Archwium - Nabór do pracy
INFORMACJA O WYNIKACH NABORZE
w Przedszkolu Miejskim nr 3 „ Ekoludki”
na stanowisko „ główny księgowy”
Na podstawie art.15 ust.1 ustawy z dnia 21 listopada 2008 roku o pracownikach samorządowych ( Dz.U. z 2008 r. poz. 1458) Dyrektor Przedszkola Miejskiego nr 3 „ Ekoludki” w Kostrzynie nad Odrą informuje, że zakończona została procedura konkursowa na stanowisko głównego księgowego w Przedszkolu Miejskiem nr 3 „ Ekoludki” w Kostrzynie nad Odrą.
W wyniku zakończenia procedury została wybrana Pani Wioletta Woźniak zamieszkała w Kostrzynie nad Odrą.
Uzasadnienie dokonanego wyboru:
Wybrana kandydatka posiada kwalifikacje do pracy na stanowisku głównego księgowego, ma przygotowanie zawodowe i umiejętności zgodne z oczekiwaniami, jakie powinien spełniać kandydat na powyższym stanowisku.
KONKURS NA STANOWISKO
główny księgowy w Przedszkolu Miejskim nr 3 „Ekoludki” w Kostrzynie nad Odrą
Dyrektor Przedszkola Miejskiego nr 3 „Ekoludki” w Kostrzynie nad Odrą ogłasza otwarty i konkurencyjny nabór na wolne stanowisko urzędnicze ,,Główny księgowy”
Miejsce wykonywania pracy: Przedszkole Miejskie nr 3 „Ekoludki” w Kostrzynie nad Odrą,66-470 Kostrzyn nad Odrą, ul. Niepodległości 19.
Wymiar etatu: pełen etat.
Rodzaj umowy: umowa o pracę.
- Wymagania niezbędne, tzn. konieczne do podjęcia pracy na stanowisku :
- ma obywatelstwo państwa członkowskiego Unii Europejskiej, Konfederacji Szwajcarskiej lub państwa członkowskiego Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA) - strony umowy o Europejskim Obszarze Gospodarczym,
- nieposzlakowana opinia,
- posiadanie pełnej zdolności do czynności prawnych i korzystanie z pełni praw publicznych,
- niekaralność za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe,
- znajomość języka polskiego w mowie i piśmie w zakresie koniecznym,
- spełnia jeden z poniższych warunków:
- ukończył/a ekonomiczne jednolite studia magisterskie lub ekonomiczne wyższe studia zawodowe lub uzupełniające ekonomiczne studia magisterskie lub ekonomiczne studia podyplomowe i posiada co najmniej 2-letnią praktykę w księgowości,
- jest wpisany/a do rejestru biegłych rewidentów na podstawie odrębnych przepisów,
- posiada certyfikat księgowy uprawniający do usługowego prowadzenia ksiąg rachunkowych albo świadectwo kwalifikacyjne uprawniające do usługowego prowadzenia ksiąg rachunkowych, wydane na podstawie odrębnych przepisów.
- Wymagania dodatkowe, które pozwolą na optymalne wykonywanie zadań na stanowisku:
- doświadczenie zawodowe w księgowości budżetowej;
- znajomość oprogramowania do obsługi finansowej placówek oświatowych;
- znajomość przepisów z zakresu ustawy o finansach, prawa o zamówieniach publicznych, ustawy o pracownikach samorządowych, przepisów dotyczących podatków, ubezpieczeń społecznych oraz prawa pracy;
- znajomość przepisów wynikających z Karty Nauczyciela;
- doświadczenie w prowadzeniu księgowości oświatowej;
- umiejętność interpretowania przepisów;
- umiejętność podejmowania samodzielnych decyzji i współpracy w zespole;
- komunikatywność i łatwość nawiązywania kontaktów.
- Zakres zadań wykonywanych na stanowisku :
- prowadzenie rachunkowości zgodnie z obowiązującymi przepisami oraz zasadami opisanymi w ustawie o rachunkowości z dnia 29 września 1994 roku;
- obsługa finansowo-księgowa placówki-prowadzenie pełnej księgowości placówki za pomocą programu DDJ FINANSE firmy Progman;
- przestrzeganie dyscypliny finansów publicznych;
- bieżące i prawidłowe prowadzenie księgowości oraz sporządzanie kalkulacji wynikowej kosztów wykonywanych zadań oraz sprawozdawczości finansowej w sposób umożliwiający:
- terminowe przekazywanie rzetelnych informacji ekonomicznych organowi nadzorującemu oraz pracodawcy,
- ochronę mienia będącego w posiadaniu przedszkola oraz terminowe i prawidłowe rozliczanie osób majątkowo odpowiedzialnych za to mienie,
- prawidłowe i terminowe dokonywanie rozliczeń
- prowadzenie gospodarki finansowej zgodnie z obowiązującymi przepisami prawa i zasadami, a zwłaszcza:
- wykonywanie dyspozycji środkami pieniężnymi,
- zabezpieczanie pod względem finansowym prawidłowości umów zawieranych przez pracodawcę,
- przestrzeganie zasad rozliczeń pieniężnych i ochrony wartości pieniężnych,
- nadzór nad terminowym ściąganiem należności oraz spłaty zobowiązań,
- rozliczanie zaliczek udzielanych pracownikom oraz delegacji.
- przygotowywanie sprawozdań, zestawień, analiz finansowo-księgowych, sprawozdań budżetowych miesięcznych/kwartalnych/rocznych oraz informacji dodatkowych wymaganych przez organ nadzorujący, zewnętrzne instytucje kontrolne i dyrektora;
- opracowywanie i aktualizacja przepisów wewnętrznych w szczególności:
- polityki (zasad) rachunkowości w tym zakładowego planu kont,
- zasad przeprowadzania i rozliczania inwentaryzacji składników majątku,
- zasad prowadzenia gospodarki kasowej oraz magazynowej,
- instrukcji sporządzania, obiegu i kontroli dowodów księgowych,
- instrukcji gospodarowania drukami ścisłego zarachowania,
- instrukcji gospodarowania majątkiem,
- regulaminów udzielania zamówień publicznych.
- prowadzenie dokumentacji dotyczącej rozliczenia podatku od towarów i usług;
- analiza wykorzystania środków samorządowych przewidzianych w budżecie i innych będących w dyspozycji przedszkola;
- przygotowywanie projektów i planów budżetu i rachunku dochodów wydzielonych przedszkola oraz przygotowywanie zmian w planie finansowym;
- sprawowanie nadzoru nad prawidłowością realizacji planu finansowego oraz stałe kontrolowanie stopnia realizacji planu, zaangażowania wydatków, zagrożeń przekroczenia lub niewykonania planu;
- kontrola list płac pod względem formalnym i rachunkowym w ramach umów o pracę i umów cywilnoprawnych;
- uzgadnianie z referentem ds. kadrowo-płacowych naliczonych składek ZUS oraz podatku dochodowego od osób fizycznych;
- prowadzenie ewidencji księgowej środków trwałych oraz naliczanie amortyzacji zgodnie z obowiązującymi przepisami;
- nadzorowanie prawidłowego przebiegu przyjmowania, przekazywania oraz likwidacji składników majątkowych;
- nadzorowanie i rozliczanie inwentaryzacji majątku przedszkola;
- nadzorowanie nad prawidłowością prowadzonych zamówień publicznych;
- kontrola stawki żywieniowej oraz stanów magazynu artykułów spożywczych;
- nadzór nad prawidłowością naliczania opłat ponad podstawę programową oraz za wyżywienie dzieci;
- nadzorowanie gospodarki kasowej przedszkola;
- występowanie o zaświadczenie o niezaleganiu w opłacaniu składek ZUS oraz niezaleganiu w podatkach;
- przygotowywanie oraz wprowadzanie danych do sprawozdania SIO;
- prowadzenie dokumentacji w zakresie RODO;
- prowadzenie składnicy akt zgodnie z obowiązującymi przepisami i zasadami w przedszkolu;
- przygotowywanie i prowadzenie dokumentacji ZFŚS (np. plan, protokoły, wnioski, oświadczenia itp.) oraz obsługa księgowa ZFŚS;
- prowadzenie korespondencji w zakresie spraw finansowych;
- współpraca z instytucjami nadzorującymi, kontrolującymi i wspomagającymi placówkę w zakresie realizowanych obowiązków;
- wykonywanie innych poleceń dyrektora wynikających z organizacji pracy przedszkola.
- Wymagane dokumenty:
- list motywacyjny, CV ;
- kserokopie dokumentów potwierdzających wykształcenie, ewentualne dodatkowe kwalifikacje;
- kserokopie świadectw pracy (jeśli takie posiada);
- oświadczenie kandydata o braku przeciwwskazań zdrowotnych do zajmowanego stanowiska;
- oświadczenie kandydata o posiadaniu pełnej zdolność do czynności prawnych oraz korzystania z pełni praw publicznych;
- oświadczenie kandydata potwierdzające, iż nie był prawomocnie skazany za przestępstwa przeciwko mieniu, przeciwko obrotowi gospodarczemu, przeciwko działalności instytucji państwowych oraz samorządu terytorialnego, przeciwko wiarygodności dokumentów lub za przestępstwo skarbowe;
- oświadczenie kandydata o wyrażeniu zgody na przetwarzanie danych osobowych zawartych w ofercie pracy dla potrzeb niezbędnych do realizacji procesu rekrutacyjnego zgodnie z ustawą z dnia 29 sierpnia 1997 r. o ochronie danych osobowych (Dz. U. z 2002 r. nr 101, poz. 926 ze zm.).
- Termin i miejsce składania dokumentów:
- termin składania dokumentów do 25 marca 2019 r. do godz. 1400;
- sposób składania dokumentów aplikacyjnych: osobiście do dyrektora przedszkola lub drogą pocztową (liczy się termin wpływu dokumentów do przedszkola), w zamkniętych kopertach z dopiskiem ,,Konkurs na stanowisko głównego księgowego”;
- miejsce składania dokumentów: Przedszkole Miejskie nr 3 „Ekoludki” w Kostrzynie nad Odrą, 66-470 Kostrzyn nad Odrą, ul. Niepodległości 19.
- Dodatkowe informacje:
- aplikacje kandydatów złożone po wskazanym terminie nie będą rozpatrywane (o zachowaniu terminu decyduje data wpływu lub stempla pocztowego);
- terminie rozmowy kwalifikacyjnej kandydaci zostaną powiadomieni telefonicznie;
- informacja o wynikach naboru zostanie ogłoszona w Biuletynie Informacji Publicznej Urzędu Miasta Kostrzyn nad Odrą oraz w Biuletynie Informacji Publicznej Przedszkola Miejskiego nr 3 „Ekoludki” w Kostrzynie nad Odrą;
- dokumenty aplikacyjne osób, które wzięły udział w procesie rekrutacji będą przechowywane zgodnie z Regulaminem naboru i Instrukcją kancelaryjną;
- dodatkowe informacje można uzyskać pod numerem telefonu: 95 752 21 84.
- procedura naboru odbędzie się zgodnie z ustawą z dnia 21 listopada 2008r. o pracownikach samorządowych (tj. Dz. U. z 2018r., poz. 1260 ze zm.).
Dyrektor Przedszkola Miejskiego nr 3 „Ekoludki” w Kostrzynie nad Odrą ogłasza nabór na zastępstwo nieobecnego pracownika na stanowisko:
„samodzielny referent do spraw kadrowo – płacowych”
Miejsce wykonywania pracy: Przedszkole Miejskie nr 3 "Ekoludki” ul. Niepodległości 19, 66-470 Kostrzyn nad Odrą.
Wymiar etatu: pełny etat.
Rodzaj umowy: umowa o pracę w celu zastępstwa pracownika w czasie jego usprawiedliwionej nieobecności w pracy.
- Wymagania niezbędne, tzn. konieczne do podjęcia pracy na stanowisku:
- posiadanie obywatelstwa polskiego,
- posiadanie kwalifikacji zawodowych wymaganych do wykonywania pracy na określonym stanowisku,
- wykształcenie co najmniej średnie,
- nieposzlakowana opinia,
- posiadanie pełnej zdolności do czynności prawnych i korzystanie z pełni praw publicznych, niekaralność za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe,
- znajomość języka polskiego w mowie i piśmie w zakresie koniecznym.
- Wymagania dodatkowe, które pozwolą na optymalne wykonywanie zadań na stanowisku:
- znajomość przepisów Kodeksu Pracy, Karty Nauczyciela, ustawy o systemie oświaty, kodeksu postępowania administracyjnego, ustawy o pracownikach samorządowych,
- znajomość przepisów dotyczących ubezpieczeń społecznych i podatku dochodowego od osób fizycznych,
- umiejętność interpretowania przepisów,
- biegła znajomość obsługi urządzeń informatycznych i biurowych,
- umiejętność pracy w zespole,
- komunikatywność i łatwość nawiązywania kontaktów,
- wysoka kultura osobista, odpowiedzialność, dokładność, systematyczność.
- Zakres zadań wykonywanych na stanowisku:
- prowadzenie dokumentacji związanej z kadrami,
- sporządzanie danych wyjściowych do list płac,
- sporządzanie list płac pracowników przedszkola,
- sporządzanie miesięcznych deklaracji do ZUS, US,
- prowadzenie składnicy akt,
- prowadzenie sprawozdawczości GUS, SIO, F-03,
- redagowanie wewnętrznych aktów prawnych,
- kontrolowanie zmian w prawie i aktualizowanie aktów prawnych obowiązujących w przedszkolu,
- prowadzenie korespondencji,
- zaopatrywanie pracowników w środki ochrony indywidualnej,
- ewidencjonowanie czasu pracy pracowników,
- pełnienie obowiązków kasjera przedszkola,
- sporządzanie przelewów bankowych,
- prowadzenie prac związanych z rozliczaniem PFRON,
- pomoc w rozliczaniu i prowadzeniu dokumentacji ZFŚS,
- prowadzenie dokumentacji związanej z gospodarką majątkiem przedszkola,
- prowadzenie innych prac zleconych przez dyrektora związanych z organizacją pracy przedszkola.
- Wymagane dokumenty:
- List motywacyjny, CV opatrzone własnoręcznie podpisaną klauzulą: „Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych w celu rekrutacji zgodnie z art. 6 ust. 1 lit. a Rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych)”
- Kserokopie dokumentów potwierdzających wykształcenie, ewentualne dodatkowe kwalifikacje,
- Kserokopie świadectw pracy (jeśli takie posiada),
- Oświadczenie kandydata o braku przeciwwskazań zdrowotnych do zajmowanego stanowiska,
- Oświadczenie kandydata o posiadaniu pełnej zdolność do czynności prawnych oraz korzystania z pełni praw publicznych,
- Oświadczenie kandydata potwierdzające, iż nie był prawomocnie skazany za przestępstwa przeciwko mieniu, przeciwko obrotowi gospodarczemu, przeciwko działalności instytucji państwowych oraz samorządu terytorialnego, przeciwko wiarygodności dokumentów lub za przestępstwo skarbowe.
- Termin i miejsce składania dokumentów:
- Termin: do 30 marca 2019 roku do godz. 15:00,
- Sposób składania dokumentów aplikacyjnych: osobiście w gabinecie dyrektora Przedszkola Miejskiego nr 3 „Ekoludki” w Kostrzynie nad Odrą lub drogą pocztową (liczy się termin wpływu), w zamkniętych kopertach z dopiskiem „Nabór na zastępstwo nieobecnego pracownika na stanowisko samodzielnego referenta kadrowo-płacowych”.
- Miejsce składania dokumentów: Przedszkole Miejskie nr 3 „Ekoludki” w Kostrzynie nad Odrą, ul. Niepodległości 19, 66-470 Kostrzyn nad Odrą.
- Dodatkowe informacje:
- Aplikacje kandydatów złożone po wskazanym terminie nie będą rozpatrywane (o zachowaniu terminu decyduje data wpływu lub stempla pocztowego).
- O terminie rozmowy kwalifikacyjnej kandydaci zostaną powiadomieni telefonicznie.
- Dokumenty aplikacyjne osób, które wzięły udział w procesie rekrutacji będą przechowywane zgodnie Regulaminem naboru i instrukcją kancelaryjną.
- Dodatkowe informacje można uzyskać pod numerem telefonu 95 752 21 84.
Osoby odpowiedzialne
Autor: | Anita Nizińska |
Odpowiada: | Małgorzata Zapała |
Wytworzył: | Anita Nizińska |
Data ostatniej zmiany: | 2019-04-04 10:15:46 |
Statystyki
Odwiedzin na stronie: | 3110 |