Biuletyn Informacji Publicznej
Uzdrowisko Rabka S.A.
drukuj

Przetarg nieogr. na dostawy art.mleczarskich...

Ogłoszenie BZP nr 601699-N-2020 z dnia 2020-10-23 r.

"Uzdrowisko Rabka" S.A.: sprzedaż i dostawy artykułów spożywczych – produkty mleczarskie, oleje i tłuszcze roślinne.
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - Dostawy

Zamieszczanie ogłoszenia: Zamieszczanie obowiązkowe

Ogłoszenie dotyczy: Zamówienia publicznego

Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej:Nie
Nazwa projektu lub programu

O zamówienie mogą ubiegać się wyłącznie zakłady pracy chronionej oraz wykonawcy, których działalność, lub działalność ich wyodrębnionych organizacyjnie jednostek, które będą realizowały zamówienie, obejmuje społeczną i zawodową integrację osób będących członkami grup społecznie marginalizowanych ;Nie


Należy podać minimalny procentowy wskaźnik zatrudnienia osób należących do jednej lub więcej kategorii, o których mowa w art. 22 ust. 2 ustawy Pzp, nie mniejszy niż 30%, osób zatrudnionych przez zakłady pracy chronionej lub wykonawców albo ich jednostki (w %)

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

Postępowanie przeprowadza centralny zamawiający :Nie

Postępowanie przeprowadza podmiot, któremu zamawiający powierzył/powierzyli przeprowadzenie postępowania :Nie

Informacje na temat podmiotu któremu zamawiający powierzył/powierzyli prowadzenie postępowania:
Postępowanie jest przeprowadzane wspólnie przez zamawiających :Nie


Jeżeli tak, należy wymienić zamawiających, którzy wspólnie przeprowadzają postępowanie oraz podać adresy ich siedzib, krajowe numery identyfikacyjne oraz osoby do kontaktów wraz z danymi do kontaktów:

Postępowanie jest przeprowadzane wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej :Nie

W przypadku przeprowadzania postępowania wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej – mające zastosowanie krajowe prawo zamówień publicznych:
Informacje dodatkowe:

I. 1) NAZWA I ADRES: "Uzdrowisko Rabka" S.A., krajowy numer identyfikacyjny 49197107400000, ul. ul. Orkana  49 , 34-700  Rabka-Zdrój, woj. małopolskie, państwo Polska, tel. 182 676 020, e-mail zakupy@uzdrowisko-rabka.pl, faks 182 676 010.
Adres strony internetowej (URL): www.uzdrowisko-rabka.pl
Adres profilu nabywcy:
Adres strony internetowej pod którym można uzyskać dostęp do narzędzi i urządzeń lub formatów plików, które nie są ogólnie dostępne

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny (proszę określić):
Spółka Akcyjna z udziałem Skarbu Państwa

I.3) WSPÓLNE UDZIELANIE ZAMÓWIENIA (jeżeli dotyczy):

Podział obowiązków między zamawiającymi w przypadku wspólnego przeprowadzania postępowania, w tym w przypadku wspólnego przeprowadzania postępowania z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej (który z zamawiających jest odpowiedzialny za przeprowadzenie postępowania, czy i w jakim zakresie za przeprowadzenie postępowania odpowiadają pozostali zamawiający, czy zamówienie będzie udzielane przez każdego z zamawiających indywidualnie, czy zamówienie zostanie udzielone w imieniu i na rzecz pozostałych zamawiających):

I.4) KOMUNIKACJA:
Nieograniczony, pełny i bezpośredni dostęp do dokumentów z postępowania można uzyskać pod adresem (URL) :Nie


Adres strony internetowej, na której zamieszczona będzie specyfikacja istotnych warunków zamówienia :Tak
https://www.e-bip.org.pl/uzdrowiskorabka/
Dostęp do dokumentów z postępowania jest ograniczony - więcej informacji można uzyskać pod adresem :Nie
Oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu należy przesyłać:
Elektronicznie ;Nie

Dopuszczone jest przesłanie ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu w inny sposób: Nie
Wymagane jest przesłanie ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu w inny sposób: Tak
Inny sposób: osobiście, kurierem, za pośrednictwem operatora pocztowego
Adres: Uzdrowisko-Rabka S.A. ul. Orkana 49,34-700 Rabka-Zdrój, sekretariat


Komunikacja elektroniczna wymaga korzystania z narzędzi i urządzeń lub formatów plików, które nie są ogólnie dostępne :Nie
Nieograniczony, pełny, bezpośredni i bezpłatny dostęp do tych narzędzi można uzyskać pod adresem: (URL)

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA


II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: sprzedaż i dostawy artykułów spożywczych – produkty mleczarskie, oleje i tłuszcze roślinne.
Numer referencyjny: ZP.18.PN.2020
Przed wszczęciem postępowania o udzielenie zamówienia przeprowadzono dialog techniczny

Nie
II.2) Rodzaj zamówienia: Dostawy
II.3) Informacja o możliwości składania ofert częściowych
Zamówienie podzielone jest na części:

Tak
Oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu można składać w odniesieniu do: wszystkich części

Zamawiający zastrzega sobie prawo do udzielenia łącznie następujących części lub grup części:
Maksymalna liczba części zamówienia, na które może zostać udzielone zamówienie jednemu wykonawcy:
II.4) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane: Mleko 2% luz. op. Max 10 L L 3200 Mleko 2% op. 0,9 - 1,0 L L 1300 Śmietana 18% op. 380g-450g kg 1150 Kefir kubki op. 380g-450g kg 310 Masło 200g, ( zawartość tłuszczu min. 82% ) szt 8400 Twaróg tłusty (niezmielony) kg 1700 Twaróg półtłusty (niezmielony) kg 1000 Jogurt naturalny 2% op.380g-450g kg 510 Jogurt naturalny 2% 150g szt 1600 Ser Edamski 45% kg 550 Ser "Gouda" 45% kg 370 Ser "Salami" 40% kg 850 Ser "Gryficki" 45% kg 40 Rolada wędzona np "Ustrzycka" kg. 160 Śmietana min.30% (kremówka) op.350g-400g kg 100 Śmietana 36 % UHT karton -1L L 530 Mleko 3,0 % -3,2 % karton - 1,0 L L 60 Bryndza /100 g -200 g / kg 100 Mleko 3,8% karton - 1,0 L L 1400 Jogurt "Jogobella" 150g szt 3600 Serek homogenizowany"Miechów" 150g szt 400 Ser topiony "Hochland" zegar 200g szt 1550 Ser topiony w plasterkach"Hochland" 150g szt 1750 Ser topiony 60% kg 10 Ser "Hochland-Fetikos" do sałatek 0,20-0,40 kg kg 40 Mleko w proszku pełne kg. 670 Margaryna bielska "Palma" 250g szt. 3850 Margaryna "Śniadaniowa" 500g szt 20 Oliwa z oliwek 1l L 55 Mleko słodz. puszkowe/masa krówkowa /0,5-1,0L L 320 Olej spożywczy - 1 L słonecznikowy szt 2600 Bita śmietana op.250g-275g (w aerozolu) kg 2 Margaryna Flora op. 250g - 500g kg 30 Ser Camembert 0,18-0,25 kg - różne smaki kg 80 Ser Briee 0,20-0,30 kg - różne smaki kg 30 Serek do smarowania pieczywa /100-150g/ kg 1050 Jogurt "Jogobella + Musli" 150-300 g / różne/ kg 60 Serek Danio-Danone 125g- 150g kg 55 Deser mleczny Monte-Zott 4x100 g op 190 Serek fromage /różne rodzaje/.100g-200 g kg 620 Jogurt pitny owocowy Danio w butelce 100-200g kg 80 Ser Mozzarella - blok /President/ kg 5 Ser Mozzarella- kulki kg 110 Olej spożywczy rzepakowy-rafinowany-op.1l do 3l l 760 Szczegóły zamówienia podane są w zał.nr 3.1 i zał. nr 3.2. doSIWZ

II.5) Główny kod CPV: 15500000-3
Dodatkowe kody CPV:

Kod CPV

15430000-1

15551000-5

15400000-2

15542100-0

15510000-6

15543000-6



II.6) Całkowita wartość zamówienia (jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
II.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 6 i 7 lub w art. 134 ust. 6 pkt 3 ustawy Pzp: Nie
Określenie przedmiotu, wielkości lub zakresu oraz warunków na jakich zostaną udzielone zamówienia, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 6 lub w art. 134 ust. 6 pkt 3 ustawy Pzp:
II.8) Okres, w którym realizowane będzie zamówienie lub okres, na który została zawarta umowa ramowa lub okres, na który został ustanowiony dynamiczny system zakupów:
data rozpoczęcia:   lub zakończenia: 2021-04-30
II.9) Informacje dodatkowe:

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU

III.1.1) Kompetencje lub uprawnienia do prowadzenia określonej działalności zawodowej, o ile wynika to z odrębnych przepisów
Określenie warunków: zamawiający nie określa szczegółowych warunków w tym zakresie
Informacje dodatkowe
III.1.2) Sytuacja finansowa lub ekonomiczna
Określenie warunków: zamawiający nie określa szczegółowych warunków w tym zakresie
Informacje dodatkowe
III.1.3) Zdolność techniczna lub zawodowa
Określenie warunków: zamawiający nie określa szczegółowych warunków w tym zakresie
Zamawiający wymaga od wykonawców wskazania w ofercie lub we wniosku o dopuszczenie do udziału w postępowaniu imion i nazwisk osób wykonujących czynności przy realizacji zamówienia wraz z informacją o kwalifikacjach zawodowych lub doświadczeniu tych osób: Nie
Informacje dodatkowe:

III.2) PODSTAWY WYKLUCZENIA

III.2.1) Podstawy wykluczenia określone w art. 24 ust. 1 ustawy Pzp
III.2.2) Zamawiający przewiduje wykluczenie wykonawcy na podstawie art. 24 ust. 5 ustawy Pzp Tak Zamawiający przewiduje następujące fakultatywne podstawy wykluczenia: Tak (podstawa wykluczenia określona w art. 24 ust. 5 pkt 1 ustawy Pzp)
III.3) WYKAZ OŚWIADCZEŃ SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W CELU WSTĘPNEGO POTWIERDZENIA, ŻE NIE PODLEGA ON WYKLUCZENIU ORAZ SPEŁNIA WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ SPEŁNIA KRYTERIA SELEKCJI

Oświadczenie o niepodleganiu wykluczeniu oraz spełnianiu warunków udziału w postępowaniu :Tak
Oświadczenie o spełnianiu kryteriów selekcji :Nie

III.4) WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW , SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W POSTĘPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNOŚCI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 3 USTAWY PZP:

III.5) WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W POSTĘPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNOŚCI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 1 USTAWY PZP

III.5.1) W ZAKRESIE SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU:
III.5.2) W ZAKRESIE KRYTERIÓW SELEKCJI:

III.6) WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W POSTĘPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNOŚCI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 2 USTAWY PZP

III.7) INNE DOKUMENTY NIE WYMIENIONE W pkt III.3) - III.6)

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) OPIS
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: Przetarg nieograniczony
IV.1.2) Zamawiający żąda wniesienia wadium: Nie
IV.1.3) Przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: Nie
Należy podać informacje na temat udzielania zaliczek:
IV.1.4) Wymaga się złożenia ofert w postaci katalogów elektronicznych lub dołączenia do ofert katalogów elektronicznych: Nie
Dopuszcza się złożenie ofert w postaci katalogów elektronicznych lub dołączenia do ofert katalogów elektronicznych: Nie

IV.1.5.) Wymaga się złożenia oferty wariantowej: Nie
Dopuszcza się złożenie oferty wariantowej
Złożenie oferty wariantowej dopuszcza się tylko z jednoczesnym złożeniem oferty zasadniczej:


IV.1.6) Przewidywana liczba wykonawców, którzy zostaną zaproszeni do udziału w postępowaniu
(przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem, dialog konkurencyjny, partnerstwo innowacyjne)
IV.1.7) Informacje na temat umowy ramowej lub dynamicznego systemu zakupów:

Umowa ramowa będzie zawarta:
Czy przewiduje się ograniczenie liczby uczestników umowy ramowej:
Przewidziana maksymalna liczba uczestników umowy ramowej:
Informacje dodatkowe:
W ramach umowy ramowej/dynamicznego systemu zakupów dopuszcza się złożenie ofert w formie katalogów elektronicznych:

Przewiduje się pobranie ze złożonych katalogów elektronicznych informacji potrzebnych do sporządzenia ofert w ramach umowy ramowej/dynamicznego systemu zakupów:


IV.1.8) Aukcja elektroniczna
Przewidziane jest przeprowadzenie aukcji elektronicznej (przetarg nieograniczony, przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem) Nie
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert:
IV.2.2) Kryteria
IV.2.3) Zastosowanie procedury, o której mowa w art. 24aa ust. 1 ustawy Pzp (przetarg nieograniczony) :Nie
IV.3) Negocjacje z ogłoszeniem, dialog konkurencyjny, partnerstwo innowacyjne
IV.3.1) Informacje na temat negocjacji z ogłoszeniem
Informacje dodatkowe
IV.3.2) Informacje na temat dialogu konkurencyjnego
Opis potrzeb i wymagań zamawiającego lub informacja o sposobie uzyskania tego opisu:
Informacja o wysokości nagród dla wykonawców, którzy podczas dialogu konkurencyjnego przedstawili rozwiązania stanowiące podstawę do składania ofert, jeżeli zamawiający przewiduje nagrody: Wstępny harmonogram postępowania:
Podział dialogu na etapy w celu ograniczenia liczby rozwiązań:
Należy podać informacje na temat etapów dialogu:
Informacje dodatkowe:

IV.3.3) Informacje na temat partnerstwa innowacyjnego
Elementy opisu przedmiotu zamówienia definiujące minimalne wymagania, którym muszą odpowiadać wszystkie oferty:
Podział negocjacji na etapy w celu ograniczeniu liczby ofert podlegających negocjacjom poprzez zastosowanie kryteriów oceny ofert wskazanych w specyfikacji istotnych warunków zamówienia:
Informacje dodatkowe:
IV.4) Licytacja elektroniczna
Adres strony internetowej, na której będzie prowadzona licytacja elektroniczna:

Adres strony internetowej, na której jest dostępny opis przedmiotu zamówienia w licytacji elektronicznej:


Informacje dodatkowe:

IV.5) ZMIANA UMOWY
Przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: Tak
Należy wskazać zakres, charakter zmian oraz warunki wprowadzenia zmian:
Strony dopuszczają możliwość zmiany w zakresie określenia wartości umowy w przypadku zaistnienia okoliczności o których mowa w art. 144 ust.1pkt 6, Ustawy Pzp ( zmiany te zostały przewidziane również w zapisach SIWZ do przedmiotowej sprawy). Ostateczna wartość umowy uzależniona będzie od ilości osób przebywających na leczeniu /wypoczynku w okresie obowiązywania niniejszej umowy. Z uwagi na okresowe, tymczasowe wstrzymania działalności leczniczej i uzdrowiskowej ( kolejne Rozporządzenia Rady Ministrów w związku z epidemią COVID-19 ) i zaistniałe okoliczności tj. dodatkowe ograniczenia działalności „Uzdrowisko-Rabka „S.A. z powodu możliwości ponownego ogłoszenie powiatu nowotarskiego żółtą lub czerwona strefą epidemii, ilości zamawianego towaru będą uzależnione od bieżących potrzeb Zamawiającego.
IV.6) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.6.1) Sposób udostępniania informacji o charakterze poufnym (jeżeli dotyczy):
Środki służące ochronie informacji o charakterze poufnym
IV.6.2) Termin składania ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu:
Data: 2020-11-02, godzina: 08:30,
Skrócenie terminu składania wniosków, ze względu na pilną potrzebę udzielenia zamówienia (przetarg nieograniczony, przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem):
Wskazać powody:
Język lub języki, w jakich mogą być sporządzane oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu
IV.6.3) Termin związania ofertą: do: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)
IV.6.4) Przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków, które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia:
IV.6.5) Informacje dodatkowe:

ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH

 

Część nr:

1

Nazwa:

produkty mleczarskie

1) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:Mleko 2% luz. op. Max 10 L L 3200 Mleko 2% op. 0,9 - 1,0 L L 1300 Śmietana 18% op. 380g-450g kg 1150 Kefir kubki op. 380g-450g kg 310 Masło 200g, ( zawartość tłuszczu min. 82% ) szt 8400 Twaróg tłusty (niezmielony) kg 1700 Twaróg półtłusty (niezmielony) kg 1000 Jogurt naturalny 2% op.380g-450g kg 510 Jogurt naturalny 2% 150g szt 1600 Ser Edamski 45% kg 550 Ser "Gouda" 45% kg 370 Ser "Salami" 40% kg 850 Ser "Gryficki" 45% kg 40 Rolada wędzona np "Ustrzycka" kg. 160 Śmietana min.30% (kremówka) op.350g-400g kg 100 Śmietana 36 % UHT karton -1L L 530 Mleko 3,0 % -3,2 % karton - 1,0 L L 60 Bryndza /100 g -200 g / kg 100 Mleko 3,8% karton - 1,0 L L 1400 Szczegóły zamówienia w zał. nr 3.1 do SIWZ
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 15500000-3, 15510000-6, 15530000-2
3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
4) Czas trwania lub termin wykonania:
data zakończenia: 2021-04-30
5) Kryteria oceny ofert:

Kryterium

Znaczenie

cena

60,00

wartość minimalnej dostawy jednorazowej

10,00

termin realizacji składanych zamówień

10,00

termin załatwienia reklamacji

10,00

termin płatności

10,00


6) INFORMACJE DODATKOWE:

Część nr:

2

Nazwa:

produkty mleczarskie pozostałe, oleje i tłuszcze roślinne,serki, jogurty

1) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:Jogurt "Jogobella" 150g szt 3600 Serek homogenizowany"Miechów" 150g szt 400 Ser topiony "Hochland" zegar 200g szt 1550 Ser topiony w plasterkach"Hochland" 150g szt 1750 Ser topiony 60% kg 10 Ser "Hochland-Fetikos" do sałatek 0,20-0,40 kg kg 40 Mleko w proszku pełne kg. 670 Margaryna bielska "Palma" 250g szt. 3850 Margaryna "Śniadaniowa" 500g szt 20 Oliwa z oliwek 1l L 55 Mleko słodz. puszkowe/masa krówkowa /0,5-1,0L L 320 Olej spożywczy - 1 L słonecznikowy szt 2600 Bita śmietana op.250g-275g (w aerozolu) kg 2 Margaryna Flora op. 250g - 500g kg 30 Ser Camembert 0,18-0,25 kg - różne smaki kg 80 Ser Briee 0,20-0,30 kg - różne smaki kg 30 Serek do smarowania pieczywa /100-150g/ kg 1050 Jogurt "Jogobella + Musli" 150-300 g / różne/ kg 60 Serek Danio-Danone 125g- 150g kg 55 Deser mleczny Monte-Zott 4x100 g op 190 Serek fromage /różne rodzaje/.100g-200 g kg 620 Jogurt pitny owocowy Danio w butelce 100-200g kg 80 Ser Mozzarella - blok /President/ kg 5 Ser Mozzarella- kulki kg 110 Olej spożywczy rzepakowy-rafinowany-op.1l do 3l l 760
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 15500000-3, 15551000-5, 15543000-6
3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
4) Czas trwania lub termin wykonania:
data zakończenia: 2021-04-30
5) Kryteria oceny ofert:

Kryterium

Znaczenie

cena

60,00

termin realizacji składanych zamówień

10,00

wartość minimalnej dostawy jednorazowej

10,00

termin załatwienia reklamacji

10,00

termin płatności

10,00


6) INFORMACJE DODATKOWE:

Artykuły

Osoby odpowiedzialne

Autor:LCh
Odpowiada:LCh
Wytworzył:LCh
Data ostatniej zmiany:2020-10-23 15:11:15

Archiwum

Data Autor
2020-10-23 14:52 sekretariat zobacz

Statystyki

Odwiedzin na stronie: 465