Przypomnij hasło
Biuletyn Informacji Publicznej
Zespół Szkół nr 4 im. Piotra Latoski
drukuj

Zamówienia publiczne

Zamówienia publiczne

Szczegóły informacji

Świadczenie usługi Inspektora Ochrony Danych w Szkole Podstawowej nr 4 im. Józefa Lompy w Rudzie Śląskiej i w Zespole Szkół Ponadgimnazjalnych im.  Piotra Latoski w Rudzie Śląskiej. 

Status: ogłoszenie

Tryb: na podstawie art.4 pkt 8 ustawy z dnia 29 stycznia 2004r. Prawo zamówień publicznych (Dz.U. z 2015r, poz.2164 ze zm.)

Rodzaj zamówienia: Usługi

Zamawiający:dyrektor Szkoły podstawowej nr 4 w Rudzie Śląskiej i dyrektor Zespołu Szkół Ponadgimnazjalnych nr 4 w Rudzie Śląskiej 

Termin składania ofert / wniosków: 2018-05-21 12:00:00

Ogłoszono dnia: 2018-05-10przez Henryka Markowskiego

Treść:

Zapytanie ofertowe wstępne

z dnia 10 maja 2018 r.

świadczenia usługi Inspektora Ochrony Danych w Szkole Podstawowej nr 4 

im. Józefa Lompy w Rudzie Śląskiej i w Zespole Szkół Ponadgimnazjalnych 

im.  Piotra Latoski w Rudzie Śląskiej. 

 

 

Na podstawie art. 66  ustawy z dnia 23 kwietnia 1964 r. Kodeks Cywilny (Dz. U. z 2017r. poz.459 z późn. zm.) w związku z art. 4 pkt 8 ustawy z dnia 29 stycznia 2004r Prawo zamówień publicznych(Dz.U. z 2017, poz.1579 ze zm.) składam wstępną ofertę na wykonywanie usługi Inspektora Ochrony Danych w następującym zakresie:

 

Zamawiający:  

  1. 1.    Szkoła Podstawowa nr 4 im. Józefa Lompy w Rudzie Śląskiej 

Telefon:  322486934

  1. 2.     Zespół Szkół Ponadgimnazjalnych im.  Piotra Latoski w Rudzie Śląskiej.  Telefon32 242 16 28
  1. Przedmiot zamówienia – przygotowanie jednostek do wdrożenia z dniem 25 maja 2018 r. nowych przepisów w zakresu ochrony danych osobowych (Rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych, zwanych dalej -RODO, ustawy o ochronie danych osobowych, i wykonywanie zadań Inspektora Ochrony Danych .  Szczegółowy zakres wykonywanych zadań strony  uzgodnią w toku dalszych negocjacji. Składając ofertę Wykonawca może zaproponować zakres i sposób realizacji przedmiotu zamówienia. 
    1. dokonanie przeglądu obecnego zasobu danych osobowych w celu opracowania nowych dokumentów i określenia środków technicznych spełniających wymagania RODO i IOD;
    2. przeszkolenie pracowników w zakresie nowych przepisów;
    3. przeprowadzenie oceny skutków planowanych operacji przetwarzania danych przed rozpoczęciem ich przetwarzania/ analiza ryzyka- art. 35 RODO);
    4. monitorowanie przestrzegania przepisów ochrony danych osobowych w jednostce oraz pełnienie funkcji doradczych w tym zakresie;
    5. prowadzenie rejestru czynności przetwarzania danych osobowych (art. 30 RODO);
    6. zgłaszania naruszenia ochrony danych osobowych do organu nadzorczego oraz zawiadamianie o tym osób, których dane te dotyczą (art. 33 i 34 RODO);
    7. pełnienie funkcji punktu kontaktowego dla organu nadzorczego, dla właścicieli danych osobowych oraz współdziałanie z organem nadzorczym;
  2. Termin wykonania:   
    1. od podpisania umowy do 31 grudnia 2018 roku z możliwością dalszej współpracy;
    2. ewentualnie - terminy mogą być zmienione w toku negocjacji, jednakże nie powinny znacząco odbiegać od w/w.
  3. Opis warunków udziału:
    O zamówienie mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy: 
    1. są zdolni do wykonania przedmiotu zamówienia i spełnią warunki w zakresie posiadania: 
  4. kompetencji lub uprawnień do prowadzenia działalności zawodowej, o ile wynika to z odrębnych przepisów
  5. Kryteria oceny ofert: 
    Za najkorzystniejszą zostanie uznana oferta, która uzyska najkorzystniejszy bilans kryterium przygotowania do pracy i doświadczenia w w/w zakresie. 

Termin i miejsce składania ofert: 

 Szkoła Podstawowa nr 4  w Rudzie Śląskiej
im. Józefa Lompy w Rudzie ŒŚląskiej
ul. Lwa Tołstoja 1
41-709 Ruda ŒŚląska 

tel. (032) 248 69 34
fax (032) 244 49 79 

e-mail
sp4ruda@gmail.com
grazynakukielka@wp.pl

Zespół Szkół Ponadgimnazjalnych nr 4 w Rudzie Śląskiej im. Piotra Latoski 

w Rudzie Śląskiej

ul. Tołstoja 13

Ruda Śląska 9 41-709
tel. (32) 24-21-628
fax (32) 242-04-67

e-mail : tolstoj4@gmail.com

  1. 21 maja  2018 roku. (poniedziałek ) do godz. 1200 

Termin i miejsce otwarcia ofert: 


21 maja  2018 r. godz. 12.10 w  Zespóle Szkół Ponadgimnazjalnych nr 4 

w Rudzie Śląskiej im. Piotra Latoski  ul. Tołstoja 13

 

                 Warunki finansowania:

  1. Oferta obejmuje zatrudnienie Inspektora na umowę o pracę w wymiarze 0,25 etatu w każdej ze szkół. 
    1. złożenie oferty w terminie i miejscu wskazanym w ogłoszeniu podpisanej przez upoważnioną osobę; Wykonawca, który złożył ofertę w formie elektronicznej przed podpisaniem umowy złoży ofertę w oryginale lub złoży podpis na wydruku oferty przesłanej elektronicznie;
  1. Warunki rozpatrzenia oferty:
    Warunkiem rozpatrzenia oferty będzie: 
    1. zaoferowanie wykonania zamówienia spełniającego wymogi niniejszego postępowania poprzez złożenie stosownego oświadczenia na formularzu ofertowym;
    2. spełnienie warunków pozwalających wykonać zamówienie tj w zakresie posiadania: 
      1. kompetencji lub uprawnień do prowadzenia działalności zawodowej, o ile wynika to z odrębnych przepisów,
      2. zdolności technicznej lub zawodowej opisanej, jako minimum wymagań w pkt 4.1.c
  1. Opis przygotowania oferty:Oferta powinna być dostarczona do Zamawiającego w terminie i formie wskazanym w pkt 6.  
  2. Dodatkowe informacje:
    1. niniejsze zapytanie ofertowe jest zapytaniem wstępnym dającym możliwość podjęcie dalszych czynności, o ile zostaną spełnione przez Wykonawców postawione warunki i zostaną przedstawione oferty satysfakcjonujące Zamawiającego.
    2. Zamawiający odrzuci oferty niespełniające warunków ogłoszenia.
    3. Zamawiający odrzuci ofertę Wykonawcy, który w sposób zawiniony poważnie naruszył obowiązki zawodowe, co podważa jego uczciwość, w szczególności gdy wykonawca w wyniku zamierzonego działania lub rażącego niedbalstwa nie wykonał lub nienależycie wykonał zamówienie, co zamawiający jest w stanie wykazać za pomocą stosownych środków dowodowych;
    4. w toku analizy ofert Zamawiający może wnioskować do Wykonawcy o złożenie dodatkowych wyjaśnień, przedłożenie dodatkowych oświadczeń lub dokumentów;
    5. złożenie oferty nie powoduje powstania wzajemnych zobowiązań pomiędzy stronami do czasu ostatecznej decyzji  w zakresie podpisania umowy;
  3. Zamawiający może zaniechać dalszego prowadzenia postępowania w ramach niniejszego ogłoszenia w przypadku nie wpłynięcia żadnej oferty lub złożenia ofert nie spełniających warunków ogłoszenia 
  4. Uwagi:
    Osobą upoważnioną do udzielania informacji w zakresie ogłoszenia zapytania wstępnego jest sekretarz – Daria Plachetka nr Tel. 322486934

 



 

 

 

 

Osoby odpowiedzialne

Autor:Grażyna Szostok
Odpowiada:Grażyna Szostok
Wytworzył:Grażyna Szostok
Data ostatniej zmiany:2018-05-12 18:18:55

Archiwum

Data Autor
2018-05-12 18:14 Grażyna Szostok zobacz

Statystyki

Odwiedzin na stronie: 7201