Biuletyn Informacji Publicznej
Uzdrowisko Rabka S.A.
drukuj

Przetarg nieograniczony na dostawy warzyw, ziemniaków , owoców cytrusowych

Ogłoszenie BZP nr 584852-N-2020 z dnia 2020-09-15 r.

"Uzdrowisko Rabka" S.A.: sprzedaż i dostawy warzyw, ziemniaków jadalnych, owoców cytrusowych
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - Dostawy

Zamieszczanie ogłoszenia: Zamieszczanie obowiązkowe

Ogłoszenie dotyczy: Zamówienia publicznego

Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej :Nie

O zamówienie mogą ubiegać się wyłącznie zakłady pracy chronionej oraz wykonawcy, których działalność, lub działalność ich wyodrębnionych organizacyjnie jednostek, które będą realizowały zamówienie, obejmuje społeczną i zawodową integrację osób będących członkami grup społecznie marginalizowanych :Nie
Należy podać minimalny procentowy wskaźnik zatrudnienia osób należących do jednej lub więcej kategorii, o których mowa w art. 22 ust. 2 ustawy Pzp, nie mniejszy niż 30%, osób zatrudnionych przez zakłady pracy chronionej lub wykonawców albo ich jednostki (w %)

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

Postępowanie przeprowadza centralny zamawiający :Nie

Postępowanie przeprowadza podmiot, któremu zamawiający powierzył/powierzyli przeprowadzenie postępowania :Nie

Informacje na temat podmiotu któremu zamawiający powierzył/powierzyli prowadzenie postępowania:
Postępowanie jest przeprowadzane wspólnie przez zamawiających :Nie
Postępowanie jest przeprowadzane wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej :Nie

W przypadku przeprowadzania postępowania wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej – mające zastosowanie krajowe prawo zamówień publicznych:
Informacje dodatkowe:

I. 1) NAZWA I ADRES: "Uzdrowisko Rabka" S.A., krajowy numer identyfikacyjny 49197107400000, ul. ul. Orkana  49 , 34-700  Rabka-Zdrój, woj. małopolskie, państwo Polska, tel. 182 676 020, e-mail zakupy@uzdrowisko-rabka.pl, faks 182 676 010.
Adres strony internetowej (URL): www.uzdrowisko-rabka.pl
Adres profilu nabywcy:
Adres strony internetowej pod którym można uzyskać dostęp do narzędzi i urządzeń lub formatów plików, które nie są ogólnie dostępne

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny (proszę określić):
Spółka Akcyjna z udziałem Skarbu Państwa

I.3) WSPÓLNE UDZIELANIE ZAMÓWIENIA (jeżeli dotyczy):

Podział obowiązków między zamawiającymi w przypadku wspólnego przeprowadzania postępowania, w tym w przypadku wspólnego przeprowadzania postępowania z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej (który z zamawiających jest odpowiedzialny za przeprowadzenie postępowania, czy i w jakim zakresie za przeprowadzenie postępowania odpowiadają pozostali zamawiający, czy zamówienie będzie udzielane przez każdego z zamawiających indywidualnie, czy zamówienie zostanie udzielone w imieniu i na rzecz pozostałych zamawiających):

I.4) KOMUNIKACJA:
Nieograniczony, pełny i bezpośredni dostęp do dokumentów z postępowania można uzyskać pod adresem (URL) :Nie
Adres strony internetowej, na której zamieszczona będzie specyfikacja istotnych warunków zamówienia - Tak :Phttps://www.e-bip.org.pl/uzdrowiskorabka/


Dostęp do dokumentów z postępowania jest ograniczony - więcej informacji można uzyskać pod adresem :Nie
Oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu należy przesyłać:
Elektronicznie :Nie

Dopuszczone jest przesłanie ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu w inny sposób: Nie
Wymagane jest przesłanie ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu w inny sposób: Tak

Inny sposób: osobiście, kurierem, za pośrednictwem operatora pocztowego
Adres:
Uzdrowisko-Rabka S.A. ul. Orkana 49,34-700 Rabka-Zdrój, sekretariat
Komunikacja elektroniczna wymaga korzystania z narzędzi i urządzeń lub formatów plików, które nie są ogólnie dostępne :Nie
Nieograniczony, pełny, bezpośredni i bezpłatny dostęp do tych narzędzi można uzyskać pod adresem: (URL)

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: sprzedaż i dostawy warzyw, ziemniaków jadalnych, owoców cytrusowych Numer referencyjny: ZP.14.PN.2020
Przed wszczęciem postępowania o udzielenie zamówienia przeprowadzono dialog techniczny Nie
II.2) Rodzaj zamówienia: Dostawy
II.3) Informacja o możliwości składania ofert częściowych
Zamówienie podzielone jest na części: Tak
Oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu można składać w odniesieniu do: wszystkich części
II.4) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane: zad.1 : Brokuły kg 360,Cebula zielona szt 1100,Czosnek kg 65,Fasola Jaś karłowy kg 110,Groch łuskany kg 80,Pestki dyni kg 11,Kalafior kg 520,Kalarepa kg 300,Kapusta włoska kg 280,Sałata ozdobna szt 40,Sałata lodowa szt 650,Kapusta pekińska kg 1900,Kapusta kiszona kg 860,Koper zielony szt 1700,Ogórek kiszony małosolny kg 830,Ogórek zielony kg 2000,Susz warzywny 100g szt 30,Papryka czerwona kg 480,Papryka żółta/zielona kg 270,Pieczarki kg 430,Pietruszka zielona szt 1800,Pomidory kg 2650,Pomidory koktajlowy kg 30,Pora kg 410,Rzodkiew biała kg 220,Rzodkiewka szt 3000,Sałata zielona szt 1700,Seler kg 950,Szczypiorek szt 1000,Cukinia kg 140,Fasola szparagowa kg 30,Seler naciowy szt 150,Bakłażany kg 3,Orzech włoski łuskany kg 60,Słonecznik łuskany kg 20,Arbuzy kg 100,Mak kg 30.Szczegóły zamówienia w zał. nr 3.1. do SIWZ. zad. 2 : Ziemniaki kg 25000,Marchewka kg 4100,Pietruszka korzeń kg 620,Cebula kg 770,Cebula czerwona kg 130,Buraki czerwone,kg 2900,Kapusta biała kg 2000,Kapusta czerwona kg 820.szczegóły zamówienia w zał . nr 3.2. do SIWZ. zad. 3 : Banany kg 1230, Clementynka / mandarynka kg 310,Cytryny kg 660,Grapefruit kg 250,Kiwi szt 4300,Pomarańcze kg 670,Rodzynki kg 90,Winogrono kg 150, Winogrono ciemne kg 160,Śliwka suszona kg 10,Migdały płatki kg 7,Migdały całe kg 2,Wiórka kokosowe kg 70,Owoc granatu szt 70. szczegóły zamówienia w zał nr 3.3. do SIWZ.

II.5) Główny kod CPV: 03221000-6
Dodatkowe kody CPV:

Kod CPV

03200000-3

03212100-1

03212100-1


II.6) Całkowita wartość zamówienia (jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości
II.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 6 i 7 lub w art. 134 ust. 6 pkt 3 ustawy Pzp: Nie
Określenie przedmiotu, wielkości lub zakresu oraz warunków na jakich zostaną udzielone zamówienia, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 6 lub w art. 134 ust. 6 pkt 3 ustawy Pzp:
II.8) Okres, w którym realizowane będzie zamówienie lub okres, na który została zawarta umowa ramowa lub okres, na który został ustanowiony dynamiczny system zakupów:
data rozpoczęcia:   lub zakończenia: 2021-01-31

II.9) Informacje dodatkowe:

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU

III.1.1) Kompetencje lub uprawnienia do prowadzenia określonej działalności zawodowej, o ile wynika to z odrębnych przepisów
Określenie warunków: zamawiający nie określa szczegółowych warunków w tym zakresie
Informacje dodatkowe
III.1.2) Sytuacja finansowa lub ekonomiczna
Określenie warunków: zamawiający nie określa szczegółowych warunków w tym zakresie
Informacje dodatkowe
III.1.3) Zdolność techniczna lub zawodowa
Określenie warunków: zamawiający nie określa szczegółowych warunków w tym zakresie
Zamawiający wymaga od wykonawców wskazania w ofercie lub we wniosku o dopuszczenie do udziału w postępowaniu imion i nazwisk osób wykonujących czynności przy realizacji zamówienia wraz z informacją o kwalifikacjach zawodowych lub doświadczeniu tych osób: Nie
Informacje dodatkowe:

III.2) PODSTAWY WYKLUCZENIA

III.2.1) Podstawy wykluczenia określone w art. 24 ust. 1 ustawy Pzp
III.2.2) Zamawiający przewiduje wykluczenie wykonawcy na podstawie art. 24 ust. 5 ustawy Pzp Tak Zamawiający przewiduje następujące fakultatywne podstawy wykluczenia: Tak (podstawa wykluczenia określona w art. 24 ust. 5 pkt 1 ustawy Pzp)

III.3) WYKAZ OŚWIADCZEŃ SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W CELU WSTĘPNEGO POTWIERDZENIA, ŻE NIE PODLEGA ON WYKLUCZENIU ORAZ SPEŁNIA WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ SPEŁNIA KRYTERIA SELEKCJI

Oświadczenie o niepodleganiu wykluczeniu oraz spełnianiu warunków udziału w postępowaniu :Tak
Oświadczenie o spełnianiu kryteriów selekcji :Nie

III.4) WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW , SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W POSTĘPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNOŚCI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 3 USTAWY PZP:

III.5) WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W POSTĘPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNOŚCI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 1 USTAWY PZP

III.5.1) W ZAKRESIE SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU:
III.5.2) W ZAKRESIE KRYTERIÓW SELEKCJI:

III.6) WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W POSTĘPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNOŚCI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 2 USTAWY PZP

III.7) INNE DOKUMENTY NIE WYMIENIONE W pkt III.3) - III.6)

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) OPIS
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: Przetarg nieograniczony
IV.1.2) Zamawiający żąda wniesienia wadium: Nie
IV.1.3) Przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: Nie
IV.1.4) Wymaga się złożenia ofert w postaci katalogów elektronicznych lub dołączenia do ofert katalogów elektronicznych: Nie
Dopuszcza się złożenie ofert w postaci katalogów elektronicznych lub dołączenia do ofert katalogów elektronicznych: Nie
IV.1.5.) Wymaga się złożenia oferty wariantowej: Nie
Dopuszcza się złożenie oferty wariantowej :Nie
Złożenie oferty wariantowej dopuszcza się tylko z jednoczesnym złożeniem oferty zasadniczej:
IV.1.6) Przewidywana liczba wykonawców, którzy zostaną zaproszeni do udziału w postępowaniu
(przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem, dialog konkurencyjny, partnerstwo innowacyjne)
IV.1.7) Informacje na temat umowy ramowej lub dynamicznego systemu zakupów:

Umowa ramowa będzie zawarta:
Czy przewiduje się ograniczenie liczby uczestników umowy ramowej:
Przewidziana maksymalna liczba uczestników umowy ramowej: Informacje dodatkowe:
Zamówienie obejmuje ustanowienie dynamicznego systemu zakupów:
Adres strony internetowej, na której będą zamieszczone dodatkowe informacje dotyczące dynamicznego systemu zakupów: Informacje dodatkowe:
W ramach umowy ramowej/dynamicznego systemu zakupów dopuszcza się złożenie ofert w formie katalogów elektronicznych:
Przewiduje się pobranie ze złożonych katalogów elektronicznych informacji potrzebnych do sporządzenia ofert w ramach umowy ramowej/dynamicznego systemu zakupów:
IV.1.8) Aukcja elektroniczna
Przewidziane jest przeprowadzenie aukcji elektronicznej (przetarg nieograniczony, przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem) Nie
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert:
IV.2.2) Kryteria

Kryteria

Znaczenie

cena

60,00

wartość minimalnej dostawy jednorazowej

10,00

termin realizacji składanych zamówień

10,00

termin załatwienia reklamacji

10,00

termin płatności

10,00

IV.2.3) Zastosowanie procedury, o której mowa w art. 24aa ust. 1 ustawy Pzp (przetarg nieograniczony) Nie
IV.3) Negocjacje z ogłoszeniem, dialog konkurencyjny, partnerstwo innowacyjne
IV.3.1) Informacje na temat negocjacji z ogłoszeniem

Minimalne wymagania, które muszą spełniać wszystkie oferty:
Przewidziane jest zastrzeżenie prawa do udzielenia zamówienia na podstawie ofert wstępnych bez przeprowadzenia negocjacji
Przewidziany jest podział negocjacji na etapy w celu ograniczenia liczby ofert:
Należy podać informacje na temat etapów negocjacji (w tym liczbę etapów): Informacje dodatkowe
IV.3.2) Informacje na temat dialogu konkurencyjnego
Opis potrzeb i wymagań zamawiającego lub informacja o sposobie uzyskania tego opisu:
Informacja o wysokości nagród dla wykonawców, którzy podczas dialogu konkurencyjnego przedstawili rozwiązania stanowiące podstawę do składania ofert, jeżeli zamawiający przewiduje nagrody:
Wstępny harmonogram postępowania:
Podział dialogu na etapy w celu ograniczenia liczby rozwiązań:
Należy podać informacje na temat etapów dialogu:
Informacje dodatkowe:
IV.3.3) Informacje na temat partnerstwa innowacyjnego
Elementy opisu przedmiotu zamówienia definiujące minimalne wymagania, którym muszą odpowiadać wszystkie oferty:
Podział negocjacji na etapy w celu ograniczeniu liczby ofert podlegających negocjacjom poprzez zastosowanie kryteriów oceny ofert wskazanych w specyfikacji istotnych warunków zamówienia:
Informacje dodatkowe:
IV.4) Licytacja elektroniczna
Adres strony internetowej, na której będzie prowadzona licytacja elektroniczna:

Adres strony internetowej, na której jest dostępny opis przedmiotu zamówienia w licytacji elektronicznej:

Wymagania dotyczące rejestracji i identyfikacji wykonawców w licytacji elektronicznej, w tym wymagania techniczne urządzeń informatycznych:

Sposób postępowania w toku licytacji elektronicznej, w tym określenie minimalnych wysokości postąpień:

Informacje o liczbie etapów licytacji elektronicznej i czasie ich trwania:

Czas trwania:
Wykonawcy, którzy nie złożyli nowych postąpień, zostaną zakwalifikowani do następnego etapu:

Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w licytacji elektronicznej:
Data: godzina:
Termin otwarcia licytacji elektronicznej:

Termin i warunki zamknięcia licytacji elektronicznej:


Istotne dla stron postanowienia, które zostaną wprowadzone do treści zawieranej umowy w sprawie zamówienia publicznego, albo ogólne warunki umowy, albo wzór umowy:
Wymagania dotyczące zabezpieczenia należytego wykonania umowy:
Informacje dodatkowe:

IV.5) ZMIANA UMOWY
Przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: Tak
Należy wskazać zakres, charakter zmian oraz warunki wprowadzenia zmian:
1.Możliwość zmiany w zakresie określenia wartości umowy w przypadku zaistnienia okoliczności o których mowa w art. 144 ust.1.pkt 1 Ustawy Pzp. Ostateczna wartość umowy uzależniona będzie od ilości osób przebywających na leczeniu /wypoczynku w okresie obowiązywania umowy. 2. Możliwość zmiany wynagrodzenia w części dotyczącej stawki podatku VAT, w zależności jaka stawka VAT będzie obowiązywać w czasie trwania umowy.
IV.6) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.6.1) Sposób udostępniania informacji o charakterze poufnym (jeżeli dotyczy):
Środki służące ochronie informacji o charakterze poufnym
IV.6.2) Termin składania ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu:
Data: 2020-09-23, godzina: 08:30,
Skrócenie terminu składania wniosków, ze względu na pilną potrzebę udzielenia zamówienia (przetarg nieograniczony, przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem):
Wskazać powody:
Język lub języki, w jakich mogą być sporządzane oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu
IV.6.3) Termin związania ofertą: do: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)
IV.6.4) Przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków, które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: Nie
IV.6.5) Informacje dodatkowe:

ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH

 

 

Część nr:

1

Nazwa:

dostawy warzyw

1) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:Brokuły kg 360,Cebula zielona szt 1100,Czosnek kg 65,Fasola Jaś karłowy kg 110,Groch łuskany kg 80,Pestki dyni kg 11,Kalafior kg 520,Kalarepa kg 300,Kapusta włoska kg 280,Sałata ozdobna szt 40,Sałata lodowa szt 650,Kapusta pekińska kg 1900,Kapusta kiszona kg 860,Koper zielony szt 1700,Ogórek kiszony małosolny kg 830,Ogórek zielony kg 2000,Susz warzywny 100g szt 30,Papryka czerwona kg 480,Papryka żółta/zielona kg 270,Pieczarki kg 430, Pietruszka zielona szt 1800,Pomidory kg 2650,Pomidory koktajlowy kg 30,Pora kg 410,Rzodkiew biała kg 220,Rzodkiewka szt 3000,Sałata zielona szt 1700,Seler kg 950,Szczypiorek szt 1000,Cukinia kg 140,Fasola szparagowa kg 30, Seler naciowy szt 150,Bakłażany kg 3,Orzech włoski łuskany kg 60,Słonecznik łuskany kg 20,Arbuzy kg 100,Mak kg 30.Szczegóły zamówienia w zał. nr 3.1. do SIWZ.
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 03221000-6,

3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT: Waluta:
4) Czas trwania lub termin wykonania:
data zakończenia: 2021-01-31
5) Kryteria oceny ofert:

Kryterium

Znaczenie

cena

60,00

wartość minimalnej dostawy jednorazowej

10,00

termin realizacji składanych zamówień

10,00

termin załatwienia reklamacji

10,00

termin płatności

10,00


6) INFORMACJE DODATKOWE:


Część nr:

2

Nazwa:

Sprzedaż i dostawy ziemniaków i warzyw pozostałych

1) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:Ziemniaki kg 25000,Marchewka kg 4100,Pietruszka korzeń kg 620,Cebula kg 770,Cebula czerwona kg 130,Buraki czerwone,kg 2900,Kapusta biała kg 2000, Kapusta czerwona kg 820.szczegóły zamówienia w zał . nr 3.2. do SIWZ.
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 03212100-1,

3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
4) Czas trwania lub termin wykonania:
data zakończenia: 2021-01-31
5) Kryteria oceny ofert:

Kryterium

Znaczenie

cena

60,00

wartość minimalnej dostawy jednorazowej

10,00

termin realizacji składanych zamówień

10,00

termin załatwienia reklamacji

10,00

termin płatności

10,00


6) INFORMACJE DODATKOWE:

Część nr:

3

Nazwa:

dostawy owoców cytrusowych

1) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:Banany kg 1230, Clementynka / mandarynka kg 310,Cytryny kg 660,Grapefruit kg 250,Kiwi szt 4300,Pomarańcze kg 670,Rodzynki kg 90,Winogrono kg 150, Winogrono ciemne kg 160,Śliwka suszona kg 10,Migdały płatki kg 7,Migdały całe kg 2,Wiórka kokosowe kg 70,Owoc granatu szt 70. szczegóły zamówienia w zał nr 3.3. do SIWZ
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 03222200-5,
3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
4) Czas trwania lub termin wykonania:
data zakończenia: 2021-01-31
5) Kryteria oceny ofert:

Kryterium

Znaczenie

cena

60,00

wartość minimalnej dostawy jednorazowej

10,00

termin realizacji składanych zamówień

10,00

termin załatwienia reklamacji

10,00

termin płatności

10,00


6) INFORMACJE DODATKOWE:

Artykuły

Osoby odpowiedzialne

Autor:LCh
Odpowiada:LCh
Wytworzył:LCh
Data ostatniej zmiany:2020-09-15 13:59:47

Archiwum

Data Autor
2020-09-15 13:36 sekretariat zobacz

Statystyki

Odwiedzin na stronie: 396