Biuletyn Informacji Publicznej
Zespół Szkół nr2 im. Jarosława Iwaszkiewicza - Centrum Ksztaucenia Zawodowego i Ustawicznego w Katowicach
drukuj

Archwium - Przedmiot działalności

PRZEDMIOT DZIAŁALNOŚCI

Zespół Szkół nr 2 im. Jarosława Iwaszkiewicza w Katowicach, ma swoją siedzibę przy ulicy Goetla 2 w Katowicach. Jest placówką publiczną i jednostką budżetową działającą w oparciu o obowiązujące przepisy prawa. Organem prowadzącym jest miasto Katowice, szkoła korzysta z bazy materialnej, stanowiącej własność komunalną miasta Katowice, nadzór pedagogiczny nad szkołą sprawuje Śląski Kurator Oświaty.

W skład Zespołu Szkół nr 2 im. Jarosława Iwaszkiewicza w Katowicach wchodzi:

  • Gimnazjum nr 17 o 3 - letnim cyklu kształcenia, opartym na podbudowie 6 - letniej szkoły podstawowej,

  • Technikum nr 16 o 4 – letnim cyklu kształcenia, opartym na podbudowie 3 – letniego gimnazjum, kształcącym w specjalnościach:

    technik górnictwa podziemnego – symbol cyfrowy zawodu 311703

    technik elektryk – symbol cyfrowy zawodu 311303

    technik obsługi turystycznej – symbol cyfrowy zawodu 422103.

Zespół Szkół nr 2 im. Jarosława Iwaszkiewicza w Katowicach działa według przyjętej Misji Szkoły, która stanowi integralną część oferty edukacyjnej, a osiągnięcie zawartych w niej założeń jest jednym z głównych celów działalności szkoły:

  • we wszystkich działaniach kierujemy się wyznawanymi wartościami oraz poszanowaniem praw i godności człowieka zgodnie z Konwencją o Prawach Dziecka oraz Konwencją o Ochronie Praw Człowieka i Podstawowych Wolności,

  • wychowujemy uczniów w duchu uniwersalnych wartości moralnych, tolerancji, humanistycznych wartości, patriotyzmu, solidarności, demokracji, wolności i sprawiedliwości społecznej,

  • kultywujemy tradycje oraz ceremoniał szkolny, a wszystkie działania pedagogiczne i opiekuńczo – wychowawcze orientujemy na dobro podopiecznych (tworząc warunki intelektualnego, emocjonalnego, społecznego, estetycznego i fizycznego rozwoju uczniów), a także ich dalszy los,

  • pracujemy z młodzieżą w oparciu o nowoczesne programy kształcenia ogólnego i zawodowego, stosujemy efektywne metody nauczania,

  • przygotowujemy młodzież do świadomego i racjonalnego funkcjonowania w świecie ludzi dorosłych, rynku pracy oraz do pełnienia ważnych ról społecznych,

  • ściśle współdziałamy z rodzicami (którzy są najlepszymi sojusznikami szkoły, zwłaszcza wychowawców) oraz innymi partnerami zewnętrznymi wspierającymi szkołę w jej rozwoju,

  • ustawicznie diagnozujemy potrzeby i oczekiwania uczniów, rodziców, środowiska lokalnego oraz wszystkich bezpośrednich „klientów” szkoły,

  • okresowo przeprowadzamy ewaluację wewnętrzną (badanie, diagnozowanie i ocenianie jakości pracy szkoły), a wyniki ewaluacji, skutki działań statutowych wykorzystujemy do stałego doskonalenia działalności szkoły we wszystkich obszarach jej funkcjonowania,

  • opracowujemy i realizujemy Program Wychowawczy i Profilaktyki szkoły,

  • działamy według Planu Pracy Szkoły,

  • zapewniamy uczniom pełne bezpieczeństwo w czasie zajęć organizowanych przez szkołę,

  • organizujemy zajęcia wspomagające,

  • organizujemy praktyki zawodowe,

  • posiadamy umowy z zakładami pracy gwarantujące pracę.

Szczegółowe cele i zadania szkoły określa szczegółowo Rozdział 2 & 6 – 17 Statutu Szkoły.

Podstawy prawne działania szkoły stanowią:

  • Ustawa o Systemie Oświaty

  • Karta Nauczyciela

  • Kodeks Pracy

  • Ustawa o Pracownikach Samorządowych

  • Statut Szkoły

  • inne dokumenty regulujące pracę szkoły (rozporządzenia MEN, uchwały Rady Miasta, zarządzenia Prezydenta, zarządzenia Dyrektora Szkoły, wewnątrzszkolne procedury, instrukcje, regulaminy).

 

 

Katowice 01.09.2015r.

 

 

ORGANIZACJA SZKOŁY

W Zespole Szkół nr 2 im. Jarosława Iwaszkiewicza w Katowicach zatrudnieni są nauczyciele, pracownicy administracji oraz pracownicy obsługi.

Dyrektor Szkoły zatrudnia i zwalnia nauczycieli z zachowaniem przepisów Karty Nauczyciela oraz Kodeksu Pracy.

Pracownicy administracji i pracownicy obsługi są zatrudniani i zwalniani przez Dyrektora Szkoły z zachowaniem przepisów Kodeksu Pracy.

Dla każdego zatrudnionego pracownika Dyrektor Szkoły ustala zakres obowiązków, uprawnień, odpowiedzialności i przydział czynności.

Dla zapewnienia prawidłowego funkcjonowania szkoły tworzy się następujące stanowiska kierownicze:

  • Wicedyrektor do spraw pedagogicznych (szczegółowe obowiązki zawarte są w & 41 ust. 2 Statutu Szkoły),

  • Kierownik Zajęć Praktycznych (szczegółowe obowiązki zawarte są w & 41 ust. 3 Statutu Szkoły),

  • Główny Księgowy (szczegółowe obowiązki zawarte są w & 41 ust. 4 Statutu Szkoły),

  • Sekretarz Szkoły (szczegółowe obowiązki zawarte są w & 41 ust. 5 Statutu Szkoły),

Obowiązki nauczycieli, wychowawców i bibliotekarza zawarte są w & 42, obowiązki pedagoga szkolnego w & 43 Statutu Szkoły.

ORGANY SZKOŁY

DYREKTOR SZKOŁY

  • jest jednoosobowym organem zarządzającym i sprawującym nadzór nad działalnością administracyjną i gospodarczą szkoły. Zwierzchnikiem służbowym dyrektora jest Prezydent miasta Katowice,

  • jest organem nadzoru pedagogicznego i kieruje bieżącą działalnością dydaktyczną, wychowawczą i opiekuńczą szkoły,

  • jest bezpośrednim przełożonym wszystkich pracowników zatrudnionych w szkole,

  • sprawuje opiekę nad uczniami,

  • opracowuje projekt planu finansowego szkoły, dysponuje jego środkami i ponosi odpowiedzialność za ich prawidłowe wykorzystanie,

  • dysponuje środkami Zakładowego Funduszu Świadczeń Socjalnych,

  • dba o właściwe wyposażenie szkoły w sprzęt i pomoce dydaktyczne,

  • dba o odpowiedni stan techniczny budynku i urządzeń znajdujących się na terenie szkoły,

  • współdziała ze związkami zawodowymi w zakresie uprawnień związków do opiniowania i zatwierdzania

  • w wykonywaniu swoich zadań współpracuje z Rada Pedagogiczną, Radą Rodziców i Samorządem Uczniowskim,

  • odpowiada za prowadzenie, przechowywanie i archiwizację dokumentacji szkoły.

Kompetencje Dyrektora Szkoły szczegółowo określa & 19 Statutu Szkoły.

 

RADA PEDAGOGICZNA

  • jest organem kolegialnym w skład, którego wchodzą wszyscy nauczyciele szkoły,

  • Rada Pedagogiczna podejmuje swoje decyzje w formie uchwał,

  • uchwala w porozumieniu z Radą Rodziców Program Wychowawczy i Program Profilaktyki szkoły,

  • przygotowuje projekt i po zasięgnięciu opinii Rady Rodziców przyjmuje nowelizację Statutu Szkoły,

  • akceptuje po zasięgnięciu opinii Rady Rodziców innowacje i eksperymenty pedagogiczne,

  • akceptuje po zasięgnięciu opinii Rady Rodziców i Samorządu Uczniowskiego gimnazjum formę realizacji 2 godzin wychowania fizycznego,

  • wnioskuje o odwołanie osób z funkcji kierowniczych,

  • uczestniczy w rozwiązywaniu spraw wewnętrznych szkoły,

  • skreśla ucznia z listy uczniów,

  • dostosowuje wymagania na egzaminach zewnętrznych,

  • ustala sposób wykorzystania wyników nadzoru pedagogicznego, w tym sprawowanego nad Szkołą przez organ sprawujący nadzór pedagogiczny w celu doskonalenia pracy Szkoły,

  • opiniuje Plan Pracy Szkoły, Projekt Planu Finansowego, Plan Doskonalenia Zawodowego, Szkolny Zestaw Programów Nauczania, tygodniowy rozkład zajęć, wnioski Dyrektora o przyznanie nagród i innych wyróżnień, pracę Dyrektora przy ustaleniu jego oceny pracy.

Kompetencje Rady Pedagogicznej szczegółowo określa & 21 Statutu Szkoły.

 

RADA RODZICÓW

  • jest organem kolegialnym w skład, której wchodzą rodzice, po jednym przedstawicielu z każdego oddziału szkoły,

  • Rada Rodziców działa na podstawie własnego regulaminu,

  • Rada Rodziców podejmuje decyzje w formie uchwał,

  • uchwala w porozumieniu z Radą Pedagogiczną Program Wychowawczy i Program Profilaktyki szkoły,

  • występuje z wnioskami i opiniami w sprawach dotyczących działalności szkoły,

  • deleguje swojego przedstawiciela do komisji konkursowej wyłaniającej kandydata na stanowisko Dyrektora Szkoły,

  • gromadzi i gospodaruje funduszami na cele statutowe szkoły, pochodzącymi z dobrowolnych składek rodziców oraz innych źródeł,

  • opiniuje między innymi nowelizacje Statutu Szkoły, innowacje i eksperymenty pedagogiczne, projekt planu finansowego, ocenę dorobku zawodowego nauczyciela odbywającego staż na kolejny stopień awansu zawodowego, program i harmonogram poprawy efektywności kształcenia lu wychowania w przypadku niskiej oceny otrzymanej przez szkołę w trakcie ewaluacji zewnętrznej lub osiągniętych przez uczniów słabych wyników z egzaminów zewnętrznych.

Kompetencje Rady Rodziców szczegółowo określa & 24 Statutu Szkoły.

 

SAMORZĄD UCZNIOWSKI

  • jest organem kolegialnym w skład, którego wchodzą wybrani w demokratycznych wyborach przedstawiciele uczniów. W szkole działają dwa Samorządy Uczniowskie odrębnie dla gimnazjum i szkoły ponadgimnazjalnej,

  • ma wpływ na dokonanie wyboru nauczyciela pełniącego funkcję opiekuna,

  • ma prawo przedstawiać wszystkim organom szkoły swoje wnioski i opinie dotyczące działalności szkoły,

  • organizuje życie szkolne w porozumieniu z Dyrektorem Szkoły, opiekunami samorządów,

  • prowadzi działalność kulturalną, oświatową, sportową i rozrywkową,

  • ma prawo do redagowania gazetki szkolnej.

Prawa Samorządu Uczniowskiego określa & 23 Statutu Szkoły.

 

 

Katowice 01.09.2015r.



 

Zespół Szkół Nr 2 w Katowicach

 

Zespół Szkół nr 2 im. Jarosława Iwaszkiewicza w Katowicach, ma swoją siedzibę przy ulicy Goetla 2 w Katowicach. Jest placówką publiczną i jednostką budżetową działającą w oparciu o obowiązujące przepisy prawa. Organem prowadzącym jest miasto Katowice, szkoła korzysta z bazy materialnej, stanowiącej własność komunalną miasta Katowice, nadzór pedagogiczny nad szkołą sprawuje Śląski Kurator Oświaty.

 

W skład Zespołu Szkół nr 2 im. Jarosława Iwaszkiewicza w Katowicach wchodzi:

 

  • Gimnazjum nr 17 o 3 - letnim cyklu kształcenia, opartym na podbudowie
    6 - letniej szkoły podstawowej,

  • Technikum nr 16 o 4 – letnim cyklu kształcenia, opartym na podbudowie
    3 – letniego gimnazjum, kształcącym w specjalnościach:

    technik górnictwa podziemnego – symbol cyfrowy zawodu 311703

    technik elektryk – symbol cyfrowy zawodu 311303

    technik obsługi turystycznej – symbol cyfrowy zawodu 422103.

 

Zespół Szkół nr 2 im. Jarosława Iwaszkiewicza w Katowicach działa według przyjętej Misji Szkoły, która stanowi integralną część oferty edukacyjnej, a osiągnięcie zawartych w niej założeń jest jednym z głównych celów działalności szkoły:

 

 

 

 

 

Koncepcja pracy szkoły na lata 2014 - 2018

 

Wizja Szkoły

 

Jesteśmy szkołą sprzyjającą wszechstronnemu rozwojowi każdego ucznia, szanujemy jego godność oraz wolność światopoglądową i wyznaniową. Przygotowujemy go do kształcenia się przez całe życie.

 

Misja Szkoły

 

We wszystkich działaniach kierujemy się wyznawanymi wartościami oraz poszanowaniem praw i godności człowieka, zgodnie z Konwencją o Prawach Dziecka oraz Konwencją o Ochronie Praw Człowieka i Podstawowych Wolności.

 

Wychowujemy uczniów w duchu uniwersalnych wartości moralnych, tolerancji, humanistycznych wartości, patriotyzmu, solidarności, demokracji, wolności i sprawiedliwości społecznej.

 

Kultywujemy tradycje oraz ceremoniał szkolny, a wszystkie działania pedagogiczne i opiekuńczo-wychowawcze orientujemy na dobro podopiecznych (tworząc warunki intelektualnego, emocjonalnego, społecznego, estetycznego i fizycznego rozwoju uczniów), a także ich dalszy los.

 

Pracujemy z młodzieżą w oparciu o nowoczesne programy kształcenia ogólnego zawodowego, i stosujemy efektywne technologie nauczania oraz kształcenia.

 

Przygotowujemy młodzież do świadomego i racjonalnego funkcjonowania w świecie ludzi dorosłych oraz do pełnienia ważnych ról społecznych.

 

Ściśle współdziałamy z rodzicami (którzy są najlepszymi sojusznikami nauczycieli, zwłaszcza wychowawców) oraz innymi partnerami zewnętrznymi wspierającymi szkołę w jej rozwoju.

 

Ustawicznie diagnozujemy potrzeby i oczekiwania środowiska lokalnego oraz wszystkich, bezpośrednich „klientów” szkoły.

 

Okresowo przeprowadzamy ewaluację wewnętrzną (badanie, diagnozowanie i ocenianie jakości pracy Szkoły), a wyniki ewaluacji skutków działań statutowych i pozastatutowych, wykorzystujemy do stałego doskonalenia działalności Szkoły we wszystkich obszarach jej funkcjonowania.

 

Absolwenta naszej szkoły cechuje:

 

- wszechstronny rozwój osobowości,

 

- postawa twórczego rozwiązywania problemów,

 

- świadoma refleksja nad sobą, innymi i światem,

 

- umiejętność aktywnego uczestniczenia w życiu i świadomość swoich obywatelskich obowiązków,

 

- umiejętność dokonywania wyboru wartości ze szczególnym uwzględnieniem humanitaryzmu, uczciwości i tolerancji,

 

wolności, honoru, godności własnej i innych, patriotyzmu,

 

- postawa odpowiedzialności za siebie i swój rozwój,

 

- dążenie do poznania prawdy.

 

 

 

 

 

L.p.

Poziom strategiczny

Cele

Poziom operacyjny

Zadania

Realizacja

Termin realizacji

I

Organizacja szkoły

Doskonalenie pracy wszystkich elementów organizacyjnych

Rada Pedagogiczna

Doskonalenie współpracy w ramach pracy Rady Pedagogicznej (współpraca w Zespołach Przedmiotowych, organizowanie lekcji otwartych i pokazowych, spotkania, wymiana doświadczeń, pomoc nauczycielom odbywającym staż).

Dyrekcja, nauczyciele

Na bieżąco

Doskonalenie współpracy Rady Pedagogicznej z Radą Rodziców (uczestnictwo w pracach Rady Rodziców, wspólne decydowanie o wykorzystaniu funduszy, pomoc w pozyskiwaniu funduszy na Radę Rodziców).

Dyrekcja, wychowawcy klas

Na bieżąco

Doskonalenie współpracy Rady Pedagogicznej z Samorządem Uczniowskim (uczestnictwo przedstawicieli Samorządu Uczniowskiego w niektórych spotkaniach Rady Pedagogicznej, współdecydowanie w tworzeniu prawa szkolnego).

Dyrekcja, nauczyciele, opiekunowie Samorządu Uczniowskiego

Na bieżąco

Rada Rodziców

 

 

 

 

Zaangażowanie rodziców w życie szkoły, pomoc w organizacji imprez klasowych, szkolnych.

Prezydium Rady Rodziców, dyrekcja szkoły, wychowawcy klas

Na bieżąco

Pedagogizacja rodziców (organizowanie w miarę możliwości prelekcji, spotkań związanych z bieżącymi problemami dotyczącymi młodzieży.

Pedagog szkolny, wychowawcy dyrekcja.

W miarę możliwości

Samorząd Uczniowski

 

 

 

 

Szeroki udział młodzieży w życiu szkoły (organizowanie przez młodzież akademii, spotkań z ciekawymi ludźmi, akcji charytatywnych)

 

Samorząd Uczniowski, opiekun Samorządu, dyrekcja

Na bieżąco

II

Kadra

Zatrudnienie możliwie najbardziej kompetentnej, zaangażowanej kadry szkoły

Pracownicy pedagogiczni

Doskonalenie merytoryczne i metodyczne (udział nauczycieli w kursach, szkoleniach, konferencjach organizowanych przez ośrodki pedagogiczne, podnoszenie kwalifikacji, wprowadzanie aktywnych metod nauczania).

Dyrekcja, nauczyciele, zewnętrzne instytucje edukacyjne

Na bieżąco

Uzyskiwanie kolejnych stopni awansu zawodowego (wyznaczenie opiekunów stażu, stała opieka nad stażystami, organizowanie lekcji otwartych, ścisła współpraca nauczycieli w pracach związanych z awansem zawodowym).

Dyrekcja, nauczyciele

Na bieżąco

Ocena pracy

Dyrekcja, nauczyciele

Według harmonogramu

Pracownicy administracji i obsługi

Uzyskiwanie szerszych kompetencji i profesjonalności w zakresie swych zadań

 

Dyrekcja, jednostki organizacyjne organu prowadzącego

Według potrzeb

Ocena pracy

Dyrekcja, nauczyciele

Według harmonogramu

 

III

Dydaktyka

Stałe podnoszenie poziomu nauczania

Metodyka

Wprowadzenie nowoczesnych, oryginalnych metod nauczania (metody aktywne, wykorzystanie technologii informacyjnej i komputerowej na lekcjach różnych przedmiotów, dbanie o systematyczne sprawdzanie postępów uczniów, zachęcanie uczniów do udziału w olimpiadach, konkursach, wspomaganie ich w przygotowaniach).

Dyrekcja, nauczyciele, instytucje wspierające (WOM)

Na bieżąco

 

 

 

Program nauczania

Wykorzystanie programów bieżących, wprowadzanie modyfikacji programu, próby wprowadzania programów własnych

Dyrekcja, nauczyciele, zespoły przedmiotowe, zewnętrzne instytucje wspierające i organy nadzoru pedagogicznego

Na bieżąco

Metody pracy z uczniem zdolnym i mającym trudności

Doskonalenie pracy z uczniami zdolnymi i uczniami osiągającymi niezadowalające wyniki (dla uczniów zdolnych organizowanie zajęć dodatkowych i kółek zainteresowań, dla uczniów słabszych we współpracy z instytucjami pedagogiczno-psychologicznymi organizowanie zajęć rewalidacyjnych, wyrównawczych i indywidualnych).

Dyrekcja, nauczyciele, pedagog szkolny, Poradnia Psychologiczno-Pedagogiczna

Na bieżąco

Olimpiady i konkursy

Udział uczniów w konkursach przedmiotowych, olimpiadach i zawodach sportowych organizowanych przez szkołę i inne instytucje (wspomaganie i przygotowywanie uczniów do tych konkursów).

Nauczyciele, dyrekcja

Na bieżąco

IV

Wychowanie

Program wychowawczy. Organizowanie różnych form pomocy uczniom i rodzicom

Ocena zachowania

Wychowawcza rola oceny, przy pełnej akceptowalności jej kryteriów, samoocena

Nauczyciele, uczniowie

Na bieżąco

Patologie

Diagnoza rozmiarów patologii społecznej wśród uczniów oraz analiza ich przyczyn, prowadzenie działań profilaktycznych (prelekcje, rozmowy indywidualne, współpraca z właściwymi poradniami i ośrodkami, współpraca z policją)

Dyrekcja, nauczyciele, pedagog szkolny, instytucje zewnętrzne do tego powołane

Na bieżąco

Poczucie bezpieczeństwa

Umacnianie wysokiego stopnia poczucia bezpieczeństwa (realizować akcję zamknięta szkoła”, w okresie wiosny i jesieni zwiększenie natężenia dyżurów nauczycieli na placu szkolnym).

Dyrekcja, nauczyciele, uczniowie

Na bieżąco

V

Relacje interpersonalne

Uzyskanie harmonijnej koegzystencji wszystkich członków społeczności szkolnej

Relacja: dyrektor-nauczyciel

Umacnianie wysokiego poziomu porozumienia i współpracy

Dyrekcja, nauczyciele

Na bieżąco

Relacja: nauczyciel-nauczyciel

Umacnianie wysokiego poziomu współpracy, usuwanie występujących napięć

Nauczyciele

Na bieżąco

Relacja: nauczyciel-rodzic

Wzmocnienie więzi i poprawa poziomu komunikowania się

Nauczyciele, rodzice

Na bieżąco

Relacja: nauczyciel-uczeń

Wzmocnienie i poprawa poziomu wzajemnych stosunków

Nauczyciele, uczniowie

Na bieżąco

Relacja: uczeń, uczeń

Poprawa wzajemnych stosunków między uczniami, eliminacja wzajemnej agresji (na lekcjach wychowawczych zwiększyć nacisk na kształtowanie kultury osobistej, na postawy tolerancji i wzajemnego szacunku).

Uczniowie, nauczyciele

Na bieżąco

VI

Demokracja

Uzyskanie optymalnej, demokratycznej formy współpracy organów szkoły

Funkcjonowanie szkoły i jej organów

Analiza i nowelizacja statutu szkolnego, wso, programu profilaktyki i wychowawczego, regulaminu uczniowskiego

Dyrekcja, nauczyciele, Rada Rodziców, Samorząd Uczniowski

W miarę potrzeb

Przygotowanie do udziału w życiu społeczno-politycznym

Wprowadzać do zajęć dydaktycznych i wychowawczych tematykę dotyczącą państwa, regionu, obowiązków i praw obywatelskich oraz wiedzy ekonomicznej.

Dyrekcja, nauczyciele, Samorząd Uczniowski

Na bieżąco

VII

Baza szkoły

Rozwijanie bazy umożliwiające w pełni realizację zamierzeń dydaktycznych i wychowawczych

Obiekty

Bieżące remonty (malowanie, centralne ogrzewanie, modernizacja wejść, termomodernizacja elewacji, modernizacja boisk szkolnych, bieżące remonty )

Dyrekcja, organ prowadzący

W miarę posiadanych środków

Adaptowanie istniejących pomieszczeń na klasopracownie

Dyrekcja

 

W miarę posiadanych środków

 

Pomoce naukowe

Stałe poszerzanie zbioru pomocy dydaktycznych (bieżące zakupy w zależności od potrzeb)

Dyrekcja, nauczyciele, Rada Rodziców, organ prowadzący

W miarę posiadanych środków

VIII

Współpraca ze środowiskiem lokalnym

Funkcjonowanie szkoły jako trwałego elementu środowiska lokalnego

Środowisko lokalne

 

 

 

Intensyfikacja współpracy ze środowiskiem lokalnym i lokalnym samorządem (udział młodzieży i pomoc w organizowaniu „Dni Murcek”, współpraca z sąsiadującymi szkołami i instytucjami współpraca z MDK Murcki).

Cała społeczność szkolna

Na bieżąco

Reklama szkoły

Umacnianie pozytywnego wizerunku zewnętrznego szkoły, prezentacja szkoły na stronie www, na zewnątrz szkoły w instytucjach środowiska lokalnego organizowanie „Dni Otwartych” , uczestnictwo szkoły w imprezach lokalnych.

Cała społeczność szkolna

Na bieżąco

IX

Ewaluacja

Koncepcji pracy szkoły ulega zmianie

w miarę uzyskiwania informacji z ewaluacji wewnętrznej.

 

 

 

 

 

 

Katowice 01.09.2014r.

 

Zaktualizowano 01.09.2015r.


Osoby odpowiedzialne

Autor:Mirosława Okoń
Odpowiada:Iwona Goźlińska
Wytworzył:Mirosława Okoń
Data ostatniej zmiany:2015-10-27 12:27:20
Powrót

Statystyki

Odwiedzin na stronie: 1414