1/2022 Główny Księgowy
Data publikacji: 15.03.2022 r.
Nr ref.: 1/2022
Jednostka: Instytut Skrzynki – Instytut Dokumentacji, Rozwoju i Promocji Dziedzictwa Kulturowego i Kulinarnego Powiatu Poznańskiego
Stanowisko: Główny Księgowy
Informacje dodatkowe: umowa o pracę
Liczba etatów: 1
Zakres podstawowych czynności:
- Realizacja zadań głównego księgowego jednostki sektora finansów publicznych określonych w art. 54 ust. 1 ustawy z dnia 27 sierpnia 2009 r. o finansach publicznych (Dz. U. z 2019 poz. 869).
- Współpraca z organami podatkowymi i finansowymi.
- Inicjowanie i wdrażanie efektywnego gospodarowania budżetem.
- Planowanie potrzeb finansowych jednostki.
- Opracowanie projektu budżetu.
- Nadzorowanie i kontrola realizacji budżetu.
- Sporządzanie sprawozdań budżetowych i finansowych.
- Dokonywanie analiz budżetu oraz wyniku finansowego.
- Prowadzenie księgowości i ewidencji majątku.
- Terminowe przygotowywanie płatności w systemie bankowości elektronicznej.
- Opiniowanie decyzji wywołujących skutki finansowe dla budżetu, opracowywanie przepisów wewnętrznych dotyczących polityki rachunkowości oraz instrukcji obiegu dokumentów finansowo-księgowych.
- Sprawowanie kontroli nad prawidłowym obiegiem dokumentów finansowo – księgowych.
Wymagania obowiązkowe:
- Wykształcenie wyższe.
- Minimum 3-letnie doświadczenie w pracy w jednostce sektora finansów publicznych.
- Obywatelstwo polskie.
- Pełna zdolność do czynności prawnych i korzystanie z pełni praw publicznych.
- Brak prawomocnego skazania za przestępstwo przeciwko mieniu, obrotowi gospodarczemu, przeciwko działalności instytucji państwowych oraz samorządu terytorialnego, przeciwko wiarygodności dokumentów lub za przestępstwo skarbowe.
- Brak orzeczonej kary za naruszenie dyscypliny finansów publicznych w postaci zakazu pełnienia funkcji związanych z dysponowaniem środkami publicznymi.
- Spełnianie jednego z poniższych warunków:
- ukończenie ekonomicznych jednolitych studiów magisterskich, ekonomicznych wyższych studiów zawodowych, uzupełniających ekonomicznych studiów magisterskich lub ekonomicznych studiów podyplomowych i posiadanie co najmniej 3-letniej praktyki w księgowości,
- wpis do rejestru biegłych rewidentów na podstawie odrębnych przepisów,
- certyfikat księgowy uprawniający do usługowego prowadzenia ksiąg rachunkowych albo świadectwo kwalifikacyjne uprawniające do usługowego prowadzenia ksiąg rachunkowych, wydane na podstawie odrębnych przepisów.
- Nienaganna kultura osobista,
- Nieposzlakowana opinia.
Wymagania dodatkowe:
- Wiedza ogólna: znajomość polityki rachunkowości w instytucjach kultury oraz kodeksu postępowania administracyjnego.
- Doświadczenie w branży gastronomicznej lub hotelarskiej.
- Wiedza specjalistyczna: znajomość przepisów prawa związanych z zakresem wykonywanych zadań.
- Doświadczenie zawodowe w administracji samorządowej lub instytucji kultury.
- Dobra umiejętność obsługi komputera w środowisku Windows, programów pakietu MS Office oraz programów finansowo – księgowych.
- Znajomość nowoczesnych technik zarządzania finansami.
- Predyspozycje osobowościowe: umiejętność dobrej organizacji pracy i pracy pod presją czasu, terminowość i skrupulatność, umiejętność prezentowania swoich poglądów i efektów swojej pracy przed szerokim audytorium, samodzielność, zaangażowanie, zdolności analityczne, organizacyjne, umiejętności kierowania zespołem, odporność na stres.
Wymagane dokumenty:
- życiorys (CV);
- podanie (list motywacyjny);
- kopie dokumentów poświadczających wykształcenie, kwalifikacje i umiejętności (np. dyplomy, certyfikaty, świadectwa);
- kopie dokumentów potwierdzających doświadczenie zawodowe (np. świadectwa pracy, zaświadczenia);
- oświadczenie o posiadaniu pełnej zdolności do czynności prawnych oraz korzystaniu z pełni praw publicznych i o braku skazania prawomocnym wyrokiem sądu za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe;
- Oświadczenie o wyrażeniu zgody na przetwarzanie danych zawartych w ofercie pracy dla potrzeb niezbędnych do realizacji procesu rekrutacji.
Wszelkie dokumenty sporządzone osobiście przez kandydata, powinny zostać własnoręcznie podpisane.
Informacja o warunkach pracy na stanowisku:
- praca w pełnym wymiarze;
- praca z wykorzystaniem komputera oraz urządzeń biurowych.
Składanie ofert:
Oferty, zawierające wymienione dokumenty, prosimy składać listownie pod adresem: Instytut Skrzynki ul. Słowackiego 8, 60-823 Poznań oraz na adres e-mail: kadry@instytutskrzynki.pl w terminie do dnia: 14.04.2022 r. włącznie (do godziny 15:30), z powołaniem numeru oferty.
Prosimy też o dopisanie klauzuli:
Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych zawartych w ofercie pracy, dla potrzeb niezbędnych do realizacji procesu rekrutacji (podstawa prawa: Rozporządzenie Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 roku w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE).
Państwa dane osobowe będą przetwarzane zgodnie z obowiązującymi przepisami prawa.
Osoby odpowiedzialne
Autor: | Liliana Kubiak |
Odpowiada: | Liliana Kubiak |
Wytworzył: | Liliana Kubiak |
Data ostatniej zmiany: | 2022-05-09 08:10:27 |
Archiwum
Statystyki
Odwiedzin na stronie: | 242 |