Biuletyn Informacji Publicznej
Muzeum Regionalne im. Mieczysława Asłanowicza w Siedlcach
drukuj

Archwium - Klauzule informacyjne

Klauzula informacyjna dla darczyńców Muzeum Regionalnego w Siedlcach


Informacja o przetwarzaniu danych osobowych

Na podstawie Rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady Europy (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/45/WE, zwanego dalej

„RODO” informuje się, że:


Administrator danych:

Administratorem danych jest Muzeum Regionalne w Siedlcach ul. Józefa Piłsudskiego 1 08-110 Siedlce, NIP: 821-113-52-15, REGON: 711676402 (zwane dalej Muzeum) wraz z Oddziałami.


Inspektor Ochrony Danych:

W Muzeum powołany został Inspektor Ochrony Danych, adres: 08-110 Siedlce, ul. Józefa Piłsudskiego 1, adres e-mail: iod@muzeumsiedlce.art.pl


Kategorie danych osobowych:

Muzeum przetwarza dane osobowe pozyskane od osób, których dane dotyczą.

Są to: dane identyfikacyjne darczyńców niezbędne do zawierania i wykonywania umów, porozumień.


Cel przetwarzania danych i podstawy prawne:

Dane osobowe mogą być przetwarzane przez Muzeum w celach realizacji statutowych działań Muzeum:

  • zawierania i wykonywania umów, porozumień, na podstawie 6 ust. 1 lit. b RODO,
  • realizacja zadań związanych z przeprowadzeniem badań naukowych na podstawie art. 6 ust. 1 d i e RODO,
  • realizacja działalności wystawienniczej na podstawie 6 ust. 1 lit. d i e RODO,
  • realizacja działalności konserwatorskiej na podstawie 6 ust. 1 lit. d i e RODO,
  • realizacja dochodzenia lub zabezpieczenia roszczeń na podstawie art. 6 1 lit. f RODO.


Udostępnianie danych osobowych:

Państwa dane mogą być przekazywane podmiotom przetwarzającym je na zlecenie Muzeum np. podwykonawcom, usługodawcom, instytucjom współpracującym, operatorom pocztowym, kurierom, bankom, przewoźnikom oraz podmiotom uprawnionym do uzyskania danych na podstawie obowiązującego prawa – tylko w przypadku, gdy wystąpią z żądaniem w oparciu o stosowne podstawy prawne.


Przekazywanie danych osobowych do państwa trzeciego:

Dane osobowe zebrane przez Muzeum nie będą przekazywane do państwa trzeciego, chyba, że państwo docelowe zapewnia na swoim terytorium odpowiedni poziom ochrony danych osobowych, a niezbędność przekazania danych oparta zostanie na stosownych podstawach prawnych.


Okres przechowywania danych:

Państwa dane osobowe będą przechowywane przez okres:

  • realizacji i obowiązywania umów, porozumień – przez okres nie dłuższy, niż jest to niezbędne do celów, do których dane te zostały zebrane,
  • realizacji zadań związanych z przeprowadzeniem badań naukowych, do momentu realizacji zamierzonego celu, a po jego upływie przez okres niezbędny do wypełnienia obowiązku prawnego przez Muzeum wynikającego z przepisów podatkowych, rachunkowych lub kancelaryjno-archiwalnych,
  • realizacji działalności wystawienniczej do momentu realizacji zamierzonego celu, a po jego upływie przez okres niezbędny do wypełnienia obowiązku prawnego przez Muzeum wynikającego z przepisów podatkowych, rachunkowych lub kancelaryjno-archiwalnych,
  • realizacji działalności konserwatorskiej do momentu realizacji zamierzonego celu, a po jego upływie przez okres niezbędny do wypełnienia obowiązku prawnego przez Muzeum wynikającego z przepisów podatkowych, rachunkowych lub kancelaryjno-archiwalnych,
  • w systemie monitoringu wizyjnego do 30 W przypadku prowadzenia postępowań wyjaśniających lub dochodzeń związanych z bezpieczeństwem osób przebywających na terenie Muzeum na czas niezbędny do wykonania w/w czynności,
  • w bazie danych dot. wysyłania wiadomości e-mail z informacjami bieżącymi dotyczących działalności Muzeum - do momentu odwołania zgody na wysyłkę przez właściciela danych,
  • w bazie darczyńców prowadzonej przez Muzeum, do momentu realizacji zamierzonego celu, a po jego upływie przez okres niezbędny do wypełnienia obowiązku prawnego przez Muzeum wynikającego z przepisów kancelaryjno-archiwalnych lub do momentu odwołania zgody na wysyłkę przez właściciela danych,
  • realizacji dochodzenia lub zabezpieczenia roszczeń, do momentu wygaśnięcia prawa do roszczeń, a po jego upływie przez okres niezbędny do wypełnienia obowiązku prawnego przez Muzeum wynikającego z przepisów podatkowych lub rachunkowych lub kancelaryjno- archiwalnych,

Dane osobowe przewarzane na podstawie odrębnej zgody będą przechowywane do czasu jej odwołania.


Przysługujące prawa:

W związku z przetwarzaniem przez Muzeum danych osobowych przysługuje Państwu:

  • prawo dostępu do treści swoich danych oraz prawo ich poprawiania, usunięcia, ograniczenia przetwarzania, prawo do przenoszenia danych, prawo wniesienia sprzeciwu wobec przetwarzania danych w tym profilowania,
  • prawo do cofnięcia zgody w przypadku, gdy Muzeum będzie przetwarzało Państwa dane osobowe w oparciu o zgodę, w dowolnym momencie i w dowolny sposób, bez wpływu na zgodność z prawem przetwarzania, którego dokonano na podstawie zgody przed jej wycofaniem,
  • prawo wniesienia skargi do Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych, gdy uznacie Państwo, że przetwarzanie danych osobowych narusza zapisy


Wymóg podania danych:

Podanie przez Państwa danych osobowych stanowi warunek realizacji celów określonych w pkt. 4. Jesteście Państwo zobowiązani do ich podania, a konsekwencją ich niepodania będzie brak możliwości podjęcia działań zmierzających do realizacji celów określonych w pkt. 4.


Zautomatyzowane podejmowanie decyzji w tym profilowanie:

Muzeum nie profiluje danych osobowych, które zostały mu przekazane.

 

Klauzula informacyjna dla kontrahentów (osób będących stronami umów zawieranych z Muzeum Regionalnym w Siedlcach)


Informacja o przetwarzaniu danych osobowych
Na podstawie Rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady Europy (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/45/WE, zwanego dalej „RODO” informuje się, że:


Administrator danych:

Administratorem danych jest Muzeum Regionalne w Siedlcach ul. Józefa Piłsudskiego 1 08-110 Siedlce, NIP: 821-113-52-15, REGON: 711676402 (zwane dalej Muzeum) wraz z Oddziałami.


Inspektor Ochrony Danych:

W Muzeum powołany został Inspektor Ochrony Danych, adres: 08-110 Siedlce, ul. Józefa Piłsudskiego 1, adres e-mail: iod@muzeumsiedlce.art.pl


Kategorie danych osobowych:

Muzeum przetwarza dane osobowe pozyskane od osób, których dane dotyczą.

Są to: dane identyfikacyjne kontrahenta (strony) niezbędne do zawierania i wykonywania umów, porozumień, referencji.


Cel przetwarzania danych i podstawy prawne:

Dane osobowe mogą być przetwarzane przez Muzeum w celach realizacji statutowych działań

Muzeum:

- zawierania i wykonywania umów, porozumień, wydawania referencji na podstawie art. 6 ust. 1 lit. b RODO,

- realizacji procedury wnioskodawczej dot. zapytań ofertowych na podstawie art. 6 ust. 1 lit. d i e RODO,

- realizacji procedury dotyczącej postępowania o udzielenie zamówienia publicznego na podstawie art. 6 ust. 1 lit. c RODO,

- realizacji dochodzenia lub zabezpieczenia roszczeń na podstawie art. 6 ust. 1 lit. f RODO.


Udostępnianie danych osobowych:

Państwa dane mogą być przekazywane podmiotom przetwarzającym je na zlecenie Muzeum np. podwykonawcom, usługodawcom, instytucjom współpracującym, operatorom pocztowym, kurierom, bankom, przewoźnikom oraz podmiotom uprawnionym do uzyskania danych na podstawie obowiązującego prawa – tylko w przypadku, gdy wystąpią z żądaniem w oparciu o stosowne podstawy prawne.


Przekazywanie danych osobowych do państwa trzeciego:

Dane osobowe zebrane przez Muzeum nie będą przekazywane do państwa trzeciego, chyba, że państwo docelowe zapewnia na swoim terytorium odpowiedni poziom ochrony danych osobowych, a niezbędność przekazania danych oparta zostanie na stosownych podstawach prawnych.


Okres przechowywania danych:

Państwa dane osobowe będą przechowywane przez okres:

- realizacji i obowiązywania umów porozumień– przez okres nie dłuższy, niż jest to niezbędne do celów, do których dane te zostały zebrane,

- realizacji procedury wnioskodawczej dot. zapytań ofertowych, archiwizacja dokumentów zgodnie z obowiązującymi przepisami kancelaryjno-archiwalnymi,

- realizacji i obowiązywania procedury dotyczącej postępowania o udzielenie zamówienia publicznego – zgodnie z postanowieniami ustawy Prawo zamówień publicznych, przez okres 4 lat od dnia zakończenia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli czas trwania umowy przekracza 4 lata, okres przechowywania obejmuje cały czas trwania umowy, do momentu wygaśnięcia prawa do roszczeń, a po jego upływie przez okres niezbędny do wypełnienia obowiązku prawnego przez Muzeum wynikającego z przepisów podatkowych lub rachunkowych lub kancelaryjno-archiwalnych,

- w systemie monitoringu wizyjnego do 30 dni. W przypadku prowadzenia postępowań wyjaśniających lub dochodzeń związanych z bezpieczeństwem osób przebywających na terenie Muzeum na czas niezbędny do wykonania w/w czynności,

- realizacji dochodzenia lub zabezpieczenia roszczeń, do momentu wygaśnięcia prawa do roszczeń, a po jego upływie przez okres niezbędny do wypełnienia obowiązku prawnego przez Muzeum wynikającego z przepisów podatkowych lub rachunkowych lub kancelaryjno-archiwalnych,

Dane osobowe przewarzane na podstawie odrębnej zgody będą przechowywane do czasu jej odwołania.


Przysługujące prawa:

W związku z przetwarzaniem przez Muzeum danych osobowych przysługuje Państwu:

- prawo dostępu do treści swoich danych oraz prawo ich poprawiania, usunięcia, ograniczenia przetwarzania, prawo do przenoszenia danych, prawo wniesienia sprzeciwu wobec przetwarzania danych w tym profilowania,

- prawo wniesienia skargi do Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych, gdy uznacie Państwo, że przetwarzanie danych osobowych narusza zapisy RODO,

- w przypadku procedury dotyczącej postępowania o udzielenie zamówienia publicznego nie przysługuje Państwu:

    1. − prawo do usunięcia danych osobowych w związku z art. 17 ust. 3 lit. b, d lub e RODO;
    2. − prawo do przenoszenia danych osobowych, o którym mowa w art. 20 RODO;
    3. − prawo sprzeciwu, wobec przetwarzania danych osobowych na podstawie art. 21 RODO, gdyż podstawą prawną przetwarzania Pani/Pana danych osobowych jest art. 6 ust. 1 lit. c RODO.


Wymóg podania danych:

Podanie przez Państwa danych osobowych stanowi warunek realizacji celów określonych w pkt. 4. Jesteście Państwo zobowiązani do ich podania, a konsekwencją ich niepodania będzie brak możliwości podjęcia działań zmierzających do realizacji celów określonych w pkt. 4.


Zautomatyzowane podejmowanie decyzji w tym profilowanie:

Muzeum nie profiluje danych osobowych, które zostały mu przekazane.

 

Klauzula informacyjna dla osób korzystających z usług hotelowych w Muzeum Ziemiaństwa w Dąbrowie


Informacja o przetwarzaniu danych osobowych

Na podstawie Rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady   Europy (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/45/WE, zwanego dalej „RODO” informuje się, że:


Administrator danych:

Administratorem danych jest Muzeum Regionalne w Siedlcach ul. Józefa Piłsudskiego 1 08-110 Siedlce, NIP: 821-113-52-15, REGON: 711676402 (zwane dalej Muzeum).


Inspektor Ochrony Danych:

W Muzeum powołany został Inspektor Ochrony Danych, adres: 08-110 Siedlce, ul. Józefa Piłsudskiego 1, adres e-mail: iod@muzeumsiedlce.art.pl


Kategorie danych osobowych:

Muzeum przetwarza dane osobowe pozyskane od osób, których dane dotyczą.

Są to: dane identyfikacyjne niezbędne do zawarcia i realizacji umowy o świadczenie usług hotelarskich lub dane konieczne do podjęcia działań na żądanie osoby, której dane dotyczą, przed zawarciem umowy dotyczącej usług hotelowych (np. dokonanie rezerwacji).


Cel przetwarzania danych i podstawy prawne:

Dane osobowe mogą być przetwarzane przez Muzeum w celach realizacji działań Muzeum dot. usług hotelowych:

  • zapewnienie najwyższej jakości usług hotelowych lub do podjęcie działań na żądanie osoby, której dane dotyczą, przed zawarciem umowy dotyczącej usług hotelowych (np. dokonanie rezerwacji), na podstawie 6 ust. 1 lit. b RODO,
  • realizacja zadań związanych z zapewnieniem bezpieczeństwa osób przebywających na terenie Muzeum – gości hotelowych na podstawie 6 ust. 1 lit. d i e RODO,
  • realizacja dochodzenia lub zabezpieczenia roszczeń na podstawie art. 6 1 lit. f RODO.


Udostępnianie danych osobowych:

Państwa dane mogą być przekazywane podmiotom przetwarzającym je na zlecenie Muzeum np. podwykonawcom, usługodawcom, instytucjom współpracującym, operatorom pocztowym, kurierom, bankom, przewoźnikom oraz podmiotom uprawnionym do uzyskania danych na podstawie obowiązującego prawa – tylko w przypadku, gdy wystąpią z żądaniem w oparciu o stosowne podstawy prawne.


Przekazywanie danych osobowych do państwa trzeciego:

Dane osobowe zebrane przez Muzeum nie będą przekazywane do państwa trzeciego, chyba, że państwo docelowe zapewnia na swoim terytorium odpowiedni poziom ochrony danych osobowych, a niezbędność przekazania danych oparta zostanie na stosownych podstawach prawnych.


Okres przechowywania danych:

Państwa dane osobowe będą przechowywane przez okres:

  • realizacji i obowiązywania umowy dotyczącej usług hotelowych – przez okres nie dłuższy, niż jest to niezbędne do celów, do których dane te zostały zebrane,
  • realizacji zadań związanych z zapewnieniem bezpieczeństwa gości hotelowych, osób przebywających na terenie Muzeum (w tym monitoring wizyjny),
  • realizacji celów podatkowych wynikających z wykonania usługi hotelowej, przez okres niezbędny do wypełnienia obowiązku prawnego przez Muzeum wynikającego z przepisów podatkowych lub rachunkowych lub kancelaryjno-archiwalnych,
  • realizacji dochodzenia lub zabezpieczenia roszczeń, do momentu wygaśnięcia prawa do roszczeń, a po jego upływie przez okres niezbędny do wypełnienia obowiązku prawnego przez Muzeum wynikającego z przepisów podatkowych lub rachunkowych lub kancelaryjno- archiwalnych,


Przysługujące prawa:

W związku z przetwarzaniem przez Muzeum danych osobowych przysługuje Państwu:

  • prawo dostępu do treści swoich danych oraz prawo ich poprawiania, usunięcia, ograniczenia przetwarzania, prawo do przenoszenia danych, prawo wniesienia sprzeciwu wobec przetwarzania danych w tym profilowania,
  • prawo do cofnięcia zgody w przypadku, gdy Muzeum będzie przetwarzało Państwa dane osobowe w oparciu o zgodę, w dowolnym momencie i w dowolny sposób, bez wpływu na zgodność z prawem przetwarzania, którego dokonano na podstawie zgody przed jej wycofaniem,
  • prawo wniesienia skargi do Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych, gdy uznacie Państwo, że przetwarzanie danych osobowych narusza zapisy


Wymóg podania danych:

Podanie przez Państwa danych osobowych stanowi warunek realizacji celów określonych w pkt. 4. Jesteście Państwo zobowiązani do ich podania, a konsekwencją ich niepodania będzie brak możliwości podjęcia działań zmierzających do realizacji celów określonych w pkt. 4.


Zautomatyzowane podejmowanie decyzji w tym profilowanie:

Muzeum nie profiluje danych osobowych, które zostały mu przekazane.

Pliki

Osoby odpowiedzialne

Autor:Krzysztof Cabaj
Odpowiada:IOD
Wytworzył:IOD
Data ostatniej zmiany:2021-11-25 12:47:03
Powrót

Statystyki

Odwiedzin na stronie: 575