Biuletyn Informacji Publicznej
Uzdrowisko Rabka S.A.
drukuj

przetarg nieogr.: sprzedaż i dostawy warzyw, ziemniaków jadalnych, owoców cytrusowych

Ogłoszenie BZP nr 549655-N-2020 z dnia 2020-06-10 r.

"Uzdrowisko Rabka" S.A.: przetarg nieograniczony: sprzedaż i dostawy warzyw, ziemniaków jadalnych, owoców cytrusowych
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - Dostawy

Zamieszczanie ogłoszenia: Zamieszczanie obowiązkowe

Ogłoszenie dotyczy: Zamówienia publicznego

Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej :Nie

O zamówienie mogą ubiegać się wyłącznie zakłady pracy chronionej oraz wykonawcy, których działalność, lub działalność ich wyodrębnionych organizacyjnie jednostek, które będą realizowały zamówienie, obejmuje społeczną i zawodową integrację osób będących członkami grup społecznie marginalizowanych : Nie


Należy podać minimalny procentowy wskaźnik zatrudnienia osób należących do jednej lub więcej kategorii, o których mowa w art. 22 ust. 2 ustawy Pzp, nie mniejszy niż 30%, osób zatrudnionych przez zakłady pracy chronionej lub wykonawców albo ich jednostki (w %)

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

Postępowanie przeprowadza centralny zamawiający :Nie

Postępowanie przeprowadza podmiot, któremu zamawiający powierzył/powierzyli przeprowadzenie postępowania :Nie
Postępowanie jest przeprowadzane wspólnie przez zamawiających :Nie
Postępowanie jest przeprowadzane wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej : Nie
Informacje dodatkowe:

I. 1) NAZWA I ADRES: "Uzdrowisko Rabka" S.A., krajowy numer identyfikacyjny 49197107400000, ul. ul. Orkana  49 , 34-700  Rabka-Zdrój, woj. małopolskie, państwo Polska, tel. 182 676 020, e-mail zakupy@uzdrowisko-rabka.pl, faks 182 676 010.
Adres strony internetowej (URL): www.uzdrowisko-rabka.pl
Adres profilu nabywcy:
Adres strony internetowej pod którym można uzyskać dostęp do narzędzi i urządzeń lub formatów plików, które nie są ogólnie dostępne

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny (proszę określić):
Spółka Akcyjna z udziałem Skarbu Państwa

I.3) WSPÓLNE UDZIELANIE ZAMÓWIENIA (jeżeli dotyczy):

I.4) KOMUNIKACJA:
Nieograniczony, pełny i bezpośredni dostęp do dokumentów z postępowania można uzyskać pod adresem (URL) :Nie
Adres strony internetowej, na której zamieszczona będzie specyfikacja istotnych warunków zamówienia :Tak
https://www.e-bip.org.pl/uzdrowiskorabka/
Dostęp do dokumentów z postępowania jest ograniczony - więcej informacji można uzyskać pod adresem : Nie
Oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu należy przesyłać:
Elektronicznie :Nie

Dopuszczone jest przesłanie ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu w inny sposób: Nie :
Wymagane jest przesłanie ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu w inny sposób: Tak
Inny sposób: osobiście, kurierem, za pośrednictwem operatora pocztowego
Adres:
Uzdrowisko-Rabka S.A. ul. Orkana 49,34-700 Rabka-Zdrój, sekretariat


Komunikacja elektroniczna wymaga korzystania z narzędzi i urządzeń lub formatów plików, które nie są ogólnie dostępne :Nie
Nieograniczony, pełny, bezpośredni i bezpłatny dostęp do tych narzędzi można uzyskać pod adresem: (URL)

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA


II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: przetarg nieograniczony: sprzedaż i dostawy warzyw, ziemniaków jadalnych, owoców cytrusowych
Numer referencyjny: EZ.09.PN.2020
Przed wszczęciem postępowania o udzielenie zamówienia przeprowadzono dialog techniczny

Nie
II.2) Rodzaj zamówienia: Dostawy
II.3) Informacja o możliwości składania ofert częściowych
Zamówienie podzielone jest na części:

Tak
Oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu można składać w odniesieniu do: wszystkich części


II.4) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane: Zadanie nr 1 : Botwinka kg 16,Brokuły kg 480,Cebula zielona szt 560,Czosnek kg 52,Fasola Jaś karłowy kg 140,Groch łuskany kg 35,Pestki dyni kg 2,Kalafior kg 660,Kalarepa kg 210,Kapusta włoska kg 145,Sałata ozdobna szt 30,Sałata lodowa szt 480,Kapusta pekińska kg 1450,Kapusta kiszona kg 400,Koper zielony szt 1100,Ogórek kiszony małosolny kg 650,Ogórek zielony kg 1440,Susz warzywny 100g szt 105,Papryka czerwona kg 250,Papryka żółta/zielona kg 225,Pieczarki kg 240,Pietruszka zielona szt 1200,Pomidory kg 1800,Pomidory koktajlowy kg 12,Pora kg 280,Rabarbar kg 95,Rzodkiew biała kg 150,Rzodkiewka szt 2000,Sałata zielona szt 1200,Seler kg 535,Szczypiorek szt500,Cukinia kg 90,Fasola szparagowa kg 180, Seler naciowy szt 70,Bakłażany kg 15,Orzech włoski łuskany kg 40,Słonecznik łuskany kg 8,Arbuzy kg 270,Mak kg 20. Zadanie nr 2 ;Ziemniaki kg 16000, Marchewka kg 2700,Pietruszka korzeń kg 400,Cebula kg 440, Cebula czerwona kg 65,Buraki czerwone kg 2050,Kapusta biała kg 1440,Kapusta czerwona kg 600. Zadanie nr 3 : Banany kg 1200,Clementynka/mandarynka kg 260,Cytryny kg 480,Grapefruit kg 215,Kiwi szt 3850,Pomarańcze kg 400,Rodzynki kg 50,Winogrono kg 160,Winogrono ciemne kg 160, Śliwka suszona kg 8,Brzoskwinia/nektarynka kg 200,Migdały płatki kg 4,Migdały całe kg 2,Wiórka kokosowe kg 5,Owoc granatu szt 15. Ilości zamawianego towaru będą uzależnione od bieżących potrzeb Zamawiającego.

II.5) Główny kod CPV: 03221000-6
Dodatkowe kody CPV:

Kod CPV

03222200-5

03212100-1


II.6) Całkowita wartość zamówienia (jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
II.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 6 i 7 lub w art. 134 ust. 6 pkt 3 ustawy Pzp: Nie
II.8) Okres, w którym realizowane będzie zamówienie lub okres, na który została zawarta umowa ramowa lub okres, na który został ustanowiony dynamiczny system zakupów:

data rozpoczęcia:   lub zakończenia: 2020-09-30
II.9) Informacje dodatkowe:

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU

III.1.1) Kompetencje lub uprawnienia do prowadzenia określonej działalności zawodowej, o ile wynika to z odrębnych przepisów
Określenie warunków: zamawiający nie określa szczegółowych warunków w tym zakresie
Informacje dodatkowe
III.1.2) Sytuacja finansowa lub ekonomiczna
Określenie warunków: zamawiający nie określa szczegółowych warunków w tym zakresie
Informacje dodatkowe
III.1.3) Zdolność techniczna lub zawodowa
Określenie warunków: zamawiający nie określa szczegółowych warunków w tym zakresie
Zamawiający wymaga od wykonawców wskazania w ofercie lub we wniosku o dopuszczenie do udziału w postępowaniu imion i nazwisk osób wykonujących czynności przy realizacji zamówienia wraz z informacją o kwalifikacjach zawodowych lub doświadczeniu tych osób:
Informacje dodatkowe:

III.2) PODSTAWY WYKLUCZENIA

III.2.1) Podstawy wykluczenia określone w art. 24 ust. 1 ustawy Pzp
III.2.2) Zamawiający przewiduje wykluczenie wykonawcy na podstawie art. 24 ust. 5 ustawy Pzp Tak Zamawiający przewiduje następujące fakultatywne podstawy wykluczenia: Tak (podstawa wykluczenia określona w art. 24 ust. 5 pkt 1 ustawy Pzp)

III.3) WYKAZ OŚWIADCZEŃ SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W CELU WSTĘPNEGO POTWIERDZENIA, ŻE NIE PODLEGA ON WYKLUCZENIU ORAZ SPEŁNIA WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ SPEŁNIA KRYTERIA SELEKCJI

Oświadczenie o niepodleganiu wykluczeniu oraz spełnianiu warunków udziału w postępowaniu : Tak
Oświadczenie o spełnianiu kryteriów selekcji :Nie

III.4) WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW , SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W POSTĘPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNOŚCI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 3 USTAWY PZP:

III.5) WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W POSTĘPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNOŚCI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 1 USTAWY PZP

III.5.1) W ZAKRESIE SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU:
III.5.2) W ZAKRESIE KRYTERIÓW SELEKCJI:

III.6) WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W POSTĘPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNOŚCI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 2 USTAWY PZP

III.7) INNE DOKUMENTY NIE WYMIENIONE W pkt III.3) - III.6)

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) OPIS
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: Przetarg nieograniczony
IV.1.2) Zamawiający żąda wniesienia wadium: Nie
IV.1.3) Przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: Nie
IV.1.4) Wymaga się złożenia ofert w postaci katalogów elektronicznych lub dołączenia do ofert katalogów elektronicznych: Nie
Dopuszcza się złożenie ofert w postaci katalogów elektronicznych lub dołączenia do ofert katalogów elektronicznych: Nie
IV.1.5.) Wymaga się złożenia oferty wariantowej: Nie
Dopuszcza się złożenie oferty wariantowej :Nie
Złożenie oferty wariantowej dopuszcza się tylko z jednoczesnym złożeniem oferty zasadniczej:
Nie
IV.1.6) Przewidywana liczba wykonawców, którzy zostaną zaproszeni do udziału w postępowaniu
(przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem, dialog konkurencyjny, partnerstwo innowacyjne)

IV.1.7) Informacje na temat umowy ramowej lub dynamicznego systemu zakupów:
Informacje dodatkowe:
Zamówienie obejmuje ustanowienie dynamicznego systemu zakupów:
Informacje dodatkowe:
W ramach umowy ramowej/dynamicznego systemu zakupów dopuszcza się złożenie ofert w formie katalogów elektronicznych:
Przewiduje się pobranie ze złożonych katalogów elektronicznych informacji potrzebnych do sporządzenia ofert w ramach umowy ramowej/dynamicznego systemu zakupów:
IV.1.8) Aukcja elektroniczna
Przewidziane jest przeprowadzenie aukcji elektronicznej (przetarg nieograniczony, przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem) Nie
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: IV.2.2) Kryteria

IV.2.3) Zastosowanie procedury, o której mowa w art. 24aa ust. 1 ustawy Pzp (przetarg nieograniczony)
Nie
IV.3) Negocjacje z ogłoszeniem, dialog konkurencyjny, partnerstwo innowacyjne
IV.3.1) Informacje na temat negocjacji z ogłoszeniem
Informacje dodatkowe

IV.3.2) Informacje na temat dialogu konkurencyjnego
Opis potrzeb i wymagań zamawiającego lub informacja o sposobie uzyskania tego opisu:
Informacje dodatkowe:

IV.3.3) Informacje na temat partnerstwa innowacyjnego
Informacje dodatkowe:

IV.4) Licytacja elektroniczna
Adres strony internetowej, na której będzie prowadzona licytacja elektroniczna:
Informacje dodatkowe:

 

IV.5) ZMIANA UMOWY
Przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: Tak
Należy wskazać zakres, charakter zmian oraz warunki wprowadzenia zmian:
Z uwagi na tymczasowe ograniczenie przez Ministra Zdrowia działalności leczniczej ( pandemia COVID-19 ), ilości zamawianego towaru będą uzależnione od bieżących potrzeb Zamawiającego. Zamawiający nie jest w stanie określić dokładnej ilości potrzebnego towaru i nie gwarantuje Wykonawcy żadnego minimum dostaw. Wykonawcy przysługiwać będzie wynagrodzenie należne mu z tytułu faktycznie wykonanych dostaw. Strony dopuszczają możliwość zmiany umowy w przypadku zaistnienia okoliczności o których mowa w art. 144 ust.1 pkt 1, Ustawy Pzp , i zgodnie z art 144 pkt 3 Ustawy Pzp. Ostateczna wartość umowy ( wartość dostaw ) uzależniona będzie od ilości osób przebywających na leczeniu w okresie obowiązywania niniejszej umowy.
IV.6) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.6.1) Sposób udostępniania informacji o charakterze poufnym (jeżeli dotyczy):
Środki służące ochronie informacji o charakterze poufnym
IV.6.2) Termin składania ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu:
Data: 2020-06-18, godzina: 08:30,
Skrócenie terminu składania wniosków, ze względu na pilną potrzebę udzielenia zamówienia (przetarg nieograniczony, przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem):
Nie
IV.6.3) Termin związania ofertą: do: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)
IV.6.4) Przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków, które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: Nie
IV.6.5) Informacje dodatkowe:

ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH

 

 

Część nr:

1

Nazwa:

dostawy warzyw

1) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane: orientacyjne ilości ; Botwinka kg 16,Brokuły kg 480,Cebula zielona szt 560,Czosnek kg 52,Fasola Jaś karłowy kg 140,Groch łuskany kg 35,Pestki dyni kg 2,Kalafior kg 660,Kalarepa kg 210,Kapusta włoska kg 145,Sałata ozdobna szt 30,Sałata lodowa szt 480,Kapusta pekińska kg 1450,Kapusta kiszona kg 400,Koper zielony szt 1100,Ogórek kiszony małosolny kg 650,Ogórek zielony kg 1440,Susz warzywny 100g szt 105,Papryka czerwona kg 250,Papryka żółta/zielona kg 225,Pieczarki kg 240,Pietruszka zielona szt 1200,Pomidory kg 1800,Pomidory koktajlowy kg 12,Pora kg 280,Rabarbar kg 95,Rzodkiew biała kg 150,Rzodkiewka szt 2000,Sałata zielona szt 1200,Seler kg 535,Szczypiorek szt500,Cukinia kg 90,Fasola szparagowa kg 180, Seler naciowy szt 70,Bakłażany kg 15,Orzech włoski łuskany kg 40,Słonecznik łuskany kg 8,Arbuzy kg 270, Mak kg 20.
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 03221000-6,

3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):

4) Czas trwania lub termin wykonania:
data zakończenia: 2020-09-30


5) Kryteria oceny ofert:

Kryterium

Znaczenie

cena

60,00

minimalna wartość dostawy jednorazowej

15,00

termin płatności

15,00

termin załatwienia reklamacji

10,00


6) INFORMACJE DODATKOWE:


Część nr:

2

Nazwa:

dostawy ziemniaków, warzyw pozostałych

1) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:orientacyjne ilości:Ziemniaki kg 16000, Marchewka kg 2700,Pietruszka korzeń kg 400,Cebula kg 440, Cebula czerwona kg 65,Buraki czerwone kg 2050,Kapusta biała kg 1440,Kapusta czerwona kg 600.
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 03221000-6,

3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:
4) Czas trwania lub termin wykonania:
data zakończenia: 2020-09-30


5) Kryteria oceny ofert:

Kryterium

Znaczenie

cena

60,00

termin płatności

15,00

minimalna wartość dostawy jednorazowej

15,00

termin załatwienia reklamacji

10,00


6) INFORMACJE DODATKOWE:


Część nr:

3

Nazwa:

dostawy owoców cytrusowych

1) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:orientacyjne ilości: Banany kg 1200,Clementynka/mandarynka kg 260,Cytryny kg 480,Grapefruit kg 215,Kiwi szt 3850,Pomarańcze kg 400,Rodzynki kg 50,Winogrono kg 160,Winogrono ciemne kg 160, Śliwka suszona kg 8,Brzoskwinia/nektarynka kg 200,Migdały płatki kg 4,Migdały całe kg 2,Wiórka kokosowe kg 5,Owoc granatu szt 15.
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 03222200-5,
3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
4) Czas trwania lub termin wykonania:
data zakończenia: 2020-09-30


5) Kryteria oceny ofert:

Kryterium

Znaczenie

cena

60,00

minimalna wartość dostawy jednorazowej

15,00

termin płatności

15,00

termin załatwienia reklamacji

10,00


6) INFORMACJE DODATKOWE:




Artykuły

Osoby odpowiedzialne

Autor:LCh
Odpowiada:LCh
Wytworzył:LCh
Data ostatniej zmiany:2020-06-10 15:03:14

Archiwum

Data Autor
2020-06-10 12:39 LCh zobacz
2020-06-10 12:27 sekretariat zobacz

Statystyki

Odwiedzin na stronie: 413