Biuletyn Informacji Publicznej
INSTYTUT SKRZYNKI - Instytut Dokumentacji, Rozwoju i Promocji Dziedzictwa Kulturowego i Kulinarnego Powiatu Poznańskiego
drukuj

1/2022 Główny Księgowy

Data publikacji: 15.03.2022 r.

Nr ref.: 1/2022

Jednostka: Instytut Skrzynki – Instytut Dokumentacji, Rozwoju i Promocji Dziedzictwa Kulturowego i Kulinarnego Powiatu Poznańskiego

Stanowisko: Główny Księgowy

Informacje dodatkowe: umowa o pracę

Liczba etatów: 1

 

Zakres podstawowych czynności:

 

  1. Realizacja zadań głównego księgowego jednostki sektora finansów publicznych określonych w art. 54 ust. 1 ustawy z dnia 27 sierpnia 2009 r. o finansach publicznych (Dz. U. z 2019 poz. 869).
  2. Współpraca z organami podatkowymi i finansowymi.
  3. Inicjowanie i wdrażanie efektywnego gospodarowania budżetem.
  4. Planowanie potrzeb finansowych jednostki.
  5. Opracowanie projektu budżetu.
  6. Nadzorowanie i kontrola realizacji budżetu.
  7. Sporządzanie sprawozdań budżetowych i finansowych. 
  8. Dokonywanie analiz budżetu oraz wyniku finansowego.
  9. Prowadzenie księgowości i ewidencji majątku.
  10. Terminowe przygotowywanie płatności w systemie bankowości elektronicznej.
  11. Opiniowanie decyzji wywołujących skutki finansowe dla budżetu, opracowywanie przepisów wewnętrznych dotyczących polityki rachunkowości oraz instrukcji obiegu dokumentów finansowo-księgowych.
  12. Sprawowanie kontroli nad prawidłowym obiegiem dokumentów finansowo – księgowych.

Wymagania obowiązkowe:

  1. Wykształcenie wyższe.
  2. Minimum 3-letnie doświadczenie w pracy w jednostce sektora finansów publicznych.
  3. Obywatelstwo polskie.
  4. Pełna zdolność do czynności prawnych i korzystanie z pełni praw publicznych.
  5. Brak prawomocnego skazania za przestępstwo przeciwko mieniu, obrotowi gospodarczemu, przeciwko działalności instytucji państwowych oraz samorządu terytorialnego, przeciwko wiarygodności dokumentów lub za przestępstwo skarbowe.
  6. Brak orzeczonej kary za naruszenie dyscypliny finansów publicznych w postaci zakazu pełnienia funkcji związanych z dysponowaniem środkami publicznymi.
  7. Spełnianie jednego z poniższych warunków:
  • ukończenie ekonomicznych jednolitych studiów magisterskich, ekonomicznych wyższych studiów zawodowych, uzupełniających ekonomicznych studiów magisterskich lub ekonomicznych studiów podyplomowych i posiadanie co najmniej 3-letniej praktyki w księgowości,
  • wpis do rejestru biegłych rewidentów na podstawie odrębnych przepisów,
  • certyfikat księgowy uprawniający do usługowego prowadzenia ksiąg rachunkowych albo świadectwo kwalifikacyjne uprawniające do usługowego prowadzenia ksiąg rachunkowych, wydane na podstawie odrębnych przepisów.
  1. Nienaganna kultura osobista,
  2. Nieposzlakowana opinia.

Wymagania dodatkowe:

  1. Wiedza ogólna: znajomość polityki rachunkowości w instytucjach kultury oraz kodeksu postępowania administracyjnego.
  2. Doświadczenie w branży gastronomicznej lub hotelarskiej.
  3. Wiedza specjalistyczna: znajomość przepisów prawa związanych z zakresem wykonywanych zadań.
  4. Doświadczenie zawodowe w administracji samorządowej lub instytucji kultury.
  5. Dobra umiejętność obsługi komputera w środowisku Windows, programów pakietu MS Office oraz programów finansowo – księgowych.
  6. Znajomość nowoczesnych technik zarządzania finansami.
  7. Predyspozycje osobowościowe: umiejętność dobrej organizacji pracy i pracy pod presją czasu, terminowość i skrupulatność, umiejętność prezentowania swoich poglądów i efektów swojej pracy przed szerokim audytorium, samodzielność, zaangażowanie, zdolności analityczne, organizacyjne, umiejętności kierowania zespołem, odporność na stres.

Wymagane dokumenty:

  • życiorys (CV);
  • podanie (list motywacyjny);
  • kopie dokumentów poświadczających wykształcenie, kwalifikacje i umiejętności (np. dyplomy, certyfikaty, świadectwa);
  • kopie dokumentów potwierdzających doświadczenie zawodowe (np. świadectwa pracy, zaświadczenia);
  • oświadczenie o posiadaniu pełnej zdolności do czynności prawnych oraz korzystaniu z pełni praw publicznych i o braku skazania prawomocnym wyrokiem sądu za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe;
  • Oświadczenie o wyrażeniu zgody na przetwarzanie danych zawartych w ofercie pracy dla potrzeb niezbędnych do realizacji procesu rekrutacji.

Wszelkie dokumenty sporządzone osobiście przez kandydata, powinny zostać własnoręcznie podpisane.

Informacja o warunkach pracy na stanowisku:

  • praca w pełnym wymiarze;
  • praca z wykorzystaniem komputera oraz urządzeń biurowych. 

Składanie ofert:

Oferty, zawierające wymienione dokumenty, prosimy składać listownie pod adresem: Instytut Skrzynki ul. Słowackiego 8, 60-823 Poznań oraz na adres e-mail: kadry@instytutskrzynki.pl w terminie do dnia: 14.04.2022 r. włącznie (do godziny 15:30), z powołaniem numeru oferty.

Prosimy też o dopisanie klauzuli:

Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych zawartych w ofercie pracy, dla potrzeb niezbędnych do realizacji procesu rekrutacji (podstawa prawa: Rozporządzenie Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 roku w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE).

Państwa dane osobowe będą przetwarzane zgodnie z obowiązującymi przepisami prawa.

Osoby odpowiedzialne

Autor:Liliana Kubiak
Odpowiada:Liliana Kubiak
Wytworzył:Liliana Kubiak
Data ostatniej zmiany:2022-05-09 08:10:27

Archiwum

Data Autor
2022-03-15 10:49 Liliana Kubiak zobacz
2022-03-15 10:28 Liliana Kubiak zobacz
2022-03-15 09:38 Liliana Kubiak zobacz

Statystyki

Odwiedzin na stronie: 242