drukuj

Archwium - o NAS - warto wiedzieć

CO ZROBILIŚMY DLA MIESZKAŃCÓW POWIATU W 2009 ROKU?


ODDZIAŁY SZPITALNE:
- leczylismy ponad 15 tysiecy pacjentów,
- wykonalismy ponad 6 tysiecy operacji
- urodziło sie ponad 2 tysiace dzieci.


 PRZYCHODNIA SPECJALISTYCZNA:
- zespoły ratownictwa medycznego interweniowały w ponad
   9 tysiącach sytuacji.
- udzielono ponad 100 tysięcy porad

PROMOCJA ZDROWIA:
Zorganizowaliśmy osiem “białych sobót”:
- zbadano 654 osoby,
- wykonano ponad tysiąc specjalistycznych badań.

W ramach profilaktyki chorób nowotworowych wykonaliśmy:
- badań mammograficznych -501,
- badań cytologicznych kobiet - 434,
- badań endoskopowych raka jelita grubego -135.
 

Badania profilaktyczne umożliwiły wykrycie zagrożeń zdrowia i życia
w około 50 przypadkach. Dzięki temu można było wykonać rozszerzone badania i rozpocząć wczesne leczenie.
 
Badania były finansowane w ramach programów zdrowotnych Starostwa Powiatowego w Wołominie. Akcje profilaktyczne wpisują się w szerszy program działań naszej placówki, jako szpitala promującego zdrowie.


JAKOŚĆ W SZPITALU:
W październiku 2009r. w Szpitalu Powiatowym w Wołominie miał miejsce okresowy audyt przeprowadzony przez DET NORSKIE VERITAS POLAND, którego celem było potwierdzenie, iż Zakład wypełnia wszystkie kryteria europejskiej normy ISO 9001: 2000. Audyt zakończył się pomyślnie i SZPZOZ w Wołominie utrzymał Certyfikat Jakości.


 Certyfikat Zarządzania Jakością wg normy ISO 9001: 2000, to symbol mówiący o:

 1. przejrzystości instytucji, która wyznacza sobie precyzyjne
 2.  o czytelnych zasadach i procedurach regulujących funkcjonowanie Szpitala
 3. o dużej staranności w zakresie przestrzegania prawa, oraz nadzoru nad dokumentami  
  i zapisami,
 4. to symbol bezpieczeństwa pacjentów, którym świadczone są usługi przez personel posiadający właściwe kompetencje i kwalifikacje oraz za pomocą aparatury medycznej, której sprawność jest potwierdzana w okresowych przeglądach,  
 5. to gwarancja, że stale dokonywana jest ocena poziomu satysfakcji pacjentów ze świadczonych w szpitalu usług, co daje możliwość monitorowania przebiegu procesu jakości, bo jakość jest taka, jaką postrzega nasz klient.

  Badania satysfakcji pacjentów w 2009 roku wykazały, że:

 - Oddziału Chirurgii Ogólnej,  

Oddziału Chorób Wewnętrznych II i III ze Stacją Dializ, Oddziału Chirurgii Urazowo- Ortopedyczne

 w 9 92%   oraz Oddziału Chorób Wewnętrznych I.

   70% to oceny dobre i bardzo dobre, które wystawili ankietowani.

  Dzięki pracom modernizacyjnym i zakupom nowoczesnej aparatury systematycznie poprawiają się warunki pobytu i jakość usług medycznych.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Osoby odpowiedzialne

Autor:Iwona Śledz
Odpowiada:Iwona Śledz
Wytworzył:Iwona Śledz
Data ostatniej zmiany:2010-10-21 17:02:40
Powrót

Statystyki

Odwiedzin na stronie: 1889