Archwium - Przyjmowanie i załatwianie spraw
Korespondencja przychodząca rejestrowana jest w dzienniku korespondencyjnym.
Po dekretacji przez Dyrektora Zakładu, korespondencja kierowana jest do odpowiednich komórek organizacyjnych według kompetencji personelu celem załatwienia.
SKARGI I WNIOSKI - rozpatruje i udziela odpowiedzi Dyrektor Zakładu.
- skargi moga być składane pisemnie, osobiscie lub telefonicznie,
- skarga lub wniosek w formie pisemnej po wpłynieciu, podlega rejestracji w Biurze Dyrektora
w Dzienniku Korespondencyjnym oraz w Rejestrze Skarg i Wniosków prowadzonym przez
Pełnomocnika Dyrektora ds. Pacjentów i Komunikacji Społecznej.
- skargi anonimowe nie podlegają rejestracji i rozpatrzeniu,
- skargi i wnioski, w tym składane na piśmie załatwiane są bez zbędnej zwłoki, nie póxniej niż:
do 14 dni od daty wpływu - skargi i wnioski nie wymagające wyjaśnień, zbierania informacji
i dowodów,
do 30 dni od daty wpływu - skargi i wnioski wymagajace uzgodnień, porozumień lub
przeprowadzenia postępowania wyjaśniajacego,
Dyrektor Zakładu przyjmuje osoby w sprawach skarg i wniosków w czwartki w godz. 14.00- 15.00,
Biuro Dyrektora prowadzi zapisy na uzgodniony termin.
Pełnimocnik Dyrektora ds. Pacjentów i Komunikacji Społecznej przyjmuje osoby które:
- chcą złożyć skargę ustną
- nie potrafią samodzielnie rozwiązać soich spraw związanych z pobytem na terenie komórek
organizacyjnych naszego szpitala.
- chcą podzielić się swoimi spostrzeżeniami na temat pracy i organizacji naszego Zakładu. Przyjecia odbywają się w dni robocze w godz. 8.15-15.00
Korespondencja wychodzaca na zewnatrz podlega ewidencji.
Osoby odpowiedzialne
Autor: | Iwona Śledz |
Odpowiada: | Iwona Śledz |
Wytworzył: | Iwona Śledz |
Data ostatniej zmiany: | 2010-10-21 17:02:40 |
Statystyki
Odwiedzin na stronie: | 5218 |