Biuletyn Informacji Publicznej
Szkoła Podstawowa w Widuchowej
drukuj

Archwium - Przetargi

Adres strony internetowej, na której Zamawiający udostępnia Specyfikację Istotnych Warunków Zamówienia:

www.e-bip.org.pl/zswiduchowa


Widuchowa: Kompleksowe świadczenie usług utrzymania czystości w budynku Zespołu Szkół w Widuchowej.
Numer ogłoszenia: 108624 - 2015; data zamieszczenia: 11.05.2015
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Zespół Szkół , ul. Barnima III, 74-120 Widuchowa, woj. zachodniopomorskie, tel. 91 4167115, faks 91 4167136.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.zswiduchowa.pl
  • Adres strony internetowej, pod którym dostępne są informacje dotyczące dynamicznego systemu zakupów: https://www.e-bip.org.pl/zswiduchowa

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: szkoła.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Kompleksowe świadczenie usług utrzymania czystości w budynku Zespołu Szkół w Widuchowej..

II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.

II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest kompleksowe świadczenie usług utrzymania czystości w budynku Zespołu Szkół w Widuchowej. Ogólna powierzchnia pomieszczeń (w tym powierzchnia okien) z wyłączeniem pomieszczeń kotłowni, kuchni z zapleczem, stołówki, biblioteki wynosi : 5459,20 m2..

II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 90.91.93.00-5.

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.

II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.

 

II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Rozpoczęcie: 01.08.2015.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.2) ZALICZKI

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

  • III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania

Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

  • aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy Pzp wystawionego nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenia w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy;
  • III.3.2) Wiedza i doświadczenie

Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

  • wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, w zakresie niezbędnym do wykazania spełniania warunku wiedzy i doświadczenia w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania, oraz załączeniem dokumentu potwierdzającego, że te usługi zostały wykonane lub są wykonywane należycie;
  • III.3.3) Potencjał techniczny

Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

  • wykaz narzędzi, i urządzeń technicznych dostępnych wykonawcy usług w celu realizacji zamówienia wraz z informacją o podstawie dysponowania tymi zasobami;
  • III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia

Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

  • wykaz osób , które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług;
  • III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa

Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

  • - aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzającego, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, lub zaświadczenia, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawionego nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert; -aktualne zaświadczenie właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzającego, że wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenia zdrowotne i społeczne, lub potwierdzenia, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawionego nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:

  • potwierdzenie posiadania uprawnień do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania, w szczególności koncesje, zezwolenia lub licencje;
  • wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, głównych dostaw lub usług, w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których dostawy lub usługi zostały wykonane, oraz załączeniem dowodów, czy zostały wykonane lub są wykonywane należycie;
  • wykaz narzędzi, wyposażenia zakładu i urządzeń technicznych dostępnych wykonawcy usług lub robót budowlanych w celu wykonania zamówienia wraz z informacją o podstawie do dysponowania tymi zasobami;
  • wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami;
  • informację banku lub spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej potwierdzającą wysokość posiadanych środków finansowych lub zdolność kredytową wykonawcy, wystawioną nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert albo składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia;

III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

  • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;
  • aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
  • aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
  • aktualne zaświadczenie właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenia zdrowotne i społeczne, lub potwierdzenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
  • aktualną informację z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4-8 ustawy, wystawioną nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;

III.6) INNE DOKUMENTY

Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)

Podpisany projekt umowy ustalony przez zamawiającego, stanowiący załącznik nr 1 do specyfikacji.

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: https://www.e-bip.org.pl/zswiduchowa
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Zespół Szkół w Widuchowej ul. Barnima III 1 74-120 Widuchowa pokój 104.

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 19.05.2015 godzina 09:00, miejsce: Zespół Szkół w Widuchowej ul. Barnima III 1 74-120 Widuchowa pokój 104.

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

 

Zgodnie z art. 38.2 PZP przedstawiam pytanie:

  1. Zgodnie z pkt. III.d.  prosimy o podanie rodzaju materiałów eksploatacyjnych które mają być dostarczane przez Wykonawcę

- papier toaletowy: biały/szary, jedno-/dwuwarstwowy.

- ręczniki papierowe: białe/szare/zielone.

- mydło antybakteryjne, zwykłe

oraz wyjaśnienie:

Wykonawca musi dostarczyć:

- papier toaletowy szary jednowarstwowy

- ręczniki papierowe zielone

- mydło antybakteryjne

Zgodnie z art. 38.2 PZP przedstawiam pytania:

 

 

  1. W nawiązaniu do pkt. III 1a do SIWZ prosimy Zamawiającego o podanie dokładnej powierzchni wykończenia podłóg w pomieszczeniach objętych przedmiotem zamówienia, tj. wykładzin PCV, wykładzin dywanowych, ceramicznych płytek podłogowych  oraz drewnianych paneli podłogowych w obiekcie  objętym przedmiotem zamówienia.
  2. W nawiązaniu do punktu III 1 do SIWZ, zawierającego opis przedmiotu zamówienia, prosimy o doprecyzowanie, w jakich pomieszczeniach – poza stołówką  - ma obywać się akrylowanie. Prosimy o potwierdzenie, że czynność ta dotyczy wykładzin PCV.
  3. W nawiązaniu do pkt. III 1 d do SIWZ, zawierającego opis przedmiotu zamówienia, prosimy o podanie miesięcznego zużycia mydła w płynie oraz ręczników papierowych. Prosimy również o podanie liczby osób korzystających z toalety, tj. liczby uczniów oraz pracowników szkoły
  4. W nawiązaniu do pkt. III 1 do SIWZ , zawierającego opis przedmiotu zamówienia, prosimy o informację, co zamawiający rozumie poprzez zapis: „ koncepcja wykonania usługi to : liczba zatrudnionych pracowników, system pracy, możliwość zastąpienia nieobecnego pracownika. „ ?
  5. W nawiązaniu do pkt. III 2 do SIWZ, zawierającego ustalenia szczegółowe, prosimy o określenie co Zamawiający rozumie poprzez słowo „ codziennie „ ? Czy chodzi o wykonanie czynności jeden raz dziennie, w trakcie trwania pracy osoby sprzątającej?
  6. Czy Zamawiający wymaga serwisu dziennego?
  7. W nawiązaniu do pkt. III 2 b i c do SIWZ, zawierającego   ustalenia szczegółowe, prosimy Zamawiającego o kreślenie, co rozumie poprzez sformułowanie „ w razie potrzeby na bieżąco”? Czy chodzi o sytuacje, w której pracownik Wykonawca zostaje poinformowany przez przedstawiciela Zamawiającego o konieczności wykonania czynności dodatkowej ?
  8. W nawiązaniu  do pkt. III 2 do SIWZ, zawierającego ustalenia szczegółowe, prosimy o określenie, co Zamawiający rozumie pod podjęciu „konserwacja podłóg” i przy użyciu jakich środków czynność ta ma być wykonywana?
  9. W nawiązaniu do pkt. III 4 8) do SIWZ, prosimy o odpowiedź, czy w dni wolne od nauki szkolnej ( ferie świąteczne, ferie zimowe, ferie letnie ) . Zamawiający wymaga, by 5 osób pracowało jednocześnie w godzinach od 7.30 do 15.30?
  10. W nawiązaniu do § 7 projektu umowy, prosimy o informację, co Zamawiający rozumie przez zapis „Wykonawca we własnym zakresie 1) Będzie strzegł mienia znajdującego się na terenie wykonywania umowy „.Prosimy o doprecyzowanie zapisu, , gdyż zakres ochrony nic wchodzi w zakres usługi sprzątania.
  11. W nawiązaniu do § 12 projektu umowy prosimy o określenie, czy kwota ofertowana ma być kwotą netto za m2 miesięcznie?

 

 

 

 oraz wyjaśnienie:

 

 

 

Ad. 1. Wykładzina PCV – około 4300m2

 

Drewniane panele podłogowe – około 650 m2

 

Terakota – około 480 m2

 

Ad. 2. Akrylowanie ma się odbywać we wszystkich pomieszczeniach gdzie znajduje się wykładzina PCV.

 

Ad. 3. Zamawiający nie jest w stanie określić zużycia mydła i ręczników papierowych. Dodatkowa informacja: w obiekcie znajduje się 20 toalet, z których korzysta 462 uczniów oraz 52 pracowników. W toaletach znajdują się pojemniki na mydło.

 

Ad. 4. Wykonawca wyceniając wartość swojej usługi bierze pod uwagę specyfikę obiektu.

 

Ad. 5. Wykonanie czynności każdego dnia.

 

Ad. 6. Informacja w SIWZ, pkt. III 4. 8).

 

Ad. 7. Np. w sytuacji gdy uczeń rozleje napój (to jest w razie potrzeby) oraz gdy zostanie on poinformowany przez Zamawiającego.

 

Ad. 8. Konserwacja podłóg to mycie przy użyciu środków nabłyszczających.

 

Ad. 9. W ferie świąteczne, ferie zimowe i ferie letnie zamawiający wymaga by 5 osób pracowało jednocześnie.

 

Ad. 10. Sprzęt znajdujący się na terenie wykonywania umowy nie zostanie uszkodzony bądź zawłaszczony przez Wykonawcę.

 

Ad. 11. Wykonawca nie wypełnia projektu umowy, jedynie wzór akceptuje podpisem.


Osoby odpowiedzialne

Autor:Barbara Kwaśniak
Odpowiada:Stanisław Domaradzki
Wytworzył:Barbara Kwaśniak
Data ostatniej zmiany:2015-05-15 14:58:18
Powrót

Statystyki

Odwiedzin na stronie: 2729