Przypomnij hasło
Biuletyn Informacji Publicznej
Mazowiecki Zarząd Nieruchomości w Warszawie
drukuj

Skargi i wnioski

Zarządzeniem Nr 1/VI/2021 Dyrektora Mazowieckiego Zarządu Nieruchomości w Warszawie z dnia 01 czerwca 2021 r. zostały wprowadzone zasady organizacji przyjmowania i załatwiania skarg i wniosków w Mazowieckim Zarządzie Nieruchomości w Warszawie

 

Forma składnia skarg lub wniosków:

  • osobiście - w sekretariacie MZN, al. Jerozolimskie 28, 00-024 Warszawa, od poniedziałku do piątku w godzinach 7.00-15.00
  • za pośrednictwem poczty na adres Mazowieckiego Zarządu Nieruchomości w Warszawie, al. Jerozolimskie 28, 00-024 Warszawa
  • drogą elektroniczną na adres: mzn@mzn.pl
  • za pomocą faxu na nr 22 201-29-55
  • ustnie w siedzibie Mazowieckiego Zarządu Nieruchomości w Warszawie, al. Jerozolimskie 28, w każdą środę w godzinach 14.00-15.00

 

 

Zasady przyjmowania i załatwiania skarg i wniosków

Osoby odpowiedzialne

Autor:Anna Roguska
Odpowiada:Anna Roguska
Wytworzył:Anna Roguska
Data ostatniej zmiany:2021-06-01 11:51:56

Archiwum

Data Autor
2021-06-01 11:40 Anna Roguska zobacz
2021-06-01 11:38 Anna Roguska zobacz
2021-06-01 11:38 Anna Roguska zobacz
2018-12-27 09:00 Anna Roguska zobacz

Statystyki

Odwiedzin na stronie: 711