drukuj
Organizacja
Skład Centrum Usług Wspólnych:
Dyrektor
Główny Księgowy
Specjalista ds. kadrowo - płacowych
Specjalista ds. finansowo - księgowych
Admistrator kompleksów boisk sportowych "Orlik - 2012" w Kotowej Woli i Turbi
Do podstawowych uprawnień i obowiązków Dyrektora Centrum należy:
- ustalanie wewnętrznej organizacj pracy Centrum, a w szczególności opracowywanie regulaminu organiacyjnego oraz określanie obowiązków, urawnień i odpwiedzialności pracowników zatrudnionych na poszczególnych stanowiskach,
- podejmowania decyzji w sprawach zatrudnienia i wynagradzania racowników Centrum,
- wydawania zarządzeń i instrukcji regulujących bieżącą działalność Centrum,
- okreśanie kierunku i przedmiotu kontroli wewnetrznej oraz podejmowanie stosownych decyzji,
- ustalanie zasad obiegu dokumentów wewnętrznych Centrum,
- zapewnienie pracownikom bezpiecznych i higienicznych warunków pracy,
- samodzielne podejmowanie decyzji w granicach swoich kompetencji,
- współpraca z Dyrektorami i Kierownikami obsługiwanych jednostek,
- akceptowanie wydatków związanych z realizacją budżetu przy współpracy z Dyrektorami i Kierownikami obsługiwanych jednostek oraz akceptowanie i odpowiedzialność za celowość wydatków Centrum,
- ustalanie wielkości stanu zatrudnienia Centrum w uzgodnieniu z Wójtem Gminy,
- realizacja innych obowiązków wynikających z przepisów szczególnych oraz zadań zleconych przez Wójta Gminy Zaleszany.
Do obowiązków Głównego Księgowego "CUW" należy:
- pełnienie funkcji Głównego Księgowego "CUW" i w obsługiwanych placówkach ponosząc pełną odpowiedzialność wynikającą z przepisów ustawy o finansach publicznych i ustawy o rachunkowości za wykonywane czynności i pełniony nadzór,
- prowadzenie pełnej księgowości w rozbiciu na poszczególne obsługiwane placówki zgodnie z przepisami ustawy o rachunkowości, zakładowym planem kont i instrukcją obiegu dokumentów finansowo - księgowych,
- przygotowanie i bieżący nadzór nad realizacją planów finansowych "CUW" i obsługiwanych jednostek,
- dokonywanie bieżącej nalizy oraz opracowywanie informacji o sytuacji finansowej i realizacji budżetu,
- określenie zasad (polityki) rachunkowości,
- rozliczanie inwentaryzacji składników majątkowych,
- prowadzenie - na podstawie dowodów księgowych - ksiąg rachunkowych ujmujących zapisy zdarzeń w porządku chronologicznym, w sposób systematyczny,
- gromadzenie, przechowywanie i archiwizacja dokumentacji finansowo - księgowej w zakresie realizowanych zadań,
- prowadzenie ewidencji składników majątkowych,
- nadzór nad przygotowaniem dla jednostek obsługiwanych danych do systemu informacji oświatowej (SIO) w zakresie zatrudnienia i wynagrodzenia,
- prowadzenie ksiąg inwentarzowych, oraz uzgadnianie stanów inwentaryzacyjnych majątku trwałego, przedmiotów nietrwałych i księgozbioru z dyrektorami poszczególnych placówek oraz sporządzanie sprawozdań F - 03 o stanie i ruchu środków trwałych,
- organizowanie inwentaryzacji składników majątkowych stanowiących mienie "CUW", oraz organizacja inwentaryzacji w placówkach objętych obsługą "CUW",
- współpraca ze Skarbnikiem Gminy w zakresie realizacji budżetu gminy w części dotyczącej finansowania zadań w zakresie opieki społecznej i oświaty,
- obsługa finansowo - księgowa bieżącej eksploatacji utrzymania i remontów kompleksów gminnych obiektów sportowo - rekreacyjnych "Orlik - 2012"w Kotowej Woli i Turbi,
- obsługa finansowo - księgowa funduszu zdrowotnego nauczycieli,
- obsługa finansowo - księgowa środków finansowych przeznaczonych na dofinansowanie dokształcania i doskonalenia zawodowego nauczycieli,
- prowadzenie innych spraw zleconych przez Dyrektora "CUW" lub wynikających z przepisów prawa.
Do obowiązków Specjalisty ds. kadrowo - płacowych należy:
- przyjmowanie, rejestracja i wysyłanie korespondencji,
- prowadzenie rejestru skarg i wniosków
- sporządzanie list płac nauczycieli, pracowników administracji i pracowników obsługi, rozliczanie w/w pracowników w zakresie składek (ZUS), oraz podatku (Urząd Skarbowy) ponosząc pełną odpowiedzialność za prawidłowość sporządzenia,
- sporządzanie sprawozdań dotyczących płac i zatrudnienia,
- ewidencjonowanie danych o zatrudnieniu i wynagrodzeniu,
- prowadzenie teczek akt osobowych pracowników "CUW",
- miesięczne wyliczanie godzin ponadwymiarowych zgodnie w wykazami dostarczonymi przez dyrektorów poszczególnych placówek oświatowych,
- prowadzenie ewidencji zwlnień lekarskich oraz ich wyliczanie w celu sporządzenia listy płac,
- przygotowywanie dokumentacji dotyczącej przejścia na emeryturę oraz rentę pracowników placówek oświatowych,
- udzielanie pomocy dyrektorom placówek oświatowych w zakresie prowadzenia spraw osobwych pracowników,
- przygotowywanie i rozliczanie umów zlecenia, o dzieło, zawieranych w "CUW" w celu realizacji powierzonych zadań,
- obsługa merytoryczna Zakładowego Funduszu Świadczeń Socjalnych, w tym funduszu mieszkaniowego tworzonego ze środków wydzielonych z zakładowych funduszy świadczeń socjalnych jednostek obsługiwanych,
- prowadzenie archiwum zakładowego (składnicy akt),
- prowadzenie i koordynowanie działań w zakresie funduszu zdrowotnego dla nauczycieli,
- prowadzenie i koordynowanie działań w zakresie dofinansowania, dokształcania i doskonalenia zawodowego nauczycieli,
- wykonywanie zadań dotyczących organu prowadzącego w realizacji zapisów ustawy o systemie informacji oświatowej,
- prowadzenie rejestru umów i zarządzeń dyrektora "CUW",
- wykonywanie innych poleceń dyrektora "CUW"
Do obowiązków Specjalistów ds. finansowo - księgowych "CUW" należy:
- zastępowanie Głównego Księgowego "CUW"w przypadku w/w z powodu urlopu, choroby oraz innych przyczyn nieobecności przez wyznaczonego pracownika,
- prowadzenie przekazanych przez Głównego Księgowego kont obsługiwanych placówek i dokonywanie związanych z tym działań planistycznych i sprawozdawczych ponosząc pełną odpowiedzialność wynikającą z przepisów ustawy o finansach publicznych,
- opracowanie projektów planów finansowych placówek przekazanaych do prowadzenia,
- rozliczanie delegacji krajowych i zagranicznych pracowników jednostek obsługiwanych i pracowników Centrum,
- obsługa księgowa Zakładowego Funduszu Świadczeń Socjalnych, w tym funduszu mieszkaniowego tworzonego ze środków wydzielonych z zakładowych funduszy świadczeń socjalnych jednostek obsługiwanych,
- sporządzanie sprawozdań określonych przepisami prawa oraz na polecenie dyrektora innych sprawozdań dotyczących funkcjonowanie obsługiwanych placówek w gminie dla potrzeb Wójta i Rady Gminy,
- przygotowywanie informacji finansowych dotyczących funkcjonowania obsługiwanych placówek,
- realizacja zadań w zakresie wykonania przepisów ustawy o systemie informacji oświatowej i udzielanie pomocy placówkom oświatowym przekazanym do obsługi w zakresie wykonywania przez nich tych zadań,
- sporządzanie wniosków w sprawach poyskiwania środków krajowych i z funduszy unijnych oraz prowadzenie księgowości realizowanych przez obsługiwane placówki projektów,
- prowadzenie ewidencji środków trwałych, środków trwałych w używaniu oraz tabel amortyzacyjnych,
- przeprowadzanie inwentaryzacji i likwidacji składników majątkowych obsługiwanych placówek,
- prowadzenie spraw związanych z wychowaniem przedszkolnym odbywającym się poza Gminą Zaleszany, w tym prowadzenie rozliczeń i dokonywanie obciążeń z tytułu uczęszczania dzieci do przedszkoli działających poza Gminą Zaleszany,
- prowadzenie Ewidencji Publicznych i Niepublicznych Szkół i Placówek Oświatowych i Rejestru Żłobków, oraz współpraca z organami prowadzącymi Placówki Publiczne i Niepubliczne w zakresie ewidencji uczniów, przyznawania i rozliczania dotacji tych placówek w zakresie placówek, dla których organem prowadzącym nie jest Gmina Zaleszany,
- wykonywanie innych prac zleconych przez Głównego Księgowego i Dyrektora "CUW".
Do obowiązków Administratora kompleksów boisk sportowych należy:
- organizacja zajęć sportowych na administrowanym obiekcie zgodnie z ministerialnym programem dla animatorów i oczekiwaniem użytkowników,
- opracowanie i realizacja harmonogramu korzystania z obiektu,
- organizowanie turniejów i zawodów na obiekcie,
- dbałość o powierzone mienie i sprzęt,
- odpowiedzialność za udostępnianie obiektu,
- organizacja działań mających na celu utrzymanie czystości na terenie boisk,w budynku szatniowo - sanitarnym i wokół kompleksu,
- organizowanie przeglądów, konserwacji oraz remontów powierzonych w administrowanie kompleksów boisk sportowych,
- sprawowanie nadzoru nad prawidłowością organizowania zajęć sportowo - rekreacyjnych przez animatorów na obiektach "Orlik - 2012",
- wykonywanie innych poleceń Dyrektora "CUW"dotyczących utrzymania i funkcjonowania kompleksów boisk sportowych.
Osoby odpowiedzialne
Autor: | Jan Nowak |
Odpowiada: | Jan Nowak |
Wytworzył: | Jan Nowak |
Data ostatniej zmiany: | 2024-02-19 10:22:54 |
Archiwum
Data | Autor | |
2019-10-24 12:35 | Jan Nowak | zobacz |
2019-10-24 12:34 | Jan Nowak | zobacz |
2019-10-24 11:08 | Jan Nowak | zobacz |
2019-10-24 10:49 | Jan Nowak | zobacz |
2019-10-23 14:45 | Jan Nowak | zobacz |
2019-10-23 14:09 | Jan Nowak | zobacz |
2019-10-21 13:45 | Jan Nowak | zobacz |
2019-10-21 13:20 | Jan Nowak | zobacz |
2019-10-10 09:55 | Jan Nowak | zobacz |
2019-10-10 09:08 | Jan Nowak | zobacz |
2019-10-10 09:07 | Jan Nowak | zobacz |
2019-10-09 10:21 | Jan Nowak | zobacz |
2019-10-09 10:20 | Jan Nowak | zobacz |
2019-10-09 10:16 | Jan Nowak | zobacz |
2019-10-09 10:16 | Jan Nowak | zobacz |
2019-10-09 10:12 | Jan Nowak | zobacz |
2019-10-07 17:38 | zobacz |
Statystyki
Odwiedzin na stronie: | 2397 |