dnia 2020-11-23 r.

"Uzdrowisko Rabka" S.A.: dostawy mięs i wędlin drobiowych
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - Dostawy

Zamieszczanie ogłoszenia: Zamieszczanie obowiązkowe

Ogłoszenie dotyczy: Zamówienia publicznego

Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej :Nie
Nazwa projektu lub programu

O zamówienie mogą ubiegać się wyłącznie zakłady pracy chronionej oraz wykonawcy, których działalność, lub działalność ich wyodrębnionych organizacyjnie jednostek, które będą realizowały zamówienie, obejmuje społeczną i zawodową integrację osób będących członkami grup społecznie marginalizowanych :Nie
Należy podać minimalny procentowy wskaźnik zatrudnienia osób należących do jednej lub więcej kategorii, o których mowa w art. 22 ust. 2 ustawy Pzp, nie mniejszy niż 30%, osób zatrudnionych przez zakłady pracy chronionej lub wykonawców albo ich jednostki (w %)

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

Postępowanie przeprowadza centralny zamawiający :Nie

Postępowanie przeprowadza podmiot, któremu zamawiający powierzył/powierzyli przeprowadzenie postępowania :Nie

Informacje na temat podmiotu któremu zamawiający powierzył/powierzyli prowadzenie postępowania:
Postępowanie jest przeprowadzane wspólnie przez zamawiających :Nie


Jeżeli tak, należy wymienić zamawiających, którzy wspólnie przeprowadzają postępowanie oraz podać adresy ich siedzib, krajowe numery identyfikacyjne oraz osoby do kontaktów wraz z danymi do kontaktów:

Postępowanie jest przeprowadzane wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej :Nie

W przypadku przeprowadzania postępowania wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej – mające zastosowanie krajowe prawo zamówień publicznych:
Informacje dodatkowe:

I. 1) NAZWA I ADRES: "Uzdrowisko Rabka" S.A., krajowy numer identyfikacyjny 49197107400000, ul. ul. Orkana  49 , 34-700  Rabka-Zdrój, woj. małopolskie, państwo Polska, tel. 182 676 020, e-mail zakupy@uzdrowisko-rabka.pl, faks 182 676 010.
Adres strony internetowej (URL): www.uzdrowisko-rabka.pl
Adres profilu nabywcy:
Adres strony internetowej pod którym można uzyskać dostęp do narzędzi i urządzeń lub formatów plików, które nie są ogólnie dostępne

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny (proszę określić):
Spółka Akcyjna z udziałem Skarbu Państwa

I.3) WSPÓLNE UDZIELANIE ZAMÓWIENIA (jeżeli dotyczy):

Podział obowiązków między zamawiającymi w przypadku wspólnego przeprowadzania postępowania, w tym w przypadku wspólnego przeprowadzania postępowania z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej (który z zamawiających jest odpowiedzialny za przeprowadzenie postępowania, czy i w jakim zakresie za przeprowadzenie postępowania odpowiadają pozostali zamawiający, czy zamówienie będzie udzielane przez każdego z zamawiających indywidualnie, czy zamówienie zostanie udzielone w imieniu i na rzecz pozostałych zamawiających):

I.4) KOMUNIKACJA:
Nieograniczony, pełny i bezpośredni dostęp do dokumentów z postępowania można uzyskać pod adresem (URL) :Nie
Adres strony internetowej, na której zamieszczona będzie specyfikacja istotnych warunków zamówienia :Tak
https://www.e-bip.org.pl/uzdrowiskorabka/
Dostęp do dokumentów z postępowania jest ograniczony - więcej informacji można uzyskać pod adresem :Nie
Oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu należy przesyłać:
Elektronicznie :Nie

Dopuszczone jest przesłanie ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu w inny sposób: Nie
Wymagane jest przesłanie ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu w inny sposób: Tak
Inny sposób: osobiście, kurierem, za pośrednictwem operatora pocztowego
Adres: Uzdrowisko-Rabka S.A. ul. Orkana 49,34-700 Rabka-Zdrój, sekretariat
Komunikacja elektroniczna wymaga korzystania z narzędzi i urządzeń lub formatów plików, które nie są ogólnie dostępne :Nie
Nieograniczony, pełny, bezpośredni i bezpłatny dostęp do tych narzędzi można uzyskać pod adresem: (URL)

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA


II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: dostawy mięs i wędlin drobiowych
Numer referencyjny: ZP.20.PN.2020
Przed wszczęciem postępowania o udzielenie zamówienia przeprowadzono dialog techniczny

Nie


II.2) Rodzaj zamówienia: Dostawy
II.3) Informacja o możliwości składania ofert częściowych
Zamówienie podzielone jest na części: Tak
Oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu można składać w odniesieniu do: wszystkich części

Zamawiający zastrzega sobie prawo do udzielenia łącznie następujących części lub grup części:
Maksymalna liczba części zamówienia, na które może zostać udzielone zamówienie jednemu wykonawcy:
II.4) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane: Zadanie nr 1 : Sprzedaż i dostawy mięs drobiowych mrożonych w orientacyjnych ilościach : Udko z kurczaka (nie ćwiartka) pakowane po 2 szt kg 3900,Filet z indyka kg 80, Filet z kurczaka kg 2600,Kura mięsna kg 630, Kurczak kg 660,Wątróbka drobiowa kg 130 Żołądki drobiowe kg 150 Zadanie nr 2 : Sprzedaż i dostawy wędlin drobiowych w orientacyjnych ilościach : Baleron z indyka kg 60,Indyk w galarecie kg 430,Salceson z indyka kg 80 Szynka z indyka kg 170,Kiełbasa drobiowa szynkowa kg 170,Pasztet drobiowy pieczony kg 430 ,Parówka drobiowa paczkowana kg 280,Parówka drobiowa paczkowana kg 300,Polędwica drobiowa parzona kg 570,Polędwica drobiowa gotowana kg 370,Polędwica drobiowa wędzona kg 140,Szynka drobiowa parzona kg 160,Szynka drobiowa gotowana kg 160,Szynka drobiowa wędzona kg 140,Filet wędzony z indyka kg 90,Pasztet drobiowy konserwowy 160 g szt 520 Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawarty jest w zał. nr 3.1 i 3.2. do SIWZ

II.5) Główny kod CPV: 15112000-6
Dodatkowe kody CPV:

Kod CPV

15131135-0



II.6) Całkowita wartość zamówienia (jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
II.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 6 i 7 lub w art. 134 ust. 6 pkt 3 ustawy Pzp: Nie
Określenie przedmiotu, wielkości lub zakresu oraz warunków na jakich zostaną udzielone zamówienia, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 6 lub w art. 134 ust. 6 pkt 3 ustawy Pzp:
II.8) Okres, w którym realizowane będzie zamówienie lub okres, na który została zawarta umowa ramowa lub okres, na który został ustanowiony dynamiczny system zakupów:
data rozpoczęcia:   lub zakończenia: 2021-05-31

II.9) Informacje dodatkowe:

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU

III.1.1) Kompetencje lub uprawnienia do prowadzenia określonej działalności zawodowej, o ile wynika to z odrębnych przepisów
Określenie warunków: zamawiający nie określa szczegółowych warunków w tym zakresie
Informacje dodatkowe
III.1.2) Sytuacja finansowa lub ekonomiczna
Określenie warunków: zamawiający nie określa szczegółowych warunków w tym zakresie
Informacje dodatkowe
III.1.3) Zdolność techniczna lub zawodowa
Określenie warunków: warunek będzie spełniony jeżeli prowadzona działalność w zakresie przedmiotu zamówienia jest wpisana do rejestru zakładów podlegających urzędowej kontroli organów Państwowej Inspekcji Weterynaryjnej / w przypadku producenta produktów pochodzenia zwierzęcego pozostającego pod nadzorem  PIW/ lub Państwowej Inspekcji Sanitarnej /gdy Wykonawca nie będący producentem pozostaje pod nadzorem PIS / lub certyfikat wystawiony przez upoważnioną jednostkę certyfikacyjną stwierdzającą, że w procesie produkcji lub obrocie artykułami żywnościowymi jest stosowany system HACCAP / ustawa z dnia 25 sierpnia DZ.U. Nr 171, poz.1225, lub ustawa o produktach pochodzenia zwierzęcego -Dz.U. z 2006 r. Nr17poz.127/.
Zamawiający wymaga od wykonawców wskazania w ofercie lub we wniosku o dopuszczenie do udziału w postępowaniu imion i nazwisk osób wykonujących czynności przy realizacji zamówienia wraz z informacją o kwalifikacjach zawodowych lub doświadczeniu tych osób: Nie
Informacje dodatkowe:

III.2) PODSTAWY WYKLUCZENIA

III.2.1) Podstawy wykluczenia określone w art. 24 ust. 1 ustawy Pzp
III.2.2) Zamawiający przewiduje wykluczenie wykonawcy na podstawie art. 24 ust. 5 ustawy Pzp Tak Zamawiający przewiduje następujące fakultatywne podstawy wykluczenia: Tak (podstawa wykluczenia określona w art. 24 ust. 5 pkt 1 ustawy Pzp)



III.3) WYKAZ OŚWIADCZEŃ SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W CELU WSTĘPNEGO POTWIERDZENIA, ŻE NIE PODLEGA ON WYKLUCZENIU ORAZ SPEŁNIA WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ SPEŁNIA KRYTERIA SELEKCJI

Oświadczenie o niepodleganiu wykluczeniu oraz spełnianiu warunków udziału w postępowaniu :Tak
Oświadczenie o spełnianiu kryteriów selekcji :Nie

III.4) WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW , SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W POSTĘPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNOŚCI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 3 USTAWY PZP:

III.5) WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W POSTĘPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNOŚCI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 1 USTAWY PZP

III.5.1) W ZAKRESIE SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU:
III.5.2) W ZAKRESIE KRYTERIÓW SELEKCJI:

III.6) WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W POSTĘPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNOŚCI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 2 USTAWY PZP

III.7) INNE DOKUMENTY NIE WYMIENIONE W pkt III.3) - III.6)

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) OPIS
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: Przetarg nieograniczony
IV.1.2) Zamawiający żąda wniesienia wadium: Nie
IV.1.3) Przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: Nie
IV.1.4) Wymaga się złożenia ofert w postaci katalogów elektronicznych lub dołączenia do ofert katalogów elektronicznych: Nie
Dopuszcza się złożenie ofert w postaci katalogów elektronicznych lub dołączenia do ofert katalogów elektronicznych: Nie
IV.1.5.) Wymaga się złożenia oferty wariantowej: Nie
Dopuszcza się złożenie oferty wariantowej :Nie
Złożenie oferty wariantowej dopuszcza się tylko z jednoczesnym złożeniem oferty zasadniczej:
IV.1.6) Przewidywana liczba wykonawców, którzy zostaną zaproszeni do udziału w postępowaniu
(przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem, dialog konkurencyjny, partnerstwo innowacyjne)

Liczba wykonawców  
Przewidywana minimalna liczba wykonawców
Maksymalna liczba wykonawców  
Kryteria selekcji wykonawców:


IV.1.7) Informacje na temat umowy ramowej lub dynamicznego systemu zakupów:

Umowa ramowa będzie zawarta:
Czy przewiduje się ograniczenie liczby uczestników umowy ramowej:

Przewidziana maksymalna liczba uczestników umowy ramowej:
Informacje dodatkowe:
Zamówienie obejmuje ustanowienie dynamicznego systemu zakupów:
Adres strony internetowej, na której będą zamieszczone dodatkowe informacje dotyczące dynamicznego systemu zakupów:
Informacje dodatkowe:

IV.1.8) Aukcja elektroniczna
Przewidziane jest przeprowadzenie aukcji elektronicznej (przetarg nieograniczony, przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem) Nie
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert:
IV.2.2) Kryteria
IV.2.3) Zastosowanie procedury, o której mowa w art. 24aa ust. 1 ustawy Pzp (przetarg nieograniczony) :Nie
IV.3) Negocjacje z ogłoszeniem, dialog konkurencyjny, partnerstwo innowacyjne
IV.3.1) Informacje na temat negocjacji z ogłoszeniem
Informacje dodatkowe
IV.3.2) Informacje na temat dialogu konkurencyjnego
Informacje dodatkowe:
IV.3.3) Informacje na temat partnerstwa innowacyjnego
Elementy opisu przedmiotu zamówienia definiujące minimalne wymagania, którym muszą odpowiadać wszystkie oferty:
Podział negocjacji na etapy w celu ograniczeniu liczby ofert podlegających negocjacjom poprzez zastosowanie kryteriów oceny ofert wskazanych w specyfikacji istotnych warunków zamówienia:
Informacje dodatkowe:
IV.4) Licytacja elektroniczna
Informacje dodatkowe:

 

IV.5) ZMIANA UMOWY
Przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: Tak
Należy wskazać zakres, charakter zmian oraz warunki wprowadzenia zmian:
Strony dopuszczają możliwość zmiany w zakresie określenia wartości umowy w przypadku zaistnienia okoliczności o których mowa w art. 144 Ustawy Pzp ( zmiany te zostały przewidziane również w zapisach SIWZ do przedmiotowej sprawy). Ostateczna wartość umowy uzależniona będzie od ilości osób przebywających w Uzdrowisko- Rabka S.A. na leczeniu /wypoczynku w okresie obowiązywania niniejszej umowy - w zależności od sytuacji związanej z przebiegiem epidemii COVID-19. Z uwagi na okresowe, tymczasowe wstrzymania działalności leczniczej i uzdrowiskowej ( kolejne Rozporządzenia Rady Ministrów w związku z epidemią COVID-19 ) i zaistniałe okoliczności tj. dodatkowe ograniczenia działalności „Uzdrowisko-Rabka „S.A. z powodu przebiegu pandemii COVID-19 ilości zamawianego towaru będą uzależnione od bieżących potrzeb Zamawiającego. Wykonawcy przysługiwać będzie wynagrodzenie należne mu z tytułu faktycznie wykonanych dostaw.
IV.6) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.6.1) Sposób udostępniania informacji o charakterze poufnym (jeżeli dotyczy):

Środki służące ochronie informacji o charakterze poufnym
IV.6.2) Termin składania ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu:
Data: 2020-12-01, godzina: 08:30,
Skrócenie terminu składania wniosków, ze względu na pilną potrzebę udzielenia zamówienia (przetarg nieograniczony, przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem):
Język lub języki, w jakich mogą być sporządzane oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu
>
IV.6.3) Termin związania ofertą: do: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)
IV.6.4) Przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków, które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia:
IV.6.5) Informacje dodatkowe:

ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH

 

 

Część nr:

1

Nazwa:

dostawy mięs drobiowych

1) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:Sprzedaż i dostawy mięs drobiowych mrożonych w orientacyjnych ilościach : Udko z kurczaka (nie ćwiartka) pakowane po 2 szt kg 3900,Filet z indyka kg 80, Filet z kurczaka kg 2600,Kura mięsna kg 630, Kurczak kg 660,Wątróbka drobiowa kg 130 Żołądki drobiowe kg 150 szczegóły zamówienia w zał. nr 3.1. do SIWZ
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 15112000-6,

3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
4) Czas trwania lub termin wykonania:
data zakończenia: 2021-05-31
5) Kryteria oceny ofert:

Kryterium

Znaczenie

cena

60,00

termin realizacji składanych zamówień

10,00

wartość minimalnej dostawy jednorazowej

10,00

termin płatności

10,00

termin załatwienia reklamacji

10,00


6) INFORMACJE DODATKOWE:


Część nr:

2

Nazwa:

dostawy wędlin drobiowych

1) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:Sprzedaż i dostawy wędlin drobiowych w orientacyjnych ilościach : Baleron z indyka kg 60,Indyk w galarecie kg 430,Salceson z indyka kg 80 Szynka z indyka kg 170 Kiełbasa drobiowa szynkowa kg 170,Pasztet drobiowy pieczony kg 430 ,Parówka drobiowa paczkowana kg 280,Parówka drobiowa paczkowana kg 300,Polędwica drobiowa parzona kg 570, Polędwica drobiowa gotowana kg 370,Polędwica drobiowa wędzona kg 140,Szynka drobiowa parzona kg 160,Szynka drobiowa gotowana kg 160,Szynka drobiowa wędzona kg 140,Filet wędzony z indyka kg 90,Pasztet drobiowy konserwowy 160 g szt 520. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawarty jest w zał. nr 3.2. do SIWZ.
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 15131135-0,

3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
4) Czas trwania lub termin wykonania:
data zakończenia: 2021-05-31
5) Kryteria oceny ofert:

Kryterium

Znaczenie

cena

60,00

jakość produktu

30,00

termin realizacji składanych zamówień

5,00

termin płatności

5,00


6) INFORMACJE DODATKOWE:




Artykuły

Osoby odpowiedzialne

Autor:LCh
Odpowiada:LCh
Wytworzył:LCh
Data ostatniej zmiany:2020-11-23 11:07:37

Archiwum

Data Autor
2020-11-23 11:03 LCh zobacz
2020-11-23 10:58 sekretariat zobacz

Statystyki

Odwiedzin na stronie: 395