Archwium - Zamówienie publiczne - multimedia
Pytania i Odpowiedzi
W dniu 04.06.2014 firma Alpha Vision przesłąął następujące pytania:
1. Jak przestrzeń ma być nagłaśniana, do jakich celów (przemówienia muzyka występy?)? Czy obiekt ma być wyposażony w mikrofony? Jeżeli tak to jakie i ile?
2. Dostawa i montaż sprzętu do stanowisk odsłuchowych w pawilonie ekspozycyjnym – jak rozumiem mają być to słuchawki + system odtwarzania materiałów?
3. Dostawa i montaż 2 monitorów z nakładką dotykową oraz stworzenie aplikacji wraz z zawartością (contentem) graficzną, tekstową i dźwiękową do obsługi monitorów dotykowych - jaka ma być wielkość ekranów?
Ile materiałów trzeba zmieścić w aplikacji i jak będą one przekazane? Czy są zdigitalizowane czy trzeba to będzie wykonać?
4. Dostawa i montaż kiosku multimedialnego oraz stworzenie aplikacji wraz z zawartością do kiosku multimedialnego - jaki typ kiosku? Jaka przekątna ekranu, czy ma mieć funkcjonalność ułatwiającą korzystanie z urządzeń niepełnosprawnym?
5. Dostawa i montaż oraz nagranie studyjne wirtualnego prezentera - w jaki sposób WP ma wchodzić w interakcję z widzami? Potrzebny bardziej szczegółowy opis założeń instalacji.
6. Dostawa i montaż projektora i ekranu multimedialnego – jakiej mocy projektor, jakiej wielkości ekran? Jaki poziom zaciemnienia pomieszczenia?
Odpowiedzi w dniu 05.06.2014:
1. Zamawiajacy potrzebuje przede wszystkim systemu nagłośnienia sali prezentacyjnej (ok. 50 m2). Nagłośnienie będzie wykorzystywane przede wszystkim do prezentacji materiałów audiowizualnych. Nie ma potrzeby użycia mikrofonów.
2. Słuchawki, system odtwarzania materiałów z interfejsem umożliwiającym użytkownikowi wybór materiałów.
3. Wielkość ekranów jest uzależniona od materiałów, jakie zaproponują Państwo do prezentacji. Zamawiający nie chce ograniczać kreatywności dostawców. Rozmiar powinien być dostosowany do ich przeznaczenia - chodzi o możliwość prezentacji i interakcji użytkownika z przedstawionym materiałem. Punktem odniesienia może być też rysunek techniczny zawarty w dokumentacji.
4. Kiosk i jego zawartość będzie wynikała z zaproponowanej przez państwa koncepcji. Ułatwienia dla niepełnosprawnych nie są wymogiem, ale będą na pewno dodatkowym atutem.
5. Zamawiający brał pod uwagę trzy formy komunikacji: dotykową, dźwiękową, lub opartą na technologii kinect. Jednak to od zamawiającego zależy, czy wybierze jedną z powyższych form interakcji, czy zaproponuje inną formę.
6. Pomieszczenie bez okien, z otwartym przejściem. Rodzaj projektora i wielkość ekranu powinna być dostosowana do wielkości pomieszczenia. Pod względem eksploatacyjnym zamawiający przewiduje, że projektor będzie używany ok. 5 godz. w tygodniu.
------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
W ramach projektu pt. „Modernizacja pawilonu ekspozycyjnego z punktem informacji turystycznej z zastosowaniem innowacyjnych i multimedialnych rozwiązań technologicznych na terenie Parku Kulturowego – Ossów Wrota Bitwy Warszawskiej” (Projekt współfinansowany z Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego w ramach priorytetu VI „Wykorzystanie walorów naturalnych i kulturowych dla rozwoju turystyki i rekreacji”, działania 6.2. „Turystyka” Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Mazowieckiego 2007-2013. Umowa nr RPMA.06.02.00-14-50/13-00 zawarta w dniu 19 marca 2014 r.) Samorządowa Instytucja Kultury „Park Kulturowy Ossów – Wrota Bitwy warszawskiej 1920 roku” zaprasza do składania ofert w ramach zadania pt. „Interaktywny pakiet multimedialny”.
Ogłoszenie, formularz ofertowy a także materiały pomocnicze znajdują się w załacznikach.
Osoby odpowiedzialne
Autor: | Maciej Czerski |
Odpowiada: | Maciej Czerski |
Wytworzył: | Maciej Czerski |
Data ostatniej zmiany: | 2014-06-05 15:37:24 |
Statystyki
Odwiedzin na stronie: | 1669 |