drukuj
Powrót
Archwium - Informacje nieudostępnione
PROWADZENIE DOKUMENTACJI, SPOSÓB I ZASADY UDOSTĘPNIANIA DANYCH W NICH ZAWARTYCH
Przedszkole w ramach statutowej działalności prowadzi kancelarię, do której zadań należy w szczególności:
- ewidencjonowanie, rejestrowanie, rozdział i rozliczanie korespondencji oraz przesyłek
- sporządzanie pism oraz ich powielanie
- wysyłanie korespondencji i przesyłek
- prowadzenie archiwum akt jednostki
- prowadzenie dokumentacji wychowanków
- wydawanie legitymacji i zaświadczeń dla wychowanków
- prowadzenie gospodarki formularzami i drukami
Zasady organizacji prac kancelaryjnych, postępowania administracyjnego i obiegu akt oraz sposobu ich przechowywania i udostępniania reguluje instrukcja kancelaryjna.
Osoby odpowiedzialne
Autor: | brak danych |
Odpowiada: | brak danych |
Wytworzył: | Anna Świerzyńska |
Data ostatniej zmiany: | 2012-04-16 23:07:58 |
Statystyki
Odwiedzin na stronie: | 1301 |