Archwium - Nabór - specjalista ds administracyjnych
Dyrektor Biblioteki Publicznej Miasta i Gminy Piaseczno
ogłasza nabór na stanowisko:
specjalista ds. administracyjnych
- Forma zatrudnienia: umowa o pracę
- Wymiar czasu pracy: 1 etat
- Norma czasu pracy: równoważny system czasu pracy
- Miejsce wykonywanej pracy: Biblioteka Publiczna Miasta i Gminy Piaseczno
Zakres zadań wykonywanych na stanowisku pracy:
- obsługa i koordynowanie spraw związanych lokalami Biblioteki Publicznej Miasta i Gminy Piaseczno (zgodnie ze statutem) w charakterze administratora nieruchomości w celu zapewnienia ich sprawnego działania i/lub funkcjonowania zgodnie w celem i przeznaczeniem wynikającym ze statutu Biblioteki jak i zgodnie z powszechnie obowiązującymi przepisami prawa w tym zakresie;
- administrowanie nieruchomościami Biblioteki Publicznej Miasta i Gminy Piaseczno w tym prowadzenie spraw związanych z administrowaniem obiektami i zapewnieniem infrastruktury technicznej;
- opracowanie rocznego Planu Obsługi Technicznej w tym okresowych przeglądów i konserwacji: nieruchomości, instalacji, urządzeń stanowiących techniczne wyposażenie;
- przygotowywanie zakresu merytorycznego usług / dostaw związanych z funkcjonowaniem i/lub eksploatacją obiektów, w tym uczestniczenie w negocjowaniu warunków umów, koordynowanie i nadzór nad świadczeniem usług związanych bezpośrednio z funkcjonowaniem i/lub eksploatacją obiektu;
- niezwłoczne reagowanie na zgłoszenia (i ich monitorowanie) ze strony osób / podmiotów świadczących usługi / dostawy na podstawie umów zawartych z Biblioteką Publiczną Miasta i Gminy Piaseczno związanych z funkcjonowaniem i/lub eksploatacją obiektów;
- dokonywanie odbiorów robót częściowych/ ostatecznych / pogwarancyjnych w stosunku do osób / pomiotów świadczących usługi / dostawy / roboty budowlane na rzecz Biblioteki Publicznej Miasta i Gminy Piaseczno oraz prowadzenie w tym zakresie właściwej dokumentacji;
- przyjmowanie zgłoszeń o awariach / usterkach i innych nieprawidłowościach związanych z realizacją umowy, monitorowanie usuwania ich skutków;
- przygotowanie, organizacja i odbiór prac remontowych;
- cykliczne przeglądy stanu technicznego obiektów poza przeglądami wynikającymi z harmonogramu w tym zgłaszanie wad i usterek w ramach gwarancji udzielonych przez wykonawców, a następnie monitorowanie ich usuwania;
- prowadzenie elektronicznego rejestru w formie ewidencji kart dostępu do pomieszczeń w budynkach Centrum Edukacyjno-Multimedialnym;
- udział w procedurach wyboru najemców w tym poprzez przygotowywanie zakresów merytorycznych / technicznych najmu, dzierżawy pomieszczeń;
- odpowiedzialność za wypożyczanie sprzętu Biblioteki Publicznej Miasta i Gminy Piaseczno, uczestniczenie w procedurze ustalania stawek odpłatności za wynajem pomieszczeń Biblioteki Publicznej Miasta i Gminy Piaseczno;
- prowadzenie niezbędnej dokumentacji administracyjnej i technicznej;
- przygotowywanie sprawozdań, raportów;
Wymagania:
- wykształcenie wyższe magisterskie;
- umiejętność pracy z dokumentacją techniczną;
- wysokie zdolności organizacyjne i koordynacyjne;
- duży poziom samodzielności i odpowiedzialności za wykonywane zadania.
Wymagane dokumenty formalne:
- Wymagane dokumenty:
- Życiorys (CV)
- Kwestionariusz osobowy
- List motywacyjny.
- Kopie dokumentów potwierdzających wykształcenie.
- Kopie dokumentów potwierdzających dodatkowe kwalifikacje.
- Kopie świadectw pracy.
- Oświadczenie o posiadaniu zdolności do czynności prawnych oraz korzystaniu z pełni praw publicznych.
- Oświadczenie, że kandydat/ka nie był/a skazany/a prawomocnym wyrokiem sądu za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe.
- Inne dokumenty potwierdzające przydatność na stanowisku pracy.
- List motywacyjny i CV powinny być opatrzone klauzulą: „Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych zawartych w ofercie pracy dla potrzeb niezbędnych przy realizacji procesu rekrutacji zgodnie z ustawą z dnia 10 maja 2018 r. o ochronie danych osobowych”.
- Informacja o terminie i miejscu składania dokumentów:
- Wymagane dokumenty należy złożyć do 8 lipca 2019 r. w siedzibie biblioteki lub przesłać pocztą (liczy się dzień wpływu do Biblioteki Publicznej Miasta i Gminy Piaseczno) na adres:
- Biblioteka Publiczna Miasta i Gminy Piaseczno, ul. Kościuszki 49, 05-500 Piaseczno.
- z dopiskiem: Nabór na stanowisko specjalisty ds. administracyjnych. Dokumenty, które wpłyną do biblioteki po terminie, nie będą rozpatrywane i nie podlegają zwrotowi.
- Informacja o wyniku naboru będzie umieszczona na stronie internetowej Biblioteki biblioteka-piaseczno.pl.
- Dyrektor Biblioteki Publicznej Miasta i Gminy Piaseczno zastrzega sobie prawo do powiadomienia o zakwalifikowaniu do dalszych etapów naboru jedynie wybranych kandydatów, a także do niewyłonienia kandydatury do zatrudnienia.
Uwagi końcowe:
Dostarczone dokumenty zostaną poddane formalnej analizie, przeprowadzonej przez komisję rekrutacyjną. W wyniku w/w analizy, zostanie wytypowana lista kandydatów, którzy spełniają wymagania formalne określone w ogłoszeniu. Wytypowani kandydaci zostaną powiadomieni telefonicznie o terminie i miejscu rozmowy kwalifikacyjnej.
Oferty odrzucone, które nie zostaną odebrane w terminie 30 dni od zakończenia naboru, zostaną zniszczone.
Informacja o wyniku naboru będzie umieszczona na stronie BIP-ie https://www.e-bip.org.pl/bibliotekapiaseczno
Przewiduje się zatrudnienie pracownika nie później niż 1.08.2019 r.
Osoby odpowiedzialne
Autor: | Łukasz Krzysztof Załęski |
Odpowiada: | Łukasz Krzysztof Załęski |
Wytworzył: | Łukasz Krzysztof Załęski |
Data ostatniej zmiany: | 2019-06-24 13:52:27 |
Statystyki
Odwiedzin na stronie: | 818 |