Biuletyn Informacji Publicznej
Szpital Matki Bożej Nieustającej Pomocy w Wołominie
drukuj

Archwium - Przyjmowanie i załatwianie spraw

Korespondencja przychodząca rejestrowana jest w dzienniku korespondencyjnym. Po dekretacji przez Dyrektora Zakładu, korespondencja kierowana jest do odpowiednich komórek organizacyjnych według kompetencji personelu celem załatwienia.

SKARGI I WNIOSKI -  rozpatruje i udziela odpowiedzi Dyrektor Zakładu.
-  Skarga lub wniosek w formie pisemnej lub elektronicznej po wpłynieciu, podlega rejestracji
   w Biurze Dyrektora w Dzienniku Korespondencyjnym oraz w Rejestrze Skarg i Wniosków
   prowadzonym przez Pełnomocnika Dyrektora ds. Pacjentów i Komunikacji Społecznej.
-  skargi anonimowe nie podlegają rejestracji i rozpatrzeniu,
-  załatwianie skarg i wniosków odbywa się zgodnie z obowiazujacymi przepisami:
        14 dni od daty wpływu - skargi i wnioski nie wymagające wyjaśnień, zbierania informacji i dowodów, 
        30 dni  od daty wpływu - skargi i wnioski wymagajace uzgodnień, porozumień lub przeprowadzenia postępowania wyjaśniajacego,

Dyrektor Zakładu przyjmuje interesantów w czwartki w godz. 14.00- 15.00,                          zapisy w Biurze Dyrektora

Pełnimocnik Dyrektora ds. Pacjentów i Komunikacji Społecznej przyjmuje w dni robocze w godz. 8.15- 15.00, osoby, które nie potrafią samodzielnie rozwiązać soich spraw związanych z pobytem na terenie szpitala.

SPRAWY DOTYCZĄCE FUNKCJONOWANIA SZPITALA - rozpatruje i udziela wyjaśnień Dyrektor

SPRAWY DOTYCZĄCE ŚWIADCZEŃ MEDYCZNYCH - załatwiają i udzielają wyjaśnień Ordynatorzy lub Kierownicy odpowiednich komórek organizacyjnych,

Korespondencja wychodząca na zewnatrz podlega ewidencji.

Osoby odpowiedzialne

Autor:Iwona Śledz
Odpowiada:Iwona Śledz
Wytworzył:Iwona Śledz
Data ostatniej zmiany:2010-10-21 17:02:40
Powrót

Statystyki

Odwiedzin na stronie: 5771