Zamówienia publiczne

• Informacja o udzieleniu zamówień ( zawarciu umów)na zaopatrzenie szkolnej stołówki w artykuły żywnościowe z dnia 02.01.2024 r. 

•Zaproszenie do przygotowania  ofert na zaopatrzenie szkolnej stołówki w artykuły żywnościowe z dnia 27.11.2023 r. 

• Informacja o udzieleniu zamówienia na "Zakup i dostawę 22 zestawów komputerowych do Zespołu Szkół Ekonomiczno-Usługowych im. Fryderyka Chopina w Żychlinie".

•Zaproszenie do przygotowania oferty na "Zakup i dostawę  22 zestawów komputerowych do Zespołu Szkół Ekonomiczno-Usługowych im Fryderyka Chopina w Żychlinie" z dnia 14.11.2023 r.

•Zawiadomienie o unieważnieniu postępowania na "Zakup i dostawę  22 zestawów komputerowych do Zespołu Szkół Ekonomiczno-Usługowych im Fryderyka Chopina w Żychlinie" z dnia 13.11.2023r .

 

 

Zamówienia publiczne

Plan postępowań o udzielenie zamówień publicznych

Plan postępowań o udzielenie zamówień publicznych na 2021 r.
Plan postępowań o udzielenie zamówień publicznych na 2022 r.
Plan postępowań o udzielenie zamówień publicznych na 2024 r.

Zaproszenie do przygotowania ofert na zakup i dostawę 22 zestawów komputerowych do Zespołu Szkół Ekonomiczno-Usługowych im. F. Chopina w Żychlinie

Zespół Szkół Ekonomiczno-Usługowych im. F. Chopina w Żychlinie zaprasza do przygotowania oferty na zakup i dostawę 22 zestawów komputerowych zgodnie z załącznikiem nr 2 do SWZ .
Ofertę ( skany z podpisami i pieczęciami) na dostawy do szkolnej stołówki należy złożyć, zgodnie z SWZ, do 17..11.2023 r. do godz. 9.00 na adres e-mail wskazany w SWZ tj. zseu@zychlin.edu.pl.

Zaproszenie do przygotowania ofert na zaopatrzenie w artykuły żywnościowej szkolnej stołówki

Postępowanie o udzielenie zamówienia prowadzone jest na podstawie art.2 ust.1 pkt.1
ustawy z dnia 11 września 2019 r. Prawo Zamówień Publicznych

Przedmiotem zamówienia jest sukcesywna dostawa do stołówki szkolnej artykułów zgodnie z załącznikiem nr 2 do SWZ . Szczegółowy wykaz asortymentu i ilości zawiera opis przedmiotu zamówienia będący jednocześnie formularzem cenowym. Podane w formularzu ilości artykułów stanowią przewidywane zapotrzebowanie na okres 6 miesięcy.
Ofertę ( skany z podpisami i pieczęciami) na dostawy do szkolnej stołówki należy złożyć, zgodnie z SWZ, do 06.12.2023 r. do godz. 10.00 na adres e-mail wskazany w SWZ tj. zseu@zychlin.edu.pl.

Osoby odpowiedzialne

Autor:mgr inż. Anna Matczak - Gaj
Odpowiada:mgr inż. Anna Matczak - Gaj
Wytworzył:Jolanta Grzemska
Data ostatniej zmiany:2024-01-17 10:18:04

Statystyki

Odwiedzin na stronie: 8517