Biuletyn Informacji Publicznej
Biblioteka Publiczna w Piasecznie
drukuj

Nabór - specjalista ds. promocji – 1/2 etat

Dyrektor Biblioteki Publicznej w Piasecznie ogłasza nabór na wolne stanowisko: specjalista ds. promocji – 1/2 etat:

  1. Warunki pracy:
    • Wymiar etatu: 1/2 etat
    • Umowa o pracę
    • Miejsce pracy: Biblioteka Publiczna w Piasecznie, dział promocji i animacji
  2. Oferujemy:
    • Ciekawe środowisko pracy
    • Możliwość rozwoju osobistego
    • Szkolenia
  3. Wymagania niezbędne:
    • Minimum wykształcenie średnie, policealne lub wyższe
    • Umiejętność pracy w systemie MS Windows
    • Umiejętność redagowania tekstów, tworzenia prezentacji, arkusze kalkulacyjne
    • Dyspozycyjność, samodzielność, komunikatywność
    • Sprawne poruszanie się po sieci, znajomość trendów w komunikacji internetowej, posługiwanie się narzędziami do obsługi mediów społecznościowych i umiejętność wyszukiwania w nich informacji
    • Umiejętność publikacji artykułów, regulaminów, tworzenia wydarzeń na fanpage Facebooka, grafik na Instagram
    • Umiejętność pracy w zespole, organizacji pracy, w tym sprawnej i szybkiej realizacji powierzonych zadań
    • Wysoka motywacja do pracy na rzecz biblioteki, umiejętność realizacji zadań metodą projektową
    • Pełna zdolność do czynności prawnych oraz korzystanie z pełni praw publicznych
    • Niekaralność za przestępstwa ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe
    • Stan zdrowia pozwalający na zatrudnienie na wyżej wymienionym stanowisku
  4. Wymagania dodatkowe:
    • Podstawowa znajomość programów graficznych (typu CorelDraw, Canva, IrfanView, GIMP) do tworzenia/obróbki grafiki, do projektowania ulotek, plakatów, zaproszeń, wizytówek, itp.
    • Podstawowa znajomość CMS (systemy zarządzania treścią), typu WordPress – redagowanie artykułów na stronie biblioteki
    • Samodzielność i odpowiedzialność za powierzone zadania
    • Łatwość nawiązywania kontaktów
    • Skrupulatność, sumienność, zaangażowanie w rozwoju biblioteki
    • Kreatywność, innowacyjność oraz motywacja do pracy
    • Wysoka kultura osobista
    • Umiejętność radzenia sobie w sytuacjach stresujących
    • Dyspozycyjność związana z realizacją obowiązków w godzinach popołudniowych czy w weekendy
    • Gotowość do stałego podnoszenia kwalifikacji
  5. Zakres zadań wykonywanych na stanowisku:
    • Współprowadzenie strony internetowej biblioteki, profilu Biblioteki na Facebooku
    • Prowadzenie działań promocyjnych związanych z działalnością biblioteki
    • Współorganizowanie działań promocyjnych oraz eventów realizowanych przez bibliotekę
    • Przygotowanie materiałów promocyjnych biblioteki
    • Redagowanie tekstów, przygotowanie informacji medialnych, regulaminów, sprawozdań, prezentacji
    • Współpraca z mediami i podmiotami zewnętrznymi (m.in. przekazywanie informacji o planowanych wydarzeniach, przekazywanie relacji i dokumentacji fotograficznej z wydarzeń, których organizatorem bądź współorganizatorem jest Biblioteka, pozyskiwanie patronatów medialnych)
    • Nadzór nad wydawaniem publikacji przez bibliotekę (w tym kontakty z autorami i prowadzenie spraw związanych z przygotowaniem publikacji do druku i dystrybucji)
  1. Wymagane dokumenty:
    • List motywacyjny z uzasadnieniem przystąpienia do naboru
    • Życiorys (CV)
    • Kopie świadectw pracy
    • Kserokopie dokumentów potwierdzających wykształcenie
    • Kserokopie innych dokumentów o posiadanych kwalifikacjach, uprawnieniach i umiejętnościach 
    • Oświadczenie o posiadaniu zdolności do czynności prawnych oraz korzystaniu z pełni praw publicznych
    • Oświadczenie, że kandydat/ka nie był/a skazany/a prawomocnym wyrokiem sądu za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe
    • List motywacyjny i CV powinny być opatrzone klauzulą: „Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych zawartych w ofercie pracy dla potrzeb niezbędnych przy realizacji procesu rekrutacji zgodnie z ustawą z dnia 10 maja 2018 r. o ochronie danych osobowych”
  1. Informacje o terminie i miejscu składania dokumentów:
    • Wymagane dokumenty należy złożyć do 31 stycznia 2024 r. osobiście w Bibliotece Publicznej w Piasecznie ul. Jana Pawła II 55, 05-500 Piaseczno. Komplet dokumentów (w jednym pliku) można wysłać elektronicznie (podpisane profilem zaufanym) można wysłać na adres mailowy: promocja@biblioteka-piaseczno.pl (do 31 stycznia 2024 r. do godz. 23.59). Dokumenty składane osobiście należy przekazać w zamkniętej kopercie z dopiskiem „Nabór na stanowisko specjalista ds. promocji”. Dokumenty, które wpłyną do Biblioteki po terminie, nie będą rozpatrywane i nie podlegają zwrotowi. Informacja o wyniku naboru będzie umieszczona na stronie internetowej BIP-u Biblioteki. Osoby, które spełniają wymagania formalne, zostaną powiadomione telefonicznie o terminie rozmowy kwalifikacyjnej. Dyrektor Biblioteki Publicznej w Piasecznie zastrzega sobie prawo do powiadomienia o zakwalifikowaniu do dalszych etapów naboru jedynie wybranych kandydatów, a także do niewyłonienia kandydatury do zatrudnienia. Na rozmowę kwalifikacyjną należy przygotować propozycje działań, które kandydat/ka chciał(a)by realizować w Bibliotece.

Uwagi końcowe:
Dostarczone dokumenty zostaną poddane formalnej analizie, przeprowadzonej przez komisję rekrutacyjną. W wyniku w/w analizy, zostanie wytypowana lista kandydatów, którzy spełniają wymagania formalne określone w ogłoszeniu. Wytypowani kandydaci zostaną powiadomieni telefonicznie o terminie i miejscu rozmowy kwalifikacyjnej. Oferty odrzucone, które nie zostaną odebrane w terminie 30 dni od zakończenia naboru, zostaną zniszczone. Informacja o wyniku naboru będzie umieszczona na stronie internetowej Biblioteki www.biblioteka-piaseczno.pl.

Osoby odpowiedzialne

Autor:Sylwia Chojnacka-Tuzimek
Odpowiada:Łukasz Krzysztof Załęski
Wytworzył:Łukasz Krzysztof Załęski
Data ostatniej zmiany:2024-01-03 13:43:48

Archiwum

Data Autor
2024-01-03 13:37 Sylwia Chojnacka-Tuzimek zobacz

Statystyki

Odwiedzin na stronie: 245