Archwium - Nabór do pracy
Krasnystaw,26.04.2019r.
Wyniki naboru na stanowisko: inspektor weterynaryjny
1. Artur Kraczkowski
Krasnystaw, dn. 02.04.2019r.
Powiatowy Lekarz Weterynarii w Krasnymstawie
Ogłasza nabór na stanowisko Inspektor weterynaryjny w Zespole ds. bezpieczeństwa żywności
Wymiar etatu : 1
Liczba stanowisk pracy: 1
Miejsce wykonywania pracy:
Adres urzędu
Inspekcja Weterynaryjna
Powiatowy Inspektorat Weterynarii
ul. Piłsudskiego 60A
22-300 Krasnystaw
Miejsce wykonywania pracy :
Krasnystaw
Warunki pracy:
- praca biurowa w siedzibie urzędu z wykorzystaniem komputera i urządzeń biurowych
- praca w terenie (wyjazdy samochodem służbowym)
- kontakt ze zwierzętami i materiałem biologicznym
- budynek nie jest dodtosowany dla osób niepełnosprawnych
Zakres zadań wykonywanych na stanowisku pracy:
- przeprowadzanie kontroli w zakresie nadzoru nad bezpieczeństwem produktów pochodzenia zwierzęcego, w tym nad wymaganiami weterynaryjnymi przy ich produkcji, umiesczaniu na rynku, sprzedaży
- kontrola zasad GHP, GMP, HACCP w zakładach prowadzacych produkcję żywności pochodzenia zwierzęcego
- sporządzanie raprtów, analiz na potrzeby jednostki oraz jednostek zewnętrznych, w tym jednostek nadrzędnych
- wystawianie mandatów na naruszenia prawa weterynaryjnego w zakresie produkcji żywności pochodzenia zwierzęcego
- prowadzenie korespondencji oraz spraw z zakresu nadzoru
- współudział w przeprowadzeniu innych kontroli z zkresu działania Inspekcji Weterynaryjnej
- obsługa petentów/klientów jednostki w zakresie sprawowanego nadzoru
- nadzór nad załadunkiem/rozładunkiem towaru przy eksporcie/imporcie do/z krajów trzecich
- pobieranie próbek żywności pochodzeniaa zwierzęcego do badań mikrobiologicznych i chemicznych
Wymagania związane ze stanowiskiem pracy
wykształcenie : wyższe weterynaryjne lub równowżne w zakresie technologii żywienia
pozostałe wymagania niezbędne :
- prawo wykonywania awodu lekarza weterynarii w przypadku osób z wyksztakceniem weterynaryjnym
- posiadanie prawa jazdy kat. B z umiejętnością posługiwania się samochodem
- umiejętność obsługi komputera z pakietem MS Office
- znajomość aktualnie obowiązyjąch ustaw w zakresie służby cywilnej, postępowania administracyjnego
- posiadanie obywatelstwa polskiego
- korzystanie z pełni praw publicznych
- niezkazanie prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe
Wymagania dodatkowe:
- odporność na stres
- komunikatywność, dyspozycyjność
- umiejętność pracy w espole
- zaangażowanie i chęć stałego podnoszenia kwalifikacji
- dobra organizacja pracy
Wymagane dokumenty i oświadczenia :
- CVi list motywacyjny
- Kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania niezbędnego w zakresie wykształcenia
- kopia prawa wykonywania zawody w przypadku lekarzy weterynarii
- kserokopia prawa jazdy kat. B
- oświadczenie o posiadaniu polskiego obywatelstwa lub kopia dokumentu potwierdzającego obywatelstwo polskiego
- Oświadczenie kandydata o korzystaniu z pełni praw publicznych
- Oświadczenie kandydata o nieskazaniu prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe.
Inne dokumenty i oświadczenia :
- Kopia dokumentów potwierdzającego niepełnosprawność – w przypadku kandydatów, którzy zamierzają skorzystać z pierwszeństwa w zatrudnieniu w przypadku, gdy znajdują się w gronie najlepszych kandydatów
- kopie dokumentów potwierdzające spełnienie wymagania dodatkowego w zakresie doświadczenia zawodowego/ stażu pracy
- oświdczenie o wyrażeniu zgody na przetwarzanie danych osobowych do celów naboru
Termin i miejsce składania dokumentów:
15-04-2019
Decyduje data stempla poczztowego/ osobistego doręczenia oferty
Miejsce składania dokumentów:
Powiatowy Inspektorat Weterynarii
Piłsudskiego 60A
22-300 Krasnystaw
22.03.2019r.
WYNIKI NABORU NA STANOWISKO księgowy:
1. Ewa Kurek, Izbica
Powiatowy Inspektorat Weterynarii w Krasnymstawie 22.02.2019r.
Powiatowy Lekarz Weterynarii w Krasnymstawie
poszukuje kandydatek/kandydatów na stanowisko:
Księgowy
w Zespole ds. finansowo - księgowych i administracji w Powiatowym Inspektoracie Weterynarii w Krasnymstawie
W miesiącu poprzedzającym datę upublicznienia ogłoszenia wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych w urzędzie, w rozumieniu przepisów o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnieniu osób niepełnosprawnych, jest niższy niż 6%
Wymiar etatu:1
Liczba stanowisk pracy: 1
Adres urzędu:
22-300 Krasnystaw, ul. Piłsudskiego 60a
Miejsce wykonywania pracy:
Krasnystaw
Zakres zadań wykonywanych na stanowisku pracy:
Warunki pracy
- kontrola dowodów księgowych pod względem formalnym i rachunkowym
- księgowanie dowodów księgowych i uzgadnianie sald
- kontrola terminowości zapłaty nalezności budżetowych, wystawianie upomnień i tytułów wykonawczych
- sporządzanie przelewów bankowych
- prowadzenie spraw dotyczących zamówień publicznych
- rozliczanie umów zlecenia
- prowdzenie ewidencji środków trwałych i wyposażenia
Warunki dotyczące charakteru pracy na stanowisku i sposobu wykonywania zadań:
Praca w siedzibie Inspektoratu z wykorzystaniem komputera i urządzeń biurowych. Budynek nie jest dostosowany do potrzeb osób niepełnosprawnych.
Wymagania związane ze stanowiskiem pracy:
Niezbędne:
Wykształcenie: średnie ekonomiczne
pozostałe wymagania niezbędne:
- znajomość przepisów w zakresie rachunkowości budżetowej, finansów publicznych, egzekucji administracyjnej, zamówień publicznych, służby cywilnej, ubezpieczeń społecznych
- biegła obsługa komputera i oprogramowań komputerowych /MS Office/
- posiadanie obywatelstwa polskiego
- korzystanie z pełni praw publicznych
- nieskazanie prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe
wymagania dodatkowe
- wykszałcenie : wyższe ekonomiczne
- doświadczenie zawodowe w państwowej juednostce budżetowej
- umiejętność samodzielnego analitycznego myślenia
- rzetelność i obowiązkowość
- umiejętność pracy w zespole
Wymagane dokumenty i oświadczenia:
- życiorys/CV i list motywacyjny
- kopie dokumentów potwierdzającychspełnienie wymagania niezbędnego w zakresie wykształcenia
- kopie dokumentów potwierdzającychspełnienie wymagania niezbędnego w zakresie oświadczenia zawodowego/stażu pracy
- oświadczenie o posiadaniu obywatelstwa polskiego albo kopia dokumentu potwierdzającego posiadanie obywatelstwa polskiego
- oświadczenie o wyrażeniu zgody na przetwarzanie danych osobowych do celów naboru
- oświadczenie o korzystaniu w pełni z praw publicznych
- oświadczenie o nieskazaniu prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe
Inne dokumenty i oświadczenia:
- Kopia dokumentu potwierdzającego niepełnosprawność – w przypadku kandydatek/ kandydatów, zamierzających skorzystać z pierwszeństwa w zatrudnieniu w przypadku, gdy znajdują się w gronie najlepszych kandydatów/kandydatek,
Termin składania dokumentów:
08-03-2019
Powiatowy Inspektorat Weterynarii w Krasnymstawie
ul. Piłsudskiego 60a
22-300 Krasnystaw
Z dopiskiem: oferta pracy- księgowy/zespół ds. finansowo-księgowych i administracji
Inne informacje:
Oferty otrzymane lub uzupełnione po terminie nie będą rozpatrywane.Oferty nalezy składać osobiście lub drogą pocztową ( decyduje data stempla pocztowego). Po weryfikacji formalnej kandydaci zakwalifikowani będą informowani telefonicznie o teminie rozmowy. Oferty osób, które nie zostaną zakwalifikowane będą ikomisyjnie zniszczone. Wszystkie oświadczenia muszą być odręcznie i czytelnie podpisane.
Powiatowy Inspektorat Weterynarii w Krasnymstawie 22.05.2018
Powiatowy Lekarz Weterynarii w Krasnymstawie
poszukuje kandydatek/kandydatów na stanowisko:
Księgowy
w Zespole ds. finansowo - księgowych i administracji w Powiatowym Inspektoracie Weterynarii w Krasnymstawie
W miesiącu poprzedzającym datę upublicznienia ogłoszenia wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych w urzędzie, w rozumieniu przepisów o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnieniu osób niepełnosprawnych, jest niższy niż 6%
Wymiar etatu:1
Liczba stanowisk pracy: 1
Adres urzędu:
22-300 Krasnystaw, ul. Piłsudskiego 60a
Miejsce wykonywania pracy:
Krasnystaw
Zakres zadań wykonywanych na stanowisku pracy:
Warunki pracy
- Prowadznie bieżącej księgowosci inspektoratu zgodnie z obowiazujacymi przepisami i zasadami
- Sporządzanie sprawozdań finansowych
- Dokonywanie kontroli zgodności i kompletności operacji finansowych
- Prowadzenie spraw dotyczących zamówień publicznych
- Rozliczanie umów zlecenia
- Prowdzenie ewidencji środków trwałych i wyposażenia
Warunki dotyczące charakteru pracy na stanowisku i sposobu wykonywania zadań:
Praca w siedzibie Inspektoratu z wykorzystaniem komputera i urządzeń biurowych. Budynek nie jest dostosowany do potrzeb osób niepełnosprawnych.
Wymagania związane ze stanowiskiem pracy:
Niezbędne:
Wykształcenie: średnie ekonomiczne
pozostałe wymagania niezbędne:
- znajomość rachunkowości budżetowej
- znajomość przepisów dotyczących finansów publicznych, zamówień publicznych, służby cywilnej, ubezpieczeń spoółecznych
- biegła obsługa komputera i oprogramowań komputerowych
- posiadanie obywatelstwa polskiego
- korzystanie z pełni praw publicznych
- nieskazanie prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe
wymagania dodatkowe
- wykszałcenie : wyższe ekonomiczne
- doświadczenie zawodowe w państwowej juednostce budżetowej
- umiejętność samodzielnego analitycznego myślenia
- rzetelność i obowiązkowość
- umiejętność pracy w zespole
Wymagane dokumenty i oświadczenia:
- życiorys/CV i list motywacyjny
- kopie dokumentów potwierdzającychspełnienie wymagania niezbędnego w zakresie wykształcenia
- kopie dokumentów potwierdzającychspełnienie wymagania niezbędnego w zakresie oświadczenia zawodowego/stażu pracy
- oświadczenie o posiadaniu obywatelstwa polskiego albo kopia dokumentu potwierdzającego posiadanie obywatelstwa polskiego
- oświadczenie o wyrażeniu zgody na przetwarzanie danych osobowych do celów naboru
- oświadczenie o korzystaniu w pełni z praw publicznych
- oświadczenie o nieskazaniu prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe
Inne dokumenty i oświadczenia:
- Kopia dokumentu potwierdzającego niepełnosprawność – w przypadku kandydatek/ kandydatów, zamierzających skorzystać z pierwszeństwa w zatrudnieniu w przypadku, gdy znajdują się w gronie najlepszych kandydatów/kandydatek,
Termin składania dokumentów:
06-06-2018
Powiatowy Inspektorat Weterynarii w Krasnymstawie
ul. Piłsudskiego 60a
22-300 Krasnystaw
Z dopiskiem: oferta pracy- księgowy/zespół ds. finansowo-księgowych i administracji
Inne informacje:
Oferty otrzymane lub uzupełnione po terminie nie będą rozpatrywane ( decyduje data stempla pocztowego). W ciągu 3 miesięcy od dnia publikacji wyniku naboru istnieje możliwość odbioru złożonych dokumentów. Po tym terminie dokumenty zostaną zniszczone komisyjnie. Kandydaci spełniający wymagania formalne zostaną zakwalifikowani do dalszego etapu naboru, o terminie którego zostaną powiadomieni telefonicznie.
_____________________________________________________________________________________
2016.04.01
Informacja o wyniku naboru na ogłoszenie nr: 178350
Data ukazania się ogłoszenia: 01-03-2016
Na stanowisko: Inspektor weterynaryjny ds. zdrowia i ochrony zwierząt w Zespole ds. zdrowia i ochrony zwierząt
Nazwa urzędu: Inspekcja Weterynaryjna Powiatowy Inspektorat Weterynarii w Krasnymstawie
Adres urzędu: Inspekcja Weterynaryjna Powiatowy Inspektorat Weterynarii w Krasnymstawie
ul. Piłsudskiego 60A
22-300 Krasnystaw
Status: nabór zakończony wyborem kandydata
Wyniki naboru (osoby):
1.
Data publikacji wyniku: 01-04-2016
Wybrany kandydat: Magdalena Targońska
_____________________________________________________________________________________
2016.03.21
Informacja II etap naboru test wiedzy dot. stanowiska inspektor weterynaryjny ds. zdrowia i ochrony zwierząt w Zespole ds. zdrowia i ochrony zwierząt ogłoszenie nr 178270
Komisja Rekrutacyjna Powiatowego Inspektoratu Weterynarii w Krasnymstawie informuje, iż osoby, które spełniły wymagania formalne oraz zakwalifikowały się do kolejnego etapu naboru - testu wiedzy, zostały poinformowane o tym fakcie telefonicznie w dniu tj. 18.03.2016 r.
-
Targońska Magdalena
-
Woszczyk Kinga
-
Mełges Paweł
-
Oniszczuk Anna
-
Cyrek Urszula
Przypominając, informujemy:
Test wiedzy zostanie przeprowadzony w dniu 30.03.2016 w budynku Powiatowego Inspektoratu Weterynarii w Krasnymstawie , ul. Piłsudskiego 60A w Krasnymstawie o godz. 10°°. Prosimy o przybycie 10 minut wcześniej oraz zabranie dokumentu, potwierdzającego tożsamość i długopisu.
_____________________________________________________________________________________
2016.02.26
Powiatowy Inspektorat Weterynarii w Krasnymstawie
Powiatowy Lekarz Weterynarii w Krasnymstawie
poszukuje kandydatek/kandydatów na stanowisko:
Inspektor weterynaryjny
do spraw zdrowia i ochrony zwierząt w zespole ds. zdrowia i ochrony zwierząt w Powiatowym Inspektoracie Weterynarii w Krasnymstawie
W miesiącu poprzedzającym datę upublicznienia ogłoszenia wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych w urzędzie, w rozumieniu przepisów o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnieniu osób niepełnosprawnych, jest niższy niż 6%
Wymiar etatu:1
Liczba stanowisk pracy: 1
Adres urzędu:
22-300 Krasnystaw, ul. Piłsudskiego 60a
Miejsce wykonywania pracy:
Krasnystaw
Zakres zadań wykonywanych na stanowisku pracy:
- Wykonywanie czynności związanych z nadzorem badań monitoringowych w zakresie chorób zakaźnych zwierząt zwalczanych z urzędu, prowadzenie dochodzeń epizootycznych oraz podejmowanie czynności związanych z wykluczeniem lub wykryciem i zwalczaniem choroby zakaźnej zwierząt podlegającej zwalczaniu z urzędu,
- Nadzór nad prawidłową realizacją programów zwalczania chorób zakaźnych,
- Nadzór nad przyjmowaniem i wysyłką pobranych od zwierząt próbek do badań,
- Prowadzenie kontroli podmiotów objętych nadzorem weterynaryjnym,
- Prowadzenie dokumentacji i sprawozdawczości dotyczącej zajmowanego stanowiska
Warunki pracy
Warunki dotyczące charakteru pracy na stanowisku i sposobu wykonywania zadań:
Praca w siedzibie Inspektoratu oraz poza siedzibą urzędu, wyjazdy służbowe, stres związany z obsługą podmiotów zewnętrznych
Miejsce i otoczenie organizacyjno- techniczne stanowiska pracy
Praca w terenie, kontakt ze zwierzętami: chlewnie, obory, stajnie, kurniki
Narzędzia pracy- komputer, ksero, urządzenia pomiarowe. Budynek inspektoratu jednopiętrowy, lokalizacja miejsca pracy na parterze.
Wymagania związane ze stanowiskiem pracy:
Niezbędne:
Wykształcenie: wyższe weterynaryjne
pozostałe wymagania niezbędne:
- prawo wykonywania zawodu,
- posiadanie prawo jazdy kat. B,
- zdolność analitycznego myślenia,
- umiejętność obsługi komputera,
- umiejętność pracy w zespole,
- komunikatywność i kultura osobista,
wymagania dodatkowe
- znajomość zagadnień związanych z aktualnymi regulacjami prawnymi, dotyczącymi Inspekcji Weterynaryjnej,
- znajomość przepisów Kodeksu postępowania administracyjnego
Wymagane dokumenty i oświadczenia:
- życiorys i list motywacyjny
- oświadczenie o wyrażeniu zgody na przetwarzanie danych osobowych do celów rekrutacji
- oświadczenie o korzystaniu w pełni z praw publicznych
- oświadczenie o nieskazaniu prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe
- kopie dokumentów potwierdzających wykształcenie
- zaświadczenie o prawie wykonywania zawodu lekarza weterynarii
- kopia posiadanego prawa jazdy
Inne dokumenty i oświadczenia:
- Kopia dokumentu potwierdzającego niepełnosprawność – w przypadku kandydatek/ kandydatów, zamierzających skorzystać z pierwszeństwa w zatrudnieniu w przypadku, gdy znajdują się w gronie najlepszych kandydatów/kandydatek,
Termin składania dokumentów:
14-03-2016
Powiatowy Inspektorat Weterynarii w Krasnymstawie
ul. Piłsudskiego 60a
22-300 Krasnystaw
Z dopiskiem: oferta pracy- inspektor weterynaryjny/ zespół ds. zdrowia i ochrony zwierząt
Inne informacje:
Oferty otrzymane lub uzupełnione po terminie nie będą rozpatrywane ( decyduje data stempla pocztowego). W ciągu 3 miesięcy od dnia publikacji wyniku naboru istnieje możliwość odbioru złożonych dokumentów. Po tym terminie dokumenty zostaną zniszczone komisyjnie. Kandydaci spełniający wymagania formalne zostaną zakwalifikowani do dalszego etapu naboru, o terminie którego zostaną powiadomieni telefonicznie.
_____________________________________________________________________________________
Powiatowy Lekarz Weterynarii w Krasnymstawie
Ogłasza nabór na stanowisko Inspektor weterynaryjny w Zespole ds. bezpieczeństwa żywności
Wymiar etatu : ½
Liczba stanowisk pracy: 1
Miejsce wykonywania pracy:
Adres urzędu
Inspekcja Weterynaryjna
Powiatowy Inspektorat Weterynarii
ul. Piłsudskiego 60A
22-300 Krasnystaw
Miejsce wykonywania pracy :
Krasnystaw
Zakres zadań wykonywanych na stanowisku pracy:
- Sprawozdanie kontroli nad bezpieczeństwem produktów pochodzenia zwierzęcego, w tym nad wymaganiami weterynaryjnymi przy ich produkcji, umieszczaniu na rynku oraz sprzedaży bezpośredniej,
- Prowadzenie monitorowania substancji niedozwolonych, pozostałości chemicznych, biologicznych, produktów leczenia i skażeń promieniotwórczych u zwierząt , w ich wydzielinach i wydalinach, w tkankach lub narządach zwierząt w produktach pochodzenia zwierzęcego,
- Sprawowanie kontroli nad badaniem zwierząt rzeźnych i mięsa oraz nad produktami pochodzenia zwierzęcego
- Prowadzenie wymiany informacji w ramach systemów o których mowa w przepisach Unii Europejskiej,.
- obsługa systemów komputerowych dotyczących przedmiotowego zakresu działania.
Warunki pracy
Warunki dotyczące charakteru pracy na stanowisku i sposobu wykonywania zadań.
- praca w urzędzie od poniedziałku do piątku w godzinach 7ºº - 15ºº,
- praca w terenie (wyjazdy samochodem służbowym),
- praca przy komputerze
Miejsce i otoczenie organizacyjno- techniczne stanowiska pracy
- narzędzia pracy – komputer, drukarka , skaner ,telefon,
- siedziba urzędu mieści się na parterze , brak przystosowań dla osób niepełnosprawnych, parking przy budynku,
Wymagania związane ze stanowiskiem pracy
wykształcenie : wyższe weterynaryjne
pozostałe wymagania niezbędne :
- prawo wykonywania zawodu
- posiadanie prawa jazdy kat. B z umiejętnością posługiwania się samochodem
- umiejętność obsługi komputera z pakietem MS Office.
Wymagane dokumenty i oświadczenia :
- Życiorys i list motywacyjny
- Oświadczenie kandydata o wyrażenie zgody na przetwarzanie danych osobowych do celów rekrutacji
- Oświadczenie kandydata o korzystaniu z pełni praw publicznych
- Oświadczenie kandydata o nieskazaniu prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe.
- Kopie dokumentów potwierdzających wykształcenie
- Kopia dokumentu potwierdzającego posiadanie polskiego obywatelstwa lub oświadczenie o posiadaniu obywatelstwa polskiego
Inne dokumenty i oświadczenia :
- Kopia dokumentów potwierdzającego niepełnosprawność – w przypadku kandydatów, którzy zamierzają skorzystać z pierwszeństwa w zatrudnieniu w przypadku, gdy znajdują się w gronie najlepszych kandydatów
Termin składania dokumentów:
01-06-2015
Miejsce składania dokumentów:
Powiatowy Inspektorat Weterynarii
Piłsudskiego 60A
22-300 Krasnystaw
___________________________________________________________________________________________
Powiatowy Inspektorat Weterynarii w Krasnymstawie
Powiatowy Lekarz Weterynarii poszukuje kandydatów na stanowisko:
inspektor weterynaryjny do spraw pasz i utylizacji w Zespole ds. Pasz i Utylizacji
W miesiącu poprzedzającym datę upublicznienia ogłoszenia wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych w urzędzie, w rozumieniu przepisów o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnianiu osób niepełnosprawnych, jest niższy niż 6%.
Wymiar etatu: 1
- Liczba stanowisk pracy: 1
Adres urzędu
Powiatowy Inspektorat Weterynarii w Krasnymstawie,
ul. Piłsudskiego 60A,
22-300 Krasnystaw
Miejsce wykonywania pracy:
- Krasnystaw
Zakres zadań wykonywanych na stanowisku pracy:
- kontrola podmiotów będących w rejestrze Powiatowego Lekarza Weterynarii w zakresie pasz i produktów ubocznych pochodzenia zwierzęcego,
- realizacja zadań wynikających z Krajowego Planu Kontroli Urzędowej Pasz,
- prowadzenie spraw nadzoru i kontroli nad zbieraniem, transportowaniem, przetwarzaniem i spalaniem produktów ubocznych pochodzenia zwierzęcego,
- przygototwywanie pism urzędowych i projektów decyzji oraz sporządzanie sprawozdań i raportów,
- obsługa systemów komputerowych dotyczących przedmiotowego zakresu działania.
Warunki pracy
- Warunki dotyczące charakteru pracy na stanowisku i sposobu wykonywania zadań
- - praca w urzędzie od poniedziałku do piątku w godz. 7:00-15:00,
- - praca w terenie (wyjazdy samochodem służbowym),
- - praca przy komputerze.
- Miejsce i otoczenie organizacyjno-techniczne stanowiska pracy
- - narzędzia pracy - komputer, drukarka, skaner, telefon,
- - siedziba urzędu mieści się na parterze, brak przystosowań dla osób niepełnosprawnych, parking przy budynku,
Inne
Wymagania związane ze stanowiskiem pracy
n i e z b ę d n e
- wykształcenie: wyższe weterynaryjne
- pozostałe wymagania niezbędne:
- prawo wykonywania zawodu,
- posiadanie prawa jazdy kat.B z umiejętnością posługiwania się samochodem,
- umiejętność obsługi komputera z pakietem MS Office.
Wymagane dokumenty i oświadczenia:
- życiorys i list motywacyjny
- oświadczenie kandydata o wyrażeniu zgody na przetwarzanie danych osobowych do celów rekrutacji
- oświadczenie kandydata o korzystaniu z pełni praw publicznych
- oświadczenie kandydata o nieskazaniu prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe
- kopie dokumentów potwierdzających wykształcenie
- kopia dokumentu potwierdzającego posiadanie polskiego obywatelstwa lub oświadczenie o posiadaniu obywatelstwa polskiego
Inne dokumenty i oświadczenia:
- kopia dokumentu potwierdzającego niepełnosprawność - w przypadku kandydatów, którzy zamierzają skorzystać z pierwszeństwa w zatrudnieniu w przypadku, gdy znajdą się w gronie najlepszych kandydatów
Termin składania dokumentów:
- 20-04-2015
Miejsce składania dokumentów:
Powiatowy Inspektorat Weterynarii
Piłsudskiego 60A
22-300 Krasnystaw
Inne informacje:
- kandydatów spełniających wymagania formalne poinformujemy telefonicznie o zakwalifikowaniu do kolejnego etapu postępowania.
Informacja II etap naboru test wiedzy dot. stanowiska inspektor weterynaryjny ds. pasz i utylizacji w Zespole ds. pas i utylizacji ogłoszenie nr 168478
Komisja Rekrutacyjna Powiatowego Inspektoratu Weterynarii w Krasnymstawie informuje, iż osoby, które spełniły wymagania formalne oraz zakwalifikowały się do kolejnego etapu naboru - testu wiedzy, zostały poinformowane o tym fakcie telefonicznie w dniu tj. 23.04.2015 r.
- Kwiecińska Małgorzata
- Błaszczak Agnieszka
- Woszczyk Kinga
- Czernicka Katarzyna
- Szczupak Agnieszka
- Muda-Banach Marzena
Przypominając, informujemy:
Test wiedzy zostanie przeprowadzony w dniu 27.04.2015 i 28.04.2015 w budynku Powiatowego Inspektoratu Weterynarii w Krasnymstawie , ul. Piłsudskiego 60A w Krasnymstawie o godz. 9°°. Prosimy o przybycie 10 minut wcześniej oraz zabranie dokumentu, potwierdzającego tożsamość i długopisu.
Informacja o wyniku naboru na ogłoszenie nr: 168478
Data ukazania się ogłoszenia: 02-04-2015
Na stanowisko: Inspektor weterynaryjny ds. pasz i utylizacji w Zespole ds. pasz i utylizacji
Nazwa urzędu: Inspekcja Weterynaryjna Powiatowy Inspektorat Weterynarii w Krasnymstawie
Adres urzędu: Inspekcja Weterynaryjna Powiatowy Inspektorat Weterynarii w Krasnymstawie
ul. Piłsudskiego 60A
22-300 Krasnystaw
Status: nabór zakończony wyborem kandydata
Wyniki naboru (osoby):
1. Wybrany kandydat: Czernicka Katarzyna
Data publikacji wyniku: 29-04-2015
___________________________________________________________________________________________
Informacja o wyniku naboru na ogłoszenie nr: 169775
Data ukazania się ogłoszenia: 22-05-2015
Na stanowisko: Inspektor weterynaryjny w Zespole ds. Bezpieczeństwa Żywności
Nazwa urzędu: Inspekcja Weterynaryjna Powiatowy Inspektorat Weterynarii w Krasnymstawie
Adres urzędu: Inspekcja Weterynaryjna Powiatowy Inspektorat Weterynarii w Krasnymstawie
ul. Piłsudskiego 60A
22-300 Krasnystaw
Status: nabór zakończony wyborem kandydata
Wyniki naboru (osoby):
1. Wybrany kandydat: Marzena Muda-Banach
Data publikacji wyniku: 22-06-2015
___________________________________________________________________________________________
Powiatowy Lekarz Weterynarii w Krasnymstawie
Ogłasza nabór na stanowisko
Inspektora ds. pasz i utylizacji w Zespole ds. Pasz i Utylizacji
Wymiar etatu : 1/2
Liczba stanowisk pracy: 1
Miejsce wykonywania pracy:
Adres urzędu
Inspekcja Weterynaryjna
Powiatowy Inspektorat Weterynarii
ul. Piłsudskiego 60A
22-300 Krasnystaw
Miejsce wykonywania pracy :
Krasnystaw
Zakres zadań wykonywanych na stanowisku pracy:
-
kontrola podmiotów będących w rejestrze Powiatowego Lekarza Weterynarii w zakresie pasz i produktów ubocznych pochodzenia zwierzęcego,
-
realizacja zadań wynikających z Krajowego Planu Kontroli Urzędowej Pasz
-
prowadzenie spraw nadzoru i kontroli nad zbieraniem, transportowaniem, przetwarzaniem i spalaniem produktów ubocznych pochodzenia zwierzęcego.
-
przygotowanie pism urzędowych i projektów decyzji oraz sporządzanie sprawozdań i raportów.
-
obsługa systemów komputerowych dotyczących przedmiotowego zakresu działania.
Warunki pracy
Warunki dotyczące charakteru pracy na stanowisku i sposobu wykonywania zadań.
- praca w urzędzie od poniedziałku do piątku w godzinach 7ºº - 15ºº,
- praca w terenie (wyjazdy samochodem służbowym),
- praca przy komputerze
Miejsce i otoczenie organizacyjno- techniczne stanowiska pracy
- narzędzia pracy – komputer, drukarka , skaner ,telefon,
- siedziba urzędu mieści się na parterze , brak przystosowań dla osób niepełnosprawnych, parking przy budynku,
Wymagania związane ze stanowiskiem pracy
wykształcenie : wyższe weterynaryjne lub inne wyższe z zakresu spraw należących do właściwości Inspekcji Weterynaryjnej
pozostałe wymagania niezbędne :
-
prawo wykonywania zawodu (tylko dla lekarzy weterynarii)
-
posiadanie prawa jazdy kat. B z umiejętnością posługiwania się samochodem
-
umiejętność obsługi komputera z pakietem MS Office.
Wymagane dokumenty i oświadczenia :
-
Życiorys i list motywacyjny
-
Oświadczenie kandydata o wyrażenie zgody na przetwarzanie danych osobowych do celów rekrutacji
-
Oświadczenie kandydata o korzystaniu z pełni praw publicznych
-
Oświadczenie kandydata o nieskazaniu prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe.
-
Kopie dokumentów potwierdzających wykształcenie
-
Kopia dokumentu potwierdzającego posiadanie polskiego obywatelstwa lub oświadczenie o posiadaniu obywatelstwa polskiego
Inne dokumenty i oświadczenia :
-
Kopia dokumentów potwierdzającego niepełnosprawność – w przypadku kandydatów, którzy zamierzają skorzystać z pierwszeństwa w zatrudnieniu w przypadku, gdy znajdują się w gronie najlepszych kandydatów
Termin składania dokumentów:
14-08-2015
Data ogłoszenia 24 lipca 2015r.
Osoby odpowiedzialne
Autor: | Małgorzata Kalinowska |
Odpowiada: | Robert Żwirski |
Wytworzył: | Robert Żwirski |
Data ostatniej zmiany: | 2019-04-26 09:13:58 |
Statystyki
Odwiedzin na stronie: | 9352 |