Biuletyn Informacji Publicznej
Zarząd Dróg Powiatowych
drukuj

Ogłoszenie przetarg publiczny 2020

OGŁOSZENIE O PRZETARGU PUBLICZNYM

W podziale na części NA SPRZEDAŻ:

  1. Część FIAT 188 PUNTO
  2. Część FIAT DUCATO 100L

Zarząd Dróg Powiatowych w Nowym Mieście Lubawskim z/s w Kurzętniku ul. Sienkiewicza 48; 13 – 306  Kurzętnik (tel./fax 56 47 482 30, e-mail zdpnml@gmail.com) ogłasza przetarg publiczny na sprzedaż następujących składników rzeczowych majątku ruchomego:

Część I  FIAT 188 PUNTO

Dane identyfikacyjne:

  • Rodzaj pojazdu: samochód osobowy
  • Marka, typ, model: Fiat 188 Punto
  • Kraj pochodzenia: Włochy
  • Rok produkcji: 2000
  • Wskazanie licznika: 317 120 km
  • Numer fabryczny podwozia/ nadwozia: ZFA18800000091268
  • Rodzaj silnika: ZI/R – 4
  • Pojemność / moc silnika: 1242 cm3 / 44,0 KW
  • Data ważności badania technicznego: 03 grudnia 2019r.
  • Dopuszczalna masa całkowita: 1385 kg
  • Ilość osób: 5
  • Nacisk na oś: 8,53 KN
  • Stan techniczny: pojazd niesprawny technicznie, obecnie nieeksploatowany, wymaga kapitalnego remontu.

Wadium

  • Przystępując do przetargu oferent zobowiązany jest do wpłacenia wadium w wysokości 10% ceny wywoławczej w wysokości 62,50 PLN (tytułem: przetarg publiczny część I);
  • Wadium powinno być wniesione w formie pieniężnej na konto sprzedającego: 06 1020 3583 0000 3302 0011 3829 najpóźniej 1 dzień przed planowanym terminem otwarcia ofert tj. do dnia 18 marca 2020r.
  • Wadium złożone przez oferentów zostanie zwrócone oferentom, których oferty nie zostały wybrane lub zostały odrzucone w terminie 7 dni odpowiednio od daty wyboru lub odrzucenia oferty, na wskazany przez nich rachunek bankowy;
  • Wadium wniesione przez wyłonionego w wyniku przetargu nabywcę zalicza się na poczet ceny nabycia;
  • Wadium nie podlega zwrotowi w przypadku, gdy oferent, który wygrał przetarg, uchyli się od zawarcia umowy sprzedaży.

Cena wywoławcza: 625,00 zł brutto (słownie: sześćset dwadzieścia pięć złotych 00/100)

Wymagania jakim powinna odpowiadać oferta:

  • Oferta powinna zostać złożona w sposób czytelny, na piśmie, w nieprzezroczystym opakowaniu
  • Oferta powinna zawierać:

- imię, nazwisko, dokładny adres i telefon kontaktowy lub nazwę (firmę) i siedzibę oferenta, NIP oraz REGON i telefon kontaktowy

- oferowaną cenę i warunki jej zapłaty, przy czym oferowana cena nie może być niższa od ceny wywoławczej

- oświadczenie oferenta, że zapoznał się ze stanem technicznym przedmiotu przetargu i nie wnosi w tym zakresie jakichkolwiek zastrzeżeń lub że ponosi odpowiedzialność za skutki wynikające z rezygnacji z oględzin

- kopię dowodu wpłaty wadium

- nr konta bankowego, na jaki należy zwrócić wadium

Termin, miejsce i tryb złożenia oferty oraz okres, w którym oferta jest wiążąca:

  • Oferty należy złożyć do 19 marca 2020r. do godziny 11.00
  • Ofertę należy złożyć w zaklejonej kopercie. Koperta musi wskazywać nadawcę i adresata oraz być zatytułowana: OFERTA – PRZETARG PUBLICZNY NIE OTWIERAĆ PRZED 19 MARCA 2020
  • Miejsce składania ofert: sekretariat Zarządu Dróg Powiatowych w Nowym Mieście Lubawskim z/s w Kurzętniku ul. Sienkiewicza 48, 13 – 306 Kurzętnik, pok. 9 (I piętro)
  • Termin związania ofertą: 30 dni

Część II FIAT DUCATO 100L

Dane identyfikacyjne:

  • Rodzaj pojazdu: samochód ciężarowy (furgon)
  • Marka, typ, model: Fiat Ducato 100L
  • Kraj pochodzenia: Włochy
  • Rok produkcji: 2000
  • Wskazanie licznika: 242 163 km
  • Numer fabryczny podwozia/ nadwozia: ZFA23000005922194
  • Rodzaj silnika: ZS/R – 4
  • Pojemność / moc silnika: 1905 cm3 / 50,0 KW
  • Data ważności badania technicznego: 20 października 2019r.
  • Dopuszczalna masa całkowita: 2720 kg
  • Ilość osób: 2
  • Ładowność 905 kg
  • Nacisk na oś: 14,6 KN
  • Stan techniczny: pojazd niesprawny technicznie, pojazd wymaga kapitalnego remontu.

Wadium

  • Przystępując do przetargu oferent zobowiązany jest do wpłacenia wadium w wysokości 10% ceny wywoławczej w wysokości 202,20 PLN (tytułem: przetarg publiczny część II);
  • Wadium powinno być wniesione w formie pieniężnej na konto sprzedającego: 06 1020 3583 0000 3302 0011 3829 najpóźniej 1 dzień przed planowanym terminem otwarcia ofert tj. do dnia 18 marca 2020r.
  • Wadium złożone przez oferentów zostanie zwrócone oferentom, których oferty nie zostały wybrane lub zostały odrzucone w terminie 7 dni odpowiednio od daty wyboru lub odrzucenia oferty, na wskazany przez nich rachunek bankowy;
  • Wadium wniesione przez wyłonionego w wyniku przetargu nabywcę zalicza się na poczet ceny nabycia;
  • Wadium nie podlega zwrotowi w przypadku, gdy oferent, który wygrał przetarg, uchyli się od zawarcia umowy sprzedaży.

Cena wywoławcza: 2022,00 brutto(słownie: dwa tysiące dwadzieścia dwa złote 00/100)

Wymagania jakim powinna odpowiadać oferta

  • Oferta powinna zostać złożona w sposób czytelny, na piśmie, w nieprzezroczystym opakowaniu
  • Oferta powinna zawierać:

- imię, nazwisko i adres lub nazwę (firmę) i siedzibę oferenta

- oferowaną cenę i warunki jej zapłaty, przy czym oferowana cena nie może być niższa od ceny wywoławczej

- oświadczenie oferenta, że zapoznał się ze stanem technicznym przedmiotu przetargu i nie wnosi w tym zakresie jakichkolwiek zastrzeżeń lub że ponosi odpowiedzialność za skutki wynikające z rezygnacji z oględzin

- kopię dowodu wpłaty wadium

- nr konta bankowego na jaki należy zwrócić wadium

Termin, miejsce i tryb złożenia oferty oraz okres, w którym oferta jest wiążąca:

  • Oferty należy złożyć do 19 marca 2020r. do godziny 11.00
  • Ofertę należy złożyć w zaklejonej kopercie. Koperta musi wskazywać nadawcę i adresata oraz być zatytułowana: OFERTA – PRZETARG PUBLICZNY NIE OTWIERAĆ PRZED 19 MARCA 2020
  • Miejsce składania ofert: sekretariat Zarządu Dróg Powiatowych w Nowym Mieście Lubawskim z/s w Kurzętniku ul. Sienkiewicza 48, 13 – 306 Kurzętnik, pok. 9 (I piętro)
  • Termin związania ofertą: 30 dni

Miejsce i termin, w którym można obejrzeć sprzedawane składniki majątku ruchomego:

Samochód osobowy marki Fiat 188 Punto, Samochód ciężarowy marki Fiat Ducato 100L można obejrzeć w Zarządzie Dróg Powiatowych w Nowym Mieście Lubawskim z siedzibą w Kurzętniku, ul. Sienkiewicza 48 w dniach od 05 do  18 marca 2020r (w dni robocze od poniedziałku do piątku) w godzinach od 7.00 do 14.00 , po wcześniejszym ustaleniu terminu pod nr tel 601 051 735 – Tadeusz Piotrowicz

Osobą upoważnioną do kontaktowania się z oferentami jest: w sprawach związanych z postępowaniem przetargowym – Milena Fonderska tel. 056 47 482 30; w sprawach związanych ze sprzedawanymi pojazdami – Tadeusz Piotrowicz Tel. 601 051 735

W przetargu publicznym można złożyć ofertę na jedną część lub na kilka części.

Otwarcie ofert zostanie przeprowadzone w Zarządzie Dróg Powiatowych w Nowym Mieście Lubawskim z/s w Kurzętniku ul. Sienkiewicza 48, 13 – 306 Kurzętnik w dniu 19 marca 2020r. o godzinie 11.10 w pokoju nr 10 (I piętro).

Otwarcie ofert jest jawne.

Przystąpienie do przetargu publicznego oznacza, że Oferent akceptuje wszystkie warunki niniejszego ogłoszenia, zapoznała się ze stanem faktycznym i prawnym pojazdów oraz ich stanem technicznym i nie wnosi do nich zastrzeżeń oraz zrzeka się w tym zakresie jakichkolwiek roszczeń w stosunku do sprzedającego, nadto Oferent wyraża zgodę na wyłączenie rękojmi za wady fizyczne i prawne pojazdów na mocy art. 558 § 1 Kodeksu Cywilnego.

 Sprzedający wybierze Oferenta, który zaoferuje najwyższą cenę kupna danego pojazdu. Cena sprzedaży pojazdów nie może być niższa od ceny wywoławczej.

Oferta zostanie odrzucona jeżeli:

  1. Została złożona po wyznaczonym terminie, w niewłaściwym miejscu lub przez oferenta, który nie wniósł wadium;
  2. Nie zawiera danych i dokumentów, o których mowa w punkcie Wymagania jakim powinna odpowiadać oferta lub są one nie kompletne, nieczytelne lub budzą inną wątpliwość, zaś złożenie wyjaśnień mogłoby prowadzić do uznania jej za nową ofertę.

O odrzuceniu oferty Oferent zostanie powiadomiony.

W przypadku złożenia dwóch lub więcej ofert o tej samej najwyższej cenie, pomiędzy Oferentami, którzy zaoferowali najwyższą cenę, zostanie przeprowadzona aukcja, której ceną wywoławczą będzie cena zaproponowana w ofertach. O terminie ewentualnej aukcji Oferenci zostaną powiadomieni pisemnie.

 Termin zawarcia umowy sprzedaży: zawarcie umowy kupna - sprzedaży nastąpi po wyborze najkorzystniejszej oferty. Umowa zostanie podpisana w terminie 7 dni od wyboru z oferentem, który zadeklarował najwyższą cenę. Nabywca zobowiązany jest zapłacić cenę nabycia w terminie 7 dni od dnia zawarcia umowy sprzedaży. Wydanie przedmiotu sprzedaży nabywcy następuje niezwłocznie, nie wcześniej jednak niż w następnym dniu po zapłaceniu ceny nabycia. Sprzedawca zastrzega sobie własność pojazdu do chwili uiszczenia przez nabywcę całkowitej ceny nabycia. Wszystkie koszty związane z nabyciem przedmiotu sprzedaży ponosi nabywca.

Zarząd Dróg Powiatowych w Nowym Mieście Lubawskim z/s w Kurzętniku zastrzega prawo zamknięcia przetargu bez wybrania jakiejkolwiek z ofert, bez podania przyczyn.

Klauzula informacyjna Zarządu Dróg Powiatowych w Nowym Mieście Lubawskim z/s w Kurzętniku

Administratorem Pani/Pana danych osobowych jest Dyrektor Zarządu Dróg Powiatowych w Nowym Mieście Lubawskim z/s w Kurzętniku, ul. Sienkiewicza 48, 13 – 306 Kurzętnik tel. 56 47 482 30, fax 56 47 482 30;

Kontakt do inspektora ochrony danych osobowych: zdpnml@gmail.com;

Pani/Pana dane osobowe przetwarzane będą w celu związanym z postępowaniem prowadzonym w trybie przetargu publicznego. Po zakończeniu postępowania dane podmiotu, z którym zostanie zawarta umowa będą przetwarzane w celu jej realizacji oraz w celu dochodzenia ewentualnych roszczeń. Ostatecznym celem przetwarzania danych staje się cel archiwalny zgodnie z obowiązującymi przepisami prawa.

Odbiorcami Pani/Pana danych osobowych będą:

  • Podmioty zewnętrzne świadczące usługi na rzecz Zarządu Dróg Powiatowych w zakresie niezbędnym do ich realizacji oraz podmioty uprawnione do dostępu do danych na podstawie przepisów prawa;
  • Członkowie komisji przetargowej;
  • Pracownicy administratora uprawnieni do realizacji ww. celu przetwarzania.

Przysługuje Pani/ Panu w przypadkach określonych przepisami, prawo dostępu do treści swoich danych oraz ich sprostowania, usunięcia, ograniczenia przetwarzania, wniesienia sprzeciwu wobec przetwarzania.

W odniesieniu do Pani/Pana danych osobowych decyzje nie będą podejmowane w sposób zautomatyzowany.

Powyższe prawa osoby będą realizowane po rozpatrzeniu wszystkich przesłanek i obowiązków ciążących na Administratorze jak i po pozytywnym zweryfikowaniu tożsamości osoby, która wystąpi o realizację swoich praw.

Ma Pan/Pani prawo wniesienia skargi do Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych, gdy uzna Pani/Pan, iż przetwarzanie danych osobowych narusza przepisy ogólnego rozporządzenia o ochronie danych osobowych z dnia 27 kwietnia 2016 r.

Kurzętnik, 05 marca 2020r.

Osoby odpowiedzialne

Autor:Milena Fonderska
Odpowiada:Joanna Robaczewska
Wytworzył:Marcin Kraszkiewicz
Data ostatniej zmiany:2020-03-05 12:32:14

Archiwum

Data Autor
2020-03-05 12:14 Joanna Robaczewska zobacz

Statystyki

Odwiedzin na stronie: 458