SWZ
Numer referencyjny : ZPRS / ZP / 1/ 2023
SPECYFIKACJA WARUNKÓW ZAMÓWIENIA
PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA:
Dostawa całodziennego wyżywienia dla wychowanków Zespołu Placówek
Resocjalizacyjno - Socjoterapeutycznych w Oławie
Wspólny Słownik Zamówień KOD CPV:
55.32.10. 00 - 6 - usługi przygotowywania posiłków
55.52.00. 00 - 1 - usługi dostarczania posiłków
Dział 1. NAZWA ORAZ ADRES ZAMAWIAJĄCEGO
Zespół Placówek Resocjalizacyjno - Socjoterapeutycznych w Oławie
- ks. F. Kutrowskiego 31a
55-200 Oława
tel. (71) 313 – 37 – 44
fax (71) 313 – 37 – 44
Strona internetowa Zamawiającego: www.zprs.olawa.pl , www.e-bip.org.pl/zprsolawa,
Miejsce publikacji ogłoszenia o zamówieniu:
Strona internetowa prowadzonego postępowania: www.zprs.olawa.pl, http://e-bip.org.pl/zprsolawa
Postępowanie oznaczone jest jako: „Dostawa całodziennego wyżywienia dla wychowanków Zespołu Placówek Resocjalizacyjno - Socjoterapeutycznych w Oławie”
Wszelka korespondencja oraz dokumentacja w tej sprawie będzie powoływać się na powyższe oznaczenie oraz numer referencyjny.
Dział 2. OPIS PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
1.Przedmiotem zamówienia jest dostawa wyżywienia dla chłopców w wieku od 13 do 18 lat w oparciu o zalecane normy
żywienia dla dzieci opracowane przez Instytut Żywności i Żywienia im. prof. dr. med. Aleksandra Szczygła w Warszawie .
- Zadanie obejmuje przygotowywanie i dostarczanie posiłków w ilości – od 0 do 36 (w okresie od 01.01.2024 r. do 31.08.2024 r.), nie więcej niż dla 60 wychowanków (w okresie od 01.09.2024 r. do 31.12.2024). Ilość zamawianych posiłków uzależniona będzie od ilości przebywających w danym dniu wychowanków. Zamawiający zamówi telefonicznie u Wykonawcy określoną ilość porcji posiłków do wydania do godziny 10:00 w dniu dostawy. Zastrzega się możliwość korekty ilości zgłoszonych posiłków do godz. 11:00.
Zamawiający może wymagać, aby posiłki były dostarczane i rozdzielane przez personel Wykonawcy. Dopuszcza się częściową możliwość wydawania posiłków przez pracowników Zamawiającego.
Godziny i rodzaj wydawanych posiłków :
- a) śniadanie – dowóz 1 x dziennie w godzinach od 30 do 6.50
- b) obiad ( I danie + II danie + kompot + podwieczorek)- godzina dowozu między 12.30 a 00
(godzina dostarczenia obiadu może ulec zmianie zgodnie z ustalonym planem lekcji i może być różna w poszczególnych dniach tygodnia)
- c) kolacja - dowóz 1 x dziennie w godzinach od 18.00 do 18.15.
- Wykonawca zobowiązany będzie dostarczać dekadowe jadłospisy na 4 dni przed kolejną dekadą. Wszelkie zmiany w MENU sugerowane, w ramach przyjętego limitu finansowego, przez Zamawiającego - będą dla Wykonawcy wiążące.
Wykonawca ma prawo do zmiany jadłospisu w trakcie jego obowiązywania po uzyskaniu zgody przez Zamawiającego. Zamawiający zastrzega sobie prawo do zmiany jadłospisu.
- Wszystkie posiłki powinny być przygotowane zgodnie z obowiązującymi normami i przepisami prawa. Wykonawca będzie
przygotowywał posiłki zgodnie z zasadami określonymi w ustawie z dnia 25 sierpnia 2006 r. o bezpieczeństwie żywności
i żywienia oraz przepisach wykonawczych, w szczególności w rozporządzeniu Ministra Zdrowia z dnia 26 lipca 2016 r w sprawie grup środków spożywczych przeznaczonych do sprzedaży dzieciom i młodzieży w jednostkach systemu oświaty oraz wymagań, jakie muszą spełniać środki spożywcze stosowane w ramach żywienia zbiorowego dzieci i młodzieży w tych jednostkach. Bezwzględnie należy przestrzegać norm na składniki pokarmowe i produkty spożywcze określone przez Instytut Żywności i Żywienia. Posiłki mają być przygotowane zgodnie z zasadami racjonalnego żywienia dzieci i młodzieży i uwzględniać specyfikę placówki.
- W skład posiłków muszą wchodzić warzywa i owoce wzbogacające dietę w witaminy, błonnik i sole mineralne.
- Opisane posiłki Wykonawca dostarczać będzie własnym transportem – pojazdem przystosowanym do przewozu posiłków dopuszczonym przez Państwowego Powiatowego Inspektora Sanitarnego w specjalistycznych termosach gwarantujących utrzymanie odpowiedniej temperatury potraw, przystosowanych do kontaktu z żywnością określonych w przepisach ustawy z dnia 25 sierpnia 2006 roku o bezpieczeństwie żywności i żywienia.
Temperatura dostarczanych posiłków winna wynosić :
1) pierwsze danie : co najmniej + 65 º C,
2) danie mięsne : co najmniej + 60 º C,
3) potrawy podawane na zimno : + 4º C,
4) zupy mleczne, napoje gorące: co najmniej + 65 º C.
- Dostarczane artykuły spożywcze winny być w pierwszym gatunku, których termin ważności upływa nie wcześniej niż 5 dni
po dacie dostawy.
- W przypadku stwierdzenia przez Zamawiającego wadliwej partii dostarczonego towaru, reklamacja zostanie zgłoszona
telefonicznie. Wykonawca zobowiązuje się do jego wymiany na towar wolny od wad w ciągu 2 godzin, w ilościach zakwestionowanych przez Zamawiającego.
- Zamawiający zastrzega sobie możliwość odmowy przyjęcia całej partii przedmiotu umowy lub odrzucenia jej części w
przypadku, gdy w trakcie oceny wizualnej i organoleptycznej zostanie stwierdzona zła jakość posiłków lub gdy będą
widoczne uszkodzenia spowodowane niewłaściwym zabezpieczeniem produktów, złymi warunkami transportowymi lub
niewłaściwym stanem higienicznym środków transportu przewożącego przedmiot umowy.
- Przedmiot umowy realizowany będzie zgodnie z obowiązującymi przepisami prawa ( w tym Sanepidu) i standardami
przygotowania i podawania posiłków w formie cateringowej.
- Opisane posiłki dostarczane będą do siedziby placówki na I piętro do wydawalni w budynku Zespołu Placówek Resocjalizacyjno – Socjoterapeutycznych w Oławie, ul. Ks. F. Kutrowskiego 31A , w atestowanych naczyniach.
- Wykonawca zapewnia urozmaicenie jadłospisów oraz dostosuje rodzaje podawanych potraw ( jadłospis powinien
obejmować dania mięsne, pół mięsne oraz jarskie, jak również uwzględniać urozmaicenie posiłków ze względu na
sezonowość i święta). Na jadłospisie winna widnieć gramatura i kaloryczność posiłków oraz i alergeny.
- Zamawiający zastrzega, że posiłki muszą spełniać następujące warunki ilościowe i jakościowe :
- Śniadanie powinno zawierać urozmaicony posiłek mleczny np. zupa mleczna, płatki śniadaniowe, kakao – co najmniej 0,4 l na jedna osobę. Wędlina dobrej jakości, kiełbasa na gorąco, zielenina (np. pomidor, papryka, ogórek kiszony, świeży, sałata , szczypior, rzodkiewka) ser żółty, biały.
- zupy co najmniej 0,5 litra na jedną osobę, która powinna być sporządzana na wywarze z dużą ilością warzyw, z dodatkiem ziół i przypraw naturalnych oraz masła naturalnego lub oleju rzepakowego, z warzywami z cukinii , brokuła, kalafiora, ziemniaków, pomidorów ,pora, selera, zielonego groszku . Wywary mięsne i mięsno- warzywne stosowane wyłącznie tam, gdzie wymaga tego receptura. Drugie danie – posiłki mięsne ( udko z kurczaka, kotlet mielony, kotlet schabowy, gulasz, bitki itp. sporządzane z szynki, karczku, kurczaka, indyka) - posiłki bezmięsne – mączne tj. pierogi, naleśniki, kopytka, ryba, surówki , ziemniaki lub zamiennik ( kasza, ryż, makaron).
Kompot- z owoców, soki owocowe bez dodatku cukru.
Podwieczorek – ciasto lub ciastka własnego wypieku, owoce, kisiele, jogurty naturalne itp.
- Kolacja - wędlina dobrej jakości, kiełbaski na gorąco, inne potrawy gotowane, ser żółty, topiony, pasztety, jajko.
- Do śniadania i kolacji musi być dołączone urozmaicone pieczywo , tj. bułka o wadze co najmniej 0,06 kg oraz chleb o wadze od 600 do 900g jeden na trzech wychowanków. Pieczywo pełnoziarniste żytnie, pszenne również mieszane z dodatkiem nasion, ziaren i otrąb oraz herbata co najmniej 0,5 litra na jedna osobę .
- Potrawy powinny być lekkostrawne, przygotowane z surowców wysokiej jakości, świeżych, naturalnych, mało
przetworzonych, z ograniczoną ilością substancji dodatkowych- konserwujących, zagęszczających, barwiących lub
sztucznie aromatyzowanych.
- W jadłospisie powinny przeważać potrawy gotowane, pieczone i duszone, okazjonalnie smażone. Do przygotowania posiłków zalecane jest stosowanie tłuszczów roślinnych ( ograniczone stosowanie tłuszczów zwierzęcych), stosowanie dużej ilości warzyw i owoców, w tym także nasion roślin strączkowych, różnego rodzaju kasz, umiarkowane stosowanie jaj, cukru i soli.
- Ważna jest estetyka potraw i posiłków.
- Wykonawca zobowiązany jest do przygotowywania posiłków o najwyższym standardzie, na bazie produktów najwyższej
jakości i bezpieczeństwem zgodnie z normami HACCP. Personel wykonawcy powinien posiadać bieżące przeszkolenie z
zakresu BHP oraz HACCP a także aktualne książeczki zdrowia.
- Obowiązkiem Wykonawcy jest przechowywanie próbek pokarmowych ze wszystkich przygotowywanych i dostarczonych
posiłków, każdego dnia przez okres 72 godzin z oznaczeniem daty, godziny, zawartości próbki pokarmowej z podpisem
osoby odpowiedzialnej za pobieranie tych próbek.
Wykonawca odpowiada prawnie za żywienie dzieci przed Stacją Sanitarno-Epidemiologiczną.
- Dostarczanie posiłków z miejsca produkcji do pomieszczenia dystrybucji Zespołu Placówek Resocjalizacyjno-
Socjoterapeutycznych w Oławie realizowane będzie przez Wykonawcę na jego koszt.
- Przewidywana łączna ilość dostarczanych posiłków w zakresie realizacji zamówienia wynosi nie więcej niż 35 100 szt.
posiłków w tym : śniadań – 11 934 szt. obiadów – 11 232 szt. kolacji – 11 934 szt.
- Liczba posiłków dostarczanych do ZPR-S w Oławie uzależniona jest od ilości wychowanków przebywających w placówce. Może ona ulegać zmianie ze względu na okres wakacyjny, ferii zimowych oraz świątecznych, a także z uwagi na ilość dzieci kierowanych do placówki (zgodnie z arkuszem organizacji pracy ZPR-S).
Dział 3. TERMIN WYKONANIA ZAMÓWIENIA
Termin realizacji zamówienia : 12 miesięcy tj. od dnia 01.01.2024 roku do dnia 31.12.2024 roku
Dział 4. OPIS WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTEPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW
- udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wyłącznie Wykonawcy, którzy spełniają warunki udziału w postępowaniu, dotyczące:
- Uprawnień do prowadzenia określonej działalności gospodarczej lub zawodowej, o ile wynika to z odrębnych przepisów:
- Posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania:
- Posiadanie zgody ( w formie decyzji ) udzielonej przez właściwego Państwowego Inspektora Sanitarnego zezwalającej na prowadzenie działalności gastronomicznej w zakresie produkcji od surowca do wyrobu gotowego dań kulinarnych na potrzeby usług cateringowych przewożonych środkiem transportu.
- Posiadanie wdrożonego systemu HACCP.
- Zdolności technicznej lub zawodowej:
- za spełnienie powyższego warunku, zamawiający uzna:
- wykonanie z należytą starannością w okresie 3 ostatnich lat (a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie), przed dniem wszczęcia postępowania, co najmniej 3 zamówień, odpowiadających swoim rodzajem przedmiotowi niniejszego zamówienia tj. dostawa posiłków i lub cateringu 365 dni w roku o wartości min. 50 000 zł brutto. Zamawiający uzna usługę za spełniającą postawiony wymóg w zakresie gdy została ona zrealizowana w ramach jednej umowy. Należy przedstawić : nazwa przedmiotu zamówienia (zakres dostawy) nazwy odbiorcy zamówienia, terminu realizacji - (według wzoru stanowiącego załącznik nr 2 do SWZ), a także załączeniem dokumentów potwierdzających, że dostawy te zostały wykonane zgodnie z należytą starannością – referencje , a jeżeli z uzasadnionych przyczyny o obiektywnym charakterze Wykonawca nie jest w stanie uzyskać tych dokumentów – oświadczenie Wykonawcy. Referencje bądź inne dokumenty potwierdzające ich należyte wykonanie powinny być wydane nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert.
- oświadczenie Wykonawcy o posiadaniu potencjału technicznego oraz wykaże, iż dysponuje lub będzie dysponował co najmniej jednym samochodem do przewozu żywności, na który została wydana decyzja/ zezwolenie właściwego Państwowego Inspektora Sanitarnego wydana na podstawie Ustawy z dnia 08.2006 roku o Bezpieczeństwie żywności i żywienia dopuszczająca samochód do przewozu żywności - (załącznik nr 6 do SWZ).
- Oświadczenie Wykonawcy, iż zatrudnia Osoby zdolne do wykonania zamówienia, tj.:
- dysponowanie osobą z dyplomem ( lub innym dokumentem) dietetyka, technologa żywienie lub intendenta, który przygotowuje jadłospis zgodnie z wymaganiami dotyczącymi posiłków dla młodzieży w wieku szkolnym,
- dysponowaniem osobami, którymi doświadczenie i kwalifikacje niezbędne są do wykonania zamówienia ( szef kuchni posiadający dyplom uzyskania tytułu zawodowego mistrza w zawodzie kucharz )
Wykonawca ma prawo zgłosić osobę, która z racji przygotowania i doświadczenia zawodowego spełnia jednocześnie warunki określone dla obu z w/w wymagań. (załącznik nr 7 do SWZ).
Uwagi:
- W sytuacji, gdy Wykonawca przy wykazywaniu spełnienia warunków udziału w postępowaniu polegał będzie na wiedzy i doświadczeniu, potencjale technicznym, osobach zdolnych do wykonania zamówienia lub zdolnościach finansowych innych podmiotów, niezależnie od charakteru prawnego łączących go z nim stosunków, zobowiązany jest udowodnić zamawiającemu, iż będzie dysponował zasobami niezbędnymi do realizacji zamówienia, w szczególności przedstawiając w tym celu pisemne zobowiązanie tych podmiotów do oddania mu do dyspozycji niezbędnych zasobów na okres korzystania z nich przy wykonywaniu zamówienia.
- W przypadku wykazywania spełniania warunków udziału w postępowaniu poprzez odwoływanie się do potencjału podmiotów trzecich w zakresie dotyczącym sytuacji finansowej, potencjału technicznego (np. sprzętu) czy też osób zdolnych do realizacji zamówienia, Wykonawca nie ma obowiązku wykazywać uczestnictwa tych podmiotów w realizacji zamówienia. Stosunek Wykonawcy z podmiotem trzecim może ograniczać się do zobowiązania udzielenia Wykonawcy np. pożyczki, wydzierżawienia określonego sprzętu czy też udostępnienia pracownika, co dla wykazania spełnienia odpowiednich warunków i z punktu widzenia zapewnienia gwarancji należytego wykonania zamówienia jest wystarczające.
- Dokumenty sporządzane w języku obcym muszą być składane wraz z tłumaczeniem na język polski.
Dział 5. INFORMACJA O PODMIOTOWYCH ŚRODKACH DOWODOWYCH ORAZ INNYCH DOKUMENTACH LUB OŚWIADCZENIACH, JAKICH MOŻNA ŻĄDAĆ OD WYKONAWCY
- W celu potwierdzenia spełnienia warunków udziału w postępowaniu określonych w Dziale 4 ust. 1 i 2 SWZ wykonawca dostarcza z ofertą:
- zobowiązania podmiotów trzecich do oddania Wykonawcy do dyspozycji ich zasobów – jeżeli Wykonawca w celu potwierdzenia spełnienia warunków udziału w postępowaniu polega na zdolnościach innych podmiotów. Wzór zobowiązania stanowi załącznik nr 3 do SWZ. Zamawiający wymaga aby zobowiązanie potwierdzało, że stosunek łączący wykonawcę z podmiotami udostępniającymi zasoby gwarantuje rzeczywisty dostęp do tych zasobów i określa w szczególności:
- zakres dostępnych wykonawcy zasobów podmiotu udostępniającego zasoby;
- sposób i okres udostępnienia wykonawcy i wykorzystania przez niego zasobów podmiotu udostępniającego te zasoby przy wykonywaniu zamówienia;
- czy i w jakim zakresie podmiot udostępniający zasoby, na zdolnościach którego wykonawca polega w odniesieniu do warunków udziału w postępowaniu dotyczących wykształcenia, kwalifikacji zawodowych lub doświadczenia, zrealizuje usługi, których wskazane zdolności dotyczą.
- Oświadczenia i dokumenty, jakie zobowiązany będzie złożyć wykonawca (po złożeniu oferty), którego oferta zostanie najwyżej oceniana:
- wykaz usług wykonanych w okresie ostatnich trzech lat, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, daty wykonania i podmiotów, na rzecz których usługi zostały wykonane lub są wykonywane wraz z załączeniem dowodów określających, czy te usługi zostały wykonane lub są wykonywane należycie, przy czym dowodami, o których mowa są referencje bądź inne dokumenty sporządzone przez podmiot, na rzecz którego usługi zostały wykonane, a jeżeli wykonawca z przyczyn niezależnych od niego nie jest w stanie uzyskać tych dokumentów – oświadczenie wykonawcy; w przypadku świadczeń powtarzających się lub ciągłych nadal wykonywanych referencje bądź inne dokumenty potwierdzające ich należyte wykonywanie powinny być wystawione w okresie ostatnich 3 miesięcy
Dział 6. OPIS SPOSOBU PRZYGOTOWANIA OFERTY
- Wymagania ogólne:
- Każdy wykonawca może złożyć tylko jedną ofertę.
- Ofertę należy sporządzić w języku polskim. Wymagane specyfikacją dokumenty i oświadczenia sporządzone w języku obcym powinny być złożone wraz z tłumaczeniem na język polski.
- Wykonawca ponosi wszelkie koszty związane z przygotowaniem i złożeniem oferty.
- Szczegółowy sposób oraz formę i postać, w której należy złożyć ofertę, oświadczenia i dokumenty opisano w dziale 7 SWZ.
- Zawartość oferty i sposób jej przedstawienia
Oferta powinna zawierać:
- Formularz ofertowy – sporządzony zgodnie z załącznikiem nr 1 do SWZ. Wykonawca wskazuje w formularzu oferty: cenę oferty tj. cenę jednostkową za dostarczenie posiłków za jeden osobodzień.
- Pełnomocnictwo do podpisania oferty lub inny dokument, z którego wynika umocowanie do podpisania oferty.
- W przypadku Wykonawców ubiegających się wspólnie o udzielenie zamówienia, do oferty musi być załączony dokument ustanawiający Pełnomocnika Wykonawców występujących wspólnie do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo reprezentowania w postępowaniu i przy zawarciu umowy w sprawie zamówienia publicznego.
- Zestaw oświadczeń i dokumentów, o których mowa w SWZ.
- Jadłospis miesięczny ( 4 tyg.) realizowany cyklicznie w kolejnych miesiącach. Jadłospis powinien zawierać opis oraz skład proponowanych dań, gramaturę i kaloryczność potraw wchodzących w skład posiłku oraz ogólną kaloryczność posiłków zał. nr 5 do SWZ
- Zmiana lub wycofanie oferty.
- Wykonawca może przed upływem terminu składania ofert zmienić lub wycofać ofertę.
- Wykonawca po upływie terminu do składania ofert nie może skutecznie dokonać zmiany ani wycofać złożonej oferty.
Dział 7. SPOSÓB I TERMIN SKŁADANIA OFERT
- Ofertę wraz z załącznikami (a także oświadczenie o zmianie bądź wycofaniu oferty) można złożyć osobiście w sekretariacie Zespołu Placówek Resocjalizacyjno-Socjoterapeutycznych w Oławie ul. Ks. F. Kutrowskiego 31a, 55-200 Oława, przesłać na wskazany adres lub elektronicznie na adres E-mail placówki: zprs@mos.olawa.pl
- Termin składania ofert upływa 05.12.2023r., godz. 15:00
Dział 8. OSOBY UPRAWNIONE DO KOMUNIKOWANIA SIĘ Z WYKONAWCAMI
- Osobami upoważnionymi do kontaktowania się z Wykonawcami są:
Anna Szewczuk - anna.szewczuk@mos.olawa.pl
Malgorzata Golec – malgorzata.golec@mos.olawa.pl
- Wykonawca może zwracać się do Zamawiającego o wyjaśnienia treści SWZ. Zamawiający jest obowiązany udzielić wyjaśnień niezwłocznie, jednak nie później niż na 2 dni przed upływem terminu składania ofert, pod warunkiem że wniosek o wyjaśnienie treści odpowiednio SWZ albo opisu potrzeb i wymagań wpłynął do zamawiającego nie później niż na 4 dni przed upływem terminu składania ofert.
Dział 9. SPOSÓB OBLIECZENIA CENY
- Wykonawca określa cenę realizacji zamówienia poprzez wskazanie w formularzu oferty ceny netto, kwoty podatku VAT oraz ceny brutto dla całości zadania.
- Stawkę podatku VAT określa się zgodnie z ustawą z dnia 11 marca 2004r. o podatku od towarów i usług.
- Cena ogólna przedstawiona przez Wykonawcę obejmuje wszystkie roboty określone w przedmiocie zamówienia oraz materiały potrzebne do jej wykonania.
- Wszystkie wartości, w tym ceny jednostkowe powinny być liczone z dokładnością do dwóch miejsc po przecinku. Jeżeli Wykonawca ma zamiar zaproponować ewentualne rabaty lub upusty cen, powinien je od razu ująć w obliczeniach ceny, tak aby wyliczona cena za realizację zamówienia była ceną całościową. Późniejsze, np. w trakcie otwierania ofert, propozycje obniżek ceny nie będą przyjmowane przez Zamawiającego do wiadomości.
- Jeżeli złożono ofertę, której wybór prowadziłby do powstania u Zamawiającego obowiązku podatkowego zgodnie z przepisami o podatku od towarów i usług, zobowiązany jest w ofercie wskazać nazwy towarów lub usług wraz z podaniem ich wartości bez kwoty podatku, których dostawa lub świadczenie będzie prowadzić do powstania obowiązku podatkowego po stronie Zamawiającego oraz stawkę podatku, która zgodnie z wiedza wykonawcy będzie miała zastosowanie.
- Zasady rozliczeń pomiędzy zamawiającym i wykonawcą zostały ujęte we wzorze umowy (załącznik nr 4)
Dział 10. TERMIN OTWARCIA OFERT
- Otwarcie ofert nastąpi w dniu 06.12.2023 r. godz. 10:00 (czasu lokalnego).
Dział 11. KRYTERIA OCENY OFERT OPIS KRYTERIÓW I WYBÓR OFERTY NAJKORZYSTNIEJSZEJ
1.Przy wyborze najkorzystniejszej oferty zamawiający będzie kierował się następującymi kryteriami:
- a) Cena jednostkowa posiłków (dla 1 osoby) - 60 % - 60 pkt
- b) Jakość ( jadłospis ) - 40 % - 40 pkt
- Sposób obliczania ilości punktów :
Ad. 1) Liczba punktów przyznawana za kryterium „Cena” n-tej oferty zostanie określona według wzoru :
Sk = Cn/Co x 100 pkt z 60%
gdzie :
Sk – końcowa suma punktów
Cn – najniższa jednostkowa cena brutto spośród złożonych ważnych ofert
Co – cena jednostkowa brutto ocenianej oferty
Wartość tego kryterium nie może przekroczyć 60 pkt.
Ad. b) Liczba punktów przyznana za kryterium „ Jakość – jadłospis ” oferty zostanie określona według wzoru :
Sk = (Op : O m ) x b
gdzie :
Op – przyznana ocena punktowa w kryterium .Jakość jadłospisu oferty badanej
Om- maksymalna przyznana ocena punktowa w kryterium – 10 pkt. Jakość jadłospisu z pośród ofert badanych.
b – znaczenie czynnika przedstawionego w pkt. 1. b
Wartość tego kryterium nie może przekroczyć 40 pkt.
Ocena będzie dokonana przez członków komisji przetargowej w oparciu o analizę załączonego do oferty jadłospisu ;
Kryteria przyznawania punktów :
- różnorodność posiłków w kolejnych tygodniach - 0 – 2 pkt
- rodzaj surowców użytych do przygotowania dań mięsnych – 0- 2 pkt
- różnorodność oferowanych surówek – 0- 2 pkt
- różnorodność oferowanych deserów – 0- 2 pkt
- ilość gorących posiłków na kolacje -0- 2 pkt
- Punkty z kryterium zostaną zsumowane.
- Realizacja zamówienia zostanie powierzona wykonawcy, którego oferta uzyska najwyższą ilość punktów oraz spełni warunki
ustalone w specyfikacji.
- Cena oferty uwzględnia wszystkie zobowiązania, musi być podana w PLN cyfrowo i słownie, z wyodrębnieniem stawki VAT
- jeżeli występuje.
- Cena oferenta , podana przez Wykonawcę, ma być ceną, zgodnie z art.3 ust 1 pkt 1 ustawy z dnia 05 lipca 2010 roku o cenach przedstawioną w setnych częściach złotego – a zatem musi być zaokrąglona do dwóch miejsc po przecinku .
7.Cena podana w ofercie powinna obejmować wszystkie koszty i składniki związane z wykonaniem Zamówienia.
- Cena ostateczna jest ceną podaną w formularzu ofertowym.
Dział 12. INFORMACJA DOTYCZĄCA OCHRONY DANYCH OSOBOWYCH POZYSKANYCH PRZEZ ZAMAWIAJĄCEGO W DOKUMENTACH SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ (M.IN. OFERTA, OŚWIADCZENIA, DOKUMENTY NA POTWIERDZENIE SPEŁNIENIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU)
- Zamawiający informuje, na podstawie art. 13 oraz art. 14 Rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 roku w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (RODO), że:
- administratorem Pani/Pana danych osobowych jest Zespół Placówek Resocjalizacyjno-Socjoterapeutycznych w Oławie, który reprezentuje Pani Małgorzata Mrozińska – Dyrektor Zespołu Placówek Resocjalizacyjno-Socjoterapeutycznych w Oławie Ks. F. Kutrowskiego 31A, 55-200 Oława, tel. 71 313 37 442) Państwa dane osobowe będą przetwarzane na podstawie art. 6 ust. 1 lit. c RODO, w celu związanym z postępowaniem o udzielenie zamówienia publicznego;
- inspektorem ochrony danych osobowych w Zespole Placówek Resocjalizacyjno- Socjoterapeutycznych w Oławie jest Pani Katarzyna Bala-Antczak, adres e-mail : biuro@abi-kancelaria.pl
- Dane osobowe przechowywane są przez Administratora dla celów archiwizacyjnych, zgodnie z wewnętrznymi ustaleniami, jak również do czasu przedawnienia ewentualnych roszczeń lub obrony przez ewentualnymi roszczeniami;
- Posiadają Państwo prawo dostępu do treści swoich danych osobowych oraz prawo ich sprostowania, usunięcia, ograniczenia przetwarzania, prawo do przenoszenia danych, prawo wniesienia sprzeciwu z zastrzeżeniem, że:
- Skorzystanie przez osobę, której dane osobowe dotyczą, z uprawnienia do sprostowania lub uzupełnienia, o którym mowa w art. 16 rozporządzenia 2016/679, nie może skutkować zmianą wyniku postępowania o udzielenie zamówienia ani zmianą postanowień umowy w sprawie zamówienia publicznego w zakresie niezgodnym z ustawą;
- W postępowaniu o udzielenie zamówienia zgłoszenie żądania ograniczenia przetwarzania, o którym mowa w art. 18 ust. 1 rozporządzenia 2016/679, nie ogranicza przetwarzania danych osobowych do czasu zakończenia tego postępowania;
- Zamawiający udostępnia dane osobowe, o których mowa w art. 10 rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych) (Dz. Urz. UE L 119 z 4.05.2016, str. 1, z późn. zm.), zwanego dalej „rozporządzeniem 2016/679”, w celu umożliwienia korzystania ze środków ochrony prawnej, o których mowa w SWZ, do upływu terminu na ich wniesienie,
- W przypadku stwierdzenia, że przetwarzanie Państwa danych osobowych narusza przepisy RODO, przysługuje Państwu prawo do wniesienia skargi do Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych,
- Podanie danych osobowych jest dobrowolne, ale konieczne dla celów związanych z postępowaniem o udzielenie zamówienia,
- Decyzje dotyczące przetwarzania danych osobowych nie będą podejmowane w sposób zautomatyzowany. Administrator nie profiluje danych osobowych,
- Państwa dane osobowe nie będą przekazywane poza terytorium Europejskiego Obszaru Gospodarczego.
Wykaz załączników do SWZ
Załącznik nr 1 Formularz oferty,
Załącznik nr 2 Wykaz usług– wzór,
Załącznik nr 3 Zobowiązanie podmiotu trzeciego - wzór,
Załącznik nr 4 Wzór umowy
Załącznik nr 5 Jadłospis - wzór
Załącznik nr 6 Wykaz sprzętu - wzór
Załącznik nr 7 Wykaz osób - wzór
Osoby odpowiedzialne
Autor: | Małgorzata Golec |
Odpowiada: | Anna Szewczuk |
Wytworzył: | Anna Szewczuk |
Data ostatniej zmiany: | 2023-11-20 13:16:24 |
Archiwum
Data | Autor | |
2023-11-20 13:09 | Małgorzata Golec | zobacz |
Statystyki
Odwiedzin na stronie: | 33 |