Deklaracja dostępności
DEKLARACJA DOSTĘPNOŚCI
Szkoła Podstawowa nr 13 im. J. Skrzeka w Siemianowicach Śląskich zobowiązuje się zapewnić dostępność swojej strony internetowej zgodnie z przepisami ustawy z dnia 4 kwietnia 2019 r. o dostępności cyfrowej stron internetowych i aplikacji mobilnych podmiotów publicznych. Oświadczenie w sprawie dostępności ma zastosowanie do strony internetowej www.sp13.mmj.pl, sp13siemce.edu.pl.
Data publikacji strony internetowej: 2018.
Data ostatniej istotnej aktualizacji: 2021.
PRZYGOTOWANIE DEKLARACJI W SPRAWIE DOSTĘPNOŚCI
Na stronie internetowej można używać standardowych skrótów klawiaturowych przeglądarki.
W ramach strony (w zakresie BIP) dostępne jest również menu wspomagające dostępność cyfrową.
INFORMACJE ZWROTNE I DANE KONTAKTOWE
W przypadku problemów z dostępnością strony internetowej prosimy o kontakt.
Osobą kontaktową jest Marta Michalska.
Kontaktować można się także dzwoniąc na numer telefonu 322282053. Na adres e-mail sp13@mmj.pl można składać wnioski o udostępnienie informacji niedostępnej oraz składać skargi na brak zapewnienia dostępności.
Każdy ma prawo do wystąpienia z żądaniem zapewnienia dostępności cyfrowej strony internetowej, aplikacji mobilnej lub jakiegoś ich elementu. Żądanie powinno zawierać dane osoby zgłaszającej żądanie, wskazanie, o którą stronę internetową lub aplikację mobilną chodzi oraz sposób kontaktu. Podmiot publiczny powinien zrealizować żądanie niezwłocznie, nie później niż w ciągu 7 dni od dnia wystąpienia z żądaniem. Jeżeli dotrzymanie tego terminu nie jest możliwe, podmiot publiczny niezwłocznie informuje o tym wnoszącego żądanie, kiedy realizacja żądania będzie możliwa, przy czym termin ten nie może być dłuższy niż 2 miesiące od dnia wystąpienia z żądaniem. Jeżeli zapewnienie dostępności cyfrowej nie jest możliwe, podmiot publiczny może zaproponować alternatywny sposób dostępu do informacji.
W przypadku, gdy podmiot publiczny odmówi realizacji żądania zapewnienia dostępności, wnoszący żądanie możne złożyć skargę w sprawie zapewniana dostępności cyfrowej strony internetowej, aplikacji mobilnej lub elementu strony internetowej, lub aplikacji mobilnej. Po wyczerpaniu wskazanej wyżej procedury można także złożyć wniosek do Rzecznika Praw Obywatelskich.
W zakresie dostępności informacyjno – komunikacyjnej szkoła zapewnia osobom ze szczególnymi potrzebami obsługę z wykorzystaniem kontaktu telefonicznego, kontaktu korespondencyjnego, a także drogą elektroniczną. W razie wystąpienia potrzeby jest w stanie zapewnić, na wniosek osoby ze szczególnymi potrzebami, komunikację w formie określonej w tym wniosku, w tym możliwość skorzystania z języka migowego (kontakt z wolontariuszem).
Osoby odpowiedzialne
Autor: | Marta Michalska |
Odpowiada: | Marta Michalska |
Wytworzył: | Marta Michalska |
Data ostatniej zmiany: | 2023-01-25 15:25:47 |
Archiwum
Statystyki
Odwiedzin na stronie: | 758 |