Przypomnij hasło
Biuletyn Informacji Publicznej
Szkoła Podstawowa nr 13
drukuj

Informacja o przetwarzaniu danych osobowych w związku z przeciwdziałaniem COVID-19

Informacja o przetwarzaniu danych osobowych w związku z przeciwdziałaniem COVID-19

Państwa dane przetwarzane są zgodnie z Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady (EU) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016r. (RODO).

  1. Administratorem Państwa danych osobowych jest Szkoła Podstawowa nr 13 im. Józefa Skrzeka w Siemianowicach Śląskich, tel: 32/22 82 053 mail: sp13@mmj.pl
  2. Administrator wyznaczył Inspektora ochrony danych z którym kontaktować można się poprzez adres email: abi@medialearning.pl
  3. Cel i podstawa prawna przetwarzania:

Przetwarzanie danych podopiecznych i ich rodziców, mierzenie temperatury, wdrożenia ankiety stanu zdrowia dziecka.

Przetwarzanie powyższych danych jest niezbędne ze względów związanych z interesem publicznym w dziedzinie zdrowia publicznego, takich jak ochrona przed poważnymi transgranicznym zagrożeniami zdrowia (art. 9 ust. 2 lit. i RODO) na podstawie wytycznych przeciwepidemicznych wydanych przez Głównego Inspektora Sanitarnego w związku z art. 17 ustawy z dnia 2 marca 2020 r. o szczególnych rozwiązaniach związanych z zapobieganiem, przeciwdziałaniem i zwalczaniem COVID-19, innych chorób zakaźnych oraz wywołanych nimi sytuacji kryzysowych (Dz.U. z 2020 r. poz. 374), art. 8a ust. 5 pkt. 2 ustawy z dnia 14 marca 1985 r. o Państwowej Inspekcji Sanitarnej (Dz. U. z dnia 2019r. poz. 59, oraz z 2020r. poz. 322,374,567). W oparciu o art. 1 pkt. 14, art. 10 ust. 1 pkt. 1, art. 155 ustawy z dnia 14 grudnia 2016r. Prawo oświatowe (Dz. U. 2019 poz. 1148) przetwarzanie jest niezbędne ze względów związanych z ważnym interesem publicznym, na podstawie przepisów prawa (Art. 9 ust. 2 lit. g RODO).

 

  1. Podanie danych osobowych jest niezbędne celem przeciwdziałania rozpowszechnianiu się COVID-19.
  2. Odbiorcami Państwa danych mogą być podmioty upoważnione na podstawie przepisów prawa oraz upoważnieni pracownicy.
  3. Państwa dane osobowe będą przetwarzane przez okres trwania zagrożenia epidemicznego, a po tym czasie mogą być przechowywane zgodnie z odrębnymi przepisami bądź wytycznymi właściwych organów.
  4. Mają Państwo prawo: żądania dostępu do swoich danych osobowych, ich sprostowania, usunięcia, ograniczenia przetwarzania, przenoszenia danych, prawo wniesienia sprzeciwu wobec przetwarzania danych, a także prawo cofnięcia zgody na przetwarzanie danych w dowolnym momencie bez wpływu na zgodność z prawem dotychczasowego przetwarzania.
  5. Ponadto przysługuje Państwu prawo wniesienia skargi do Presa Urzędu Ochrony Danych Osobowych (ul. Stawki 2, 00-193 Warszawa), w momencie uznania, że Państwa dane są przetwarzane niezgodnie z przepisami prawa.
  6. Państwa dane nie podlegają zautomatyzowanemu przetwarzaniu, w tym profilowaniu.

 

Informacja o przetwarzaniu danych osobowych w związku z przeciwdziałaniem COVID-19 (dla pracowników)

 

Państwa dane przetwarzane są zgodnie z Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady (EU) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016r. (RODO).

  1. Administratorem Państwa danych osobowych jest Szkoła Podstawowa nr 13 im. Józefa Skrzeka w Siemianowicach Śląskich, tel: 32/22 82 053 mail: sp13@mmj.pl
  2. Administrator wyznaczył Inspektora ochrony danych z którym kontaktować można się poprzez adres email: abi@medialearning.pl
  3. Cel i podstawa prawna przetwarzania:

Przetwarzanie danych pracowników mierzenia temperatury.

Przetwarzanie powyższych danych jest niezbędne ze względów związanych z interesem publicznym w dziedzinie zdrowia publicznego, takich jak ochrona przed poważnymi transgranicznym zagrożeniami zdrowia (art. 9 ust. 2 lit. i RODO) na podstawie wytycznych przeciwepidemicznych wydanych przez Głównego Inspektora Sanitarnego w związku z art. 17 ustawy z dnia 2 marca 2020 r. o szczególnych rozwiązaniach związanych z zapobieganiem, przeciwdziałaniem i zwalczaniem COVID-19, innych chorób zakaźnych oraz wywołanych nimi sytuacji kryzysowych (Dz.U. z 2020 r. poz. 374), art. 8a ust. 5 pkt. 2 ustawy z dnia 14 marca 1985 r. o Państwowej Inspekcji Sanitarnej (Dz. U. z dnia 2019r. poz. 59, oraz z 2020r. poz. 322,374,567). W oparciu o art. 207 § 2 ustawy z dnia 26 czerwca 1974r. Kodeks pracy (Dz. U. 2019 poz. 1040) przetwarzanie jest niezbędne do wypełnienia obowiązków i wykonania szczególnych praw przez administratora lub osobę, której dane dotyczą, w dziedzinie prawa pracy (Art. 9 ust. 2 lit. b RODO).

  1. Podanie danych osobowych jest niezbędne celem przeciwdziałania rozpowszechnianiu się COVID-19.
  2. Odbiorcami Państwa danych mogą być podmioty upoważnione na podstawie przepisów prawa oraz upoważnieni pracownicy.
  3. Państwa dane osobowe będą przetwarzane przez okres trwania zagrożenia epidemicznego, a po tym czasie mogą być przechowywane zgodnie z odrębnymi przepisami bądź wytycznymi właściwych organów.
  4. Mają Państwo prawo: żądania dostępu do swoich danych osobowych, ich sprostowania, usunięcia, ograniczenia przetwarzania, przenoszenia danych, prawo wniesienia sprzeciwu wobec przetwarzania danych, a także prawo cofnięcia zgody na przetwarzanie danych w dowolnym momencie bez wpływu na zgodność z prawem dotychczasowego przetwarzania.
  5. Ponadto przysługuje Państwu prawo wniesienia skargi do Presa Urzędu Ochrony Danych Osobowych (ul. Stawki 2, 00-193 Warszawa), w momencie uznania, że Państwa dane są przetwarzane niezgodnie z przepisami prawa.
  6. Państwa dane nie podlegają zautomatyzowanemu przetwarzaniu, w tym profilowaniu.

 

 

Osoby odpowiedzialne

Autor:Marta Michalska
Odpowiada:Marta Michalska
Wytworzył:Marta Michalska
Data ostatniej zmiany:2021-03-10 11:15:05

Archiwum

Data Autor
2021-03-10 11:11 Marta Michalska zobacz
2021-03-10 11:00 zobacz

Statystyki

Odwiedzin na stronie: 430