Archwium - Przyjmowanie i załatwianie spraw
Korespondencja przychodząca rejestrowana jest w dzienniku korespondencyjnym. Po dekretacji przez Dyrektora Zakładu, korespondencja kierowana jest do odpowiednich komórek organizacyjnych według kompetencji personelu celem załatwienia.
SKARGI I WNIOSKI - rozpatruje i udziela odpowiedzi Dyrektor Zakładu.
- Skarga lub wniosek w formie pisemnej lub elektronicznej po wpłynieciu, podlega rejestracji
w Biurze Dyrektora w Dzienniku Korespondencyjnym oraz w Rejestrze Skarg i Wniosków
prowadzonym przez Pełnomocnika Dyrektora ds. Pacjentów i Komunikacji Społecznej.
- skargi anonimowe nie podlegają rejestracji i rozpatrzeniu,
- załatwianie skarg i wniosków odbywa się zgodnie z obowiazujacymi przepisami:
14 dni od daty wpływu - skargi i wnioski nie wymagające wyjaśnień, zbierania informacji
i dowodów,
30 dni od daty wpływu - skargi i wnioski wymagajace uzgodnień, porozumień lub
przeprowadzenia postępowania wyjaśniajacego,
Dyrektor Zakładu przyjmuje interesantów w czwartki w godz. 14.00- 15.00, zapisy w Biurze Dyrektora
Pełnimocnik Dyrektora ds. Pacjentów i Komunikacji Społecznej przyjmuje osoby które:
- nie potrafią samodzielnie rozwiązać soich spraw związanych z pobytem na terenie naszego szpitala.
- chcą się podzielić swoimi spostrzeżeniami na temat pracy i organizacji naszego szpitala. Przyjecia odbywają się w dni robocze w godz. 8.15-15.00
Korespondencja wychodzaca na zewnatrz podlega ewidencji.
SPRAWY DOTYCZĄCE FUNKCJONOWANIA SZPITALA - rozpatruje i udziela wyjaśnień Dyrektor
SPRAWY DOTYCZĄCE ŚWIADCZEŃ MEDYCZNYCH - załatwiają i udzielają wyjaśnień Ordynatorzy lub Kierownicy odpowiednich komórek organizacyjnych,
SPRAWY ZWIĄZANE Z ORGANIZACJĄ PRACY W ZAKŁADZIE - określa regulamin pracy.
Osoby odpowiedzialne
Autor: | Iwona Śledz |
Odpowiada: | Iwona Śledz |
Wytworzył: | Iwona Śledz |
Data ostatniej zmiany: | 2010-10-21 17:02:40 |
Statystyki
Odwiedzin na stronie: | 6171 |