Biuletyn Informacji Publicznej
Uzdrowisko Rabka S.A.
drukuj

Przetarg nieograniczony na dostawy art.mleczarskich,oleje i tłuszcze roślinne

Ogłoszenie BZP nr 532881-N-2020 z dnia 2020-04-21 r.

"Uzdrowisko Rabka" S.A.: dostawy produktów mleczarskich, oleje i tłuszcze roślinne
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - Dostawy

Zamieszczanie ogłoszenia: Zamieszczanie obowiązkowe

Ogłoszenie dotyczy: Zamówienia publicznego

Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej :Nie
Nazwa projektu lub programu

O zamówienie mogą ubiegać się wyłącznie zakłady pracy chronionej oraz wykonawcy, których działalność, lub działalność ich wyodrębnionych organizacyjnie jednostek, które będą realizowały zamówienie, obejmuje społeczną i zawodową integrację osób będących członkami grup społecznie marginalizowanych :Nie


Należy podać minimalny procentowy wskaźnik zatrudnienia osób należących do jednej lub więcej kategorii, o których mowa w art. 22 ust. 2 ustawy Pzp, nie mniejszy niż 30%, osób zatrudnionych przez zakłady pracy chronionej lub wykonawców albo ich jednostki (w %)

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

Postępowanie przeprowadza centralny zamawiający :Nie

Postępowanie przeprowadza podmiot, któremu zamawiający powierzył/powierzyli przeprowadzenie postępowania :Nie

Informacje na temat podmiotu któremu zamawiający powierzył/powierzyli prowadzenie postępowania:
Postępowanie jest przeprowadzane wspólnie przez zamawiających :Nie


Jeżeli tak, należy wymienić zamawiających, którzy wspólnie przeprowadzają postępowanie oraz podać adresy ich siedzib, krajowe numery identyfikacyjne oraz osoby do kontaktów wraz z danymi do kontaktów:

Postępowanie jest przeprowadzane wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej :Nie

W przypadku przeprowadzania postępowania wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej – mające zastosowanie krajowe prawo zamówień publicznych:
Informacje dodatkowe:

I. 1) NAZWA I ADRES: "Uzdrowisko Rabka" S.A., krajowy numer identyfikacyjny 49197107400000, ul. ul. Orkana  49 , 34-700  Rabka-Zdrój, woj. małopolskie, państwo Polska, tel. 182 676 020, e-mail zakupy@uzdrowisko-rabka.pl, faks 182 676 010.
Adres strony internetowej (URL): www.uzdrowisko-rabka.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny (proszę określić):
Spółka Akcyjna z udziałem Skarbu Państwa

I.3) WSPÓLNE UDZIELANIE ZAMÓWIENIA (jeżeli dotyczy):

Podział obowiązków między zamawiającymi w przypadku wspólnego przeprowadzania postępowania, w tym w przypadku wspólnego przeprowadzania postępowania z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej (który z zamawiających jest odpowiedzialny za przeprowadzenie postępowania, czy i w jakim zakresie za przeprowadzenie postępowania odpowiadają pozostali zamawiający, czy zamówienie będzie udzielane przez każdego z zamawiających indywidualnie, czy zamówienie zostanie udzielone w imieniu i na rzecz pozostałych zamawiających):

I.4) KOMUNIKACJA:
Nieograniczony, pełny i bezpośredni dostęp do dokumentów z postępowania można uzyskać pod adresem (URL) ;Nie
Adres strony internetowej, na której zamieszczona będzie specyfikacja istotnych warunków zamówienia :Tak
https://www.e-bip.org.pl/uzdrowiskorabka/


Dostęp do dokumentów z postępowania jest ograniczony - więcej informacji można uzyskać pod adresem :Nie


Oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu należy przesyłać:
Elektronicznie :Nie

Dopuszczone jest przesłanie ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu w inny sposób: Nie
Wymagane jest przesłanie ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu w inny sposób: Tak
Inny sposób: osobiście, kurierem, za pośrednictwem operatora pocztowego
Adres: Uzdrowisko-Rabka S.A. ul. Orkana 49,34-700 Rabka-Zdrój, sekretariat


Komunikacja elektroniczna wymaga korzystania z narzędzi i urządzeń lub formatów plików, które nie są ogólnie dostępne :Nie
Nieograniczony, pełny, bezpośredni i bezpłatny dostęp do tych narzędzi można uzyskać pod adresem: (URL)

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA


II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: dostawy produktów mleczarskich, oleje i tłuszcze roślinne
Numer referencyjny: ZP.05.PN.2020
Przed wszczęciem postępowania o udzielenie zamówienia przeprowadzono dialog techniczny

Nie


II.2) Rodzaj zamówienia: Dostawy
II.3) Informacja o możliwości składania ofert częściowych
Zamówienie podzielone jest na części: Tak
Oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu można składać w odniesieniu do: wszystkich części


II.4) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane: Przedmiotem zamówienia jest sprzedaż i dostawa do 1-2 obiektów, /loco-magazynów żywnościowych w obiektach Zamawiającego położonych na terenie Rabki-Zdrój /, artykułów spożywczych – produkty mleczarskie, oleje i tłuszcze roślinne /grupa CPV : 15500000-3, CPV 15440000-3, CPV15511000-3,... Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawarty jest w zał. nr 3.1. i nr 3.2. do SIWZ. 3.2.Zamawiający zastrzega sobie prawo do rezygnacji z niektórych produktów ( w przypadku wystąpienia istotnych okoliczności powodujących, że wykonanie umowy nie leży w interesie publicznym), jak również możliwość zmiany ilości i rodzaju asortymentu w ramach wartości umowy.

II.5) Główny kod CPV: 15500000-3
Dodatkowe kody CPV:

Kod CPV

15430000-1

15551000-5

15400000-2

15542100-0

15510000-6


II.6) Całkowita wartość zamówienia (jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia): Wartość bez VAT:
II.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 6 i 7 lub w art. 134 ust. 6 pkt 3 ustawy Pzp: Tak
Określenie przedmiotu, wielkości lub zakresu oraz warunków na jakich zostaną udzielone zamówienia, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 6 lub w art. 134 ust. 6 pkt 3 ustawy Pzp: Strony dopuszczają możliwość zmiany umowy w zakresie określenia wartości umowy w przypadku zaistnienia okoliczności o których mowa w art. 144 ust.1.pkt 1, Ustawy Pzp ( zmiany zostały przewidziane w SIWZ do przedmiotowej sprawy), i zgodnie z art 144 pkt 3 Ustawy Pzp ( wartość dodatkowych dostaw nie przekroczy 50 % wartości umowy podstawowej). Ostateczna wartość umowy ( wartość dostaw ) uzależniona będzie daty wznowienia działalności uzdrowiskowej, a także ilości osób przebywających na leczeniu w okresie obowiązywania niniejszej umowy.
II.8) Okres, w którym realizowane będzie zamówienie lub okres, na który została zawarta umowa ramowa lub okres, na który został ustanowiony dynamiczny system zakupów:
miesiącach:    lub dniach:
lub
data zakończenia: 2020-10-31

II.9) Informacje dodatkowe:

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU

III.1.1) Kompetencje lub uprawnienia do prowadzenia określonej działalności zawodowej, o ile wynika to z odrębnych przepisów
Określenie warunków: zamawiający nie określa szczegółowych warunków w tym zakresie
Informacje dodatkowe
III.1.2) Sytuacja finansowa lub ekonomiczna
Określenie warunków: zamawiający nie określa szczegółowych warunków w tym zakresie
Informacje dodatkowe
III.1.3) Zdolność techniczna lub zawodowa
Określenie warunków: zamawiający nie określa szczegółowych warunków w tym zakresie
Zamawiający wymaga od wykonawców wskazania w ofercie lub we wniosku o dopuszczenie do udziału w postępowaniu imion i nazwisk osób wykonujących czynności przy realizacji zamówienia wraz z informacją o kwalifikacjach zawodowych lub doświadczeniu tych osób:
Informacje dodatkowe:

III.2) PODSTAWY WYKLUCZENIA

III.2.1) Podstawy wykluczenia określone w art. 24 ust. 1 ustawy Pzp
III.2.2) Zamawiający przewiduje wykluczenie wykonawcy na podstawie art. 24 ust. 5 ustawy Pzp Tak Zamawiający przewiduje następujące fakultatywne podstawy wykluczenia: Tak (podstawa wykluczenia określona w art. 24 ust. 5 pkt 1 ustawy Pzp)



III.3) WYKAZ OŚWIADCZEŃ SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W CELU WSTĘPNEGO POTWIERDZENIA, ŻE NIE PODLEGA ON WYKLUCZENIU ORAZ SPEŁNIA WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ SPEŁNIA KRYTERIA SELEKCJI

Oświadczenie o niepodleganiu wykluczeniu oraz spełnianiu warunków udziału w postępowaniu :Tak
Oświadczenie o spełnianiu kryteriów selekcji :Nie

III.4) WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW , SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W POSTĘPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNOŚCI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 3 USTAWY PZP:

III.5) WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W POSTĘPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNOŚCI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 1 USTAWY PZP

III.5.1) W ZAKRESIE SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU:
III.5.2) W ZAKRESIE KRYTERIÓW SELEKCJI:

III.6) WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W POSTĘPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNOŚCI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 2 USTAWY PZP

III.7) INNE DOKUMENTY NIE WYMIENIONE W pkt III.3) - III.6)

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) OPIS
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: Przetarg nieograniczony
IV.1.2) Zamawiający żąda wniesienia wadium: Nie
IV.1.3) Przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: Nie
IV.1.4) Wymaga się złożenia ofert w postaci katalogów elektronicznych lub dołączenia do ofert katalogów elektronicznych: Nie
Dopuszcza się złożenie ofert w postaci katalogów elektronicznych lub dołączenia do ofert katalogów elektronicznych: Nie

IV.1.5.) Wymaga się złożenia oferty wariantowej: Nie
Złożenie oferty wariantowej dopuszcza się tylko z jednoczesnym złożeniem oferty zasadniczej:
IV.1.6) Przewidywana liczba wykonawców, którzy zostaną zaproszeni do udziału w postępowaniu


IV.1.7) Informacje na temat umowy ramowej lub dynamicznego systemu zakupów:

Umowa ramowa będzie zawarta:
z kilkoma wykonawcami
Czy przewiduje się ograniczenie liczby uczestników umowy ramowej:
Przewidziana maksymalna liczba uczestników umowy ramowej:
Informacje dodatkowe:
Zamówienie obejmuje ustanowienie dynamicznego systemu zakupów:
Adres strony internetowej, na której będą zamieszczone dodatkowe informacje dotyczące dynamicznego systemu zakupów:
IV.1.8) Aukcja elektroniczna
Przewidziane jest przeprowadzenie aukcji elektronicznej (przetarg nieograniczony, przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem) Nie

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert:
IV.2.2) Kryteria

Kryteria

Znaczenie

cena

60,00

wartość minimalnej dostawy jednorazowej

10,00

termin realizacji składanych zamówień

10,00

termin załatwienia reklamacji

10,00

termin płatności

10,00

IV.2.3) Zastosowanie procedury, o której mowa w art. 24aa ust. 1 ustawy Pzp (przetarg nieograniczony)
Nie
IV.3) Negocjacje z ogłoszeniem, dialog konkurencyjny, partnerstwo innowacyjne
IV.3.1) Informacje na temat negocjacji z ogłoszeniem
Informacje dodatkowe
IV.3.2) Informacje na temat dialogu konkurencyjnego
Informacje dodatkowe:
IV.3.3) Informacje na temat partnerstwa innowacyjnego

Informacje dodatkowe:
IV.4) Licytacja elektroniczna


Informacje dodatkowe:

IV.5) ZMIANA UMOWY
Przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: Tak
Należy wskazać zakres, charakter zmian oraz warunki wprowadzenia zmian:
Strony dopuszczają możliwość zmiany umowy w zakresie określenia wartości umowy w przypadku zaistnienia okoliczności o których mowa w art. 144 ust.1.pkt 1, Ustawy Pzp ( zmiany zostały przewidziane w SIWZ do przedmiotowej sprawy), i zgodnie z art 144 pkt 3 Ustawy Pzp ( wartość dodatkowych dostaw nie przekroczy 50 % wartości umowy podstawowej). Ostateczna wartość umowy ( wartość dostaw ) uzależniona będzie daty wznowienia działalności uzdrowiskowej, a także ilości osób przebywających na leczeniu w okresie obowiązywania umowy. Strony dopuszczają możliwość zmiany wynagrodzenia w części dotyczącej stawki podatku VAT, w zależności jaka stawka VAT będzie obowiązywać w czasie trwania umowy.
IV.6) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.6.1) Sposób udostępniania informacji o charakterze poufnym (jeżeli dotyczy):
Środki służące ochronie informacji o charakterze poufnym

IV.6.2) Termin składania ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu:
Data: 2020-04-29, godzina: 08:30,
Skrócenie terminu składania wniosków, ze względu na pilną potrzebę udzielenia zamówienia (przetarg nieograniczony, przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem): Nie
Język lub języki, w jakich mogą być sporządzane oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu

IV.6.3) Termin związania ofertą: do: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)
IV.6.4) Przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków, które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: Nie
IV.6.5) Informacje dodatkowe:

ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH

 

 

Część nr:

1

Nazwa:

dostawy produktów mleczarskich

1) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:1. Mleko 2% luz. (op. Max 10 L) L 2030, 2. Mleko 2% (op. 0,9 - 1,0 L) L 1020, 3. Śmietana 18% (op. 380g-450g) kg 910, 4. Kefir kubki (op.380g-450g) kg 250, 5. Masło 200g, (zawartość tłuszczu min. 82% )szt 6900, 6. Twaróg tłusty (niezmielony)kg 1000, 7. Twaróg półtłusty (niezmielony)kg 900, 8. Jogurt naturalny 2% (op.380g-450g)kg 380, 9. Jogurt naturalny 2% (150g)szt 1250, 10. Ser Edamski 45% kg 470, 11. Ser "Gouda" 45% kg 230, 12. Ser "Salami" 40% kg 480, 13. Ser "Gryficki" 45% kg 20, 14. Rolada wędzona np "Ustrzycka" kg 120, 15. Śmietana min.30% (kremówka op.350g-400g) kg 55, 16. Śmietana 36 % (UHT karton -1L) L 550, 17. Mleko 3,0 % -3,2 % (karton - 1,0 L) L 290, 18. Bryndza (100 g -200 g )kg 60, 19. Mleko 3,8% (karton- 1,0 L) L 1020. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia w zał nr 3.1. do SIWZ
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 15500000-3, 15542100-0, 15510000-6, 15543000-6

3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
4) Czas trwania lub termin wykonania:
data zakończenia: 2020-10-31
5) Kryteria oceny ofert:

Kryterium

Znaczenie

cena

60,00

wartość minimalnej dostawy jednorazowej

10,00

termin realizacji składanych zamówień

10,00

termin załatwienia reklamacji

10,00

termin płatności

10,00


6) INFORMACJE DODATKOWE:


Część nr:

2

Nazwa:

produkty mleczarskie, oleje i tłuszcze roślinne

1) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:1. Jogurt "Jogobella" 150g -szt 3250, 2. Serek homogenizowany"Miechów" 150g-szt 150, 3. Ser topiony "Hochland" zegar 200g-szt 1050, 4. Ser topiony w plasterkach"Hochland" 150g -szt 1250, 5. Ser topiony 60% - kg 19, 6. Ser "Hochland-Fetikos" (do sałatek 0,20-0,40 kg)-kg 19, 7. Mleko w proszku pełne- kg 490, 8. Margaryna bielska "Palma" 250g - szt 3100, 9. Margaryna "Śniadaniowa" 500g-szt 32, 10. Oliwa z oliwek (1L)- L 32, 11. Mleko słodz. puszkowe/masa krówkowa (0,5-1,0 L)-L 220, 12. Olej spożywczy - 1 L słonecznikowy-szt 1650, 13. Bita śmietana op.250g-275g (w aerozolu) -kg 3, 14. Margaryna Flora op. (250g - 500g)-kg 10, 15. Ser Camembert (0,18-0,25 kg - różne smaki)- kg 55, 16. Ser Briee (0,20-0,30 kg - różne smaki)-kg 10, 17. Serek do smarowania pieczywa (100-150g)- kg 650, 18. Jogurt "Jogobella + Musli" (150-300 g różne)-kg 40, 19. Serek Danio-Danone (125g- 150g)-kg 180, 20. Deser mleczny Monte-Zott (4x100 g)-op 140, 21. Serek fromage (różne rodzaje 100g-200 g)- kg 650, 22. Jogurt pitny owocowy Danio( w butelce 100-200g )-kg 80, 23. Ser Mozzarella - blok /President/- kg 3, 24. Ser Mozzarella- kulki -kg 130, 25. Olej spożywczy rzepakowy-rafinowany (op.1L do 3L)-530L . Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia w zał nr 3.2. do SIWZ
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 15500000-3, 15400000-2, 15551000-5, 15511700-0

3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
4) Czas trwania lub termin wykonania:
data zakończenia: 2020-10-31
5) Kryteria oceny ofert:

Kryterium

Znaczenie

cena

60,00

wartość minimalnej dostawy jednorazowej

10,00

termin realizacji składanych zamówień

10,00

termin załatwienia reklamacji

10,00

termin płatności

10,00


6) INFORMACJE DODATKOWE:






 

 

Artykuły

Osoby odpowiedzialne

Autor:LCh
Odpowiada:LCh
Wytworzył:LCh
Data ostatniej zmiany:2020-04-21 13:32:17

Archiwum

Data Autor
2020-04-21 13:31 LCh zobacz
2020-04-21 13:29 LCh zobacz
2020-04-21 13:03 sekretariat zobacz

Statystyki

Odwiedzin na stronie: 443