Biuletyn Informacji Publicznej
Biblioteka Publiczna w Piasecznie
drukuj

Nabór - specjalista ds.multimediów

Dyrektor Biblioteki Publicznej w Piasecznie

ogłasza nabór

na wolne stanowisko: specjalista ds.multimediów

W dziale promocji i animacji

Warunki pracy:

  • Wymiar etatu: 1 etat
  • Umowa o pracę 
  • Miejsce pracy: Biblioteka Publiczna w Piasecznie

Oferujemy:

  • Ciekawe środowisko pracy
  • Możliwość rozwoju osobistego
  • Szkolenia

Wymagania niezbędne:

  • Minimum wykształcenie wyższe (licencjat)
  • Umiejętność obsługi dzwięku, światła i innych urządzeń scenicznych
  • Umiejątność obsługi strony internetowej i social mediów
  • Pełna zdolność do czynności prawnych oraz korzystanie z pełni praw publicznych
  • Niekaralność za przestępstwa ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe
  • Stan zdrowia pozwalający na zatrudnienie na wyżej wymienionym stanowisku
  • Dobra znajomość obsługi komputera, urządzeń multimedialnych i biurowych

Wymagania dodatkowe:

  • Samodzielność i odpowiedzialność za powierzone zadania
  • Umiejętność pracy w grupie oraz samodzielnej organizacji pracy własnej
  • Łatwość nawiązywania kontaktów
  • Skrupulatność, sumienność, zaangażowanie w rozwoju biblioteki
  • Kreatywność, innowacyjność oraz silna motywacja do pracy
  • Wysoka kultura osobista, komunikatywność
  • Umiejętność radzenia sobie w sytuacjach stresujących
  • Gotowość do stałego podnoszenia kwalifikacji

Zakres zadań wykonywanych na stanowisku:

  • Obsługa techniczna wydarzeń, realizacja dźwięku i oświetlenia estradowego, ze szczególnym uwzględnieniem wydarzeń odbywających się na sali widowiskowej, wystawowej i kinowej oraz przy użyciu urządzeń i zaplecza technicznego będącego w posiadaniu Biblioteki
  • Dbałość o stan powierzonego mienia
  • Współorganizacja wydarzeń kulturalnych, koncertów, obchodów okolicznościowych, spotkań i innych podobnych
  • Wykorzystanie w prowadzonych działaniach różnorodnych narzędzi ze szczególnym uwzględnieniem nowych technologii
  • Promowanie działań poprzez zamieszczanie informacji w środkach masowego przekazu (media, strona internetowa, Facebook) oraz tworzenie koncepcji, materiałów i kampanii marketingowych na rzecz Biblioteki
  • Współpraca z lokalnymi instytucjami

Wymagane dokumenty:

  • List motywacyjny z uzasadnieniem przystąpienia do naboru
  • Życiorys (CV)
  • Kopie świadectw pracy
  • Kserokopie dokumentów potwierdzających wykształcenie
  • Kserokopie innych dokumentów o posiadanych kwalifikacjach, uprawnieniach i umiejętnościach
  • Oświadczenie o posiadaniu zdolności do czynności prawnych oraz korzystaniu 
    z pełni praw publicznych
  • Oświadczenie, że kandydat/ka nie był/a skazany/a prawomocnym wyrokiem sądu za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe
  • List motywacyjny i CV powinny być opatrzone klauzulą: „Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych zawartych w ofercie pracy dla potrzeb niezbędnych przy realizacji procesu rekrutacji zgodnie z ustawą z dnia 10 maja 2018 r. o ochronie danych osobowych”

Informacje o terminie i miejscu składania dokumentów:

  • Wymagane dokumenty należy złożyć do 29 kwietnia 2024 r. osobiście
    w Bibliotece Publicznej w Piasecznie, ul. Jana Pawła II 55, 05-500 Piaseczno lub pocztą na adres wymieniony powyżej (liczy się dzień wpływu do Biblioteki Publicznej w Piasecznie). Komplet dokumentów (w jednym pliku) można wysłać elektronicznie (podpisane profilem zaufanym) na adres mailowy: sekretariat@biblioteka-piaseczno.pl (do 29 kwietnia 2024 r. do godz. 15.00).
  • Dokumenty należy przekazać w zamkniętej kopercie z dopiskiem „Nabór na stanowisko specjalista ds.multimediów”. 
  • Dokumenty, które wpłyną do biblioteki po terminie, nie będą rozpatrywane i nie podlegają zwrotowi.
  • Osoby, które spełniają wymagania formalne, zostaną powiadomione telefonicznie o terminie rozmowy kwalifikacyjnej.
  • Informacja o wyniku naboru będzie umieszczona na BIP na stronie internetowej biblioteki www.biblioteka-piaseczno.pl.
  • Dyrektor Biblioteki Publicznej w Piasecznie zastrzega sobie prawo do powiadomienia o zakwalifikowaniu do dalszych etapów naboru jedynie wybranych kandydatów, a także do niewyłonienia kandydatury do zatrudnienia.

Na rozmowę kwalifikacyjną należy przygotować propozycje działań, które kandydat/ka chciał(a)by realizować w Bibliotece.

Uwagi końcowe:

Dostarczone dokumenty zostaną poddane formalnej analizie, przeprowadzonej przez komisję rekrutacyjną. W wyniku w/w analizy, zostanie wytypowana lista kandydatów, którzy spełniają wymagania formalne określone w ogłoszeniu. Wytypowani kandydaci zostaną powiadomieni telefonicznie o terminie i miejscu rozmowy kwalifikacyjnej.

Oferty odrzucone, które nie zostaną odebrane w terminie 30 dni od zakończenia naboru, zostaną zniszczone.

Informacja o wyniku naboru będzie umieszczona na stronie internetowej Biblioteki www.biblioteka-piaseczno.pl.

Osoby odpowiedzialne

Autor:Sylwia Chojnacka-Tuzimek
Odpowiada:Łukasz Krzysztof Załęski
Wytworzył:Łukasz Krzysztof Załęski
Data ostatniej zmiany:2024-04-02 10:27:02

Archiwum

Data Autor
2024-03-20 14:43 Sylwia Chojnacka-Tuzimek zobacz
2024-03-20 14:16 Sylwia Chojnacka-Tuzimek zobacz
2024-03-20 13:59 Sylwia Chojnacka-Tuzimek zobacz
2024-03-20 13:57 Sylwia Chojnacka-Tuzimek zobacz
2024-03-20 13:57 Sylwia Chojnacka-Tuzimek zobacz
2024-03-20 13:34 Sylwia Chojnacka-Tuzimek zobacz

Statystyki

Odwiedzin na stronie: 135